BZP: Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko -Orlik 2012 – edycja 2024” przy Placu Piastowskim 7 w Lęborku
03.07.2025
2025/BZP 00306772/01
Gmina Miasto Lębork
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko -Orlik 2012 – edycja 2024” przy Placu Piastowskim 7 w Lęborku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lębork
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979737
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Armii Krajowej 14
1.4.2.) Miejscowość: Lębork
1.4.3.) Kod pocztowy: 84-300
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@um.lebork.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lebork.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00306772
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-07-03
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00277879
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” przy Placu Piastowskim”. Zamówienie obejmuje całkowitą wymianę nawierzchni EPDM boiska wielofunkcyjnego o powierzchni 1541 m2 na boisku zlokalizowanym w Lęborku, przy Pl. Piastowskim 7 (działka nr 339/5, obręb ewidencyjny 3 Lębork) wraz z wymalowaniem linii pomocniczych oraz budowę piaskownicy (zeskoczni) do skoku w dal.
2. Zakres zamówienia obejmuje :
2.1. całkowitą wymianę nawierzchni EPDM boiska wielofunkcyjnego, w tym zakresie należy wykonać następujące roboty budowlane:
2.1.1. Rozebranie, wywóz i utylizację syntetycznej nawierzchni boiska;
2.1.2. Mechaniczną rozbiórkę podbudowy betonowej;
2.1.3. Uzupełnienie powstałych nierówności za pomocą kruszywa kamiennego jako warstwa wyrównawcza pod nową podbudowę boiska,
2.1.4. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża,
2.1.5. Wykonanie nowej trzywarstwowej nawierzchni syntetycznej wraz z malowaniem linii pomocniczych boiska wielofunkcyjnego.
2.2. Budowę piaskownicy (zeskoczni) do skoku w dal, w tym zakresie należy wykonać następujące roboty budowlane:
2.2.1. Demontaż części istniejącego ogrodzenia oraz wykonanie bramy ;
2.2.2. Roboty przygotowawcze i ziemne;
2.2.3. Wykonanie drenażu oraz ułożenie geowłókniny;
2.2.4. Obsadzenie obrzeży piaskownicy (zeskoczni) oraz montaż elastycznych nakładek gumowych;
2.2.5. Wykonanie podłoża pod łapacze piasku oraz łapaczy piasku;
2.2.6. Montaż belki do odbicia;
2.2.7. Wypełnienie zeskoczni warstwą piasku.
3. Zakres zamówienia obejmuje również:
3.1. Wykonawca wykona i umieści na terenie inwestycji w momencie faktycznego rozpoczęcia robót budowlanych 1 tablicę informacyjną o wymiarach 180x120 cm, której wzór musi być zgodny z wytycznymi wskazanymi w Załączniku do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U z 2023 r. poz. 1471). Tablica powinna znajdować się przy głównym wejściu na teren obiektu na ogrodzeniu lub w innym widocznym miejscu, które należy uzgodnić z Zamawiającym. Treść tablicy Wykonawca uzgodni z Zamawiającym po podpisaniu umowy.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” przy Placu Piastowskim”. Zamówienie obejmuje całkowitą wymianę nawierzchni EPDM boiska wielofunkcyjnego o powierzchni 1541 m2 na boisku zlokalizowanym w Lęborku, przy Pl. Piastowskim 7 (działka nr 339/5, obręb ewidencyjny 3 Lębork) wraz z wymalowaniem linii pomocniczych oraz budowę piaskownicy (zeskoczni) do skoku w dal.
2. Zakres zamówienia obejmuje :
2.1. całkowitą wymianę nawierzchni EPDM boiska wielofunkcyjnego, w tym zakresie należy wykonać następujące roboty budowlane:
2.1.1. Rozebranie, wywóz i utylizację syntetycznej nawierzchni boiska;
2.1.2. Mechaniczną rozbiórkę podbudowy betonowej;
2.1.3. Uzupełnienie powstałych nierówności za pomocą kruszywa kamiennego jako warstwa wyrównawcza pod nową podbudowę boiska,
2.1.4. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża,
2.1.5. Wykonanie nowej trzywarstwowej nawierzchni syntetycznej wraz z malowaniem linii pomocniczych boiska wielofunkcyjnego.
2.2. Budowę piaskownicy (zeskoczni) do skoku w dal, w tym zakresie należy wykonać następujące roboty budowlane:
2.2.1. Demontaż części istniejącego ogrodzenia oraz wykonanie bramy ;
2.2.2. Roboty przygotowawcze i ziemne;
2.2.3. Wykonanie drenażu oraz ułożenie geowłókniny;
2.2.4. Obsadzenie obrzeży piaskownicy (zeskoczni) oraz montaż elastycznych nakładek gumowych;
2.2.5. Wykonanie podłoża pod łapacze piasku oraz łapaczy piasku;
2.2.6. Montaż belki do odbicia;
2.2.7. Wypełnienie zeskoczni warstwą piasku.
3. Zakres zamówienia obejmuje również:
3.1. Wykonawca wykona i umieści na terenie inwestycji w momencie faktycznego rozpoczęcia robót budowlanych 1 tablicę informacyjną o wymiarach 180x120 cm, której wzór musi być zgodny z wytycznymi wskazanymi w Załączniku do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U z 2023 r. poz. 1471). Tablica powinna znajdować się przy głównym wejściu na teren obiektu na ogrodzeniu lub w innym widocznym miejscu, które należy uzgodnić z Zamawiającym. Treść tablicy Wykonawca uzgodni z Zamawiającym po podpisaniu umowy.
3.2. W związku z ograniczonym dostępem do terenu budowy Wykonawca winien uwzględnić w ofercie konieczność tymczasowego demontażu fragmentu ogrodzenia (3 słupki oraz siatka) oraz fragmentu piłkochwytu (1 słupek i siatka) na czas wykonywania przedmiotu zamówienia. Należy również uwzględnić konieczność odtworzenia w/w elementów podlegających tymczasowemu demontażowi a w przypadku uszkodzenia nawierzchni utwardzonych (chodnik, ścieżka rowerowa) oraz trawnika należy przewidzieć ich naprawę (przywrócenie do stanu pierwotnego).
Miejsce przewidziane na wjazd na plac budowy przedstawia dokumentacja zdjęciowa stanowiąca Załącznik nr 11 do SWZ – Dokumentacja zdjęciowa.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Poza przypadkami wymienionymi w art. 455 ust. 1 pkt. 2) lit. b i c i 4) oraz ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania istotnych postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, dotyczących:
1.1. Terminu zakończenia robót, o czas trwania przeszkody w następujących przypadkach określonych w SWZ i Projekcie Umowy:
1.2. Zmiany wysokości wynagrodzenia związane z:
1.2.1. koniecznością zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego, w oparciu o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,
1.2.2. wystąpieniem warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji, w szczególności napotkania w trakcie robót niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji,
1.2.3. koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
1.2.4. wystąpieniem siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami
jednak nie stanowi to zobowiązania do wyrażenia zgody na takie zmiany.
Strona wnioskująca o zmianę umowy, w okolicznościach, o których mowa w pkt. 1.1.-1.2. przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy, w razie potrzeby z załączeniem odpowiednich dokumentów uzasadniających konieczność zmiany. Zmiany zawartej umowy będą wymagały aneksu w formie pisemnej.
Po zmianie:
1. Poza przypadkami wymienionymi w art. 455 ust. 1 pkt. 2) lit. b i c i 4) oraz ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania istotnych postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, dotyczących:
1.1. Terminu zakończenia robót, o czas trwania przeszkody w następujących przypadkach określonych w SWZ i Projekcie Umowy:
1.2. Zmiany wysokości wynagrodzenia związane z:
1.2.1. koniecznością zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego, w oparciu o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,
1.2.2. wystąpieniem warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji, w szczególności napotkania w trakcie robót niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji,
1.2.3. koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
1.2.4. wystąpieniem siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,
1.2.5. wystąpieniem dodatkowych robót budowlanych wynikających z postanowienia/ decyzji wydanej przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków;
jednak nie stanowi to zobowiązania do wyrażenia zgody na takie zmiany.
Strona wnioskująca o zmianę umowy, w okolicznościach, o których mowa w pkt. 1.1.-1.2. przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy, w razie potrzeby z załączeniem odpowiednich dokumentów uzasadniających konieczność zmiany. Zmiany zawartej umowy będą wymagały aneksu w formie pisemnej.