BZP: Wzmacnianie Ochrony Miasta Mielca w Środowisku Cyfrowym w ramach Projektu Cyberbezpieczny Samorząd
01.07.2025
2025/BZP 00302442/01
URZĄD MIEJSKI W MIELCU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wzmacnianie Ochrony Miasta Mielca w Środowisku Cyfrowym w ramach Projektu Cyberbezpieczny Samorząd
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W MIELCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 26
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mielec.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wzmacnianie Ochrony Miasta Mielca w Środowisku Cyfrowym w ramach Projektu Cyberbezpieczny Samorząd
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b88ebbb9-af72-4969-9bed-d4f6d91e2185
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302442
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00062820/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Zakup, wdrożenie i utrzymanie oprogramowania do zarządzania podatnościami "Cyberbezpieczny samorząd"
1.2.12 Zakup, wdrożenie i utrzymanie oprogramowania przeciwdziałającemu wyciekowi danych DLP "Cyberbezpieczny samorząd"
1.2.13 Zakup, wdrożenie i utrzymanie oprogramowania do zarządzania tożsamością i dostępem "Cyberbezpieczny samorząd"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-227 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2 – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, Projekt: „Cyberbezpieczny Samorząd” nr FERC.02.02-CS.01-001/23/0497/FERC.02.02-CS.01-001/23/2024 Wzmacnianie Ochrony Miasta Mielca w Środowisku Cyfrowym
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargi.um.mielec.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zamówień Publicznych, która dostępna jest pod adresem https://przetargi.um.mielec.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji obsługi systemu PZP przeznaczonej dla Wykonawców, Instrukcji zakładania konta na Platformie Zamówień Publicznych oraz Regulaminie korzystania z platformy, które są dostępne pod adresem: https://przetargi.um.mielec.pl w zakładce: „Idź do …” – „Pomoc” – „Instrukcje”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina – Urząd Miejski Mielec;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@um.mielec.pl, oraz nr telefonu 17 787 40 33;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym, o jakim stanowi art. 275 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024 poz. 1320 ze zm.) – dalej zwaną ustawą Pzp;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Pani/Panu:
i) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
ii) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
iii) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 - dostawa, wdrożenie, szkolenie i utrzymanie oprogramowania do zarządzania tożsamością i dostępem - 200 tożsamości licencje wieczyste wraz z odnowieniem wsparcia dla licencji wieczystych na 2 lata (łącznie 3 lata),
Zamawiający zastrzega, iż realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie świadczenia wsparcia technicznego (serwis) może być świadczona wyłącznie przez producenta oprogramowania będącego przedmiotem oferty lub autoryzowany serwis tego producenta – dotyczy zadania nr 1, nr 2 i nr 3.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 90 dni od dnia podpisania umowy, w okresie od dnia 01.08.2025r. do dnia 30.10.2025r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Część nr 1
1) Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stosując następujące kryteria, gdzie 1% = 1 pkt:
Lp. Kryterium Waga
1. Cena 60%
2. Jakość – wdrożenie i utrzymanie oprogramowania na dodatkowych zasobach 40%
RAZEM 100%
2) Kryterium „Cena”
W tym kryterium Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej IDW. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
C = [Cmin / Co] x 60 pkt
gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
Cmin – najniższa cena brutto w złożonych ofertach (zł)
Co – cena brutto w ocenianej ofercie (zł)
3) Kryterium „Jakość – wdrożenie i utrzymanie oprogramowania na dodatkowych zasobach” (DZ)
Kryterium „Jakość – wdrożenie i utrzymanie oprogramowania na dodatkowych zasobach” (DZ) rozpatrywane będzie na podstawie podanej w Formularzu oferty informacji dotyczącej zadeklarowanego przez Wykonawcę wdrożenia i utrzymania oprogramowania na dodatkowych zasobach powyżej wymaganych, minimum 3 zasobach (zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia).
Ilość punktów w tym kryterium zostanie naliczona zgodnie z poniższą tabelą:
Wdrożenie i utrzymanie dodatkowych zasobów, powyżej 3 wymaganych Liczba punktów
wdrożenie i utrzymanie na 1 dodatkowym zasobie 10
wdrożenie i utrzymanie na 2 dodatkowych zasobach 20
wdrożenie i utrzymanie na 3 dodatkowych zasobach 30
wdrożenie i utrzymanie powyżej 3 dodatkowych zasobów 40
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punków.
4) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów udzielenia zamówienia obliczona na podstawie poniższego wzoru:
P = C + DZ
gdzie:
P - łączna liczba punktów oferty ocenianej
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
DZ - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Jakość – wdrożenie i utrzymanie dodatkowych zasobów”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość - wdrożenie i utrzymanie oprogramowania na dodatkowych zasobach
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – dostawa, wdrożenie, szkolenie i utrzymanie oprogramowania przeciwdziałającego wyciekowi danych DLP dla 200 użytkowników – subskrypcja na 3 lata.
