BZP: Wymiana okien i drzwi wejściowych wejście -A "stara" część budynku Domu Pomocy Społecznej w Parchaniu
27.06.2025
2025/BZP 00297457/01
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W PARCHANIU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana okien i drzwi wejściowych wejście -A "stara" część budynku Domu Pomocy Społecznej w Parchaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W PARCHANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295610
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 9
1.5.2.) Miejscowość: Parchanie
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-110
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 3512790, 52 3512658
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsparchanie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsparchanie.naszdps.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
87.20.Z pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób z zaburzeniami psychicznymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana okien i drzwi wejściowych wejście -A "stara" część budynku Domu Pomocy Społecznej w Parchaniu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6672e700-84db-4d54-981f-e68798490249
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00297457
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056286/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana okien i drzwi wejściowych w starej części budynku Domu Pomocy Społecznej w Parchaniu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/inowroclaw.powiat/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Określono w SWZ. Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus, https://platformazakupowa.pl/pn/inowroclaw.powiat/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określono w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.AGK.2611.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien i drzwi wejściowych (wejście A) w „starej” przebudowanej części budynku Domu Pomocy Społecznej w Parchaniu, zlokalizowanym w Parchaniu 9, 88-110 Inowrocław 2.
2. Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje:
1) demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej PCV, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych oraz jej wywóz i utylizacja;
2) montaż fabrycznie nowych kompletnych okien uchylno-rozwieralnych i drzwi PCV wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz nawiewników, tzw. „ciepły montaż”, z zachowaniem wymiarów otworów istniejących;
3) montaż okien w ilości 56 sztuk i drzwi wejściowych (wejście A) w ilości 1 sztuka;
4) w pomieszczeniach łazienek i szatniach okna wyposażone w powłokę refleksyjną nieprzejrzystą, w pomieszczeniu składnicy akt okna wyposażone w powłokę ze specjalnej folii odbijającej promienie UV – zaznaczono w zestawieniu stolarki okiennej i drzwiowej – załącznik nr 9 do SWZ;
5) parapety wewnętrzne PCV w kolorze białym;
6) uzupełnienie tynków w ościeżach (ujednolicenie, zrównanie powierzchni ościeży);
7) obróbki wewnętrzne i zewnętrzne wraz z malowaniem, związane z wymianą okien i drzwi;
8) usunięcie gruzu i uprzątnięcie stanowiska pracy;
9) inne prace towarzyszące, niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest przez:
a) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB – załącznik nr 7 do SWZ,
b) przedmiar robót, kosztorys ślepy – załącznik nr 8 do SWZ,
c) zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej – załącznik nr 9 do SWZ.
UWAGA: W zestawieniu stolarki okiennej i drzwiowej – załącznik nr 9 do SWZ, brakuje jednego okna w łazience o kształcie i wymiarach jak w pozycji 02 z powłoką refleksyjną nieprzejrzystą. Wykonawca zobowiązany jest doliczyć okno do ceny oferty.
4. Dodatkowe informacje dotyczące zestawienia:
Okna 01 – 2 szt. w pomieszczeniu składnicy akt – przy oknach ościeża malowane farbą;
2 szt. pomieszczenia techniczne – przy oknach wykończenie płytkami ściennymi;
Okna 02 – 19 szt. w pokojach mieszkalnych lub dziennego pobytu – przy oknach ościeża malowane farbą; 1 szt. łazienka – przy oknie płytki ścienne i farba;
Okna 03 – 1 szt. korytarz – przy oknach malowane farbą, 1 szt. – płytki ścienne i farba;
Okna 03A – 1 szt. korytarz – przy oknie malowane farbą;
Okna 04 – 3 szt. łazienka – przy oknach płytki i farba;
Okno 05 – 4 szt. korytarz – przy oknach farba; 1 szt. łazienka – przy oknie płytki;
Okno 06 – 1 szt. łazienka – przy oknie płytki i farba;
Okno 07 – 2 szt. pomieszczenia techniczne – przy oknach wykończenie płytki i farba;
Okno 08 – 8 szt. pomieszczenia techniczne – przy oknach płytki i farba;
Okno 09 – 3 szt. łazienki – przy oknach płytki i farba, 4 szt. wejścia BiD – przy oknach ościeża malowane farbą;
Okno 010 – 2 szt. wejście A – przy oknach farba;
Okno 011 – 1 szt. korytarz – przy oknie malowane farbą.
Drzwi wejście A – przy drzwiach ściany malowane farbą.
Zdjęcia poglądowe w załączeniu do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45215210-2 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określono w SWZ Rozdział 21
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali co najmniej jedno zadanie polegające na wymianie/montażu okien i drzwi PCV o wartości min. 150 000,00 zł brutto.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia co najmniej jeden z nich musi spełniać powyższy warunek. W przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego podmiot ten musi spełniać powyższy warunek.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga - ocena na podstawie oświadczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga - ocena na podstawie oświadczenia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty składane wraz z ofertą:1) Formularz ofertowy
(wzór formularza ofertowego określa załącznik nr 1 do SWZ). Formularz musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawców, zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym podmiotu składającego. Oświadczenie składają odrębnie:
a) Wykonawca lub każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
b) podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu
oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie,
w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.
3) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli dotyczy)
4) Pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy)
5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Zamawiającemu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy)
6) Oświadczenie, z którego będzie wynikać, które części zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
7) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym celu muszą wykazać, że:1) wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu;
2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;
4) muszą ustanowić pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę elektroniczną oraz winno być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie i udzielających pełnomocnictwa (natomiast w przypadku spółki cywilnej przez każdego z jej wspólników) lub kopię potwierdzoną podpisem kwalifikowanym przez notariusza;
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, którą część zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy;
7) przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Oferta wspólna winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika określonego w pełnomocnictwie, o którym mowa w ust. 13.1 pkt 4 SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (załącznik nr 2 do SWZ). Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy - załącznik nr 6 do SWZ.Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
Istotna zmiana umowy wymaga przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności określonych w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy