BZP: Wykonanie wybranych fragmentów elewacji na budynku szkoły wraz z wymianą stolarki okiennej
01.07.2025
2025/BZP 00303129/01
Zespół Szkół Morskich im. E. Kwiatkowskiego w Świnoujściu
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie wybranych fragmentów elewacji na budynku szkoły wraz z wymianą stolarki okiennej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Morskich im. E. Kwiatkowskiego w Świnoujściu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000144785
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Jana Sołtana 2
1.4.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.4.3.) Kod pocztowy: 72-602
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.4.7.) Numer telefonu: +48 91 321 62 87
1.4.8.) Numer faksu: -
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsm.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.edu.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00303129
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-07-01
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00293768
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Zadanie 4/Szkoła, przedmiot zamówienia obejmujący zakończenie prac oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej:
1. Zakres Podstawowy:
Rozpoczęcie – zakończenie od momentu udzielenia zamówienia do 12.09.2025 r., w tym:
a) prace przygotowawcze i produkcja okien na zakładzie: od udzielenia zamówienia – początek sierpnia 2025 r.;
b) prace związane z wymianą okien, parapetów wewnętrznych wraz z odtworzeniem ościeży od wewnątrz należy zakończyć w okresie wakacyjnym przed rozpoczęciem roku szkolnego/akademickiego – do 29.08.2025r.
c) prace elewacyjne: od udzielenia zamówienia do 12.09.2025r.;
2. Zakres Podstawowy z Opcją nr 1:
Rozpoczęcie – zakończenie od momentu udzielenia zamówienia do 19.09.2025 r., w tym:
a) prace przygotowawcze i produkcja okien na zakładzie: od udzielenia zamówienia początek sierpnia 2025r.;
b) prace związane z wymianą okien, parapetów wewnętrznych wraz z odtworzeniem ościeży od wewnątrz należy zakończyć w okresie wakacyjnym przed rozpoczęciem roku szkolnego/akademickiego – do 29.08.2025r.
c) prace elewacyjne: od udzielenia zamówienia do 19.09.2025r.;
3. Zakres Podstawowy z Opcją nr 2:
Rozpoczęcie – zakończenie od momentu udzielenia zamówienia do 22.09.2025 r., w tym:
a) prace przygotowawcze i produkcja okien na zakładzie: od udzielenia zamówienia początek sierpnia 2025r.;
b) prace związane z wymianą okien, parapetów wewnętrznych wraz z odtworzeniem ościeży od wewnątrz należy zakończyć w okresie wakacyjnym przed rozpoczęciem roku szkolnego/akademickiego – do 29.08.2025r.
c) prace elewacyjne: od udzielenia zamówienia do 29.09.2025r.;
4. Zakres Podstawowy z Opcją nr 3:
Rozpoczęcie – zakończenie od momentu udzielenia zamówienia do 29.09.2025 r., w tym:
a) prace przygotowawcze i produkcja okien na zakładzie: od udzielenia zamówienia początek sierpnia 2025r.;
b) prace związane z wymianą okien, parapetów wewnętrznych wraz z odtworzeniem ościeży od wewnątrz należy zakończyć w okresie wakacyjnym przed rozpoczęciem roku szkolnego/akademickiego – do 29.08.2025r.
c) prace elewacyjne: od udzielenia zamówienia do 29.09.2025r.;
21. Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej, celem szczegółowego zapoznania się z przedmiotem zamówienia przed złożeniem oferty. Wykonawca jest zobowiązany do odbycia wizji lokalnej pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. W celu dokonania wizji lokalnej należy kontaktować się z następującą osobą: p. Anita Bańkowska, pod adres e-mail: kiergosp@zsm.edu.pl. Daty, w których możliwe będzie odbycie wizji lokalnej to 27.06.2025r. r. godz. 10.00.
Uwaga: w przypadku zmiany terminu wizji lokalnej Zamawiający wprowadzi stosowną informację na platformie zakupowej z min. 2 dniowym wyprzedzeniem za pośrednictwem platformy)
Po zmianie:
Zadanie 4/Szkoła, przedmiot zamówienia obejmujący zakończenie prac oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej:
1. Zakres Podstawowy:
Rozpoczęcie – zakończenie od momentu udzielenia zamówienia do 12.09.2025 r., w tym:
a) prace przygotowawcze i produkcja okien na zakładzie: od udzielenia zamówienia – początek sierpnia 2025 r.;
b) prace związane z wymianą okien, parapetów wewnętrznych wraz z odtworzeniem ościeży od wewnątrz należy zakończyć w okresie wakacyjnym przed rozpoczęciem roku szkolnego/akademickiego – do 29.08.2025r.
c) prace elewacyjne: od udzielenia zamówienia do 12.09.2025r.;
2. Zakres Podstawowy z Opcją nr 1:
Rozpoczęcie – zakończenie od momentu udzielenia zamówienia do 19.09.2025 r., w tym:
a) prace przygotowawcze i produkcja okien na zakładzie: od udzielenia zamówienia początek sierpnia 2025r.;
b) prace związane z wymianą okien, parapetów wewnętrznych wraz z odtworzeniem ościeży od wewnątrz należy zakończyć w okresie wakacyjnym przed rozpoczęciem roku szkolnego/akademickiego – do 29.08.2025r.
c) prace elewacyjne: od udzielenia zamówienia do 19.09.2025r.;
3. Zakres Podstawowy z Opcją nr 2:
Rozpoczęcie – zakończenie od momentu udzielenia zamówienia do 22.09.2025 r., w tym:
a) prace przygotowawcze i produkcja okien na zakładzie: od udzielenia zamówienia początek sierpnia 2025r.;
b) prace związane z wymianą okien, parapetów wewnętrznych wraz z odtworzeniem ościeży od wewnątrz należy zakończyć w okresie wakacyjnym przed rozpoczęciem roku szkolnego/akademickiego – do 29.08.2025r.
c) prace elewacyjne: od udzielenia zamówienia do 29.09.2025r.;
4. Zakres Podstawowy z Opcją nr 3:
Rozpoczęcie – zakończenie od momentu udzielenia zamówienia do 29.09.2025 r., w tym:
a) prace przygotowawcze i produkcja okien na zakładzie: od udzielenia zamówienia początek sierpnia 2025r.;
b) prace związane z wymianą okien, parapetów wewnętrznych wraz z odtworzeniem ościeży od wewnątrz należy zakończyć w okresie wakacyjnym przed rozpoczęciem roku szkolnego/akademickiego – do 29.08.2025r.
c) prace elewacyjne: od udzielenia zamówienia do 29.09.2025r.;
21. Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej, celem szczegółowego zapoznania się z przedmiotem zamówienia przed złożeniem oferty. Wykonawca jest zobowiązany do odbycia wizji lokalnej pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. W celu dokonania wizji lokalnej należy kontaktować się z następującą osobą: p. Anita Bańkowska, pod adres e-mail: kiergosp@zsm.edu.pl. Daty, w których możliwe będzie odbycie wizji lokalnej to 04.07.2025r. r. godz. 10.30.
Uwaga: w przypadku zmiany terminu wizji lokalnej Zamawiający wprowadzi stosowną informację na platformie zakupowej z min. 2 dniowym wyprzedzeniem za pośrednictwem platformy)
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
21. Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej, celem szczegółowego zapoznania się z przedmiotem zamówienia przed złożeniem oferty. Wykonawca jest zobowiązany do odbycia wizji lokalnej pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. W celu dokonania wizji lokalnej należy kontaktować się z następującą osobą: p. Anita Bańkowska, pod adres e-mail: kiergosp@zsm.edu.pl. Daty, w których możliwe będzie odbycie wizji lokalnej to 27.06.2025r. r. godz. 10.00.
Po zmianie:
21. Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej, celem szczegółowego zapoznania się z przedmiotem zamówienia przed złożeniem oferty. Wykonawca jest zobowiązany do odbycia wizji lokalnej pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. W celu dokonania wizji lokalnej należy kontaktować się z następującą osobą: p. Anita Bańkowska, pod adres e-mail: kiergosp@zsm.edu.pl. Daty, w których możliwe będzie odbycie wizji lokalnej to 04.07.2025r. r. godz. 10.30.