BZP: Cyberbezpieczny samorząd
02.07.2025
2025/BZP 00304238/01
GMINA MIĘDZYZDROJE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Cyberbezpieczny samorząd
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYZDROJE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685591
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Międzyzdroje
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-500
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: um@miedzyzdroje.pl
1.5.8.) Numer faksu: um@miedzyzdroje.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@miedzyzdroje.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.miedzyzdroje.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Cyberbezpieczny samorząd
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbdc330f-315d-467f-ad73-5f8058feee59
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00304238
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042152/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Projekt Cyberbezpieczny samorząd - zakup infrastruktury IT
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt Cyberbezpieczny Samorząd realizowany w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej szczegółowo opisane są w pkt 15. SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.ZP.271.20.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzenia do deduplikacji danych, macierzy dyskowej, urządzeń sieciowych, urządzenia typu sandbox oraz rozszerzenia funkcjonalności urządzenia FortiAnazyler wraz z wdrożeniem, instalacją integracją z posiadanym środowiskiem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Samorząd" dofinansowanego z Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe; Działanie 2.2 Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa dotyczącego realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd".
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30233140-4 - Urządzenia do przechowywania dostępu bezpośredniego (DASD)
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Szczegóły warunków udziału w postepowaniu szczegółowo opisane są w pkt.8 SWZ5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający wymaga przedłożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci kart katalogowych, w których będą wyszczególnione następujące informacje o przedmiocie dostawy tj. kart katalogowych:1) nazwa produktu;
2) parametry i cechy produktu;
Wykonawca jest zobowiązany złożyć ww. przedmiotowy środek dowodowy wraz z ofertą.
2. Zamawiający wymaga przedłożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci wykazu osób oraz certyfikatów potwierdzających spełnienie warunków. Certyfikaty są wymagane ze względu na integracje z posiadanymi przez Zamawiającego systemami Fortinet.
• Fortinet Certified Expert Cybersecurity
• Fortinet Certified Professional Network Security
3. Oraz Certyfikatów, które są wymagane ze względu na posiadanie przez Zamawiającego systemów Vmware i Veeam.,
• Vmware Certified Professional Data Center Virtualization 2023 wydany przez producenta systemu (Zamawiający posiada Vmware vsphere)
• Veeam Certified Engineer 2023 wydany przez producenta systemu (Zamawiający posiada Veeam)
4. Certyfikat techniczny zaoferowanej macierzy dyskowej wydany przez producenta urządzenia
Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
. Zamawiający wymaga przedłożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci kart katalogowych, w których będą wyszczególnione następujące informacje o przedmiocie dostawy tj. kart katalogowych:1) nazwa produktu;
2) parametry i cechy produktu;
Wykonawca jest zobowiązany złożyć ww. przedmiotowy środek dowodowy wraz z ofertą.
2. Zamawiający wymaga przedłożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci wykazu osób oraz certyfikatów potwierdzających spełnienie warunków. Certyfikaty są wymagane ze względu na integracje z posiadanymi przez Zamawiającego systemami Fortinet.
• Fortinet Certified Expert Cybersecurity
• Fortinet Certified Professional Network Security
3. Oraz Certyfikatów, które są wymagane ze względu na posiadanie przez Zamawiającego systemów Vmware i Veeam.,
• Vmware Certified Professional Data Center Virtualization 2023 wydany przez producenta systemu (Zamawiający posiada Vmware vsphere)
• Veeam Certified Engineer 2023 wydany przez producenta systemu (Zamawiający posiada Veeam)
4. Certyfikat techniczny zaoferowanej macierzy dyskowej wydany przez producenta urządzenia
Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
27.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach:1. Zamawiający, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy, polegających na modyfikacji dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, lub przedłużeniu terminu zakończenia przedmiotu umowy.
2. Zamiana terminu wykonania Przedmiotu umowy może nastąpić na wniosek Wykonawcy, w następujących przypadkach:
1) wystąpi jakiekolwiek opóźnienie, utrudnienie, przeszkoda spowodowana lub dająca się przypisać Zamawiającemu lub warunkom obiektywnym niezależnym od żadnej ze stron (np. nagłe wstrzymanie dostaw przez producenta urządzenia będącego przedmiotem zamówienia);
2) nastąpią zmiany będące następstwem działania organów administracji, które uniemożliwiają Wykonawcy, mimo dochowania przez niego należytej staranności, dotrzymanie terminu wykonania Przedmiotu umowy.
3. Ponadto, przewiduje się możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
1) zmiana harmonogramu, stanowiącego załącznik nr 1, lub sposobu realizacji umowy, w sytuacji obiektywnych trudności dotyczących realizacji zamówienia (np.: działania siły wyższej, niezawinionych przez Wykonawcę opóźnień w dostawie, realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, powodujących konieczność ich skoordynowania. Zmiany terminów mogą ulec wydłużeniu o czas trwania przeszkody bądź inny uzasadniony czas;
2) zmiany sposobu realizacji wymagań Zamawiającego w przypadku, gdy proponowane rozwiązania są lepsze pod względem technologicznym lub gwarantują lepszą funkcjonalność, lecz jednocześnie nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy,
3) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili zawarcia umowy, niepowodujących zmiany opisu Przedmiotu umowy ani zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy,
4) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań w zakresie sprzętu, w przypadku zakończenia produkcji i braku dostępności na rynku, pod warunkiem, że sprzęt będzie posiadał parametry nie gorsze od oferowanego i nie spowoduje to zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy,
5) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, w tym terminu realizacji umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy,
4. W przypadkach określonych w ust. 2, termin wykonania przedmiotu może zostać przedłużony o liczbę dni nie większą niż czas trwania przeszkody w realizacji umowy, bądź inny uzasadniony czas.
5. Wszystkie powyższe zmiany treści umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony umowy.
6. Powyższe przyczyny zmian umowy, stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego.