BZP: Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych na potrzeby utworzenia żłobka w Goniądzu
27.06.2025
2025/BZP 00298008/01
GMINA GONIĄDZ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych na potrzeby utworzenia żłobka w Goniądzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GONIĄDZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669789
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 24
1.5.2.) Miejscowość: Goniądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-110
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 857380043
1.5.8.) Numer faksu: 087300307
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria.um@goniadz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-umgoniadz.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych na potrzeby utworzenia żłobka w Goniądzu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f849791-1ff3-4ac5-8d6e-52d9147ac3af
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00298008
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00004891/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych na potrzeby utworzenia żłobka w Goniądzu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych do żłobka w Goniądzu w ramach zadania pn.: „Utworzenie żłobka w Goniądzu” dofinansowanego na podstawie Umowy nr PUW/MALUCH/T/G-18/2023 z dnia 30.08.2023 r. w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Aktywny Maluch” 2022-2029
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11261383.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1126138
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1126138.
Z uwagi na limit znaków w tym polu - wszelkie informacje dot. Wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale XVI SWZ: INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY UŻYCIU KTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KOMUNIKOWAŁ SIĘ Z WYKONAWCAMI ORAZ INFORMACJE O WYMAGANIACH TECHNICZNYCH I ORGANIZACYJNYCH SPORZĄDZANIA, WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Danych Osobowych zbieranych i przetwarzanych w ramach wykonywania zadań publicznych jest Urząd Miejski w Goniądzu, ul. Stary Rynek 24, tel. 85 738 00 43, email: kancelaria.um@goniadz.pl;
2. w celu uzyskania informacji dotyczących przetwarzanych przez Urząd Miejski w Goniądzu danych osobowych może się Pan/Pani skontaktować z naszym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych za pośrednictwem korespondencji e-mail kierowanej na adres: iod.um@goniadz.pl , tel. 85 738 00 43 lub poprzez operatora pocztowego na adres: Inspektor Ochrony Danych Osobowych, Urząd Miejski w Goniądzu, ul. Stary Rynek 24, 19-110 Goniądz;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
pn. Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych na potrzeby utworzenia żłobka w Goniądzu, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez właściwy okres czasu, wynikający
z odrębnych przepisów, w tym z instrukcji kancelaryjnej (5 lat, a w przypadku podpisania umowy – 10 lat);
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OZP.271.14.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Meble przedszkolne i biurowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis rzeczowo-ilościowy, opis minimalnych parametrów technicznych i wymogów użytkowych został zawarty w załączniku nr 8 do SWZ; odpowiednio w Załączniku 8 A – dla części 1 zamówienia;
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia dla części obejmuje w szczególności:
1) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia,
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych wyposażenia w zakresie określonym w Załączniku 8A do SWZ wraz z jego transportem, wniesieniem, ustawieniem w miejscu wskazanym przez zamawiającego w żłobku w Goniądzu, ul. Konstytucji 3 Maja 18, 19-110 Goniądz;
2) wszystkie dostarczone produkty muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych;
3) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (jeśli dotyczy),
4) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia;
5) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu).
Gwarancja
Wykonawca na wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia zaoferuje gwarancję, udzieloną na okres nie krótszy niż 12 miesięcy. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39161000-8 - Meble przedszkolne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
1) Cena (C) – 60 %
2) deklarowany czas dostawy (D) – 40 %
2. Ocena ofert zostanie dokonana dla każdej części oddzielnie.
3. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
4. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
C = Cn / Cb x 60 pkt
C – ilość punktów za kryterium cena,
Cn – najniższa cena brutto spośród ofert nieodrzuconych
Cb – cena brutto oferty badanej
5. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
6. Ocena w kryterium (D) „Deklarowany czas dostawy” dokonana zostanie z zastosowaniem następujących zasad:
liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona w następujący sposób: deklarowany czas dostawy:
7 dni od dnia podpisania umowy = 40 pkt
14 dni od dnia podpisania umowy = 30 pkt
21 dni od dnia podpisania umowy = 20 pkt
30 dni od dnia podpisania umowy = 10 pkt
Wykonawca może zadeklarować tylko ww. ilość dni jako deklarowany czas dostawy (7, 14, 21 lub 30 dni). W przypadku nie wpisania w formularzu ofertowym żadnej wartości w pozycji dot. deklarowanego czasu dostawy (realizacji zamówienia), Zamawiający uzna, że będzie to maksymalny możliwy czas (30 dni od dnia podpisania umowy) i przyzna w tym kryterium wartość 10 pkt.
7. Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (P) obliczoną na podstawie wzoru:
P = C + D
gdzie:
P - łączna ilość punktów oferty ocenianej,
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium Cena
D - liczba punktów uzyskanych w kryterium Deklarowany czas dostawy
8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
AGD i multimedia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis rzeczowo-ilościowy, opis minimalnych parametrów technicznych i wymogów użytkowych został zawarty w załączniku nr 8 do SWZ; odpowiednio w Załączniku 8 B – dla części 2 zamówienia;
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia dla części obejmuje
w szczególności:
1) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia,
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych wyposażenia w zakresie określonym w Załączniku 8B do SWZ wraz z jego transportem, wniesieniem, ustawieniem w miejscu wskazanym przez zamawiającego w żłobku w Goniądzu, ul. Konstytucji 3 Maja 18, 19-110 Goniądz;
2) wszystkie dostarczone produkty muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych;
3) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (jeśli dotyczy),
4) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia;
5) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu).
Gwarancja
Wykonawca na wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia zaoferuje gwarancję, udzieloną na okres nie krótszy niż 12 miesięcy. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
1) Cena (C) – 60 %
2) deklarowany czas dostawy (D) – 40 %
2. Ocena ofert zostanie dokonana dla każdej części oddzielnie.
3. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
4. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
C = Cn / Cb x 60 pkt
C – ilość punktów za kryterium cena,
Cn – najniższa cena brutto spośród ofert nieodrzuconych
Cb – cena brutto oferty badanej
5. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
6. Ocena w kryterium (D) „Deklarowany czas dostawy” dokonana zostanie z zastosowaniem następujących zasad:
liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona w następujący sposób: deklarowany czas dostawy:
7 dni od dnia podpisania umowy = 40 pkt
14 dni od dnia podpisania umowy = 30 pkt
21 dni od dnia podpisania umowy = 20 pkt
30 dni od dnia podpisania umowy = 10 pkt
Wykonawca może zadeklarować tylko ww. ilość dni jako deklarowany czas dostawy (7, 14, 21 lub 30 dni). W przypadku nie wpisania w formularzu ofertowym żadnej wartości w pozycji dot. deklarowanego czasu dostawy (realizacji zamówienia), Zamawiający uzna, że będzie to maksymalny możliwy czas (30 dni od dnia podpisania umowy) i przyzna w tym kryterium wartość 10 pkt.
7. Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (P) obliczoną na podstawie wzoru:
P = C + D
gdzie:
P - łączna ilość punktów oferty ocenianej,
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium Cena
D - liczba punktów uzyskanych w kryterium Deklarowany czas dostawy
8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 3 zamówienia – Pomoce edukacyjne i dydaktyczne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis rzeczowo-ilościowy, opis minimalnych parametrów technicznych i wymogów użytkowych został zawarty
w załączniku nr 8 do SWZ; odpowiednio w Załączniku 8 C – dla części 3 zamówienia;
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia dla części obejmuje wszczególności:
1) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia,
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych wyposażenia w zakresie określonym w Załączniku 8C do SWZ wraz z jego transportem, wniesieniem, ustawieniem w miejscu wskazanym przez zamawiającego w żłobku w Goniądzu, ul. Konstytucji 3 Maja 18, 19-110 Goniądz;
2) wszystkie dostarczone produkty muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych;
3) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (jeśli dotyczy),
4) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia;
5) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu).
Gwarancja
Wykonawca na wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia zaoferuje gwarancję, udzieloną na okres nie krótszy niż 12 miesięcy. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw
37520000-9 - Zabawki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
1) Cena (C) – 60 %
2) deklarowany czas dostawy (D) – 40 %
2. Ocena ofert zostanie dokonana dla każdej części oddzielnie.
3. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
4. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
C = Cn / Cb x 60 pkt
C – ilość punktów za kryterium cena,
Cn – najniższa cena brutto spośród ofert nieodrzuconych
Cb – cena brutto oferty badanej
5. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
6. Ocena w kryterium (D) „Deklarowany czas dostawy” dokonana zostanie z zastosowaniem następujących zasad:
liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona w następujący sposób: deklarowany czas dostawy:
7 dni od dnia podpisania umowy = 40 pkt
14 dni od dnia podpisania umowy = 30 pkt
21 dni od dnia podpisania umowy = 20 pkt
30 dni od dnia podpisania umowy = 10 pkt
Wykonawca może zadeklarować tylko ww. ilość dni jako deklarowany czas dostawy (7, 14, 21 lub 30 dni). W przypadku nie wpisania w formularzu ofertowym żadnej wartości w pozycji dot. deklarowanego czasu dostawy (realizacji zamówienia), Zamawiający uzna, że będzie to maksymalny możliwy czas (30 dni od dnia podpisania umowy) i przyzna w tym kryterium wartość 10 pkt.
7. Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (P) obliczoną na podstawie wzoru:
P = C + D
gdzie:
P - łączna ilość punktów oferty ocenianej,
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium Cena
D - liczba punktów uzyskanych w kryterium Deklarowany czas dostawy
8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 4 zamówienia – Pozostałe wyposażenie żłobka
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis rzeczowo-ilościowy, opis minimalnych parametrów technicznych i wymogów użytkowych został zawarty w załączniku nr 8 do SWZ; odpowiednio w Załączniku 8 D – dla części 4 zamówienia;
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia dla części obejmuje w szczególności:
1) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia,
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych wyposażenia w zakresie określonym w Załączniku 8D do SWZ wraz z jego transportem, wniesieniem, ustawieniem w miejscu wskazanym przez zamawiającego w żłobku w Goniądzu, ul. Konstytucji 3 Maja 18, 19-110 Goniądz;
2) wszystkie dostarczone produkty muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych;
3) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (jeśli dotyczy),
4) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia;
5) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu).
Gwarancja
Wykonawca na wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia zaoferuje gwarancję, udzieloną na okres nie krótszy niż 12 miesięcy. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
1) Cena (C) – 60 %
2) deklarowany czas dostawy (D) – 40 %
2. Ocena ofert zostanie dokonana dla każdej części oddzielnie.
3. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
4. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
C = Cn / Cb x 60 pkt
C – ilość punktów za kryterium cena,
Cn – najniższa cena brutto spośród ofert nieodrzuconych
Cb – cena brutto oferty badanej
5. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
6. Ocena w kryterium (D) „Deklarowany czas dostawy” dokonana zostanie z zastosowaniem następujących zasad:
liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona w następujący sposób: deklarowany czas dostawy:
7 dni od dnia podpisania umowy = 40 pkt
14 dni od dnia podpisania umowy = 30 pkt
21 dni od dnia podpisania umowy = 20 pkt
30 dni od dnia podpisania umowy = 10 pkt
Wykonawca może zadeklarować tylko ww. ilość dni jako deklarowany czas dostawy (7, 14, 21 lub 30 dni). W przypadku nie wpisania w formularzu ofertowym żadnej wartości w pozycji dot. deklarowanego czasu dostawy (realizacji zamówienia), Zamawiający uzna, że będzie to maksymalny możliwy czas (30 dni od dnia podpisania umowy) i przyzna w tym kryterium wartość 10 pkt.
7. Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (P) obliczoną na podstawie wzoru:
P = C + D
gdzie:
P - łączna ilość punktów oferty ocenianej,
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium Cena
D - liczba punktów uzyskanych w kryterium Deklarowany czas dostawy
8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie dostawy o wartości minimum 15 000,00 zł brutto każda, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Za dostawy takie uznaje się dostawy w zakresie: wyposażenia żłobka, klubu malucha, przedszkola lub punktu przedszkolnego.
Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmioty (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), warunek o którym wyżej mowa, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak jest możliwości tzw. sumowania doświadczenia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, który Wykonawca zrealizuje dostawy.
Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Środki dowodowe potwierdzające brak obligatoryjnych przesłanek wykluczenia z udziału w postępowaniu:
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie ze wzorem wg załącznika nr 7 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Środki dowodowe dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia określonych przez Zamawiającego w przedmiotowej SWZ, tj. w art. 108 ust. 1 Pzp - wg załącznika nr 5 do SWZ;
b) Wykaz zrealizowanych dostaw – zgodnie ze wzorem wg załącznika nr 6 do SWZ - w oparciu o który możliwa będzie weryfikacja spełnienia warunku dotyczącego wykonania należycie dostaw, o których mowa w Rozdziale X ust. 2 pkt 4 SWZ. Powyższy wykaz dostaw powinien zawierać dane dot. wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, wraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w pkt 2, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy. Zamawiający nie narzuca i nie ustala wzoru takiego oświadczenia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projektowanych istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 9 do SWZ.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty na zasadach określonych w art. 454-455 Pzp oraz wskazanych we wzorze Umowy.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.