BZP: Cyberbezpieczny Samorząd
04.07.2025
2025/BZP 00309784/01
Gmina Pisz
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Cyberbezpieczny Samorząd
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pisz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gustawa Gizewiusza 5
1.5.2.) Miejscowość: Pisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 874241226
1.5.8.) Numer faksu: 874241238
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@pisz.home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pisz.pl/bip
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Cyberbezpieczny Samorząd
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bfccfb6-dcdc-4842-99c1-2ab406b406da
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00309784
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037844/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Cyberbezpieczny samorząd
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, Konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9bfccfb6-dcdc-4842-99c1-2ab406b406da3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”.
5. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-9bfccfb6-dcdc-4842-99c1-2ab406b406da
6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
7. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415 z późn. zm.).
8. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. poz. 773) – z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
9. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
10. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: malgorzata.kosakowska@pisz.home.pl
11. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia o zamówieniu, ID postępowania lub znakiem postępowania (OB.271.13.2025).
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków pozostałe zapisy zawarte są w cz. VIII Specyfikacji Warunków Zamówienia zwanej dalej
„SWZ”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119.1 z późn. zm.), zwanego dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem danych osobowych pozyskanych od Wykonawcy (zwanych dalej „danymi osobowymi Wykonawcy”) jest Gmina Pisz z siedzibą w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5, 12-200 Pisz;
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Piszu jest możliwy pod adresem e-mail: inspektor@pisz.home.pl;
3) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Cyberbezpieczny Samorząd”;
4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy;
5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
7) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) Wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO.
9) Wykonawcy nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OB.271.13.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania, szkolenia ogólne, doradztwo w zakresie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, zwanej dalej „SZBI” i testy, szkolenia specjalistyczne w ramach zadania pn.: „Cyberbezpieczny Samorząd”.
Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy zadania:
2. Zadanie nr 1 – zakup urządzeń i oprogramowania, tj. dostawa następujących elementów:
-Dysk HDD – 6 szt.,
-Macierz dyskowa – 1 szt.,
-Firewall – 2 szt.,
-Centralny System Logów – 1 szt.,
-Przełącznik sieci LAN CORE – 2 szt.,
-System SIEM-SOAR – 1 szt.,
-System EDR-XDR – 100 szt.,
-System NAC – 1 szt.,
-Rozbudowa serwerów – 2 szt.,
-UPS – 1 szt.,
-Instalacja, konfiguracja, wdrożenie, utrzymanie – 1 szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 został opisany w załączniku nr 7 do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia Część 1. Zakup urządzeń i oprogramowania oraz w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 15 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
48219700-3 - Pakiety oprogramowania do serwera komunikacyjnego
48620000-0 - Systemy operacyjne
48821000-9 - Serwery sieciowe
48822000-6 - Serwery komputerowe
48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty na zadanie nr 1 stosowane będą następujące kryteria:
1) łączna cena brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia – (C) – 60 pkt;
2) łączna długość okresu udzielonych gwarancji – (G) – 40 pkt.
2. Ocena poszczególnych kryteriów będzie obliczana oddzielenie według następujących wzorów dla zadania nr 1:
1) łączna cena brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia – 60 pkt
C = X/Y x 60 pkt
gdzie: X – łączna cena brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia oferty z najniższą łączną ceną brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia
Y – łączna cena brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia oferty ocenianej
2) łączna długość okresu udzielonych gwarancji – 40 pkt
Punkty za kryterium – łączna długość okresu udzielonych gwarancji zostanie przyznana zgodnie z poniższym opisem.
W ramach kryterium oceniana jest łączna długość okresu udzielonych gwarancji zaoferowanej przez Wykonawcę dla poniższych pozycji:
Lp. Nazwa Wymagana minimalna długość gwarancji (m-ce)
1. Dysk HDD 24 m-ce minimalna długość gwarancji (kryterium oceny)
2. Macierz dyskowa 36 m-ce minimalna długość gwarancji (kryterium oceny)(kryterium oceny)
3. Firewall 24 m-ce minimalna długość gwarancji (kryterium oceny)
4. Centralny System Logów 24 m-ce minimalna długość gwarancji (kryterium oceny)
5. Przełącznik sieci LAN CORE24 m-ce minimalna długość gwarancji (kryterium oceny)
6. System SIEM-SOAR 24 m-ce minimalna długość gwarancji (kryterium oceny)
7. System EDR-XDR 24 m-ce minimalna długość gwarancji (kryterium oceny)
8. System NAC 24 m-ce minimalna długość gwarancji (kryterium oceny)
9. Rozbudowa serwerów 24 m-ce minimalna długość gwarancji (kryterium oceny)
10.UPS 24 m-ce minimalna długość gwarancji (kryterium oceny)
11. Instalacja, konfiguracja, wdrożenie, utrzymanie 24 m-ce minimalna długość gwarancji (kryterium oceny)
Dla pozycji 1, 3-11 powyżej Zamawiający przyzna punkty w kryterium wg poniższych zasad:
Długość gwarancji (m-ce) / punktacja
24 m-ce - 0 pkt
36 m-ce - 2 pkt
48 m-ce - 4 pkt
Dla pozycji 2 powyżej Zamawiający przyzna punkty w kryterium wg poniższej zasadzie:
Długość gwarancji / punktacja
36 m-ce - 0 pkt
48 m-ce - 2 pkt
60 m-ce - 4 pkt
Łączna maksymalna liczba punktów w ramach tego kryterium wynosi 40.
Następnie oferty zostaną ocenione zgodnie z poniższym wzorem.
G = Liczba punków ocenianej oferty / 44 x 40
G – łączna długość okresu udzielonych gwarancji
Na dostarczany sprzęt i oprogramowanie musi być udzielona gwarancja producenta danego sprzętu/oprogramowania.
Zamawiający w przypadku pozycji 1, 3-11 wymaga gwarancji na minimum 24 m-cy. Nieokreślenie terminu gwarancji w formularzu ofertowym - w załączniku nr 1a do SWZ – w formularzu cenowo - technicznym spowoduje odrzucenie oferty. W załączniku nr 1a do SWZ – w formularzu cenowo - technicznym należy podać długość okresu udzielonej gwarancji w miesiącach dla danej pozycji. Dopuszcza się podanie wyłącznie gwarancji
w okresach: 24, 36, 48 miesięcy. Podanie gwarancji dłuższej niż 48 miesięcy spowoduje przyznanie 4 pkt.
Zamawiający w przypadku pozycji 2 wymaga gwarancji na minimum 36 m-cy. Nieokreślenie terminu gwarancji w formularzu ofertowym - załączniku nr 1a do SWZ – w formularzu cenowo - technicznym spowoduje odrzucenie oferty. W załączniku nr 1a do SWZ – w formularzu cenowo - technicznym należy podać długość okresu udzielonej gwarancji w miesiącach dla pozycji nr 2. Dopuszcza się podanie wyłącznie gwarancji
w okresach: 36, 48, 60 m-cy. Podanie gwarancji dłuższej niż 60 m-cy dla pozycji nr 2 spowoduje przyznanie 4 pkt.
Za najkorzystniejszą ofertę na zadanie nr 1 zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczona na podstawie wzoru:
Przyznana ilość punktów na zadanie nr 1 = C+G
3. Ocena ofert na poszczególne zadanie nastąpi w skali od 0 do 100 pkt.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków pozostałe zapisy w cz. XVII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Łączna długość okresu udzielonych gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania, szkolenia ogólne, doradztwo w zakresie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, zwanej dalej „SZBI” i testy, szkolenia specjalistyczne w ramach zadania pn.: „Cyberbezpieczny Samorząd”.
Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy zadania:
2. Zadanie nr 2 – szkolenia ogólne, doradztwo w zakresie SZBI i testy z zakresu:
-Szkolenia podstawowe dla pracowników Jednostki Samorządu Terytorialnego, zwanej dalej „JST” budujące świadomość cyberzagrożeń oraz sposobów ochrony przed mini – 48 osób,
-Szkolenia pogłębiające dla kadry zarządzającej JST – 14 osób,
-Testy socjotechniczny weryfikujący świadomość zagrożeń i reakcji personelu z omówieniem – 1 test,
-Usługa testów i badań bezpieczeństwa – 6 testów,
-Opracowanie, przegląd, aktualizacja i wdrożenie SZBI – 1 usługa.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 został opisany w załączniku nr 8 do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia Część 2. Szkolenia ogólne, doradztwo w zakresie SZBI i testy oraz w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 16 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48219700-3 - Pakiety oprogramowania do serwera komunikacyjnego
48620000-0 - Systemy operacyjne
48821000-9 - Serwery sieciowe
48822000-6 - Serwery komputerowe
48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa
48820000-2 - Serwery
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty na zadanie nr 2 stosowane będą następujące kryteria:
1) łączna cena brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia – (C) – 60 pkt;
2) doświadczenie trenera/szkoleniowca – (D) – 40 pkt.
