BZP: REMONT DP 1172Z BIAŁOGARD – ZASPY MAŁE NA ODCINKU BIAŁOGARD - DW 167
25.06.2025
2025/BZP 00292664/01
Powiat Białogardzki - Zarząd Dróg Powiatowych w Białogardzie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
REMONT DP 1172Z BIAŁOGARD – ZASPY MAŁE NA ODCINKU BIAŁOGARD - DW 167
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białogardzki - Zarząd Dróg Powiatowych w Białogardzie
1.2.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Białogardzie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330960380
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Szosa Połczyńska 57
1.4.2.) Miejscowość: Białogard
1.4.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.powiat-bialogard.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat-bialogard.pl/bip
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00292664
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00270711
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie drogi powiatowej 1172Z.
2. Ogólnie zakres rzeczowy inwestycji obejmuje:
a) kompleksowy remont nawierzchni jezdni polegający na jej sfrezowaniu a następnie ułożeniu dwóch warstw asfaltowych na całej jej szerokości i długości odcinka: 12342,00 mb,
b) lokalne płytkie remonty nawierzchni jezdni polegające na jej dodatkowym sfrezowaniu i ułożeniu dodatkowej warstwy asfaltowej wzmocnionej siatką przeciwspękaniową o łącznej powierzchni: 3000,00 m2,
c) lokalne głębokie remonty nawierzchni jezdni polegające na jej całkowitej rozbiórce a następnie ułożeniu kolejnych warstw konstrukcyjnych wzmocnionych siatką przeciwspękaniową o łącznej powierzchni: 2400,00 m2,
d) remont nawierzchni zjazdów polegający na ułożeniu dwóch warstw asfaltowych o łącznej powierzchni: 200,0 m2 ,
e) remont nawierzchni zjazdów z kostki betonowej polegający na korekcie wysokościowej nawierzchni: 2700,0 m2 ,
f) regulacji włazów studni kanalizacji sanitarnej w ilości: 4 szt.
g) regulacji i wymianie wpustu ulicznego w ilości: 1 szt.
h) wykonaniu poboczy z frezu asfaltowego szer. 1,0 m na całej długości odcinka.
3. Projektowane konstrukcje nawierzchni:
a) Konstrukcja nawierzchni jezdni:
3 cm – warstwa ścieralna z SMA 8 S śr.
5 cm – warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 16 W
istniejąca nawierzchnia asfaltowa po frezowaniu istniejąca
b) Konstrukcja nawierzchni zjazdów z MMA:
3 cm – warstwa ścieralna z SMA 8 S
śr. 5 cm – warstwa wyrównawcza z AC 16 W
istniejąca nawierzchnia
istniejąca podbudowa
c) Konstrukcja nawierzchni w miejscu remontu płytkiego:
3 cm – warstwa ścieralna z SMA 8 S
śr. 5 cm – warstwa wyrównawcza z AC 16 W
siatka przeciwspękaniowa z włókien szklanych i węglowych
śr. 5 cm – warstwa wiążąca z AC 16 W
istniejąca nawierzchnia asfaltowa po frezowaniu
istniejąca podbudowa
d) Konstrukcja nawierzchni w miejscu remontu głębokiego:
3 cm – warstwa ścieralna z SMA 8 S
śr. 5 cm – warstwa ścieralna z AC 16 W
siatka przeciwspękaniowa z włókien szklanych i węglowych
7 cm – podbudowa z betonu asfaltowego z AC 22 P
20 cm – podbudowa z kruszywa niezwiązanego stab. mech. C90/3
15 cm – warstwa z kruszywa stabilizowanego cementem Rm=5,0 MPa
istniejące warstwy podłoża gruntowego zagęszczone do Is>0.99
(w przypadku niekorzystnego podłoża gruntowego należy doprowadzić podłoże gruntowe do G1) koryto wraz z profilowaniem (po rozbiórce istniejących warstw konstrukcji nawierzchni)
4. Malowanie i wymiana barier na obiekcie mostowym.
Malowanie obiektu mostowego polegać będzie na oczyszczeniu obiektu, uzupełnieniu ubytków w betonowych elementach mostu, gruntowaniu oraz pokryciu dwukrotnie powłoką malarską do powierzchni betonowych koloru szarego.
Wymiana barier będzie polegała na rozbiórce istniejących poręczy betonowych oraz demontażu barier mostowych stalowych (wraz z wywiezieniem elementów stalowych na bazę ZDP w Białogardzie). Następnie należy wykonać żelbetowe belki podporęczowe (o wymiarach 0,15 x 0,50 x 16,0 m) zbrojone monolitycznymi prętami gładkimi 14 zakotwionymi w konstrukcji mostu.
Belki podporęczowe oraz elementy konstrukcyjne mostu należy zabezpieczyć nakładaną dwukrotnie powłoką malarską do powierzchni betonowych koloru czerwonego. Na tak wykonane belki podporęczowe należy zamontować bariery stalowe - ocynkowane odpowiadające normie EN 1317 i posiadające oznaczenie „CE” o długości 16,0 m wraz z pasem bariery sprężystej o tej samej długości, lecz z obydwu stron wysuniętej 8,0 m poza belkę podporęczową, końcem zakotwionej w gruncie.
5. Szczegółowy zakres prac do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, która stanowi Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. Załącznik nr 2 zawiera pełną dokumentację projektową na którą Zamawiający uzyskał zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zamiaru wykonywania robót budowlanych.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie drogi powiatowej 1172Z.
2. Ogólnie zakres rzeczowy inwestycji obejmuje:
a) kompleksowy remont nawierzchni jezdni polegający na jej sfrezowaniu a następnie ułożeniu dwóch warstw asfaltowych na całej jej szerokości i długości odcinka: 12342,00 mb,
b) lokalne płytkie remonty nawierzchni jezdni polegające na jej dodatkowym sfrezowaniu i ułożeniu dodatkowej warstwy asfaltowej wzmocnionej siatką przeciwspękaniową o łącznej powierzchni: 3000,00 m2,
c) lokalne głębokie remonty nawierzchni jezdni polegające na jej całkowitej rozbiórce a następnie ułożeniu kolejnych warstw konstrukcyjnych wzmocnionych siatką przeciwspękaniową o łącznej powierzchni: 2400,00 m2,
d) remont nawierzchni zjazdów polegający na ułożeniu dwóch warstw asfaltowych o łącznej powierzchni: 2700,0 m2 ,
e) remont nawierzchni zjazdów z kostki betonowej polegający na korekcie wysokościowej nawierzchni: 200,0 m2 ,
f) regulacji włazów studni kanalizacji sanitarnej w ilości: 4 szt.
g) regulacji i wymianie wpustu ulicznego w ilości: 1 szt.
h) wykonaniu poboczy z frezu asfaltowego szer. 1,0 m na całej długości odcinka.
3. Projektowane konstrukcje nawierzchni:
a) Konstrukcja nawierzchni jezdni:
3 cm – warstwa ścieralna z SMA 8 S śr.
5 cm – warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 16 W
istniejąca nawierzchnia asfaltowa po frezowaniu istniejąca
b) Konstrukcja nawierzchni zjazdów z MMA:
3 cm – warstwa ścieralna z SMA 8 S
śr. 5 cm – warstwa wyrównawcza z AC 16 W
istniejąca nawierzchnia
istniejąca podbudowa
c) Konstrukcja nawierzchni w miejscu remontu płytkiego:
3 cm – warstwa ścieralna z SMA 8 S
śr. 5 cm – warstwa wyrównawcza z AC 16 W
siatka przeciwspękaniowa z włókien szklanych i węglowych
śr. 5 cm – warstwa wiążąca z AC 16 W
istniejąca nawierzchnia asfaltowa po frezowaniu
istniejąca podbudowa
d) Konstrukcja nawierzchni w miejscu remontu głębokiego:
3 cm – warstwa ścieralna z SMA 8 S
śr. 5 cm – warstwa ścieralna z AC 16 W
siatka przeciwspękaniowa z włókien szklanych i węglowych
7 cm – podbudowa z betonu asfaltowego z AC 22 P
20 cm – podbudowa z kruszywa niezwiązanego stab. mech. C90/3
15 cm – warstwa z kruszywa stabilizowanego cementem Rm=5,0 MPa
istniejące warstwy podłoża gruntowego zagęszczone do Is>0.99
(w przypadku niekorzystnego podłoża gruntowego należy doprowadzić podłoże gruntowe do G1) koryto wraz z profilowaniem (po rozbiórce istniejących warstw konstrukcji nawierzchni)
4. Malowanie i wymiana barier na obiekcie mostowym.
Malowanie obiektu mostowego polegać będzie na oczyszczeniu obiektu, uzupełnieniu ubytków w betonowych elementach mostu, gruntowaniu oraz pokryciu dwukrotnie powłoką malarską do powierzchni betonowych koloru szarego.
Wymiana barier będzie polegała na rozbiórce istniejących poręczy betonowych oraz demontażu barier mostowych stalowych (wraz z wywiezieniem elementów stalowych na bazę ZDP w Białogardzie). Następnie należy wykonać żelbetowe belki podporęczowe (o wymiarach 0,15 x 0,50 x 16,0 m) zbrojone monolitycznymi prętami gładkimi 14 zakotwionymi w konstrukcji mostu.
Belki podporęczowe oraz elementy konstrukcyjne mostu należy zabezpieczyć nakładaną dwukrotnie powłoką malarską do powierzchni betonowych koloru czerwonego. Na tak wykonane belki podporęczowe należy zamontować bariery stalowe - ocynkowane odpowiadające normie EN 1317 i posiadające oznaczenie „CE” o długości 16,0 m wraz z pasem bariery sprężystej o tej samej długości, lecz z obydwu stron wysuniętej 8,0 m poza belkę podporęczową, końcem zakotwionej w gruncie.
5. Szczegółowy zakres prac do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, która stanowi Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. Załącznik nr 2 zawiera pełną dokumentację projektową na którą Zamawiający uzyskał zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zamiaru wykonywania robót budowlanych.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-06-26 09:30
Po zmianie:
2025-07-03 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-06-26 09:45
Po zmianie:
2025-07-03 09:45