Zamawiający zastrzega, iż realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie świadczenia wsparcia technicznego (serwis) może być świadczona wyłącznie przez producenta oprogramowania będącego przedmiotem oferty lub autoryzowany serwis tego producenta – dotyczy zadania nr 1, nr 2 i nr 3.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 90 dni od dnia podpisania umowy, w okresie od dnia 01.08.2025r. do dnia 30.10.2025r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Część nr 2
1) Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stosując następujące kryteria, gdzie 1% = 1 pkt:
Lp. Kryterium Waga
1. Cena 60%
2. Jakość – wsparcie powdrożeniowe (WP) 40%
RAZEM 100%
2) Kryterium „Cena”
W tym kryterium Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej IDW. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
C = [Cmin / Co] x 60 pkt
gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
Cmin – najniższa cena brutto w złożonych ofertach (zł)
Co – cena brutto w ocenianej ofercie (zł)
3) Kryterium „Jakość – wsparcie powdrożeniowe” (WP)
Kryterium „Jakość – wsparcie powdrożeniowe” (WP) rozpatrywane będzie na podstawie podanej w Formularzu oferty informacji dotyczącej zadeklarowanego przez Wykonawcę okresu wsparcia technicznego i merytorycznego Zamawiającego po zakończeniu wdrożenia na zasadach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie naliczona zgodnie z poniższą tabelą:
Okres wsparcia powdrożeniowego świadczonego po zakończeniu wdrożeń Liczba punktów
okres 1 miesiąca 10
okres 2 miesięcy 20
okres 3 miesięcy 30
okres powyżej 3 miesięcy 40
Okres wsparcia powdrożeniowego należy wskazać w pełnych miesiącach.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punków.
4) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów udzielenia zamówienia obliczona na podstawie poniższego wzoru:
P = C + WP
gdzie:
P - łączna liczba punktów oferty ocenianej
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
JW - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Jakość – wsparcie powdrożeniowe”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość - wsparcie powdrożeniowe
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – dostawa, wdrożenie, szkolenie i utrzymanie oprogramowania do zarządzania podatnościami – subskrypcja na 2 lata.
Zamawiający zastrzega, iż realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie świadczenia wsparcia technicznego (serwis) może być świadczona wyłącznie przez producenta oprogramowania będącego przedmiotem oferty lub autoryzowany serwis tego producenta – dotyczy zadania nr 1, nr 2 i nr 3.
Producent oprogramowania będącego przedmiotem oferty lub autoryzowany serwis tego producenta realizujący przedmiot zamówienia w zakresie wsparcia technicznego musi posiadać certyfikat ISO 27001 - dotyczy Części nr 3.
Zamawiający zastrzega, iż przedmiot zamówienia w zakresie przeprowadzenia wdrożenia oprogramowania oraz szkolenia musi zostać zrealizowany przez osoby posiadające autoryzację producenta. Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty potwierdzające posiadaną autoryzację producenta oprogramowania przez osoby wskazane do realizacji przedmiotu zamówienia we wskazanym zakresie – dotyczy części nr 3.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 90 dni od dnia podpisania umowy, w okresie od dnia 01.08.2025r. do dnia 30.10.2025r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Część nr 2
1) Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stosując następujące kryteria, gdzie 1% = 1 pkt:
Lp. Kryterium Waga
1. Cena 60%
2. Jakość – wsparcie powdrożeniowe (WP) 40%
RAZEM 100%
2) Kryterium „Cena”
W tym kryterium Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej IDW. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
C = [Cmin / Co] x 60 pkt
gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
Cmin – najniższa cena brutto w złożonych ofertach (zł)
Co – cena brutto w ocenianej ofercie (zł)
3) Kryterium „Jakość – wsparcie powdrożeniowe” (WP)
Kryterium „Jakość – wsparcie powdrożeniowe” (WP) rozpatrywane będzie na podstawie podanej w Formularzu oferty informacji dotyczącej zadeklarowanego przez Wykonawcę okresu wsparcia technicznego i merytorycznego Zamawiającego po zakończeniu wdrożenia na zasadach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie naliczona zgodnie z poniższą tabelą:
Okres wsparcia powdrożeniowego świadczonego po zakończeniu wdrożeń Liczba punktów
okres 1 miesiąca 10
okres 2 miesięcy 20
okres 3 miesięcy 30
okres powyżej 3 miesięcy 40
Okres wsparcia powdrożeniowego należy wskazać w pełnych miesiącach.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punków.
4) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów udzielenia zamówienia obliczona na podstawie poniższego wzoru:
P = C + WP
gdzie:
P - łączna liczba punktów oferty ocenianej
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
JW - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Jakość – wsparcie powdrożeniowe”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość - wsparcie powdrożeniowe
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Część nr 1 i nr 2 - Zamawiający określa następujące warunki:- Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw polegających na dostawie oprogramowania związanego z cyberbezpieczeństwem o wartości każdej dostawy wynoszącej, co najmniej 60 000 zł brutto.
Część nr 3 - Zamawiający określa następujące warunki:
- Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw polegających na dostawie oprogramowania związanego z cyberbezpieczeństwem o wartości każdej dostawy wynoszącej, co najmniej 100 000 zł brutto.
- Wykonawca musi wykazać, iż do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie wdrożenia oprogramowania będącego przedmiotem oferty oraz przeprowadzenia szkoleń administratorów dysponuje osobami posiadającymi autoryzację producenta oprogramowania będącego przedmiotem oferty.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do IDW;
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 5 do IDW;
2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 do IDW.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
5. Wykonawcy zobowiązani są do przedłożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:- dotyczy części nr 1, nr 2 i nr 3
1) oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta świadczącego wsparcie techniczne oprogramowania będącego przedmiotem oferty o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu zgodnie z wymaganiami zawartymi w OPZ wraz z podaniem adresu strony internetowej serwisu i numeru infolinii telefonicznej,
- dotyczy części nr 3
2) oświadczenie producenta oprogramowania będącego przedmiotem oferty potwierdzające, iż Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi autoryzację producenta oferowanego oprogramowania
- dotyczy części nr 3
3) certyfikat ISO 27001 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę dla serwisu (producent lub autoryzowany dystrybutor producenta), który będzie świadczył usługę wsparcia technicznego
- dotyczy części nr 3
4) próbka zaoferowanego oprogramowania
Wymagania dotyczące formy i sposobu złożenia przedmiotowego środka dowodowego jakim jest próbka zaoferowanego oprogramowania oraz sposób badania na podstawie scenariusz został opisany poniżej.
Szczegółowy opis próbki oprogramowania do zarządzania podatnościami
Zakres i sposób dostarczenia zestawu testowego do prezentacji wymaganych przez Zamawiającego funkcjonalności (dalej: rozwiązanie):
a) Zestaw testowy składany jest wraz z ofertą, podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, kwalifikowanym, osobistym lub zaufanym podpisem elektronicznym.
b) Zestaw testowy musi zawierać dostęp do aplikacji do zarządzania podatnościami – adres strony www pod którym dostępna będzie aplikacja oraz dane umożliwiające uruchomienie aplikacji tj. loginy i hasła dostępowe.
c) Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca dokona prezentacji oferowanego oprogramowania do zarządzania podatnościami z wykorzystaniem zestawu testowego.
d) Prezentacja oferowanego rozwiązania odbędzie się na podstawie scenariusza testowego opisanego w niniejszym dokumencie.
e) Zasady przeprowadzenia prezentacji wersji demonstracyjnej oferowanego rozwiązania:
- prezentacja zostanie przeprowadzona w dniu roboczym w formie zdalnej,
- Zamawiający powiadomi Wykonawcę, o terminie prezentacji z wyprzedzeniem, co najmniej 5 dni roboczych,
- Zamawiający nie dopuszcza prezentacji poglądowych z użyciem oprogramowania prezentacyjnego np. Microsoft Power Point, Zamawiający wymaga, aby prezentacja była przeprowadzona na działającej wersji demonstracyjnej systemu,
- ze strony Zamawiającego podczas prezentacji będą obecni członkowie zespołu przeprowadzającego postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego powołanego przez Zamawiającego,
- Zamawiający sporządzi listę obecności osób biorących udział w prezentacji,
- łączny czas prezentacji nie może przekroczyć 2 godzin zegarowych,
- wykonawca w trakcie przygotowania się do prezentacji oraz w jej trakcie nie może dokonywać żadnych zmian w rozwiązaniu wynikającym ze zmiany kodów źródłowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
- oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta świadczącego wsparcie techniczne oprogramowania będącego przedmiotem oferty o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu zgodnie z wymaganiami zawartymi w OPZ (Opis przedmiotu zamówienia) wraz z podaniem adresu strony internetowej serwisu i numeru infolinii telefonicznej -- dotyczy części nr 1, nr 2 i nr 3,- oświadczenie producenta oprogramowania będącego przedmiotem oferty potwierdzające, iż Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi autoryzację producenta oferowanego oprogramowania - dotyczy części nr 3
- certyfikat ISO 27001 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę dla serwisu (producent lub autoryzowany dystrybutor producenta), który będzie świadczył usługę wsparcia technicznego - dotyczy części nr 3
- próbka zaoferowanego oprogramowania, zgodna z wymaganiami zawartymi w Dziale V pkt. 2 ppkt. 3) IDW – dotyczy części nr 3.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu,o których mowa w pkt. 5.6.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami
nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie
znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca
wszczęcia tej procedury.
2. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której
dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 powyżej zastępuje się je odpowiednio w całości lub
części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych
do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą lub, jeżeli w kraju, w
którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał
dotyczyć nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym,
notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Przepis pkt. 2 powyżej stosuje
się.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując Zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z
okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Dziale X pkt 1 IDW (SWZ), składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, w jakim zakresie przedmiot zamówienia zostanie wykonany przez poszczególnych wykonawców – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do IDW (SWZ).
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie zgodnie z art. 455 PZP i wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie:
1) zmiany terminu realizacji, jeśli nastąpiły okoliczności niezależne od Wykonawcy,
2) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT,
3) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, jeśli będzie to uzasadnione interesem publicznym.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-09 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://przetargi.um.mielec.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-09 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-07
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak