BZP: Dostawa oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Stargardzie
25.06.2025
2025/BZP 00293723/01
Powiat Stargardzki
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Stargardzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Stargardzki
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684210
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Skarbowa 1
1.4.2.) Miejscowość: Stargard
1.4.3.) Kod pocztowy: 73-110
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.4.7.) Numer telefonu: +48 91 4804802/803
1.4.8.) Numer faksu: +48 91 4804801
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@powiatstargardzki.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstargardzki.eu
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00293723
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00274169
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Stargardzie. Zakres zamówienia obejmuje:
1) dostawę i instalację oprogramowania bazodanowego z licencją bezterminową Microsoft SQL Server Standard 2022/2025 – 2 licencje na 2 rdzenie,
2) dostawę licencji pulpitu zdalnego do Windows Server 2022 – 10 szt./użytkowników,
3) dostawę, instalację, konfigurację i wdrożenie oprogramowania użytkowego wraz z licencjami bezterminowymi, tj.:
a) modułu ewidencji środków trwałych – 3 licencje lub 1 licencja umożliwiająca obsługę 3 użytkowników,
b) modułu kadrowo – płacowego – 4 licencje lub 1 licencja umożliwiająca obsługę 4 użytkowników,
c) modułu gospodarowania nieruchomościami – 10 licencji lub 1 licencja umożliwiająca obsługę 10 użytkowników,
d) modułu planowania budżetu oraz obsługa zaangażowania - łącznie 68 licencji, zapewniających możliwość obsługi:
- 51 stanowisk / licencji w zakresie planowania budżetu oraz obsługi zaangażowania – komórki organizacyjne Starostwa Powiatowego,
- 17 stanowisk / licencji w zakresie planowania budżetu – jednostki organizacyjne Powiatu Stargardzkiego,
e) modułu finansowo – księgowego – 10 licencji lub 1 licencja umożliwiająca obsługę 10 użytkowników,
f) modułu integracyjnego,
4) przeszkolenie personelu Zamawiającego,
5) świadczenie usługi opieki serwisowej dla wdrożonego oprogramowania użytkowego, przez okres 36 miesięcy.
2. Zamawiający przewiduje następujące etapy realizacji:
1) Etap 1 – dostarczenie licencji oprogramowania bazodanowego, instalację oprogramowania na serwerze Zamawiającego, szkolenie (instruktaż) dla administratorów z oprogramowania bazodanowego oraz dostarczenie licencji oprogramowania do pulpitu zdalnego Windows Server 2022 (10 szt.) – 14 dni od dnia zawarcia Umowy,
2) Etap 2 - dostarczenie licencji oprogramowania użytkowego oraz instalacja oprogramowania użytkowego na stacjach roboczych – 30 dni od dnia zawarcia Umowy,
3) Etap 3 – wdrożenie oprogramowania użytkowego, tj. poszczególnych modułów zgodnie z harmonogramem w kolejności i terminach wskazanych poniżej; termin będzie liczony od dnia zawarcia Umowy:
a) moduł ewidencji środków trwałych wraz z migracją danych, w tym testowanie poprawności działania oraz testy wydajnościowe na bazie produkcyjnej – do 90 dni,
b) moduł kadrowo-płacowy wraz z migracją danych, w tym testowanie poprawności działania oraz testy wydajnościowe na bazie produkcyjnej – do 120 dni,
c) moduł gospodarowania nieruchomościami– do 120 dni,
d) moduł planowania budżetu oraz obsługa zaangażowania, w tym testowanie poprawności działania oraz testy wydajnościowe na bazie produkcyjnej – do 180 dni,
e) moduł finansowo-księgowy, w tym testowanie poprawności działania oraz testy wydajnościowe na bazie produkcyjnej – do 180 dni,
f) zintegrowanie modułów – do 30 dni od dnia zakończenia wdrożenia.
4) Etap 4 – przeszkolenie użytkowników oprogramowania, po zakończeniu wdrożenia danego modułu, w następujących terminach:
a) moduł ewidencji środków trwałych - do 24 h,
b) moduł kadrowo–płacowy – do 48 h,
c) moduł gospodarowania nieruchomościami – do 120 h,
d) moduł planowania budżetu oraz obsługa zaangażowania - do 40 h,
e) moduł finansowo – księgowy - do 220 h,
f) moduł integracyjny – do 8 h - dla administratorów,
5) Etap 5 – przekazanie oprogramowania (wszystkich modułów) do użytkowania /utrzymania, po zakończeniu Etapu 1-4 – maksymalnie 270 dni od dnia zawarcia umowy,
6) Etap 6 – gwarancja na wdrożone oprogramowanie oraz świadczenie opieki serwisowej dla wdrożonego całego systemu przez okres 36 miesięcy – termin będzie liczony od dnia przekazania do użytkowania, tj. podpisania protokołu odbioru ETAPU 5 bez zastrzeżeń (po zakończeniu Etapu 5).
3. Wszystkie terminy dotyczą realizacji poszczególnych etapów, oznaczają dni kalendarzowe i są terminami maksymalnymi
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do niniejszej SWZ.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Stargardzie. Zakres zamówienia obejmuje:
1) dostawę i instalację oprogramowania bazodanowego z licencją bezterminową Microsoft SQL Server Standard 2022/2025 – 2 licencje na 2 rdzenie,
2) dostawę licencji pulpitu zdalnego do Windows Server 2022 – 10 szt./użytkowników,
3) dostawę, instalację, konfigurację i wdrożenie oprogramowania użytkowego wraz z licencjami bezterminowymi, tj.:
a) modułu ewidencji środków trwałych – 3 licencje lub 1 licencja umożliwiająca obsługę 3 użytkowników,
b) modułu kadrowo – płacowego – 4 licencje lub 1 licencja umożliwiająca obsługę 4 użytkowników,
c) modułu gospodarowania nieruchomościami – 10 licencji lub 1 licencja umożliwiająca obsługę 10 użytkowników,
d) modułu planowania budżetu oraz obsługa zaangażowania - łącznie 68 licencji, zapewniających możliwość obsługi:
- 51 stanowisk / licencji w zakresie planowania budżetu oraz obsługi zaangażowania – komórki organizacyjne Starostwa Powiatowego,
- 17 stanowisk / licencji w zakresie planowania budżetu – jednostki organizacyjne Powiatu Stargardzkiego,
e) modułu finansowo – księgowego – 10 licencji lub 1 licencja umożliwiająca obsługę 10 użytkowników,
f) modułu integracyjnego,
4) przeszkolenie personelu Zamawiającego,
5) świadczenie usługi opieki serwisowej dla wdrożonego oprogramowania użytkowego, przez okres 36 miesięcy.
2. Zamawiający przewiduje następujące etapy realizacji:
1) Etap 1 – dostarczenie licencji oprogramowania bazodanowego, instalację oprogramowania na serwerze Zamawiającego, szkolenie (instruktaż) dla administratorów z oprogramowania bazodanowego oraz dostarczenie licencji oprogramowania do pulpitu zdalnego Windows Server 2022 (10 szt.) – 14 dni od dnia zawarcia Umowy,
2) Etap 2 - dostarczenie licencji oprogramowania użytkowego oraz instalacja oprogramowania użytkowego na stacjach roboczych – 30 dni od dnia zawarcia Umowy,
3) Etap 3 – wdrożenie oprogramowania użytkowego, tj. poszczególnych modułów zgodnie z harmonogramem w kolejności i terminach wskazanych poniżej; termin będzie liczony od dnia zawarcia Umowy:
a) moduł ewidencji środków trwałych wraz z migracją danych, w tym testowanie poprawności działania oraz testy wydajnościowe na bazie produkcyjnej – do 90 dni,
b) moduł gospodarowania nieruchomościami– do 120 dni,
c) moduł kadrowo-płacowy wraz z migracją danych, w tym testowanie poprawności działania oraz testy wydajnościowe na bazie produkcyjnej – do 180 dni,
d) moduł planowania budżetu oraz obsługa zaangażowania, w tym testowanie poprawności działania oraz testy wydajnościowe na bazie produkcyjnej – do 180 dni,
e) moduł finansowo-księgowy, w tym testowanie poprawności działania oraz testy wydajnościowe na bazie produkcyjnej – do 180 dni,
f) zintegrowanie modułów – do 30 dni od dnia zakończenia wdrożenia.
