BZP: Dostawa i montaż dwóch nawiewnych central wentylacyjnych wraz z demontażem i utylizacją istniejących urządzeń.
03.07.2025
2025/BZP 00307867/01
Gmina Chociwel
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Dostawa i montaż dwóch nawiewnych central wentylacyjnych wraz z demontażem i utylizacją istniejących urządzeń.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chociwel
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685680
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 52
1.5.2.) Miejscowość: Chociwel
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-120
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowiania@chociwel.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chociwel.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Zespół Placówek Oświatowych w Chociwlu
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8542308371
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Henryka Dąbrowskiego 15
1.11.4.) Miejscowość: Chociwel
1.11.5.) Kod pocztowy: 73-120
1.11.6.) Województwo: zachodniopomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.11.9.) Numer telefonu: 915622259
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zpochociwel.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://zpochociwel.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż dwóch nawiewnych central wentylacyjnych wraz z demontażem i utylizacją istniejących urządzeń.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6a4c48d-d111-43c1-8613-090846cfef3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00307867
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020285/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Dostawa i montaż dwóch nawiewnych central wentylacyjnych wraz z demontażem i utylizacją istniejących urządzeń na potrzeby Zespołu Placówek Oświatowych w Chociwlu.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://chociwel.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://chociwel.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/219936
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: : przedmiotowym postępowaniu o
udzielnie zamówienia komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składania oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz przekazanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy Zamawiającego platformy
zakupowej oneplace.marketplanet.pl https://oneplace.markryplanet.pl. W sytuacjach awaryjnych Platformy lub przerwie technicznej
działania systemu Zamawiający dopuszcza możliwość komunikowania się przy użyciu poczty
elektronicznej:zamowienia@chociwel.plz zaostrzeniem, iż oferty mogą zostać przekazane wyłącznie za pomocą poniższej
Platformy. Instrukcja dla Wykonawców znajduje się na stronie Urzędu Miejskiego w Chociwlu - BIP- zamówienia publiczne
wszczęte postępowania.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://chociwel.ezamaiwajacy.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): : Zapisy w rozdziale I SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy w rozdziale I SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPU.TP.271.2.6.2025.IJ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dwóch nawiewnych central wentylacyjnych wraz z demontażem i
utylizacją istniejących urządzeń w Zespole Placówek Oświatowych w Chociwlu przy ul. Henryka Dąbrowskiego 15, 73-120
Chociwel.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac instalacyjnych oraz zakup, dostawę i montaż materiałów i urządzeń
niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania centrali wentylacji.
3. Zakres zamówienia obejmuje:
Demontaż, wyniesienie z piwnicy i utylizacja dwóch istniejących central wentylacyjnych ,
Dostawa i montaż dwóch central nawiewnych o wydajności nominalnej 3000 m3/k każda wyposażona w nagrzewnicę
wodną oraz sekcję filtracyjną i przepustnicę czerpni powietrza.
Wykonanie osobnego systemu doprowadzania ciepła do central w postaci układu glikolowego z
wymiennikiem ciepła (c. w. u- osobny wymiennik – glikol- centrala). Układ ma za zadanie
zabezpieczyć wymiennik centrali przed zamknięciem z uwagi na otwarte pomieszczenie
piwniczne w którym umieszczone są centrale. Układ zostanie wyposażone w niezbędne pompy,
wymienniki i instalację,
4. Dostawa i montaż niezbędnych wentylacyjnych kształtek instalacyjnych umożliwiających podłączenie centrali do
istniejącej instalacji wentylacyjnej,
5. Okablowanie i montaż automatyki i sterowania
6. Uruchomienie i regulacja pracy centrali.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45331210-1 - Instalowanie wentylacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %,
2) Gwarancja (G) – waga kryterium 40%;
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60 %
cena najniższa brutto*
C = x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu
Ofertowym.
2025-06-09 Biuletyn Zamówień Publicznych
Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00268837 z dnia 2025-06-09
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu
zamówienia.
2) Gwarancja (G) – waga 40%
Dla gwarancji przyjmuje się następujący mechanizm punktowy:
Deklarowany okres gwarancji jakości Przyznane punkty
24 m-ce 0
30 m-cy 20
36 m-cy i więcej 40
Podczas oceny ofert Zamawiający w celu przyznania punktów rozpatrywać będzie okres gwarancji jakości zaoferowany przez
Wykonawcę w formularzu oferty.
W przypadku, gdy w formularza oferty nie zostanie zaznaczony okres gwarancji, Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje
minimalny okres gwarancji, który wynosi 24 miesiące. Wykonawca, który nie przedłuży minimalnego okresu gwarancji jakości
otrzyma 0 (zero) punktów za kryterium Gwarancja.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów w poszczególnych kryteriach oceny
ofert
C + G
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych wRozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje szczególnych warunków w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje szczególnych warunków w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje szczególnych warunków w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w tym zakresie jeżeli:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej 1 zamówienie polegające na dostawie i
montażu nawiewnych central wentylacyjnych wraz z systemem doprowadzania ciepła do central , podając ich rodzaj,
wartość, daty i miejsca wykonania oraz podmioty, na rzecz których roboty te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz
załączając dowody określające, czy te roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje, bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane,
a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie
2025-06-09 Biuletyn Zamówień Publicznych
Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00268837 z dnia 2025-06-09
dokumenty (załącznik nr 5).
b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował zespołem, w którego skład wejdą:
co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia upoważniające do realizacji robót elektrycznych w zakresie Eksploatacji
oraz w zakresie Dozoru zgodnie z rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 28 sierpnia 2019 r. w sprawie bezpieczeństwa i
higieny pracy przy urządzeniach energetycznych (Dz.U. 2021 poz. 1210) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia,
które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia
(załącznik nr 6).
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli
posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub
zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację
zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
części zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w ust. 2 - zgodnie
z Załącznikiem nr 3.3 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: : 1. Do
oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega
wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym
niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub
dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym
terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualne na dzień złożenia obejmują:
2025-06-09 Biuletyn Zamówień Publicznych
Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00268837 z dnia 2025-06-09
a) Wykaz usług według załącznika nr 5,
b) Wykaz osób według załącznika nr 6,
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli
Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
6. W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w
postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia
2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający
od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Z postępowania o
udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:
1) w art. 108 ust. 1 PZP 1, tj. wyklucza się Wykonawcę:
a) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a. udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa
skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,
b. handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
c. o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46-48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z
2024 r. poz. 1488 z późn. zm.) lub w art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych
specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 930 z późn. zm.),
d. finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo
udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w
art. 299 Kodeksu karnego,
e. o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego
przestępstwa,
f. powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o
skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
(Dz. U. z 2021 r. poz. 1745),
g. przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w
art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego,
lub przestępstwo skarbowe,
h. o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy
cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej- lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
b) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo
komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o
którym mowa w lit. a);
c) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków,
opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności
należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł
wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
d) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
e) jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami
porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu
ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;
f) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1 ustawy Pzp, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z
wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie
konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia. ........
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
5) Opis techniczny według załącznika nr 7.Opis techniczny stanowi przedmiotowy środek dowodowy w niniejszym postępowaniu. Jeżeli Wykonawca nie złożył
przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie
Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia otrzymania przez
Wykonawcę wezwania, z zastrzeżeniem zdania następnego.
Jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie
kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą
przesłanki unieważnienia postępowania, Zamawiający zaniecha wezwania Wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia
przedmiotowego środka dowodowego. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
5) Opis techniczny według załącznika nr 7.Opis techniczny stanowi przedmiotowy środek dowodowy w niniejszym postępowaniu. Jeżeli Wykonawca nie złożył
przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie
Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia otrzymania przez
Wykonawcę wezwania, z zastrzeżeniem zdania następnego.
Jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie
kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą
przesłanki unieważnienia postępowania, Zamawiający zaniecha wezwania Wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia
przedmiotowego środka dowodowego. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
przedmiotowych środków dowodowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana niniejszej umowy jest możliwa w przypadku:1) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co zostanie udokumentowane przez Wykonawcę;
Zamawiający dokonuje oceny wskazanych przez Wykonawcę przyczyn;
2) wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy i zastąpienia go produktem o parametrach nie gorszych niż oferowany, za
cenę taką jaka została ustalona w niniejszej umowie,
3) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności w zakresie mającym wpływ na realizację
przedmiotu umowy (np. zmiana stawki podatku VAT),
4) zmiana formy organizacyjno-prawnej po stronie Wykonawcy, ale wyłącznie takiej, która nie powoduje likwidacji
2025-06-09 Biuletyn Zamówień Publicznych
Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00268837 z dnia 2025-06-09
Wykonawcy,
5) zmiana nazwy, adresu Stron Umowy, numerów rachunków bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych,
6) w zakresie zmiany podmiotu, na którego potencjalnie opierał się Wykonawca składający ofertę. Zmiana jest możliwa pod
warunkiem, że Wykonawca udokumentuje pisemnie Zamawiającemu spełnienie warunków udziału w postępowaniu w takim
samym lub zwiększonym stopniu i zakresie co przedmiot wskazany w ofercie.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie dotyczącym przedmiotu umowy określonego
w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) w przypadku możliwości wykonania przedmiotu umowy przy zastosowaniu
innych rozwiązań w stosunku do określonych w SWZ, przy zachowaniu jakości i funkcjonalności określonych w SWZ, jeżeli
umożliwiają uzyskanie lepszej jakości lub funkcjonalności lub zmniejszenia kosztów eksploatacji lub kosztów wykonania
przedmiotu umowy.
3. Za przedłużenie terminu realizacji zamówienia Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
4. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy