BZP: Przebudowa i modernizacja budynku przedszkola w Złotym Stoku - etap II
04.07.2025
2025/BZP 00308904/01
GMINA ZŁOTY STOK
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i modernizacja budynku przedszkola w Złotym Stoku - etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZŁOTY STOK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718484
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 22
1.5.2.) Miejscowość: Złoty Stok
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-250
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748164164
1.5.8.) Numer faksu: 748164133
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zlotystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zlotystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i modernizacja budynku przedszkola w Złotym Stoku - etap II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cda83f55-1b11-4c26-acc2-efa1122ab642
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00308904
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zlotystok.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zlotystok.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji: Elektronicznie na adres email:zamowienia@zlotystok.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://zlotystok.ezamawiajacy.pl w zakładce "Korespondencja". Szczegółowe zasady zostały określone w Rozdziale VIII SWZ. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Został określony w Rozdziale XXXVII SWZ Klauzula informacyjna
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Został określony w Rozdziale XXXVII SWZ Klauzula informacyjna
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RL.271.5.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest drugi etap prac polegających na modernizacji i przebudowie wnętrza obiektu poprzez wydzielenie z powierzchni przed-szkolnej miejsca opieki dla dzieci do lat 3, w którego zakres wchodzi: wyko-nanie instalacji PPOŻ, remont istniejącej klatki schodowej i istniejących insta-lacji kanalizacji deszczowej oraz sanitarnej jak również wykonanie prac ze-wnętrznych przy obiekcie.
2) Zakres robót
1. Okna
- parapety wewnętrzne z konglomeratu, szerokość do 30 cm
2. Posadzki
- odtworzenie warstw podłogi w pomieszczeniach, w których posadzka została skuta
3. Prace związane z utworzeniem żłobka
4. Zagospodarowanie
- budowa nowej opaski wokół budynku wraz z budową schodów terenowych
- balustrady i kraty
5. Budynek
- wyburzenia, demontaże, zamurowania
- zamurowania okien i drzwi zlokalizowanych w ścianach wewnętrznych
- demontaż balustrady klatki schodowej
- wykonanie otworu w stropie nad główną klatką schodową umożliwiający mon-taż klapy oddymiającej wraz z przejściem klapy przez konstrukcję dachu
- rozbiórka podłóg na stropie
6. Roboty konstrukcyjne
- poszerzenie otworów w ścianach konstrukcyjnych wraz z montażem nadproży stalowych
- poszerzenie otworów w ścianach konstrukcyjnych
- poszerzenie otworów w ścianach działowych
- montaż klapy oddymiającej główną klatkę schodową
7. Posadzki
- posadzki dla żłobka
- posadzki dla części wspólnej i przedszkola
8. Ściany
- wykończenie ścian w pomieszczeniach żłobka
- wykończenie ścian w pomieszczeniach przedszkola
9. Sufity
- wykończenie sufitów w pomieszczeniach żłobka
- wykończenie sufitów w pomieszczeniach przedszkola
- odbudowa stropu w piwnicy celem spełnienia wymaganej klasy odporności og-niowej
10. Stolarka i ślusarka wewnętrzna
- wymiana stolarki i ślusarki drzwiowej
11. Montaż nowej balustrady na głównej klatce schodowej
12. Dach
- remont pokrycia dachu
13. Wyposażenie
- wyposażenie części żłobka
- wyposażenie części wspólnej dla żłobka i przedszkola
- wyposażenie p.poż.
- wyposażenie przedszkola
14. Branża sanitarna
-INSTALACJA WENTYLACJI: instalacja nawiewna - KRATKI WENTYLACYJNE, urządzenia – CENTRALA, WENTYLATORY DACHOWE, PODSTAWY
- INSTALACJA WODOCIĄGOWA: instalacja hydrantowa, instalacja bytowa
- INSTALACJA KANALIZACJI WEWNĘTRZNEJ
- INSTALACJA KANALIZACJI ZEWNĘTRZNEJ
- KANALIZACJA SANITARNA: wymiana studni rewizyjnych oraz kanalizacji sanitarnej w zakresie działki (opracowania)
- KANALIZACJA DESZCZOWA: wykonanie przyłączy oraz kolektora zbiorczego dla wód opadowych z dachu oraz pow. utwardzonych + wpusty uliczne
15. Branża elektryczna
- tablice elektryczne i teletechniczne
- wewnętrzne linie zasilające, okablowanie
- osprzęt elektryczny: gniazda, łączniki
- oświetlenie podstawowe
- oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne
- instalacje teletechniczne
- instalacja przyzywowa
- instalacja SSP: wykonanie oświetlenia zewn. w formie 4 lamp na elewacji budynku
3) Szczegółowy opis inwestycji zawiera dokumentacja projektowa oraz OPZ stano-wiąca załącznik do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.
4) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszystkich robót niezbędnych w celu wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, normami, uzgodnieniami, w tym PPOŻ, z zaleceniami inwestora oraz do oddania przedmiotu niniejszej Umowy Zamawiającemu, w terminie w niej uzgodnionym.
5) Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi na dzień odbioru końcowego przepisami i normami, a w szczególności z przepisami Prawa budowlanego oraz na ustalonych w projekcie umowy warunkach.
6) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odbył wizję lokalną zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp. Szczegóły dotyczące wizji lokalnej zawiera opis przedmiotu zamówienia. Brak dokonania wizji lokalnej skutkować będzie odrzucenie oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 Pzp. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 10.07.2025r. godzina 12:00 oraz 15.07.2025r. godzina 12:00.
1. Równoważność
Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, paten-ty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie roz-wiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich sa-mych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. W przypadku, gdy w opisie przed-miotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym.
Źródła finansowania zamówienia:
Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – Nr Edycja8/2023/6201/PolskiLad w ramach projektu pn.: „Przebudowa i moderniza-cja budynku przedszkola w Złotym Stoku – etap II”.
Informacje ważne dla Wykonawcy wynikające z założeń Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych:
1) Wypłata wynagrodzenia Wykonawcy będzie zgodna z zasadami wypłat dofinansowania wskazanymi we wstępnej promesie z Rządowego Funduszu Polski Ład Programu Inwestycji Strategicznych – szczegółowe zasady wypłaty wynagrodzenia zawiera projekt umowy,
2) Zamawiający zobowiązuje się do poddania ewentualnych sporów w relacjach z wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
44112310-4 - Ścianki działowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45261320-3 - Kładzenie rynien
45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45432113-9 - Kładzenie parkietu
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45442100-8 - Roboty malarskie
44111400-5 - Farby i okładziny ścienne
45431200-9 - Kładzenie glazury
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45421141-4 - Instalowanie przegród
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314310-7 - Układanie kabli
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione w SWZ kryteria
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: − oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia -oświadczenie, z którego będzie wynikać,które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy
2. Pełnomocnictwo - gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który
składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym
zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z którego będzie wynikało umocowanie do
reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia; powinno zawierać: nazwę postępowania o zamówienie
publiczne, którego dotyczy, wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z
nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
3. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa, (jeżeli dotyczy) – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku
postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że
nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w
rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
(Dz.U.2020.1913 t.j.). Dokument musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji
określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:a) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia, z postępowania na podstawie art. 108
ust. 1 Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego b)ponoszą solidarną odpowiedzialność
za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, c)muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących
wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo
musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają
poszczególni wykonawcy. Przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie
wybrana,jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku
podstaw do wykluczenia z postępowania. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (art. 125 ust 1 ustawy pzp).
Oświadczenie składają odrębnie:− wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy .
W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający
zażąda przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa taka winna
określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich,
solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres
realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi),wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez
któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki zmian postanowień umowy.Zmiany treści niniejszej umowy wymagają po rygorem nieważności zgody obu stron, zzachowaniem formy pisemnej i są dopuszczalne wyłącznie w trybie art. 455 – ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo
zamówień publicznych (Dz.U.2021.1129 z późn. zm.) Pozostały rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich
wprowadzenia zostały zawarte we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy