BZP: USŁUGA ORGANIZACJI WIZYT ZAWODOZNAWCZYCH ZAGRANICZNYCH DLA LAUREATÓW KONKURSU "ZAWODY Z PRZYSZŁOŚCIĄ"
25.06.2025
2025/BZP 00291908/01
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA ORGANIZACJI WIZYT ZAWODOZNAWCZYCH ZAGRANICZNYCH
DLA LAUREATÓW KONKURSU "ZAWODY Z PRZYSZŁOŚCIĄ"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810144462
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 41
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-383
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wup.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA ORGANIZACJI WIZYT ZAWODOZNAWCZYCH ZAGRANICZNYCH
DLA LAUREATÓW KONKURSU "ZAWODY Z PRZYSZŁOŚCIĄ"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ca2d667-b98c-4865-ba5a-e946e4f08d29
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00291908
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021493/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.32 Wycieczki zawodoznawcze zagraniczne_KPO
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zbudowanie systemu koordynacji działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie w ramach KPO.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1ca2d667-b98c-4865-ba5a-e946e4f08d293.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https:/ezamowienia.gov.pl. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@wup.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum pomocy”. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. Zamawiający nie udostępnił dla Wykonawcy interaktywnego formularza ofertowego generowanego z Platformy e-Zamówienia. Szczegóły wymagań techniczno-organizacyjnych oraz korespondencji elektronicznej zawiera Rozdział 13 SWZ (Zamawiający odsyła do SWZ ze względu na ograniczoną liczbę znaków)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wykonawca zobowiązany jest to zapoznania się z treścią klauzuli informacyjnej dostępnej w Rozdziale 2 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WUP.XV.262.62.2025.ASzu
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z kompleksową organizacją grupowych zawodoznawczych wizyt zagranicznych dla zespołów projektowych, które zajęły pierwsze miejsce w konkursie „Zawody z przyszłością”, składających się z uczniów szkół branżowych/ techników wraz z ich opiekunami (nauczycielami z danej szkoły) oraz pracownika Biura Koordynacji Projektu, jako reprezentanta Zamawiającego. Wizyty będą odbywać się wyłącznie w krajach strefy Schengen, dotyczy to także ewentualnych przesiadek oraz transferów lotniskowych. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zorganizowania jednej wizyty pięciodniowej (wliczając czas niezbędny na transfery lotniskowe) w zaproponowanym przez siebie i zaakceptowanym przez Zamawiającego terminie, zawierającym się w przedziale: 08.09.-12.10.2025 r., dla każdej z pięciu grup wskazanych w poniższych zadaniach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
63000000-9 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-08 do 2025-10-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena końcowa dla ofert podlegającym ocenie zostanie ustalona poprzez sumowanie punktów uzyskanych za poszczególne kryteria, zgodnie ze wzorem:
Ok = C + D
gdzie:
Ok – ocena końcowa
C – punkty uzyskane przez Wykonawcę badanego za kryterium „Cena”
D – punkty uzyskane przez Wykonawcę badanego za kryterium „Doświadczenie Pilota”.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Pilota
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
UPRAWNIENIA DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW:WPIS DO REJESTRU DZIAŁALNOŚCI REGULOWANEJ - załącznik własny Wykonawcy. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej zamawiający żąda: Aktualnego wpisu do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych, o którym mowa w ustawie z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych oraz rozporządzenia Ministra Sportu i Turystyki z dnia 1 marca 2018 r. w sprawie Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych poprzez posiadanie odpowiedniego wpisu do właściwego rejestru – Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników prowadzonego przez stosownego Marszałka Województwa, a w przypadku podmiotów zagranicznych posiadanie odpowiedniego zezwolenia, jeżeli jest wymagane do prowadzenia działalności turystycznej wydanego w kraju siedziby Wykonawcy. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa wyżej, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawców, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. Zamawiający będzie wstępnie oceniał spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego do oferty wykonawcy, który na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.
ZDOLNOŚĆ TECHNICZNA LUB ZAWODOWA:
WYKAZ USŁUG WYKONANYCH – Załącznik nr 4 do SWZ.
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda: Wykazu usług wykonanych, w którym Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 15 świadczeń polegających na zorganizowaniu minimum 5-dniowych szkolnych wyjazdów edukacyjnych dla grupy co najmniej 20 osób, świadczonych za granicą wraz z załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie (np. w formie protokołów odbioru). Poprzez wizyty szkolne edukacyjne Zamawiający rozumie usługę trwającą co najmniej 5 dni, świadczoną (na podstawie umowy /zamówienia /zlecenia), polegającą na zapewnieniu: noclegów, wyżywienia, transportu, w tym również transportu lotniczego oraz przygotowaniu i realizacji programu wizyty obejmującego wizyty edukacyjne.
Zamawiający będzie wstępnie oceniał spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego do oferty wykonawcy, który na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania Załącznik nr 6 do SWZ
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie (podmiotowe środki dowodowe) składa każdy z Wykonawców. Podmiot udostępniający zasoby wykonawcy – Załącznik nr 6A do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: UPRAWNIENIA DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW - Aktualny wpisu do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych, o którym mowa w ustawie z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych oraz rozporządzenia Ministra Sportu i Turystyki z dnia 1 marca 2018 r. w sprawie Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych poprzez posiadanie odpowiedniego wpisu do właściwego rejestru – Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników prowadzonego przez stosownego Marszałka Województwa, a w przypadku podmiotów zagranicznych posiadanie odpowiedniego zezwolenia, jeżeli jest wymagane do prowadzenia działalności turystycznej wydanego w kraju siedziby Wykonawcy.
