BZP: Budowa „Flowpark na Porembie” w ramach ZBO edycja XI - wniosek P0033
24.06.2025
2025/BZP 00290571/01
MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa „Flowpark na Porembie” w ramach ZBO edycja XI - wniosek P0033
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7
1.4.2.) Miejscowość: Zabrze
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00290571
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00274889
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa “Flowpark na Porembie” w ramach Zabrzańskiego Budżetu Obywatelskiego, edycja XI - wniosek P0033”
Budowa realizowana będzie na międzyosiedlowym terenie zielonym zlokalizowanym u zbiegu ulic Stanisława Struzika i Jana Pyki w Zabrzu (dz. ewid. nr 2826/95 i 96). Zamawiający oświadcza, że dysponuje ww. nieruchomością na cele budowlane.
Zakres zadania obejmuje m.in.:
a) przygotowanie podłoża pod nawierzchnię bezpieczną z mat przerostowych,
b) wykonanie nawierzchni amortyzującej upadki z gumowych mat przerostowych,
c) budowę dojścia od strony ul. Stanisława Struzika wykonanego z gumowych mat przerostowych,
d) montaż urządzeń do ćwiczeń:
• duży zestaw treningowy „street workout”,
• „ławka pozioma i ukośna”,
• „niska drabinka pozioma”,
e) montaż infrastruktury towarzyszącej:
• ławka stalowa bez oparcia (wandaloodporna),
• kosz na śmieci,
f) prace naprawcze trawnika, utylizacja nadmiaru ziemi,
g) dostawę i montaż tablicy z regulaminem oraz tablicy informującej dot. realizacji inwestycji w ramach ZBO.
Przedmiot umowy obejmuje również:
a) organizację placu i zaplecza budowy (socjalnego i magazynowego),
b) opracowanie planu BIOZ,
c) zabezpieczenie terenu budowy i zapewnienie bezpieczeństwa osobom trzecim oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość oznakowania placu budowy przez cały czas trwania realizacji przedmiotu umowy,
d) ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej, za szkody wyrządzone osobom trzecim, w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł przez cały okres realizacji przedmiotu umowy,
e) uzyskanie wymaganych zezwoleń, przeprowadzenie wymaganych prób, pomiarów, badań i odbiorów w tym odbiorów technicznych urządzeń przez odpowiednie służby wraz z dokonaniem stosownych opłat,
f) obsługę geodezyjną od pierwszego wytyczenia do wykonania szczegółowej dokumentacji powykonawczej geodezyjnej z naniesieniem na mapy w zasobie geodezyjnym miasta,
g) wywóz materiałów z rozbiórki do miejsca ich składowania i utylizacji wraz z uiszczeniem wymaganych opłat. Dowód dokonania opłat lub dokument potwierdzający inny legalny sposób zagospodarowania w/w materiałów należy przedłożyć do protokołu odbioru danego zakresu robót,
h) wykonanie dokumentacji zdjęciowej inwestycji od momentu przekazania placu budowy do dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy. Dokumentacja między innymi będzie stanowiła materiał dowodowy w przypadku zaistnienia sytuacji spornych w trakcie realizacji przedmiotu umowy i w okresie gwarancyjnym. Dokumentacja zdjęciowa zostanie przekazana Zamawiającemu wraz z dokumentami do odbioru końcowego w formie elektronicznej (na płycie CD lub pendrive),
i) uzgodnienie robót: z Wydziałem Infrastruktury Miejskiej i Transportu Lokalnego UM Zabrze,
j) przedłożenie Zamawiającemu na etapie realizacji inwestycji dokumentów potwierdzających wymagane parametry wyposażenia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa: dla sprzętu: karty katalogowe lub inne dokumenty producenta w języku polskim lub tłumaczone na język polski potwierdzające zgodność parametrów technicznych i fizycznych, aktualne świadectwa, certyfikaty bezpieczeństwa, deklarację zgodności CE (jeżeli podlegają oznakowaniu CE), atesty i inne dokumenty potwierdzające spełnienie wszelkich wymogów norm określonych obowiązującym prawem i potwierdzających dopuszczenie do użytku.
W ramach wynagrodzenia umownego Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie opisane dokumentacją projektową oraz materiałami załączonymi do ogłoszenia przetargu dostawy, roboty budowlane i instalacyjne oraz usługi niezbędne do realizacji przedmiotu Umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa “Flowpark na Porembie” w ramach Zabrzańskiego Budżetu Obywatelskiego, edycja XI - wniosek P0033”
Budowa realizowana będzie na międzyosiedlowym terenie zielonym zlokalizowanym u zbiegu ulic Stanisława Struzika i Jana Pyki w Zabrzu (dz. ewid. nr 2826/95 i 96). Zamawiający oświadcza, że dysponuje ww. nieruchomością na cele budowlane.
Zakres zadania obejmuje m.in.:
a) przygotowanie podłoża pod nawierzchnię bezpieczną z mat przerostowych,
b) wykonanie nawierzchni amortyzującej upadki z gumowych mat przerostowych,
c) budowę dojścia od strony ul. Stanisława Struzika wykonanego z gumowych mat przerostowych,
d) montaż urządzeń do ćwiczeń:
• duży zestaw treningowy „street workout”,
• „ławka pozioma i ukośna”,
• „niska drabinka pozioma”,
e) montaż infrastruktury towarzyszącej:
• ławka stalowa bez oparcia (wandaloodporna),
• kosz na śmieci,
f) prace naprawcze trawnika, utylizacja nadmiaru ziemi,
g) dostawę i montaż tablicy z regulaminem oraz tablicy informującej dot. realizacji inwestycji w ramach ZBO.
Przedmiot umowy obejmuje również:
a) organizację placu i zaplecza budowy (socjalnego i magazynowego),
b) opracowanie planu BIOZ,
c) zabezpieczenie terenu budowy i zapewnienie bezpieczeństwa osobom trzecim oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość oznakowania placu budowy przez cały czas trwania realizacji przedmiotu umowy,
d) ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej, za szkody wyrządzone osobom trzecim, w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł przez cały okres realizacji przedmiotu umowy,
e) uzyskanie wymaganych zezwoleń, przeprowadzenie wymaganych prób, pomiarów, badań i odbiorów w tym odbiorów technicznych urządzeń przez odpowiednie służby wraz z dokonaniem stosownych opłat,
f) obsługę geodezyjną od pierwszego wytyczenia do wykonania szczegółowej dokumentacji powykonawczej geodezyjnej z naniesieniem na mapy w zasobie geodezyjnym miasta,
g) wywóz materiałów z rozbiórki do miejsca ich składowania i utylizacji wraz z uiszczeniem wymaganych opłat. Dowód dokonania opłat lub dokument potwierdzający inny legalny sposób zagospodarowania w/w materiałów należy przedłożyć do protokołu odbioru danego zakresu robót,
h) wykonanie dokumentacji zdjęciowej inwestycji od momentu przekazania placu budowy do dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy. Dokumentacja między innymi będzie stanowiła materiał dowodowy w przypadku zaistnienia sytuacji spornych w trakcie realizacji przedmiotu umowy i w okresie gwarancyjnym. Dokumentacja zdjęciowa zostanie przekazana Zamawiającemu wraz z dokumentami do odbioru końcowego w formie elektronicznej (na płycie CD lub pendrive),
i) uzgodnienie robót: z Wydziałem Infrastruktury Miejskiej i Transportu Lokalnego UM Zabrze,
j) przedłożenie Zamawiającemu na etapie realizacji inwestycji dokumentów potwierdzających wymagane parametry wyposażenia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa: dla sprzętu: karty katalogowe lub inne dokumenty producenta w języku polskim lub tłumaczone na język polski potwierdzające zgodność parametrów technicznych i fizycznych, aktualne świadectwa, certyfikaty bezpieczeństwa, deklarację zgodności CE (jeżeli podlegają oznakowaniu CE), atesty i inne dokumenty potwierdzające spełnienie wszelkich wymogów norm określonych obowiązującym prawem i potwierdzających dopuszczenie do użytku.
k) zapewnienie odbioru zrealizowanego obiektu (odbiór prac lub inspekcja) przez jednostkę certyfikacyjną posiadającą akredytację Polskiego Centrum Akredytacji – odbiór zakończony uzyskaniem certyfikatu zgodności z normą PN-EN 16630:2015-06E (lub równoważną).
W ramach wynagrodzenia umownego Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie opisane dokumentacją projektową oraz materiałami załączonymi do ogłoszenia przetargu dostawy, roboty budowlane i instalacyjne oraz usługi niezbędne do realizacji przedmiotu Umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-06-27 09:00
Po zmianie:
2025-07-01 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-06-27 10:00
Po zmianie:
2025-07-01 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-07-26
Po zmianie:
2025-07-30