BZP: Kompleksowa modernizacja budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Wierzchowie - Dworcu wraz z montażem instalacji OZE
25.06.2025
2025/BZP 00293173/01
POWIAT CZŁUCHOWSKI
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Kompleksowa modernizacja budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Wierzchowie - Dworcu wraz z montażem instalacji OZE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT CZŁUCHOWSKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979660
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 1
1.4.2.) Miejscowość: Człuchów
1.4.3.) Kod pocztowy: 77-300
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@czluchow.org.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatczluchowski.org.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00293173
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00273990
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji administracyjnych niezbędnych do zaprojektowania, wykonania robót budowlanych, uruchomienia i przekazania do użytkowania, odpowiednio w zakresach dla:
Części nr 1 – Wymiana stolarki
1) Wymiana stolarki okiennej wraz z montażem;
2) Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej wraz z montażem.
Po zmianie:
Część nr 1 – Wymiana stolarki
1) Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji administracyjnych niezbędnych do zaprojektowania, wykonania robót budowlanych, uruchomienia i przekazania do użytkowania dla poniższego zakresu.
a) Wymianę stolarki okiennej wraz z utylizacją;
b) Wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej wraz z utylizacją;
c) Towarzyszące roboty budowlane
2) Wykonanie robót budowlanych oraz sporządzenie operatu kolaudacyjnego wykonanych robót budowlanych i przekazanie do użytkowania.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 8a”.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji administracyjnych niezbędnych do zaprojektowania, wykonania robót budowlanych, uruchomienia i przekazania do użytkowania, odpowiednio w zakresach dla:
Części NR 2 – Docieplenie obiektu
1) Docieplenie przegród zewnętrznych: ścian fundamentowych wraz z ich odkopaniem i uporządkowaniem terenu, ścian nadziemia oraz stropodachu;
2) Prace towarzyszące wynikające ze zwiększania grubości izolacji m.in. podmurowanie ogniomurów, kominów, wymiana rur, rynien, parapetów i obróbek blacharskich;
3) Modernizację instalacji ciepłej wody użytkowej – dostawę i montaż pomp ciepła
4) Modernizację instalacji grzewczej – demontaż kotła olejowego wraz z urządzeniami towarzyszącymi i armaturą oraz jego utylizacja, demontaż i utylizacja nieczynnego kotła zasilanego pelletem drzewnym oraz jego wymiana na nowy, dostawa i montaż pompy ciepła, wymiana instalacji centralnego ogrzewania;
5) Demontaż instalacji solarnej;
6) Montaż instalacji fotowoltaicznej;
7) Montaż instalacji odgromowej.
8) Wykonanie tablicy informacyjnej, wolnostojącej o wymiarach 120-60 cm (zgodnie ze wzorem udostępnionym przez Zamawiającego po podpisaniu umowy)
Po zmianie:
Część nr 2 – Docieplenie obiektu wraz z robotami instalacyjnymi
1) Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji administracyjnych niezbędnych do zaprojektowania, wykonania robót budowlanych, uruchomienia i przekazania do użytkowania dla poniższego zakresu.
a) Docieplenie przegród zewnętrznych: ścian fundamentowych wraz z ich odkopaniem i uporządkowaniem terenu, ścian nadziemia oraz stropodachu;
b) Prace towarzyszące wynikające ze zwiększania grubości izolacji m.in. podmurowanie ogniomurów, kominów, wymiana rur, rynien, parapetów i obróbek blacharskich;
c) Modernizację instalacji ciepłej wody użytkowej – dostawę i montaż pomp ciepła
d) Modernizację instalacji grzewczej – demontaż kotła olejowego wraz z urządzeniami towarzyszącymi i armaturą oraz jego utylizacja, demontaż i utylizacja nieczynnego kotła zasilanego pelletem drzewnym oraz jego wymiana na nowy, dostawa i montaż pompy ciepła, wymiana instalacji centralnego ogrzewania;
e) Demontaż instalacji solarnej;
f) Montaż instalacji fotowoltaicznej;
g) Montaż instalacji odgromowej;
h) Instalacja oświetleniowa
- Oświetlenie podstawowe;
- Oświetlenie awaryjne
2) Wykonanie tablicy informacyjnej, wolnostojącej o wymiarach 120-60 cm (zgodnie ze wzorem udostępnionym przez Zamawiającego po podpisaniu umowy)
3) Wykonanie robót budowlanych oraz sporządzenie operatu kolaudacyjnego wykonanych robót budowlanych i przekazanie do użytkowania.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 8a”.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-06-26 09:00
Po zmianie:
2025-07-03 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-06-26 09:05
Po zmianie:
2025-07-03 09:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
30
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
Po zmianie:
2025-08-01