WYKAZ USŁUG WYKONANYCH – Załącznik nr 4 do SWZ.
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda: Wykazu usług wykonanych, w którym Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 15 świadczeń polegających na zorganizowaniu minimum 5-dniowych szkolnych wyjazdów edukacyjnych dla grupy co najmniej 20 osób, świadczonych za granicą wraz z załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie (np. w formie protokołów odbioru).
Poprzez wizyty szkolne edukacyjne Zamawiający rozumie usługę trwającą co najmniej 5 dni, świadczoną (na podstawie umowy /zamówienia /zlecenia), polegającą na zapewnieniu: noclegów, wyżywienia, transportu, w tym również transportu lotniczego oraz przygotowaniu i realizacji programu wizyty obejmującego wizyty edukacyjne. Zamawiający oceni spełnianie wyżej wymienionego warunku na podstawie dokumentów wskazanych powyżej, które Wykonawca składa na wezwanie Zamawiającego (WYKAZ USŁUG WYKONANYCH wraz z załącznikami wg wzoru Załącznika nr 4 należy złożyć dopiero po otrzymaniu wezwania od Zamawiającego). Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w SWZ.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:w art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r. poz. 835)
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 10 ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – Załącznik nr 8 do SWZ OŚWIADCZENIE z art. 117 ust. 4 Pzp (podział zadań konsorcjantów).
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 51. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia,
okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa,
b) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług,
c) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku:
i. działania siły wyższej (np. wojna, pożar, epidemia, powódź, blokady komunikacyjne o charakterze ponadregionalnym, kataklizmy społeczne albo katastrofy budowli lub budynków) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy,
ii. zwłoki w świadczonych usługach spowodowanych okolicznościami niezależnymi od Wykonawcy,
iii. wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności,
iv. zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zmawiającego; w szczególności spowodowanych warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które były niemożliwe do przewidzenia w chwili zawierania umowy.
v. wstrzymania i/lub zawieszenia połączeń lotniczych
vi. braku możliwości skompletowania odpowiedniej liczby uczestników poszczególnych wizyt
d) zmiany miejsc wykonania przedmiotu zamówienia może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności np. w przypadkach nadzwyczajnych, które wywołane są skutkami działania siły wyższej (np. pożar lub powódź);
e) zmiany osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji poszczególnych wizyt (pilot/koordynator wizyty) pod warunkiem, że ich doświadczenie będzie niemniejsze niż wskazanych w ofercie Wykonawcy;
f) zmiany miejsc wizyt zawodoznawczych, terminów ich realizacji, osób skierowanych do realizacji zamówienia nastąpi wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego, pod warunkiem zaoferowania przez Wykonawcę propozycji tej samej jakości jak w złożonej ofercie i zgodnymi z zapisami OPZ, bądź uzasadni obiektywnymi przesłankami konieczność dokonania zmian ww. aspektach.
g) zmiany w zakresie ramowego planu każdego dnia z uwzględnieniem posiłków oraz miejsca określonego przez Zamawiającego jako obligatoryjne i podania sposobu wspólnego zagospodarowania czasu wolnego uczestników mogą nastąpić za zgodą pracownika biura koordynacji projektu biorącego udział w danej wizycie zawodoznawczej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-08 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-06
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1 Formularz ofertowy:
Formularz ofertowy wypełniony ściśle wg załączonego do SWZ wzoru – stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. Formularz winien być podpisany przez osobę upoważniona do reprezentowania wykonawcy/wykonawców występujących wspólnie określonych aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska wraz z kompletem oświadczeń.
2 KRS/CEiDG
W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. (Dotyczy również podmiotu udostępniającego zasoby).
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa wyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3 Pełnomocnictwo Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
(Dotyczy również podmiotu udostępniającego zasoby).
4 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, które na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenie składa:
• Wykonawca Załącznik nr 2 do SWZ
• Każdy spośród wykonawców występujących wspólnie Załącznik nr 2 do SWZ
• Podmiot udostepniający zasoby wykonawcy Załącznik nr 2A do SWZ
5 Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, które na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenie składa:
• Wykonawca – Załącznik nr 3 do SWZ
• Każdy spośród wykonawców występujących wspólnie – Załącznik nr 3 do SWZ do SWZ
• Podmiot udostepniający zasoby wykonawcy – Załącznik nr 3A do SWZ
6 ZOBOWIĄZANIE podmiotu trzeciego o udostępnianiu swoich zasobów Wykonawcy Oświadczenie należy dołączyć do oferty, gdy wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.
Oświadczenie podmiotu trzeciego o udostępnieniu swoich zasobów w zakresie doświadczenia lub udostępnienia osób wykonawcy w zakresie wskazanym w Załączniku nr 4A.
7 Oświadczenie wykonawców występujących wspólnie OŚWIADCZENIE, z którego wynika, które roboty usługi wykonają poszczególni wykonawcy – Załącznik nr 8 do SWZ OŚWIADCZENIE z art. 117 ust. 4 Pzp Podział zadań konsorcjantów. Dotyczy tylko wykonawców występujących wspólnie.