BZP: Przebudowa wraz z doposażeniem istniejącego placu zabaw przynależnego do Żłobka Gminnego „Tęczowa Kraina” w Legnickim Polu II
03.07.2025
2025/BZP 00306878/01
GMINA LEGNICKIE POLE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa wraz z doposażeniem istniejącego placu zabaw przynależnego do Żłobka Gminnego „Tęczowa Kraina” w Legnickim Polu II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEGNICKIE POLE
1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA LEGNICKIE POLE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647481
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Klasztorna 20
1.5.2.) Miejscowość: Legnickie Pole
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-241
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@legnickiepole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.legnickiepole.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa wraz z doposażeniem istniejącego placu zabaw przynależnego do Żłobka Gminnego „Tęczowa Kraina” w Legnickim Polu II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b50c5fc-fe5b-4a49-b4ee-903aa31fe7bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00306878
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
zamówienie jest realizowane w ramach resortowego programu „Aktywne Place Zabaw”, zgodnie z umową nr 61/APZ/FP/2025 z dnia 03.06.2025 r.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0b50c5fc-fe5b-4a49-b4ee-903aa31fe7bc3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl oraz https://bip.legnickiepole.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, z
wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za
pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem
„Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie
odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj
załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,
wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ORG.271.17.2025.R.TP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamierzenia jest modernizacja istniejącego placu zabaw przy żłobku publicznym polegająca na montażu
gotowych urządzeń zabawowych. Przedmiotowy teren jest zagospodarowany - znajdują się na nim budynek publicznego
żłobka, utwardzone dojścia i place, zieleń urządzona, plac zabaw w zadaszonym patio. Teren posiada bezpośredni dostęp
do drogi ogólnodostępnej z istniejącym wjazdem. Do budynku i urządzeń. Znam związanych wykonane zostały dojścia i
dojazdy. Teren jest wydzielony i ogrodzony Nie przewiduje się zmian w układzie komunikacyjnym.7. Projektuje się montaż
gotowych urządzeń placu zabaw - obiektów małej architektury oraz tablic rozwojowo-zabawowych mocowanych do ścian
budynku: Sensoryczne tablice manipulacyjneTabliczki w kształcie zwierzątek z aplikacjami sensorycznymi. Wykonane z
kolorowej płyty mdf o gr. 15 mm, do przykręcenia do ściany. Elementy manipulacyjne stymulują zmysł dotyku i rozwijająsprawność motoryczną, ciekawa kolorystyka przyciąga wzrok, niektóre aplikacje wydają również dźwięk, Ścieżka
sensoryczna, Sprężynowce
Konstrukcja urządzenia wykonana ze stali S235. Panele z polietylenu (HDPE). Elementy stalowe zabezpieczone
antykorozyjnie poprzez cynkowanie oraz lakierowanie proszkowe. Wszystkie łączniki i okucia odporne na warunki
atmosferyczne i promieniowanie UV. Urządzenie posadowione poniżej poziomu gruntu.
Zestawy zabawowe:
To mini kompleksy zaprojektowane w sposób inspirujący najmłodszych do odkrywania świata, rozwijania swoich
umiejętności. Słupy nośne okrągłe ze stali nierdzewnej. Podesty z antypoślizgowej płyty HPL osadzonej na stelażu
metalowym. Zabezpieczenia z elastycznego polietylenu wysokociśnieniowego (HDPE) 15mm. Tunele z tworzywa PP.
Elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez cynkowanie i lakierowanie proszkowe. Elementy dodatkowe ze
stali nierdzewnej. Wszystkie łączniki i okucia odporne na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV. Kotwienie
bezpośrednio w gruncie.13. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy i montażu całego wyposażenia zakupionego w
ramach zamówienia na własny koszt. 14. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zaproponowanego wyposażenia,
fabrycznie nowego i wolnego od wad, spełniającego warunki produktów bezpiecznych. Wszystkie element wchodzące w
skład zamówienia muszą być produktami o wysokiej jakości i dostosowane do dzieci w wieku żłobkowym. 15. Przedmiot
zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa świadectwa, certyfikaty, atesty i inne dokumenty
poświadczające dopuszczenie do użytku, które Wykonawca przekaże Zamawiającemu przy odbiorze końcowym.
Szczegółowy zakres prac zawarty jest w OPZ stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XIV SWZ,2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.
2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp
dotyczących:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Wykonawca spełni ten warunek, jeśli przedstawi wpis do KRS lub
do CEiDG
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów –
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym
zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym
zakresie.