BZP: Modernizacja dróg dojazdowych do pól w miejscowościach Glów, Radłów, Marcinkowice, Zabawa i Zdrochec
25.06.2025
2025/BZP 00293412/01
Gmina Radłów
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja dróg dojazdowych do pól w miejscowościach Glów, Radłów, Marcinkowice, Zabawa i Zdrochec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radłów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660915
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Radłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-130
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: /014/ 678-20-44 w.30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaradlow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaradlow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg dojazdowych do pól w miejscowościach Glów, Radłów, Marcinkowice, Zabawa i Zdrochec
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45448f4c-f319-4a00-81b0-461a257d3b04
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00293412
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00071037/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja dróg dojazdowych do pól w miejscowościach Glów, Radłów, Marcinkowice, Zabawa i Zdrochec
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45448f4c-f319-4a00-81b0-461a257d3b043.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ ocds-148610-8c642296-f5b8-425f-9852-01918dd68221 oraz pomocniczo:
https://bip.malopolska.pl/umradlow,m,449807,2025.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami, w tym składanie ofert oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej.
2) Ofertę, wymagane oświadczenia i dokumenty, składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym*.
* Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy o dowodach osobistych podpis osobisty to zaawansowany podpis elektroniczny w rozumieniu
art. 3 pkt 11 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji
elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylającego dyrektywę
1999/93/WE, weryfikowany za pomocą certyfikatu podpisu osobistego.
3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl/ oraz informacje oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
5) Komunikacja w postepowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
6) Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do
komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadania tzw. Konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
8) Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesłanych jako załączniki do jednego formularza).
9) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32)77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/ z zakładce „Zgłoś problem”.
11) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
glowackit@gminaradlow.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): a) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
b) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Modernizacja dróg dojazdowych do pól w miejscowościach Glów, Radłów, Marcinkowice, Zabawa i Zdrochec
c) na działce nr 143 w miejscowości Brzeźnica gmina Radłów. Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
d) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
e) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się Informacji nt. RODO - załącznik nr 8 do SWZ.
f) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
g) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:
- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;
- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): h) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w załączniku nr 8 do SWZ.
i) Zamawiający informuje, że:
- Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.
- Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
- W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
- Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
- W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PPI.271.23.25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Modernizacja dróg dojazdowych do pól w miejscowościach Glów,
Radłów, Marcinkowice, Zabawa i Zdrochec
W skład zadania wchodzą następujące zakresy robót:
1) Modernizacja drogi dojazdowej do pól dz. nr 49 w miejscowości Glów w km 0+200-0+600
a) Charakterystyczne parametry drogi ; długość 400 m, szerokość jezdni 3,50 m
b) Modernizacja drogi będzie polegać na
Wykonaniu profilowania i zagęszczenia podłoża na powierzchni 1400 m2.
Wykonaniu górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 15 cm na powierzchni 1400m2
Formowaniu poboczy ziemnych z ziemi dostarczonej samochodami wraz z zagęszczeniem 20 m3
Szczegółowy zakres i ilości robót oraz ich lokalizację podano w przedmiarze robót oraz innych dokumentach pomocniczych
postępowania
Zakres robót określa:
• Przedmiar robót – Załącznik nr 10 do SWZ
• Charakterystyka robót – Załącznik nr 13 do SWZ.
• Przekroje poprzeczne – Załącznik nr 14 do SWZ
• Mapy lokalizujące zakres – Załącznik nr 12 SWZ
• STWiORB – Załącznik nr 11 do SWZ,
• Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 9 do SWZ.
2) Modernizacja drogi dojazdowej do pól dz. nr 1002 w miejscowości Marcinkowice w km 0+410-0+725
a) Charakterystyczne parametry drogi ; długość 315 m, szerokość jezdni 3,50 m
b) Modernizacja drogi będzie polegać na
Wykonaniu profilowania i zagęszczenia podłoża na powierzchni 1103 m2.
Wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 15 cm na powierzchni 1103 m2
Wykonaniu górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 8 cm na powierzchni 1103 m2
Formowaniu poboczy ziemnych z ziemi dostarczonej samochodami wraz z zagęszczeniem 35 m3
Mechanicznym karczowaniu krzaków na powierzchni 630 m3 wraz z odwozem.
Odkopaniu istniejących rowów z odwozem urobku do 2 km 123 m3.
Szczegółowy zakres i ilości robót oraz ich lokalizację podano w przedmiarze robót oraz innych dokumentach pomocniczych
postępowania
Zakres robót określa:
• Przedmiar robót – Załącznik nr 10 do SWZ
• Charakterystyka robót – Załącznik nr 13 do SWZ.
• Przekroje poprzeczne – Załącznik nr 14 do SWZ
• Mapy lokalizujące zakres – Załącznik nr 12 SWZ
• STWiORB – Załącznik nr 11 do SWZ,
• Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 9 do SWZ.
3) Modernizacja drogi dojazdowej do pól dz. nr 612 w miejscowości Radłów w km 0+000-0+100
a) Charakterystyczne parametry drogi ; długość 100 m, szerokość jezdni 3,00 m
b) Modernizacja drogi będzie polegać na
Wykonaniu profilowania i zagęszczenia podłoża na powierzchni 300 m2.
Wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 15 cm na powierzchni 300 m2
Wykonaniu górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 8 cm na powierzchni 300 m2
Formowaniu poboczy ziemnych z ziemi dostarczonej samochodami wraz z zagęszczeniem 10 m3
Odwiezieniu ziemi po odmuleniu rowów wraz z plantowaniem skarp.
Szczegółowy zakres i ilości robót oraz ich lokalizację podano w przedmiarze robót oraz innych dokumentach pomocniczych
postępowania
Zakres robót określa:
• Przedmiar robót – Załącznik nr 10 do SWZ
• Charakterystyka robót – Załącznik nr 13 do SWZ.
• Przekroje poprzeczne – Załącznik nr 14 do SWZ
• Mapy lokalizujące zakres – Załącznik nr 12 SWZ
• STWiORB – Załącznik nr 11 do SWZ,
• Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 9 do SWZ.
4) Modernizacja drogi dojazdowej do pól dz. nr 232 w miejscowości Zabawa w km 0+060-0+470
a. Charakterystyczne parametry drogi ; długość 410 m, szerokość jezdni 3,50 m
b. Modernizacja drogi będzie polegać na
Wykonaniu profilowania i zagęszczenia podłoża na powierzchni 1435 m2.
Wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 15 cm na powierzchni 1435 m2
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00293042/01 z dnia 2025-06-25
2025-06-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
Wykonaniu górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 8 cm na powierzchni 1435 m2
Formowaniu poboczy ziemnych z ziemi dostarczonej samochodami wraz z zagęszczeniem 35 m3
Wykonaniu odmulenia rowów wraz z odwozem urobku 210 m3.
Szczegółowy zakres i ilości robót oraz ich lokalizację podano w przedmiarze robót oraz innych dokumentach pomocniczych
postępowania
Zakres robót określa:
• Przedmiar robót – Załącznik nr 10 do SWZ
• Charakterystyka robót – Załącznik nr 13 do SWZ.
• Przekroje poprzeczne – Załącznik nr 14 do SWZ
• Mapy lokalizujące zakres – Załącznik nr 12 SWZ
• STWiORB – Załącznik nr 11 do SWZ,
• Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 9 do SWZ.
5) Modernizacja drogi dojazdowej do pól dz. nr 658/1 w miejscowości Zabawa w km 0+000-0+110
a. Charakterystyczne parametry drogi ; długość 110 m, szerokość jezdni 3,50 m
b. Modernizacja drogi będzie polegać na
Wykonaniu profilowania i zagęszczenia podłoża na powierzchni 385 m2.
Wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 15 cm na powierzchni 385 m2
Wykonaniu górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 8 cm na powierzchni 385 m2
Formowaniu poboczy ziemnych z ziemi dostarczonej samochodami wraz z zagęszczeniem 8 m3
Szczegółowy zakres i ilości robót oraz ich lokalizację podano w przedmiarze robót oraz innych dokumentach pomocniczych
postępowania
Zakres robót określa:
• Przedmiar robót – Załącznik nr 10 do SWZ
• Charakterystyka robót – Załącznik nr 13 do SWZ.
• Przekroje poprzeczne – Załącznik nr 14 do SWZ
• Mapy lokalizujące zakres – Załącznik nr 12 SWZ
• STWiORB – Załącznik nr 11 do SWZ,
• Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 9 do SWZ.
6) Modernizacja drogi dojazdowej do pól dz. nr 791 w miejscowości Zabawa w km 0+450-0+905
a) Charakterystyczne parametry drogi ; długość 455 m, szerokość jezdni 2,50 m
b) Modernizacja drogi będzie polegać na
Wykonaniu koryta na głębokość 20 cm na powierzchni 1138 m2 wraz z wywozem urobku 228 m3.
Wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 20 cm na powierzchni 228 m2
Wykonaniu górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 15 cm na powierzchni 228 m2
Formowaniu poboczy ziemnych z ziemi dostarczonej samochodami wraz z zagęszczeniem 30 m3
Szczegółowy zakres i ilości robót oraz ich lokalizację podano w przedmiarze robót oraz innych dokumentach pomocniczych
postępowania
Zakres robót określa:
• Przedmiar robót – Załącznik nr 10 do SWZ
• Charakterystyka robót – Załącznik nr 13 do SWZ.
• Przekroje poprzeczne – Załącznik nr 14 do SWZ
• Mapy lokalizujące zakres – Załącznik nr 12 SWZ
• STWiORB – Załącznik nr 11 do SWZ,
• Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 9 do SWZ.
7) Modernizacja drogi dojazdowej do pól dz. nr 58 w miejscowości Zdrochec w km 0+045-0+545
a) Charakterystyczne parametry drogi ; długość 500 m, szerokość jezdni 2,50 m
b) Modernizacja drogi będzie polegać na
Wykonaniu koryta na głębokość 20 cm na powierzchni 1250 m2 wraz z wywozem urobku 250 m3.
Wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 20 cm
na powierzchni 1250 m2
Wykonaniu górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 10 cm
na powierzchni 1250 m2
Formowaniu poboczy ziemnych z ziemi dostarczonej samochodami wraz z zagęszczeniem 50 m3
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena 60 punktów
2. Okres gwarancji jakości 40 punktów
Razem 100 punktów
2. Sposób dokonywania oceny:
a) Sposób oceny ofert w kryterium cena:
Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów
Gdzie: Pc - liczba punktów
Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;
Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.
b) Sposób oceny ofert w kryterium okres gwarancji jakości (Pg):
• Zaoferowanie 36 miesięcy gwarancji – 0 pkt.
• Zaoferowanie 42 miesięcy gwarancji – 10 pkt.
• Zaoferowanie 48 miesięcy gwarancji – 20 pkt.
• Zaoferowanie 54 miesięcy gwarancji – 30 pkt.
• Zaoferowanie 60 miesięcy gwarancji – 40 pkt.
Zamawiający informuje, iż za najdłuższy realny okres gwarancji jakości przyjmuje okres 60 miesięcy.
Minimalny natomiast wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.
c) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:
Lp = Pc + Pg, gdzie:
Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium okres gwarancji.
3. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jaqkości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w/w zakresie jeżeli: wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną co najmniej
400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100).
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie
uznany za spełniony, jeżeli co najmniej 1 z wykonawców lub wszyscy łącznie wykażą, że spełniają w/w opisany warunek.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub
ekonomicznej o których mowa powyżej, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie
opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji
finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych
zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w/w zakresie jeżeli wykaże, że wykonał w sposób należyty, zgodnie z
przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane -
drogowe polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi lub dróg o nawierzchni z kruszywa łamanego, o wartości
każdej co najmniej 250.000,00 zł brutto ( dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto).
Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca do swojej oferty zobowiązany jest dołączyć Wykaz
wykonanych robót wraz z dowodami określającymi, czy prace te zostały wykonane należycie (protokoły odbioru lub
referencje).
Ocena zostanie dokonana na podstawie następujących dokumentów: „wykaz robót”, zał. nr 4 oraz protokołów odbioru lub
referencji wyżej wymienionych prac dokonanych/wystawionych zleceniodawcę.
• Ww. doświadczenie należy wykazać poprzez podanie: nazw zadań, rodzaju wykonywanych prac, wartości prac, dat i
miejsca wykonania, podmiotu, na rzecz którego wykonano ww. roboty. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające ich
należyte wykonanie.
b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą spełniającą poniższe wymogi:
• trzyletnie doświadczenie w kierowaniu pracami budowlanymi, specjalności drogowej
• Wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w
realizacji zamówienia, tj. dysponuje kadrą kierowniczą niezbędną do realizacji
przedmiotu zamówienia, przedstawi informacje na temat kwalifikacji kadry wraz z
kopiami uprawnień budowlanych w wymaganych specjalnościach budowlanych,
aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu
zawodowego.
W zakresie potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca wraz z ofertą złoży wykaz osób
skierowanych do realizacji zamówienia oraz załączy uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, aktualne
zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
Ocena zostanie dokonana na podstawie następujących dokumentów: „wykaz osób”, zał. nr 5 - zawierającego oświadczenie
wykonawcy odnośnie do skierowania do prac tychże osób, a także informacje co do kwalifikacji tych osób (wskazać rodzaj
uprawnień, numer uprawnień, datę wystawienia uprawnień, wykształcenie, doświadczenie).
INFORMACJE DLA CAŁOŚCI ZAKRESU
Odnośnie do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z
wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W takim przypadku Wykonawcy składają oświadczenie, określone w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, którego wzór określony
został w Załączniku nr 3 do SWZ.
W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach
podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są
wymagane.
Formularz wykaz robót stanowi Załącznik nr 4 do SWZ i jest składany na wezwanie Zamawiającego
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W zakresie potwierdzenia
braku podstaw do wykluczenia:
oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie
podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt. ustawy Pzp,
b) w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kosztorys ofertowy –
Wykonawca składa wraz z ofertą kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie przedmiaru robót (zał. Nr 10 SWZ)
(UWAGA - Kosztorysy ofertowe należy sporządzić oddzielnie dla każdego zakresu)
b) Wadium
Wymagana forma:
• Wniesienie wadium w poręczeniach lub gwarancjach powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej
został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego
wystawcę.
• Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy
zamawiającego. Czynność ta skróci czas badania ofert.
c) Informacja RODO (załącznik nr 8 do SWZ)
d) W zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
• Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w/w zakresie jeżeli wykaże, że wykonał w sposób należyty, zgodnie z
przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane - drogowe polegającą na
budowie, przebudowie lub remoncie drogi lub dróg o nawierzchni z kruszywa łamanego, o wartości każdej co najmniej 250.000,00 zł
brutto ( dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto).
• Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca do swojej oferty zobowiązany jest dołączyć Wykaz wykonanych
robót wraz z dowodami określającymi, czy prace te zostały wykonane należycie (protokoły odbioru lub referencje).
• Ocena zostanie dokonana na podstawie następujących dokumentów: „wykaz robót”, zał. nr 4 oraz protokołów odbioru lub referencji
wyżej wymienionych prac dokonanych/wystawionych zleceniodawcę.
• Ww. doświadczenie należy wykazać poprzez podanie: nazw zadań, rodzaju wykonywanych prac, wartości prac, dat i miejsca
wykonania, podmiotu, na rzecz którego wykonano ww. roboty należycie.
Niniejszy „wykaz robót”, zał. nr 4 wykonawca składa na wezwanie zamawiającego.
e) W zakresie potwierdzenia sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający wymaga złożenia dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego, w
Rozdziale II ust. 7 pkt. 1) SWZ.
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w/w zakresie jeżeli: wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną co najmniej 400.000,00
zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100).
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany
za spełniony, jeżeli co najmniej 1 z wykonawców lub wszyscy łącznie wykażą, że spełniają w/w opisany warunek.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej o
których mowa powyżej, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez
zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji
finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba
że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań w zakresie potwierdzenia sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykonawca składa
na wezwanie zamawiającego
f) zdolności technicznej lub zawodowej:
Ocena zostanie dokonana na podstawie następujących dokumentów: „wykaz osób”, zał. nr 5 -
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wymagania dotyczące wadium1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w
kwocie: 5.000,00 zł
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą, tj. do dnia 08.08.2025 r.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. to jest w :
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2025.0.98).
3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku w Banku Spółdzielczym
Rzemiosła Oddział Radłów Nr 10858900060240000000260004 z dopiskiem “wpłata wadium – sprawa nr PPI.271.23.25
4) Wadium w pieniądzu musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu
składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu
elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać
następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie
ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Radłów z siedzibą ul. Kolejowa 7, 33-
130 Radłów
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie
zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium
nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98
ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Odnośnie do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych zwykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W takim przypadku Wykonawcy składają oświadczenie, określone w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, którego wzór określony
został w Załączniku nr 6 do SWZ.
W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach
podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są
wymagane.