4) Etap 4 – przeszkolenie użytkowników oprogramowania, po zakończeniu wdrożenia danego modułu, w następujących terminach:
a) moduł ewidencji środków trwałych - do 24 h,
b) moduł kadrowo–płacowy – do 48 h,
c) moduł gospodarowania nieruchomościami – do 120 h,
d) moduł planowania budżetu oraz obsługa zaangażowania - do 40 h,
e) moduł finansowo – księgowy - do 220 h,
f) moduł integracyjny – do 8 h - dla administratorów,
5) Etap 5 – przekazanie oprogramowania (wszystkich modułów) do użytkowania /utrzymania, po zakończeniu Etapu 1-4 – maksymalnie 270 dni od dnia zawarcia umowy,
6) Etap 6 – gwarancja na wdrożone oprogramowanie oraz świadczenie opieki serwisowej dla wdrożonego całego systemu przez okres 36 miesięcy – termin będzie liczony od dnia przekazania do użytkowania, tj. podpisania protokołu odbioru ETAPU 5 bez zastrzeżeń (po zakończeniu Etapu 5).
3. Wszystkie terminy dotyczą realizacji poszczególnych etapów, oznaczają dni kalendarzowe i są terminami maksymalnymi
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do niniejszej SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy, dotyczących:
1) zmiany wynagrodzenia, wynikającej z potrzeby bądź konieczności dostosowania ilości godzin szkolenia Użytkowników w poszczególnych modułach do zgłoszonych potrzeb. Zamawiający zastrzega, iż zmiana ilości godzin szkolenia w ramach modułów może być modyfikowania w stosunku do pierwotnie zakładanych. W przypadku gdy zmiana ilości godzin nie spowoduje wzrostu kosztów wynagrodzenia, nie jest wymagana zmiana umowy,
2) wprowadzenia przez producenta nowej wersji oprogramowania lub innych produktów. Zamawiający dopuszcza zmianę wersji oprogramowania lub produktu pod warunkiem, że nowa wersja spełnia wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia,
3) zakończenia wytwarzania oprogramowania lub innego produktu objętego Umową lub wycofania ich z produkcji lub z obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego o parametrach spełniających wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia,
4) zmiany obowiązujących przepisów prawa. Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu realizacji Umowy lub zmianę zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa,
5) uzasadnionej przyczynami technicznymi, w szczególności ujawnionymi na etapie prac analitycznych i wdrożeniowych, tj. konieczności zmiany:
a) sposobu wykonania Umowy w obszarach: organizacyjnym, wykorzystywanych narzędzi, przyjętych metod i kanałów komunikacji,
b) zakresu przedmiotu Umowy w obszarze wymagań funkcjonalnych lub niefunkcjonalnych, jeżeli rezygnacja z danego wymagania lub zastąpienie go innym, spowoduje zoptymalizowane dopasowanie przedmiotu Umowy do potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie odpowiednich zmian uwzględniających stwierdzone przyczyny techniczne, polegających w szczególności na modyfikacji wymagań Zamawiającego lub zmianie sposobu ich realizacji,
c) konfiguracji infrastruktury informatycznej – z uwagi na konieczność dostosowania jej parametrów do uwarunkowań stwierdzonych w toku prac wdrożeniowych.
6) ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego oprogramowania-Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w opisie przedmiotu zamówienia dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub wykonawcę w związku z ujawnieniem wad.
7) konieczności dokonania zmian Harmonogramu, jeśli jest to konieczne do uwzględnienia czasu niezbędnego w celu realizacji zmienionego zakresu prac lub produktów lub w celu uwzględnienia wprowadzonych zmian organizacyjnych.
8) udziału w realizacji zamówienia podwykonawców. Oznacza, to możliwość dopuszczenia podwykonawców na każdym etapie realizacji umowy, pod warunkiem wypełnienia obowiązków określonych w SWZ oraz w umowie,
9) zmiany terminu, ze względu na:
a) siłę wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy w wyznaczonym terminie,
b) niemożność realizowania usług z innych przyczyn niezależnych i niezawinionych przez Wykonawcę,
10) zaprzestania na wniosek Zamawiającego wykonywania usługi dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Powiatu, co nie stanowi rozwiązania całej Umowy. Sytuacja taka może nastąpić, np. w przypadku zmian organizacyjnych, połączenia jednostek, likwidacji jednostki.
