BZP: „Dowóz uczniów do szkół podstawowych z terenu Miasta i Gminy Morawica w roku szkolnym 2025/2026 wraz z opieką podczas dowozu oraz dodatkowe przewozy organizowane przez Miasto i Gminę Morawica”
01.07.2025
2025/BZP 00302353/01
Miasto i Gmina Morawica - Urząd Miasta i Gminy w Morawicy
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Dowóz uczniów do szkół podstawowych z terenu Miasta i Gminy Morawica w roku szkolnym 2025/2026 wraz z opieką podczas dowozu oraz dodatkowe przewozy organizowane przez Miasto i Gminę Morawica”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Morawica - Urząd Miasta i Gminy w Morawicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010352
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spacerowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Morawica
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-026
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 0 41 31-14-692
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@morawica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowóz uczniów do szkół podstawowych z terenu Miasta i Gminy Morawica w roku szkolnym 2025/2026 wraz z opieką podczas dowozu oraz dodatkowe przewozy organizowane przez Miasto i Gminę Morawica”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fe6c360-d759-4e18-8d82-11aa9edc8ed1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302353
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00074267/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz uczniów do szkół podstawowych z terenu Miasta i Gminy Morawica w roku szkolnym 2025/2026 oraz dodatkowe przewozy organizowane przez Miasto i Gminę Morawica
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7fe6c360-d759-4e18-8d82-11aa9edc8ed13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania zostały omówione w
Rozdziale VII SWZ (Poniżej zawarto najważniejsze punkty):
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
9. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
10. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,
wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
13. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
14. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e- Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto i Gmina Morawica.
inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Morawica jest Pan Marcin Dziewięcki, kontakt: tel.: +48 41 306 79 02, adres e-mail: m.dziewiecki@morawica.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze. zm.);
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OS.271.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I dowóz/odwóz uczniów w dni nauki szkolnej do/ze Szkoły Podstawowej w Bilczy (SP Bilcza) oraz Szkoły Podstawowej w Brzezinach (SP Brzeziny) co najmniej jednym autobusem z liczbą miejsc siedzących minimum 55 wraz z opieką podczas dowozu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 12 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dotyczy wszystkich części
Kryterium 1
Cena brutto
Liczba punktów = Cn/Cb x 60
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 60 wskaźnik stały
Max 60 % = 60 pkt.
Kryterium 2
Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego (S) na wezwanie przedstawiciela Zamawiającego
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 15 minut – 15 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 16 minut do 30 minut – 11 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 31 minut do 45 minut – 7 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 46 minut do 59 minut – 3 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 1 godziny do 1 godziny i 15 minut – 0 pkt.
Max. 15 % = 15 pkt.
Kryterium 3
Doświadczenie kierowców
Dla części I-VI
Doświadczenie kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w zakresie prowadzenia autobusów. Za wykazanie minimum jednej osób dla każdej części posiadającą doświadczenie (tę samą osobę można wskazać tylko w jednej części):
• 3 lata - wykonawca otrzyma 0 pkt.
• powyżej 3 lat do 5 lat włącznie - wykonawca otrzyma 5 pkt.
• powyżej 5 lat do 7 lat włącznie - wykonawca otrzyma 10 pkt.
• powyżej 7 lat do 9 lat włącznie - wykonawca otrzyma 15 pkt.
• powyżej 9 lat do 10 lat włącznie - wykonawca otrzyma 20 pkt.
• powyżej 10 lata - wykonawca otrzyma 25 pkt.
Informacje należy wskazać w załączniku nr 4
Max 25 % = 25 pkt.
Dla części VII-VIII
Doświadczenie kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w zakresie prowadzenia autobusów/busów.
Za wykazanie minimum jednej osoby:
• 3 lata - wykonawca otrzyma 0 pkt.
• powyżej 3 lat do 5 lat włącznie - wykonawca otrzyma 5 pkt.
• powyżej 5 lat do 7 lat włącznie - wykonawca otrzyma 10 pkt.
• powyżej 7 lat do 9 lat włącznie - wykonawca otrzyma 15 pkt.
• powyżej 9 lat do 10 lat włącznie - wykonawca otrzyma 20 pkt.
• powyżej 10 lata - wykonawca otrzyma 25 pkt.
Informacje należy wskazać w załączniku nr 4
Max. 25 % = 25 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego (S) na wezwanie przedstawiciela Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierowców
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II dowóz/odwóz uczniów w dni nauki szkolnej do/ze Szkoły Podstawowej w Bilczy (SP Bilcza) co najmniej jednym autobusem z liczbą miejsc siedzących minimum 40 wraz z opieką podczas dowozu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 12 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dotyczy wszystkich części
Kryterium 1
Cena brutto
Liczba punktów = Cn/Cb x 60
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 60 wskaźnik stały
Max 60 % = 60 pkt.
Kryterium 2
Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego (S) na wezwanie przedstawiciela Zamawiającego
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 15 minut – 15 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 16 minut do 30 minut – 11 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 31 minut do 45 minut – 7 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 46 minut do 59 minut – 3 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 1 godziny do 1 godziny i 15 minut – 0 pkt.
Max. 15 % = 15 pkt.
Kryterium 3
Doświadczenie kierowców
Dla części I-VI
Doświadczenie kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w zakresie prowadzenia autobusów. Za wykazanie minimum jednej osób dla każdej części posiadającą doświadczenie (tę samą osobę można wskazać tylko w jednej części):
• 3 lata - wykonawca otrzyma 0 pkt.
• powyżej 3 lat do 5 lat włącznie - wykonawca otrzyma 5 pkt.
• powyżej 5 lat do 7 lat włącznie - wykonawca otrzyma 10 pkt.
• powyżej 7 lat do 9 lat włącznie - wykonawca otrzyma 15 pkt.
• powyżej 9 lat do 10 lat włącznie - wykonawca otrzyma 20 pkt.
• powyżej 10 lata - wykonawca otrzyma 25 pkt.
Informacje należy wskazać w załączniku nr 4
Max 25 % = 25 pkt.
Dla części VII-VIII
Doświadczenie kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w zakresie prowadzenia autobusów/busów.
Za wykazanie minimum jednej osoby:
• 3 lata - wykonawca otrzyma 0 pkt.
• powyżej 3 lat do 5 lat włącznie - wykonawca otrzyma 5 pkt.
• powyżej 5 lat do 7 lat włącznie - wykonawca otrzyma 10 pkt.
• powyżej 7 lat do 9 lat włącznie - wykonawca otrzyma 15 pkt.
• powyżej 9 lat do 10 lat włącznie - wykonawca otrzyma 20 pkt.
• powyżej 10 lata - wykonawca otrzyma 25 pkt.
Informacje należy wskazać w załączniku nr 4
Max. 25 % = 25 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego (S) na wezwanie przedstawiciela Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierowców
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III dowóz/odwóz uczniów do/ze Zespołu Placówek Oświatowych w Morawicy (ZPO Morawica) w dni nauki szkolnej co najmniej jednym autobusem z liczbą miejsc siedzących minimum 35 wraz z opieką podczas dowozu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 12 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dotyczy wszystkich części
Kryterium 1
Cena brutto
Liczba punktów = Cn/Cb x 60
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 60 wskaźnik stały
Max 60 % = 60 pkt.
Kryterium 2
Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego (S) na wezwanie przedstawiciela Zamawiającego
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 15 minut – 15 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 16 minut do 30 minut – 11 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 31 minut do 45 minut – 7 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 46 minut do 59 minut – 3 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 1 godziny do 1 godziny i 15 minut – 0 pkt.
Max. 15 % = 15 pkt.
Kryterium 3
Doświadczenie kierowców
Dla części I-VI
Doświadczenie kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w zakresie prowadzenia autobusów. Za wykazanie minimum jednej osób dla każdej części posiadającą doświadczenie (tę samą osobę można wskazać tylko w jednej części):
• 3 lata - wykonawca otrzyma 0 pkt.
• powyżej 3 lat do 5 lat włącznie - wykonawca otrzyma 5 pkt.
• powyżej 5 lat do 7 lat włącznie - wykonawca otrzyma 10 pkt.
• powyżej 7 lat do 9 lat włącznie - wykonawca otrzyma 15 pkt.
• powyżej 9 lat do 10 lat włącznie - wykonawca otrzyma 20 pkt.
• powyżej 10 lata - wykonawca otrzyma 25 pkt.
Informacje należy wskazać w załączniku nr 4
Max 25 % = 25 pkt.
Dla części VII-VIII
Doświadczenie kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w zakresie prowadzenia autobusów/busów.
Za wykazanie minimum jednej osoby:
• 3 lata - wykonawca otrzyma 0 pkt.
• powyżej 3 lat do 5 lat włącznie - wykonawca otrzyma 5 pkt.
• powyżej 5 lat do 7 lat włącznie - wykonawca otrzyma 10 pkt.
• powyżej 7 lat do 9 lat włącznie - wykonawca otrzyma 15 pkt.
• powyżej 9 lat do 10 lat włącznie - wykonawca otrzyma 20 pkt.
• powyżej 10 lata - wykonawca otrzyma 25 pkt.
Informacje należy wskazać w załączniku nr 4
Max. 25 % = 25 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego (S) na wezwanie przedstawiciela Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierowców
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV dowóz/odwóz uczniów do/ze Zespołu Placówek Oświatowych w Morawicy (ZPO Morawica) w dni nauki szkolnej co najmniej jednym autobusem z liczbą miejsc siedzących minimum 32 wraz z opieką podczas dowozu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 12 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dotyczy wszystkich części
Kryterium 1
Cena brutto
Liczba punktów = Cn/Cb x 60
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 60 wskaźnik stały
Max 60 % = 60 pkt.
Kryterium 2
Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego (S) na wezwanie przedstawiciela Zamawiającego
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 15 minut – 15 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 16 minut do 30 minut – 11 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 31 minut do 45 minut – 7 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 46 minut do 59 minut – 3 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 1 godziny do 1 godziny i 15 minut – 0 pkt.
Max. 15 % = 15 pkt.
Kryterium 3
Doświadczenie kierowców
Dla części I-VI
Doświadczenie kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w zakresie prowadzenia autobusów. Za wykazanie minimum jednej osób dla każdej części posiadającą doświadczenie (tę samą osobę można wskazać tylko w jednej części):
• 3 lata - wykonawca otrzyma 0 pkt.
• powyżej 3 lat do 5 lat włącznie - wykonawca otrzyma 5 pkt.
• powyżej 5 lat do 7 lat włącznie - wykonawca otrzyma 10 pkt.
• powyżej 7 lat do 9 lat włącznie - wykonawca otrzyma 15 pkt.
• powyżej 9 lat do 10 lat włącznie - wykonawca otrzyma 20 pkt.
• powyżej 10 lata - wykonawca otrzyma 25 pkt.
Informacje należy wskazać w załączniku nr 4
Max 25 % = 25 pkt.
Dla części VII-VIII
Doświadczenie kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w zakresie prowadzenia autobusów/busów.
Za wykazanie minimum jednej osoby:
• 3 lata - wykonawca otrzyma 0 pkt.
• powyżej 3 lat do 5 lat włącznie - wykonawca otrzyma 5 pkt.
• powyżej 5 lat do 7 lat włącznie - wykonawca otrzyma 10 pkt.
• powyżej 7 lat do 9 lat włącznie - wykonawca otrzyma 15 pkt.
• powyżej 9 lat do 10 lat włącznie - wykonawca otrzyma 20 pkt.
• powyżej 10 lata - wykonawca otrzyma 25 pkt.
Informacje należy wskazać w załączniku nr 4
Max. 25 % = 25 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego (S) na wezwanie przedstawiciela Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierowców
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V dowóz/odwóz uczniów do/ze Szkoły Podstawowej w Obicach (SP Obice) i Szkoły Podstawowej w Dębskiej Woli (SP Dębska Wola) w dni nauki szkolnej co najmniej jednym autobusem z liczbą miejsc siedzących minimum 59 wraz z opieką podczas dowozu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 12 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dotyczy wszystkich części
Kryterium 1
Cena brutto
Liczba punktów = Cn/Cb x 60
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 60 wskaźnik stały
Max 60 % = 60 pkt.
Kryterium 2
Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego (S) na wezwanie przedstawiciela Zamawiającego
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 15 minut – 15 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 16 minut do 30 minut – 11 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 31 minut do 45 minut – 7 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 46 minut do 59 minut – 3 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 1 godziny do 1 godziny i 15 minut – 0 pkt.
Max. 15 % = 15 pkt.
Kryterium 3
Doświadczenie kierowców
Dla części I-VI
Doświadczenie kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w zakresie prowadzenia autobusów. Za wykazanie minimum jednej osób dla każdej części posiadającą doświadczenie (tę samą osobę można wskazać tylko w jednej części):
• 3 lata - wykonawca otrzyma 0 pkt.
• powyżej 3 lat do 5 lat włącznie - wykonawca otrzyma 5 pkt.
• powyżej 5 lat do 7 lat włącznie - wykonawca otrzyma 10 pkt.
• powyżej 7 lat do 9 lat włącznie - wykonawca otrzyma 15 pkt.
• powyżej 9 lat do 10 lat włącznie - wykonawca otrzyma 20 pkt.
• powyżej 10 lata - wykonawca otrzyma 25 pkt.
Informacje należy wskazać w załączniku nr 4
Max 25 % = 25 pkt.
Dla części VII-VIII
Doświadczenie kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w zakresie prowadzenia autobusów/busów.
Za wykazanie minimum jednej osoby:
• 3 lata - wykonawca otrzyma 0 pkt.
• powyżej 3 lat do 5 lat włącznie - wykonawca otrzyma 5 pkt.
• powyżej 5 lat do 7 lat włącznie - wykonawca otrzyma 10 pkt.
• powyżej 7 lat do 9 lat włącznie - wykonawca otrzyma 15 pkt.
• powyżej 9 lat do 10 lat włącznie - wykonawca otrzyma 20 pkt.
• powyżej 10 lata - wykonawca otrzyma 25 pkt.
Informacje należy wskazać w załączniku nr 4
Max. 25 % = 25 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego (S) na wezwanie przedstawiciela Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierowców
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI dowóz/odwóz uczniów do/ze Szkoły Podstawowej w Obicach (SP Obice) i do Szkoły Podstawowej w Dębskiej Woli (SP Dębska Wola) co najmniej jednym autobusem z liczbą miejsc siedzących minimum 45 wraz z opieką podczas dowozu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 12 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dotyczy wszystkich części
Kryterium 1
Cena brutto
Liczba punktów = Cn/Cb x 60
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 60 wskaźnik stały
Max 60 % = 60 pkt.
Kryterium 2
Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego (S) na wezwanie przedstawiciela Zamawiającego
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 15 minut – 15 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 16 minut do 30 minut – 11 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 31 minut do 45 minut – 7 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 46 minut do 59 minut – 3 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 1 godziny do 1 godziny i 15 minut – 0 pkt.
Max. 15 % = 15 pkt.
Kryterium 3
Doświadczenie kierowców
Dla części I-VI
Doświadczenie kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w zakresie prowadzenia autobusów. Za wykazanie minimum jednej osób dla każdej części posiadającą doświadczenie (tę samą osobę można wskazać tylko w jednej części):
• 3 lata - wykonawca otrzyma 0 pkt.
• powyżej 3 lat do 5 lat włącznie - wykonawca otrzyma 5 pkt.
• powyżej 5 lat do 7 lat włącznie - wykonawca otrzyma 10 pkt.
• powyżej 7 lat do 9 lat włącznie - wykonawca otrzyma 15 pkt.
• powyżej 9 lat do 10 lat włącznie - wykonawca otrzyma 20 pkt.
• powyżej 10 lata - wykonawca otrzyma 25 pkt.
Informacje należy wskazać w załączniku nr 4
Max 25 % = 25 pkt.
Dla części VII-VIII
Doświadczenie kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w zakresie prowadzenia autobusów/busów.
Za wykazanie minimum jednej osoby:
• 3 lata - wykonawca otrzyma 0 pkt.
• powyżej 3 lat do 5 lat włącznie - wykonawca otrzyma 5 pkt.
• powyżej 5 lat do 7 lat włącznie - wykonawca otrzyma 10 pkt.
• powyżej 7 lat do 9 lat włącznie - wykonawca otrzyma 15 pkt.
• powyżej 9 lat do 10 lat włącznie - wykonawca otrzyma 20 pkt.
• powyżej 10 lata - wykonawca otrzyma 25 pkt.
Informacje należy wskazać w załączniku nr 4
Max. 25 % = 25 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego (S) na wezwanie przedstawiciela Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierowców
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII przewozy dodatkowe autobusem z liczbą miejsc siedzących co najmniej 55; planowana liczba kilometrów 1600 km.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 12 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dotyczy wszystkich części
Kryterium 1
Cena brutto
Liczba punktów = Cn/Cb x 60
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 60 wskaźnik stały
Max 60 % = 60 pkt.
Kryterium 2
Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego (S) na wezwanie przedstawiciela Zamawiającego
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 15 minut – 15 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 16 minut do 30 minut – 11 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 31 minut do 45 minut – 7 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 46 minut do 59 minut – 3 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 1 godziny do 1 godziny i 15 minut – 0 pkt.
Max. 15 % = 15 pkt.
Kryterium 3
Doświadczenie kierowców
Dla części I-VI
Doświadczenie kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w zakresie prowadzenia autobusów. Za wykazanie minimum jednej osób dla każdej części posiadającą doświadczenie (tę samą osobę można wskazać tylko w jednej części):
• 3 lata - wykonawca otrzyma 0 pkt.
• powyżej 3 lat do 5 lat włącznie - wykonawca otrzyma 5 pkt.
• powyżej 5 lat do 7 lat włącznie - wykonawca otrzyma 10 pkt.
• powyżej 7 lat do 9 lat włącznie - wykonawca otrzyma 15 pkt.
• powyżej 9 lat do 10 lat włącznie - wykonawca otrzyma 20 pkt.
• powyżej 10 lata - wykonawca otrzyma 25 pkt.
Informacje należy wskazać w załączniku nr 4
Max 25 % = 25 pkt.
Dla części VII-VIII
Doświadczenie kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w zakresie prowadzenia autobusów/busów.
Za wykazanie minimum jednej osoby:
• 3 lata - wykonawca otrzyma 0 pkt.
• powyżej 3 lat do 5 lat włącznie - wykonawca otrzyma 5 pkt.
• powyżej 5 lat do 7 lat włącznie - wykonawca otrzyma 10 pkt.
• powyżej 7 lat do 9 lat włącznie - wykonawca otrzyma 15 pkt.
• powyżej 9 lat do 10 lat włącznie - wykonawca otrzyma 20 pkt.
• powyżej 10 lata - wykonawca otrzyma 25 pkt.
Informacje należy wskazać w załączniku nr 4
Max. 25 % = 25 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego (S) na wezwanie przedstawiciela Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierowców
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIII przewozy dodatkowe autobusem z liczbą miejsc minimum 30; planowana liczba kilometrów 200 km.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 12 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dotyczy wszystkich części
Kryterium 1
Cena brutto
Liczba punktów = Cn/Cb x 60
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 60 wskaźnik stały
Max 60 % = 60 pkt.
Kryterium 2
Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego (S) na wezwanie przedstawiciela Zamawiającego
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 15 minut – 15 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 16 minut do 30 minut – 11 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 31 minut do 45 minut – 7 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 46 minut do 59 minut – 3 pkt.
• podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 1 godziny do 1 godziny i 15 minut – 0 pkt.
Max. 15 % = 15 pkt.
Kryterium 3
Doświadczenie kierowców
Dla części I-VI
Doświadczenie kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w zakresie prowadzenia autobusów. Za wykazanie minimum jednej osób dla każdej części posiadającą doświadczenie (tę samą osobę można wskazać tylko w jednej części):
• 3 lata - wykonawca otrzyma 0 pkt.
• powyżej 3 lat do 5 lat włącznie - wykonawca otrzyma 5 pkt.
• powyżej 5 lat do 7 lat włącznie - wykonawca otrzyma 10 pkt.
• powyżej 7 lat do 9 lat włącznie - wykonawca otrzyma 15 pkt.
• powyżej 9 lat do 10 lat włącznie - wykonawca otrzyma 20 pkt.
• powyżej 10 lata - wykonawca otrzyma 25 pkt.
Informacje należy wskazać w załączniku nr 4
Max 25 % = 25 pkt.
Dla części VII-VIII
Doświadczenie kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w zakresie prowadzenia autobusów/busów.
Za wykazanie minimum jednej osoby:
• 3 lata - wykonawca otrzyma 0 pkt.
• powyżej 3 lat do 5 lat włącznie - wykonawca otrzyma 5 pkt.
• powyżej 5 lat do 7 lat włącznie - wykonawca otrzyma 10 pkt.
• powyżej 7 lat do 9 lat włącznie - wykonawca otrzyma 15 pkt.
• powyżej 9 lat do 10 lat włącznie - wykonawca otrzyma 20 pkt.
• powyżej 10 lata - wykonawca otrzyma 25 pkt.
Informacje należy wskazać w załączniku nr 4
Max. 25 % = 25 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego (S) na wezwanie przedstawiciela Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierowców
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) spełniają warunki udziału w postępowaniu,
2) nie podlegają wykluczeniu.
2. Warunki udziału w postępowaniu, spełnia wykonawca który:
1) Posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie przewozu osób, tj.: licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydaną na podstawie ustawy z dn. 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 z późn. zm.).
