BZP: Remont pomieszczeń po powodzi na parterze w budynku internatu i w budynku warsztatowym w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Mysłakowicach
03.07.2025
2025/BZP 00306424/01
Dolnośląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń po powodzi na parterze w budynku internatu i w budynku warsztatowym w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Mysłakowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007003480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże J. Słowackiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-413
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: logistyka@dolnoslaska.ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ohp.pl/nasze-jednostki/wojewodzkie-komendy-ohp/dolnoslaskie
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Państwowa jednostka budżetowa jest instytucją sektora finansów publicznych, pracy realizującą zadania określone w ustawie o rynku pracy i służbach zatrudnienia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń po powodzi na parterze w budynku internatu i w budynku warsztatowym w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Mysłakowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c0926d5-1898-46c9-94e4-a2d602bebbf9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00306424
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048882/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont pomieszczeń po powodzi na parterze w budynku internatu i w budynku warsztatowym w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Mysłakowicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11372843.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1137284
W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem wskazanym powyżej, która jest jednocześnie stroną internetową prowadzonego postępowania.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DWK.KZP.271.9.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowalne dotyczące uzupełnienia skutych tynków, odmalowanie powierzchni ścian i sufitów, wymiana okien, drzwi i grzejników, oraz wymiana opraw oświetleniowych w pomieszczeniach znajdujących się w budynku internatu oraz w budynku warsztatowym (w tym w kotłowni) zgodnie z założeniami opisanymi w dokumentacji projektowo - kosztorysowej. Zostały sporządzone dwie dokumentacje projektowo – kosztorysowe, odrębnie dla poniższych zakresów robót:
a) remont pomieszczeń po powodzi na parterze budynku internatu wraz z kotłownią, która znajduje się w budynku warsztatowym,
b) remont pomieszczeń po powodzi w budynku warsztatowym,
- w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Mysłakowicach.
Wartości przedstawione w przedmiarach robót służą celom pomocniczym przy wyliczeniu ceny oferty, przy czym oferowana przez wykonawcę cena stanowi ceną ryczałtową, w związku z czym winna uwzględniać wszystkie nakłady, które są konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w SWZ.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowalnych stanowiących integralną część SWZ oraz we wzorach umowy, odrębnie dla zakresu zadań remontowych określonych w punkcie 1a) i 1b).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) dysponuje wykwalifikowanymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, tj.:
- co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, która może pełnić samodzielną funkcje techniczną w budownictwie obejmującą kierowanie robotami budowlanymi, wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawa (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia);
Uwagi:
- Za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu - EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym) z zastrzeżeniem, art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Z 2020 r., poz. 220).
- Staż zawodowy ustala się licząc od dnia uzyskania uprawnień do dnia otwarcia ofert.
- Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) - dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie odrębnego wezwania do złożenia przez Wykonawcę dokumentu:
- Wykaz osób wg wzoru na zał. nr 7 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób – zał. nr 7 do SWZ
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru na zał. nr 7 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Wzór oferty na roboty budowlane – zał. nr 1 do SWZ2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału – zał. nr 2 do SWZ
3)Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg wzoru na załączniku nr 3 do SWZ – dokument należy złożyć, jeśli ofertę składa Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu potwierdzenia, że podmiot ten nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
4) Oświadczenie o podziale obowiązków wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) wg wzoru na załączniku nr 4 do SWZ – dokument należy złożyć, jeśli ofertę składa spółka cywilna, konsorcjum
5)Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg wzoru na załączniku nr 5 do SWZ – dokument należy złożyć, jeśli ofertę składa Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu potwierdzenia, że podmiot ten nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby wg wzoru na załączniku nr 6 do SWZ – dokument należy złożyć, jeśli ofertę składa Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotu udostępniającego zasoby, do oddaniu mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia.
7) Pełnomocnictwo – dokument należy złożyć gdy ofertę składa pełnomocnik, dotyczy również gdy ofertę składa spółka cywilna lub konsorcjum.
8) Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć dwa odrębne "uproszczone" kosztorysy ofertowe, sporządzone na podstawie przedmiarów robót i załączonych dokumentacji projektowych i technicznych.
„Uproszczony” kosztorys ofertowy na:
a) remont pomieszczeń po powodzi na parterze budynku internatu wraz z kotłownią, która znajduje się w budynku warsztatowym,
b) remont pomieszczeń po powodzi w budynku warsztatowym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres przewidzianych zmian został określony we wzorze umowy - zał. nr 8A i 8B do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: drogą elektroniczną za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1137284
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-18 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-16
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający stosuje dodatkowe podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie innych przepisów prawa.Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia określone w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz.U. z 2024 r., poz. 507)