BZP: „Sporządzenie diagnoz psychofizycznych pogłębionych dzieci przebywających w rodzinnej pieczy zastępczej na terenie miasta Kalisza w 2025r”
30.06.2025
2025/BZP 00298594/01
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Sporządzenie diagnoz psychofizycznych pogłębionych dzieci przebywających w rodzinnej pieczy zastępczej na terenie miasta Kalisza w 2025r”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003340601
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Graniczna 1
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops.zp@mops-kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mops-kalisz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc Społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sporządzenie diagnoz psychofizycznych pogłębionych dzieci przebywających w rodzinnej pieczy zastępczej na terenie miasta Kalisza w 2025r”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dba6f44-ffc0-40ab-934a-4ecde63841ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00298594
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00087728/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Diagnoza pogłębiona dla dzieci i młodzieży w 2025r w ramach projektu "Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie kaliskim" na lata 2024-2029
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie kaliskim” w ramach programu FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA WIELKOPOLSKI 2021-2027, priorytet 6: Fundusze europejskie dla Wielkopolski o silniejszym wymiarze społecznym (EFS+), działanie 6.15 Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6dba6f44-ffc0-40ab-934a-4ecde63841ac3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Niniejsze postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-zamówienia, dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę składa się wyłącznie za pośrednictwem platformy e-zamówienia zgodnie z instrukcją zamieszczoną na stronie https://ezamowienia.gov.pl/, z uwzględnieniem zapisów zawartych w SWZ.
Zamawiający nie posługuje się interaktywnym formularzem oferty przewidzianym przez Platformą e-Zamówienia.
Postępowanie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie, prowadzi się pisemnie w języku polskim.
Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty przez Wykonawcę.
Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca: - przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format PDF, - opatrzenie plików składających się na ofertę podpisem kwalifikowanym PAdES, - w przypadku składania dokumentów w formacie innym niż PDF, pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został na Platformie e-zamówienia.
Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego lub podpisu osobistego.
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych .doc, .docx, .pdf .rtf , xps, .odt, .txt, .xls, .xlsx, .zip, .rar. i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć w terminie przewidzianym na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria Platformy e-zamówienia, awaria Internetu, problemy techniczne związane z brakiem np. aktualnej przeglądarki, itp.
Zamawiający wymaga, by tajemnica przedsiębiorstwa została załączona w formularzu elektronicznym na Platformie e-zamówienia w odrębnym pliku opatrzonym kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje RODO (obowiązku informacyjnego) zostały zawarte w pkt II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje RODO (obowiązku informacyjnego) zostały zawarte w pkt II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MOPS-SP-II.2318.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie diagnoz psychofizycznych pogłębionych dzieci przebywających w rodzinnej pieczy zastępczej na terenie miasta Kalisza w ramach programu regionalnego FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA WIELKOPOLSKI 2021-2027, priorytet 6: Fundusze europejskie dla Wielkopolski o silniejszym wymiarze społecznym (EFS+), działanie 6.15 Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej.
1. Zamawiający wymaga, aby usługa diagnoza przebiegała według poniższego schematu:
1) co najmniej 3 spotkania:
a) pierwsze spotkanie wyłącznie z opiekunami dziecka, które służyć będzie zebraniu wywiadu i zapoznanie się z dokumentacją dot. dziecka;
b) drugie i kolejne spotkanie psychologa z dzieckiem i opiekunem/ opiekunami, (lub za zgodą opiekunów wyłącznie z dzieckiem w miarę możliwości także w miejscu zamieszkania dziecka).
c) ostatnie spotkanie odbywa się ponownie wyłącznie z opiekunem/ opiekunami i służy przekazaniu diagnozy i jej omówieniu.
2. Zamówienie powinno być zrealizowane według poniższych wytycznych:
1) Zamawiający wymaga, aby wszystkie działania realizowane były na terenie miasta Kalisza, lub w miejscu zamieszkania rodziny zastępczej/ rodzinnego domu dziecka, które mieszczą się na terenie miasta Kalisza i powiatu kaliskiego.
2) Każda z osób powinna zostać przebadana zgodnie ze skierowaniem wydanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kaliszu.
3) Diagnoza psychofizyczna pogłębiona powinna uwzględniać:
a) dane osobowe dziecka i opiekunów;
b) daty i godziny spotkań;
c) spis narzędzi badawczych i metod diagnostycznych;
d) analizę przyczyn kryzysu w rodzinie biologicznej i jego wpływu na rozwój i funkcjonowanie dziecka;
e) historie strat dziecka;
f) wskazanie mocnych stron i zasobów dziecka;
g) ocenę rozwoju funkcji fizycznych, poznawczych, emocjonalnych i społecznych dziecka;
h) opis relacji dziecka z najbliższym otoczeniem oraz osobami ważnymi dla dziecka;
i) określenie potrzeb dziecka (w tym z uwzględnieniem możliwości zaspokojenia przez otoczenie);
j) dane diagnostyczne pod kątem zasobów (czynników wspierających rozwój) oraz trudności (czynników zakłócających rozwój);
k) określenie potrzeby skierowania do dalszej diagnozy w zakresie ewentualnych specyficznych zaburzeń rozwojowych oraz wskazanie do ewentualnych, dalszych konsultacji specjalistycznych,
l) wskazania do dalszej pracy terapeutycznej, zgodnie z potrzebami i możliwościami dziecka przebywającego w pieczy zastępczej.
3. Sporządzenie diagnozy powinno być poprzedzone badaniami psychologicznymi z zastosowaniem narzędzi testowych oraz obserwacją i wywiadem przeprowadzonym w miejscu przebywania dziecka lub informacją dotyczącą funkcjonowaniem dziecka w rodzinnej pieczy zastępczej.
4. Sporządzenie diagnozy powinno być oparte na wywiadach z opiekunem/opiekunami dziecka oraz zapoznaniu się z dokumentacją posiadaną przez rodzinę zastępczą. Z opiekunami – na ostatniej konsultacji – powinny być omówione wyniki badań i końcowe wnioski a także powinni oni otrzymać egzemplarz diagnozy psychofizycznej pogłębionej dziecka.
5. Całość pracy specjalisty nad diagnozą psychofizyczną pogłębioną dziecka, na którą składają się zgodnie z pkt. 2.3) i pkt. 3 badania, sporządzenie dokumentu pn. „diagnoza psychofizyczna pogłębiona” oraz spotkania z dzieckiem, konsultacje z opiekunem/nami, powinna trwać 5 godzin. Praca nad opracowaniem dokumentu diagnozy może być podzielona: od 1 h do 1,5 h pracy nad sporządzeniem dokumentu oraz od 3,5 h do 4 h na spotkania z dzieckiem i opiekunami. Każde spotkanie zgodnie z pkt. 1.1) powinno zostać potwierdzone podpisem opiekuna dziecka i specjalisty według schematu stanowiącego załącznik do SWZ – „Diagnoza psychofizyczna pogłębiona”.
6. Zaleca się przygotowanie 3 egzemplarzy diagnozy dla każdej ze stron: wykonawca, opiekun, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kaliszu.
7. Planowana liczba osób skierowanych na badanie zależeć będzie od potrzeb zamawiającego. Wstępnie szacuje się: sporządzenie diagnoz psychofizycznych pogłębionych dla szacunkowo 38 dzieci dla każdego dziecka po 5 godzin (1 godzina=60 minut), łącznie 190 godzin.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby ww. godzin zgodnie z aktualnymi potrzebami Zamawiającego.
8. Zamawiający zastrzega możliwość wykonywania usług w godzinach i terminie uzgodnionym z opiekunem dziecka, w godzinach dopołudniowych jak i popołudniowych od poniedziałku do soboty.
9. Pomieszczenie/sala/lokal, w której wykonywana będzie usługa powinna być dostosowana dla osób z niepełnosprawnością, zgodnie ze standardami dostępności dla polityki spójności 2021–2027 stanowiące zał. nr 2 do Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027.
10. Zamawiający wymaga, aby usługa realizowana była przez osoby biegle posługujące się językiem polskim (w mowie i piśmie).