2) Posiada zdolność techniczną lub zawodową przez co rozumie się:
a) posiadanie doświadczenia w świadczeniu usług przewozowych osób w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, których wartość nie jest niższa niż 50.000 złotych i zostały wykonane należycie,
b) dysponowanie pojazdami służącymi do przewozu osób dopuszczonymi do ruchu według przepisów o ruchu pasażerskim i oznakowanym stosownie do charakteru świadczonych przewozów z odpowiednią liczbą miejsc siedzących:
− dla części nr I: co najmniej 1 pojazdem posiadającym minimum 55 miejsc siedzących,
− dla części nr II: co najmniej 1 pojazd posiadający minimum 40 miejsc siedzących,
− dla części nr III: co najmniej 1 pojazd posiadający minimum 35 miejsc siedzących,
− dla części nr IV: co najmniej 1 pojazd posiadający minimum 32 miejsca siedzące,
− dla części nr V: co najmniej 1 pojazd posiadające minimum 59 miejsc siedzących,
− dla części nr VI: co najmniej 1 pojazd posiadający minimum 45 miejsc siedzących,
− dla części nr VII: co najmniej 1 pojazd posiadający minimum 55 miejsc siedzących,
− dla części nr VIII: co najmniej 1 pojazd posiadający minimum 30 miejsc siedzących.
c) dysponowanie wykwalifikowanym i doświadczonym personelem.
- kierowcami posiadającymi doświadczenie zawodowe w wykonywaniu przewozu osób przez okres co najmniej 3 lata,
d) dysponowanie personelem.
- opiekunami podczas dowozu uczniów do szkół w każdej z części od I do VI, którzy są osobami pełnoletnimi, nie skazanymi prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne,
3) spełnia warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, przez co rozumie się posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego - to jest na kwotę nie mniejszą niż: 100 000 zł, ważne przez cały okres świadczenia usługi. W sytuacji, gdy ważność ubezpieczenia kończy się w trakcie trwania usługi Wykonawca musi przedłożyć nowe ubezpieczenie na w/w kwotę tak, aby zapewnić ciągłość ubezpieczenia w okresie świadczenia usługi.
4) Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą na wezwanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni od wezwania, składa podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia:
1) Licencja na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydana na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 z późn. zm.)
2)Na potwierdzenie posiadanego doświadczenia:
Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączenie dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – rozdział IV ust. 2 pkt 2) - załącznik 13 do SWZ
3)Na potwierdzenie dysponowania pojazdem:
Wykaz pojazdów, którymi dysponuje Wykonawca, wraz ze wskazaniem co najmniej dwóch udogodnień technicznych dla osób niepełnosprawnych zgodnie z załącznikiem nr 11 do SWZ oraz załączenie skanu dowodów rejestracyjnych pojazdów wymienionych w załączniku nr 11 pojazdów w celu zweryfikowania czy Wykonawca faktycznie dysponuje takimi pojazdami oraz w celu sprawdzenia, czy pojazdy te mają aktualne badania techniczne oraz polisę OC.
4)Na potwierdzenie dysponowania personelem:
Wykaz osób zawierający dane personalne opiekunów dowozów, którzy będą realizowali opiekę nad uczniami podczas dowozu wraz zaświadczeniami tych osób iż, nie są skazane wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne – załącznik nr 16 do SWZ
5)Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia przez niego obowiązków wynikających z zapisów ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1802 z późn. zm.) – załącznik nr 15 do SWZ
6)Dowód ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 100 tysięcy złotych
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wymagania dotyczące wniesienia wadium.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości :
Część nr I : 1.600,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
Część nr II: 2.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100)
Część nr III: 1.600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100)
Część nr IV: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
Część nr V: 1.600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100)
Część nr VI: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
Część nr VII: zamawiający odstępuje od wniesienia wadium w tej części
Część nr VIII: zamawiający odstępuje od wniesienia wadium w tej części
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert!!
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2025 r. poz. 98).
3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty, jeżeli wadium zostało wniesione w formie niepieniężnej (poprzez wniesienie wadium w oryginale należy rozumieć przekazanie dokumentu w formie elektronicznej, otrzymanej od podmiotu który zabezpieczenia wadialnego dokonał).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
Nr rachunku: 70 8493 0004 0070 0200 0185 0029
z dopiskiem „Wadium część/części ………" i nr referencyjny: OS.271.2.2025
5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Zamawiający zatrzymuje i zwraca wadium zgodnie z art. 98 ust.1 - 6 Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby warunek:a) posiadania uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie przewozu osób spełniał co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
b) w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonują usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z Rozdziałem XX oraz Rozdziałem XXI SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy