BZP: Organizacja i przeprowadzenie kampanii promocyjnej
25.06.2025
2025/BZP 00293087/01
Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie kampanii promocyjnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341515088
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bydgoskich Przemysłowców 6/302
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-862
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekty@barr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.barr.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Promocja gospodarcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i przeprowadzenie kampanii promocyjnej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67994cd9-4faa-4205-9ca6-7abb5211e8da
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00293087
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Regionalne marki na eksport”, współfinansowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027, nr projektu FEKP.01.03- IZ.00-0003/24
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/barr3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/barr
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/barr.
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie:
1) przesyłania Zamawiającemu wniosków o wyjaśnienie treści SWZ;
2) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
3) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub złożenia wyjaśnień dotyczących treści ww. dokumentów;
4) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
5) przesyłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z PZP;
6) przesyłania wniosków, informacji i innych oświadczeń Wykonawcy;
7) przesyłania odwołania/inne;
odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
3.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
4. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020, poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
5. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
ZALECENIA
1.Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z “ROZPORZĄDZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
2. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
3. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
1) .zip
2) .7Z
Pozostałe informacje podane są w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych jest Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. ul. Bydgoskich Przemysłowców 6/302, 85-862 Bydgoszcz, tel. 52 585-88-23; e-mail: barr@barr.pl; adres e-mail do Inspektora Ochrony Danych: rodo@barr.pl;
2) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Organizacja i przeprowadzenie kampanii promocyjnej”; ;
3) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 PZP;
4) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
5) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP;
6) w odniesieniu do udostępnianych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) osobie, której dane dotyczą przysługuje:
a) prawo dostępu do własnych danych osobowych;
b) prawo do sprostowania własnych danych osobowych;
c) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 ;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W związku z współfinansowaniem zamówienia ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027, (nr projektu FEKP.01.03- IZ.00-0003/24) Zamawiający dodatkowo informuje, że dane uczestników postępowania będą przetwarzane przez:
1) Województwo Kujawsko-Pomorskie – Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, reprezentowane przez Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego, mające siedzibę przy Placu Teatralnym 2, 87-100 Toruń, które jest Administratorem Danych Osobowych w odniesieniu do zbioru Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027.
2) ministra właściwego ds. rozwoju regionalnego, ul. Wspólna 2/4; 00-926 Warszawa, który jest Administratorem Danych Osobowych w odniesieniu do zbioru Centralny system teleinformatyczny wspierający realizację programów operacyjnych.
3) Celem zbierania/przetwarzania danych osobowych jest wykonanie obowiązków Zamawiającego w zakresie realizacji Programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027, w tym w szczególności: potwierdzenie kwalifikowalności wydatków, udzielanie wsparcia uczestnikom projektów, ewaluacja, monitoring, kontrola, audyt, sprawozdawczość, raportowanie oraz działania informacyjno-promocyjne, w tym zapewnienie realizacji obowiązku informacyjnego dotyczącego przekazywania do publicznej wiadomości informacji o podmiotach uzyskujących wsparcie w ramach Programu.
4) Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych (przekazania ich do zbiorów wskazanych w pkt. 1 i 2 ) jest obowiązek prawny nałożony na Zamawiającego zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) oraz art. 9 ust 2 lit g) RODO.
5) Kategoriami odbiorców danych będą: eksperci oceniający projekty, podmioty świadczące usługę IT, podmioty wykonujące badania ewaluacyjne, przedstawiciele podmiotów upoważnionych do przeprowadzenia kontroli lub audytów w ramach Programu, osoby upoważnione, operatorzy pocztowi, podmioty wykonujące zadania w zakresie archiwizacji lub inne podmioty świadczące usługi na rzecz wskazanych w pkt. 1 i 2 )
Pozostałe informacje podane są w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RM/ZP/04
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Regionalne marki na eksport”, współfinansowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027, nr projektu FEKP.01.03- IZ.00-0003/24, dalej: Projekt.
2. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowej promującej marki regionalne MŚP z obszaru województwa kujawsko-pomorskiego, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz. Kampania będzie realizowana w latach 2025-2027 i obejmie działania w kanałach internetowych, takich jak:
1) kampanie w wyszukiwarce, w której Zamawiający posiada profil firmowy, w jej sieci reklamowej (Google Ads) – emisja reklam tekstowych i graficznych w wyszukiwarce Google oraz na stronach internetowych,
2) reklama w mediach społecznościowych, na których Zamawiający posiada oficjalne profile (Facebook, LinkedIn) – w tym kampanie ogólnopolskie oraz targetowane kampanie w trakcie wydarzeń biznesowych,
3) Publikacja reklam w postaci artykułów w portalach ekonomiczno-biznesowych – treści promujące marki regionalne MŚP publikowane w opiniotwórczych mediach branżowych.
3. Celem zamówienia jest zwiększenie widoczności i rozpoznawalności marek regionalnych poprzez dotarcie do określonej liczby unikalnych użytkowników (UU) i odsłon reklam. Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącej optymalizacji kampanii, raportowania efektów oraz dostarczenia raportów z narzędzi analitycznych (Google Analytics, systemy reklamowe właściwych platform).
4. Szczegółowy zakres działań, harmonogram oraz wymagania dotyczące poszczególnych kampanii określono w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: EFEKTYWNOŚĆ KAMPANII
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Jako kurs przeliczeniowy na PLN danych finansowych wyrażonych w walutach innych niż PLN, należy przyjąć średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z pierwszego dnia roboczego miesiąca, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych;
4) zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej: 2 (dwie) usługi opracowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnej przeprowadzone w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o wartości minimalnej po 40.000,00 zł netto każda; które swoim zakresem obejmowały minimum 1 element (tj. social media lub Google Ads lub ekonomiczno-biznesowe portale internetowe) lub mix 2 lub 3 elementów. W przypadku uwzględnienia tylko jednego elementu, obie kampanie powinny dotyczyć innego elementu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w zakresie braku podstaw do wykluczenia:
1) oświadczenie wykonawcy dotyczące grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r., poz. 1616) w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP – zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności (w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP);
3) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, wystawione nie wcześnie niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności (w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP);
4) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP);
5) oświadczenie/oświadczenia w zakresie wskazanym w Rozdziale X ust. 2 pkt. 3-6 SWZ (w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 5, 7, 8 i 10 PZP).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – nie dotyczy;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – nie dotyczy;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem (w celu potwierdzenia spełnienia warunku opisanego w Rozdziale VI ust. 2 pkt 2 SWZ).
4) zdolności technicznej lub zawodowej – wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (w celu potwierdzenia spełnienia warunku opisanego w Rozdziale VI ust. 2 pkt 3 lit. a SWZ) – zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1.500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset 00/100).2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert i utrzymania go nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
3. Ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium we właściwej wysokości przed otwarciem ofert lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP, uznaje się za odrzuconą.
4. Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 PZP.
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca załącza do oferty w oryginale w postaci elektronicznej.
6. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 6 PZP, bez potwierdzania tych okoliczności,
2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą wskazany w Rozdziale XIV ust. 1 SWZ.
7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. o numerze: 84 1240 6452 1111 0010 5487 9493 z dopiskiem: „wadium – Organizacja i przeprowadzenie kampanii promocyjnej (RM/ZP/04)”.
Wadium w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin (data i godzina) uznania rachunku Zamawiającego.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Poza przypadkami określonymi w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 i ust. 2 PZP Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian umowy oraz określa warunki takiej zmiany w przypadku, gdy:1) wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w tym siły wyższej, uniemożliwiających realizację umowy na warunkach w niej określonych, bez możliwości uniknięcia powyższych okoliczności lub zdarzeń, jak i uniknięcia lub likwidacji ich skutków. W takim przypadku Strony mogą przesunąć termin wykonania Przedmiotu umowy/jego części lub zmienić takie elementy umowy, na które powyższe okoliczności mają wpływ, w tym wysokość wynagrodzenia. Powyższa zmiana nie może skutkować wykroczeniem poza zakres Przedmiotu umowy;
2) wystąpi konieczność zmiany osoby/osób do kontaktu wskazanych § 16 ust. 1 lub 2 umowy;
3) nastąpi zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji Przedmiotu umowy.
2. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020, poz. 2207),
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020, poz. 1342),
5) jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu umowy przez Wykonawcę.
3. Warunkiem dokonania zmiany umowy wnioskowanej przez Wykonawcę jest złożenie przez Wykonawcę pisemnego wniosku zawierającego wskazanie okoliczności powodujących konieczność zmiany wraz ze szczegółowym uzasadnieniem proponowanego zakresu zmiany i wykazaniem jego niezbędności dla prawidłowej realizacji umowy oraz uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego.
4. Poza przypadkami określonymi w ust. 2 wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy może ulec zmianie po upływie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.
5. Wniosek o zmianę określoną w ust. 4 może być złożony po upływie 12-miesięcznego okresu obowiązywania umowy w przypadku zmiany średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za rok poprzedni ogłaszanego przez Prezesa GUS o ponad 105% (zmiany cen ponad 5%). Strona wnioskująca przedstawia dane finansowe uzasadniające wpływ zmiany cen kosztów na koszt wykonania zamówienia. Zamawiający może żądać od Wykonawcy szczegółowych wyjaśnień w tym zakresie.
6. Maksymalna zmiana wynagrodzenia w sytuacji, o której mowa w ust. 4 nie może przekroczyć 5 %.
7. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.