11. W trakcie trwania umowy psychologowie dziecięcy wskazani w załączniku do SWZ „Wykaz osób” mogą ulec zmianie (jeżeli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wystąpi taka konieczność) po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego i uzyskaniu jego zgody. Jeżeli takie zdarzenie będzie miało miejsce to:
1) osoba ta winna spełniać warunki udziału w postępowaniu,
2) posiadać doświadczenie równoważne do tego, które posiada osoba wskazana do oceny w kryterium doświadczenie w formularzu ofertowym, którą zastąpi,
3) oraz Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające powyższe i po ich weryfikacji Zamawiający wyrazi na to zgodę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp o wartości netto: nie przekraczającej 49.500,00 zł netto.
Zamówienia, polegać będą na powtórzeniu podobnych usług do tych objętych przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą mogły zostać udzielone, gdy będzie to korzystne dla Zamawiającego lub zajdzie potrzeba ich wykonania. Ponadto zamówienia te będą mogły zostać udzielone po zabezpieczeniu odpowiednich środków finansowych na sfinansowanie zamówienia. Zamówienia te będą udzielane
z zastosowaniem jednostkowych cen, obowiązujących w umowie dla zamówienia podstawowego, a jeśli nie będzie to możliwe, na warunkach wynegocjowanych przez Zamawiającego i Wykonawcę.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował:
1) Kryterium cena - ocenie podlegać będzie cena brutto oferty – waga 60%
2) Kryterium doświadczenie - ocenie podlegać będzie ilość sporządzonych diagnoz w okresie ostatnich 3 lat lub jeśli termin zatrudnienia wskazanego psychologa jest krótszy to w tym okresie od dnia w którym upływa termin składania ofert przez osoby świadczące usługę diagnozy psychofizycznej pogłębionej dziecka, tj. psychologa (Kadra Wykonawcy) – waga 40%
Dane/wartości służące ocenie oferty na podstawie ww kryteriów, zamawiający wymaga aby umieścić je w ofercie.
1% = 1 pkt
Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
Kryterium dla ceny 60 %
Ilość punktów oferty badanej w kryterium cena = cena oferty najniższej x 100 x 60% cena oferty badanej
Kryterium dla: Doświadczenie – ilość sporządzonych diagnoz (w okresie ostatnich 3 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert lub jeśli termin zatrudnienia wskazanego psychologa jest krótszy to w tym okresie) – 40%
Zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób: przyzna punkty tym Wykonawcom, którzy zapewnią realizację przedmiotu zamówienia przez osoby posiadające doświadczenie w zawodzie psychologa zgodne z pkt. VIII.2. SWZ. Psycholog otrzyma w zależności od wykazania ilości sporządzonych diagnoz dla dzieci na, które składały się co najmniej elementy wskazane w pkt. IV.2.3) a), b), c), f), i) oraz l) SWZ następującą ilość punktów:
Ilość sporządzonych diagnoz
nie sporządził diagnoz: Wykonawca otrzyma 0 pkt - A
Od 1 do 5 sporządzonych diagnoz: Wykonawca otrzyma 10 pkt - B
Powyżej 5 do 15 sporządzonych diagnoz: Wykonawca otrzyma 20 pkt- C
Powyżej 15 do 25 sporządzonych diagnoz: Wykonawca otrzyma 30 pkt- D
Powyżej 25 sporządzonych diagnoz: Wykonawca otrzyma 40 pkt - E
Gdzie A, B, C, D, E to liczba osób przewidziana do wykonania zamówienia z odpowiednią ilością wykonanych diagnoz.
Następnie liczba punktów zostanie przeliczona wg wzoru:
E(oferty badanej) = suma 0xA + 10xB + 20xC + 30xD + 40xE
F(oferty o najwyższej liczbie punktów) = suma 0xA + 10xB + 20xC + 30xD + 40xE
E
Ilość sporządzonych diagnoz = ---------- x 100 x 40%
F
a) Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę z najkorzystniejszym bilansem ww. kryteriów.
b) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
c) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
d) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie – ilość sporządzonych diagnoz (w okresie ostatnich 3 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert lub jeśli termin zatrudnienia wskazanego psychologa jest krótszy to w tym okresie)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. VIII.2 SWZ
2. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy spełniają warunki dotyczące:
zdolności technicznej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
Dysponuje lub będzie dysponował w dacie wykonywania zamówienia odpowiednią bazą lokalową na terenie miasta Kalisza zapewniającą warunki do przeprowadzenia diagnoz - pomieszczenie/sala/lokal, w którym wykonywana będzie usługa powinien być dostępny w godzinach dopołudniowych jak i popołudniowych od poniedziałku do soboty (w terminach uzgodnionych z opiekunem dziecka), dostosowany dla osób z niepełnosprawnością, zgodnie ze standardami dostępności dla polityki spójności 2021–2027 stanowiące zał. nr 2 do Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027.
zdolności zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli:
a) Wykaże że dysponuje lub będzie dysponował w dacie wykonywania zamówienia, w miejscu jego wykonywania 2 osobami, które będą skierowane do wykonania zamówienia oraz osoby te posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne dla wykonania zamówienia w szczególności uprawnienia do pracy z dziećmi.
b) Wykaże, że osoby te posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne dla wykonania zamówienia i każda osoba skierowana do realizacji zadania spełnia poniższe warunki:
- jest praktykującym psychologiem dziecięcym,
- posiada udokumentowane wykształcenie wyższe jednolite 5-letnie magisterskie na kierunku psychologia,
- posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu wsparcia psychologicznego dzieci rozumianego jako usługi sporządzania diagnoz (diagnoza zawierała co najmniej elementy wskazane
w IV. 2. 3) a), b), c), f), i) oraz l) SWZ).
3. Zamawiający oceniając zdolność techniczną i zawodową może, na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu wyłącznie na wezwanie Zamawiającego (po otwarciu ofert) Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe:
oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt IX.1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego w pkt VII.1. i VII.2. SWZ, zgodnie ze wzorem (wymagany zakres informacji) stanowiącym załącznik do SWZ pn. „Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania”.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt IX.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (z zachowaniem formy przewidzianej w pkt IX.4 SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wyłącznie na wezwanie Zamawiającego (po otwarciu ofert) Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe:
1) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w dacie wykonywania zamówienia odpowiednią bazą lokalową na terenie miasta Kalisza spełniającą warunki o, których mowa w pkt VIII.2 (wymagany zakres informacji) stanowi załącznik do SWZ (Oświadczenie – baza lokalowa).
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego spełniających warunki, o których mowa w pkt VIII.2, (wymagany zakres informacji) stanowi załącznik do SWZ (Wykaz osób) wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia oraz stażu pracy, niezbędnych do realizacji zamówienia oraz podstawa dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo, o którym mowa wyżej należy sporządzić w jednej z form wskazanych poniżej, a następnie przekazać Zamawiającemu wyłącznie za pośrednictwem Platformy e- zamówienia.
Patrz także zapisy pkt IX.4-IX.10 SWZ.
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej należy złożyć w jednej z poniższych form:
w formie elektronicznej (tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby uprawnioną/ne do reprezentowania Wykonawców),
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby uprawnioną/ne do reprezentowania Wykonawców,
cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej poświadczonego przez mocodawców, tj. dokumentu elektronicznego będącego kopią elektroniczną treści pełnomocnictwa zapisanej w postaci papierowej, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez mocodawców,
cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej poświadczonego przez notariusza, tj. dokumentu elektronicznego będącego kopią elektroniczną treści pełnomocnictwa zapisanej w postaci papierowej, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w pkt VII.1. i VII.2. SWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt VIII.2. SWZ Wykonawcy wykazują łącznie w zakresie warunków, o których mowa w pkt VIII.2 SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt IX.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (z zachowaniem formy przewidzianej w pkt IX.4 SWZ).
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt VII.1 i VII.2 SWZ oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt VIII.2 SWZ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia na wezwanie Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt IX.2 i IX.3 SWZ w zakresie, w którym wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań, o którym mowa w art. 60 ustawy.