3. Na podstawie art. 436 pkt 4 lit. b) oraz art. 439 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia. Zasady zmiany wynagrodzenia opisane zostały w SWZ - Projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
Po zmianie:
1.Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wyk., chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
2.Zam. informuje, że przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy, dotyczących:
1) zmiany wynagrodzenia, wynikającej z potrzeby bądź konieczności dostosowania ilości godz. szkolenia Użyt. w poszczególnych modułach do zgłoszonych potrzeb, oraz ilości godz. w ramach przewidywanej zmiany formy szkolenia, tj. stacjonarnej bądź zdalnej. Zam. zastrzega, iż zmiana ilości godz. szkolenia oraz ilości godz. w ramach danej formy szkolenia - w zakresie danych modułów może być modyfikowania w stosunku do pierwotnie zakładanych. W przypadku gdy zmiana ilości godz. oraz formy szkolenia nie spowoduje wzrostu kosztów wynagrodzenia, nie jest wymagana zmiana umowy,
2) wprowadzenia przez producenta nowej wersji oprogramowania lub innych produktów. Zam. dopuszcza zmianę wersji oprogramowania lub produktu pod warunkiem, że nowa wersja spełnia wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia,
3) zakończenia wytwarzania oprogramowania lub innego produktu objętego Umową lub wycofania ich z produkcji lub z obrotu na terytorium RP. Zam. dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego o parametrach spełniających wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia,
4) zmiany obowiązujących przepisów prawa. Zam. dopuszcza zmianę sposobu realizacji Umowy lub zmianę zakresu świadczeń Wyk. wymuszone takimi zmianami prawa,
5) uzasadnionej przyczynami technicznymi, w szczególności ujawnionymi na etapie prac analitycznych i wdrożeniowych, tj. konieczności zmiany:
a) sposobu wykonania Umowy w obszarach: organizacyjnym, wykorzystywanych narzędzi, przyjętych metod i kanałów komunikacji,
b) zakresu przedmiotu Umowy w obszarze wymagań funkcjonalnych lub niefunkcjonalnych, jeżeli rezygnacja z danego wymagania lub zastąpienie go innym, spowoduje zoptymalizowane dopasowanie przedmiotu Umowy do potrzeb Zam. Zam. dopuszcza wprowadzenie odpowiednich zmian uwzględniających stwierdzone przyczyny techniczne, polegających w szczególności na modyfikacji wymagań Zam. lub zmianie sposobu ich realizacji,
c) konfiguracji infrastruktury informatycznej – z uwagi na konieczność dostosowania jej parametrów do uwarunkowań stwierdzonych w toku prac wdrożeniowych.
6) ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego oprogramowania-Zam. dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w opisie przedmiotu zamówienia dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub wykonawcę w związku z ujawnieniem wad.
7) konieczności dokonania zmian Harmonogramu, jeśli jest to konieczne do uwzględnienia czasu niezbędnego w celu realizacji zmienionego zakresu prac lub produktów lub w celu uwzględnienia wprowadzonych zmian organizacyjnych.
8) udziału w realizacji zamówienia podwykonawców. Oznacza, to możliwość dopuszczenia podwykonawców na każdym etapie realizacji umowy, pod warunkiem wypełnienia obowiązków określonych w SWZ oraz w umowie,
9) zmiany terminu, ze względu na:
a) siłę wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy w wyznaczonym terminie,
b) niemożność realizowania usług z innych przyczyn niezależnych i niezawinionych przez Wyk.
10)zaprzestania na wniosek Zam. wykonywania usługi dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Powiatu, co nie stanowi rozwiązania całej Umowy. Sytuacja taka może nastąpić, np. w przypadku zmian organizacyjnych, połączenia jednostek, likwidacji jednostki.
3. Na podstawie art. 436 pkt 4 lit. b) oraz art. 439 ustawy Pzp, Zam. przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia. Zasady zmiany wynagrodzenia opisane zostały w SWZ - Projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-06-27 10:00
Po zmianie:
2025-07-04 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-06-27 10:05
Po zmianie:
2025-07-04 10:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-07-26
Po zmianie:
2025-08-02