2. Ocena poszczególnych kryteriów będzie obliczana oddzielenie według następującego wzoru dla zadania nr 2:
1) łączna cena brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia – 60 pkt
C = X/Y x 60 pkt
gdzie: X – łączna cena brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia oferty z najniższą łączną ceną brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia
Y – łączna cena brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia oferty ocenianej
2) doświadczenie trenera/szkoleniowca – 40 pkt
W ramach tego kryterium Zamawiający będzie oceniał łączną liczbę należycie wykonanych – zrealizowanych przez trenera/szkoleniowca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa. Punkty przyznane będą tylko za ilość dni szkoleniowych z zakresu cyberbezpieczeństwa wykazane w formularzu ofertowym na zadanie nr 2, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
Za jeden dzień szkoleniowy rozumie się minimum 5 godzin dydaktycznych w ciągu jednego dnia szkolenia.
W ramach tego kryterium punktacja przyznawana będzie następująco:
-za przeprowadzenie minimum 11 dni szkoleniowych a maksymalnie 15 dni szkoleniowych z zakresu cyberbezpieczeństwa – 20 pkt
-za przeprowadzenie więcej niż 16 dni szkoleniowych z zakresu cyberbezpieczeństwa – 40 pkt
Maksymalna liczba punktów w ramach tego kryterium wynosi 40 pkt.
Za najkorzystniejszą ofertę na zadanie nr 2 zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczona na podstawie wzoru:
Przyznana ilość punktów na zadanie nr 2 = C+D
3. Ocena ofert na poszczególne zadanie nastąpi w skali od 0 do 100 pkt.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków pozostałe zapisy w cz. XVII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera/szkoleniowca
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania, szkolenia ogólne, doradztwo w zakresie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, zwanej dalej „SZBI” i testy, szkolenia specjalistyczne w ramach zadania pn.: „Cyberbezpieczny Samorząd”.
Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy zadania:
2. Zadanie nr 3 – Szkolenia specjalistyczne z zakresu:
-Zarządzenie usługą Active Directory w środowisku Microsoft Windows Server 2019/2022 – 2 osoby,
-Administrowanie systemem Windows Server – 2 osoby,
-Wirtualizacja Hyper–V, magazynowanie i przetwarzanie danych w środowisku Microsoft Windows Server 2022 – 2 osoby.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 został opisany w załączniku nr 9 do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia Część 3. Szkolenia specjalistyczne oraz w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 17 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48219700-3 - Pakiety oprogramowania do serwera komunikacyjnego
48620000-0 - Systemy operacyjne
48821000-9 - Serwery sieciowe
48822000-6 - Serwery komputerowe
48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa
48820000-2 - Serwery
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty na zadanie nr 3 stosowane będą następujące kryteria:
1) łączna cena brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia – (C) – 60 pkt;
2) doświadczenie trenera/szkoleniowca – (D) – 30 pkt
3) aspekt społeczny: trener/szkoleniowiec posiadający status osoby niepełnosprawnej – (T) – 10 pkt
2. Ocena poszczególnych kryteriów będzie obliczana oddzielenie według następującego wzoru dla zadania nr 3:
1) łączna cena brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia – 60 pkt
C = X/Y x 60 pkt
gdzie: X – łączna cena brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia oferty z najniższą łączną ceną brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia
Y – łączna cena brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia oferty ocenianej
2) doświadczenie trenera/szkoleniowca – 30 pkt
W ramach tego kryterium Zamawiający będzie ocenił łączną liczbę należycie wykonanych – zrealizowanych przez trenera/szkoleniowca lub trenerów /szkoleniowców w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert szkolenia z zakresu tematyki objętej przedmiotem zamówienia na zadanie nr 3. Punkty przyznane będą tylko za przeprowadzone szkolenia z zakresu tematyki objętej przedmiotem zamówienia na zadanie nr 3 wykazane w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
Za jeden dzień szkoleniowy rozumie się minimum 5 godzin dydaktycznych w ciągu jednego dnia szkolenia.
W ramach tego kryterium punktacja przyznawana będzie następująco:
-za przeprowadzenie minimum 11 dni a maksymalnie 15 dni szkoleniowych z zakresu tematyki objętej przedmiotem zamówienia na zadanie nr 3 – 15 pkt
-za przeprowadzenie więcej niż 16 dni szkoleniowych z zakresu tematyki objętej przedmiotem zamówienia na zadanie nr 3 – 30 pkt
Maksymalna liczba punktów w ramach tego kryterium wynosi 30.
3) aspekt społeczny: trener/szkoleniowiec posiadający status osoby niepełnosprawnej – 10 pkt
W ramach tego kryterium Zamawiający będzie oceniał czy trener/szkoleniowiec posiada status osoby niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy z 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 44 z późn. zm.)
W ramach tego kryterium punktacja przyznawana będzie następująco:
-trener/szkoleniowiec nie posiadający statusu osoby niepełnosprawnej – 0 pkt
-trener/szkoleniowiec posiadający status osoby niepełnosprawnej – 10 pkt
Maksymalna liczba punktów w ramach tego kryterium wynosi 10 pkt.
Za najkorzystniejszą ofertę na zadanie nr 3 zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczona na podstawie wzoru:
Przyznana ilość punktów na zadanie nr 3 = C+D+T
3. Ocena ofert na poszczególne zadanie nastąpi w skali od 0 do 100 pkt.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków pozostałe zapisy w cz. XVII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera/szkoleniowca
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Trener/szkoleniowiec posiadający status osoby niepełnosprawnej
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy, art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 5 i 8 ustawy oraz art. 7 ust. 1 pkt 1 – 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U z 2025 r. poz. 514). Warunki udziału w postępowaniu dotyczą zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy.2. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
1) na Zadanie nr 1 Wykonawca powinien wykazać należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwóch zamówień obejmujących dostawę:
• przełączników, macierzy dyskowej i urządzeń firewall oraz ich instalację i konfigurację o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy) lub
• macierzy dyskowej i urządzeń firewall oraz ich instalację i konfigurację o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy) lub
• przełączników i urządzeń firewall oraz ich instalację i konfigurację o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy) lub
• przełączników, macierzy dyskowej oraz ich instalację i konfigurację o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy) lub
• przełączników oraz ich instalację i konfigurację o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy) lub
• macierzy dyskowych oraz ich instalację i konfigurację o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy) lub
• urządzeń firewall oraz ich instalację i konfigurację o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy),
każde.
2) Zadanie nr 2 Wykonawca powinien wykazać należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej:
• czterech usług polegających na wdrożeniu SZBI u podmiotów sektora publicznego o wartości wykonania szkoleń co najmniej 30 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy) każde, oraz
• czterech usług polegających na przeprowadzeniu szkoleń budujących i wzmacniających świadomość cyberzagrożeń w zakresie cyberbezpieczeństwa, a szkolenia te były realizowane na przełomie dwóch lat kalendarzowych oraz
• czterech usług w zakresie przeprowadzenia testów socjotechnicznych oraz penetracyjnych, a szkolenia te były realizowane na przełomie dwóch lat kalendarzowych,
- dysponowaniem co najmniej:
• jedną osobą z minimum 2-letnim doświadczeniem w zakresie wdrażania SZBI oraz posiada minimum jeden certyfikat wskazany w wykazie certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu (Dz. U. poz. 1999) do ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa (Dz. U. z 2024 r. poz. 1077 z późn. zm.),
• jedną osobą z minimum 2-letnim doświadczeniem w zakresie prowadzenia szkoleń budujących i wzmacniających świadomość cyberzagrożeń oraz posiada minimum jeden certyfikat wskazany w wykazie certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu do ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa,
• jedną osobą z minimum 2-letnim doświadczeniem w zakresie przeprowadzania testów socjotechnicznych oraz penetracyjnych oraz posiada certyfikat Certified Ethical Hacker (CEH) lub równoważny obejmujący sprawdzanie podatności systemów informatycznych. Za certyfikat równoważny uważany będzie certyfikat potwierdzający zakres wiedzy i doświadczenia tożsamy z oficjalnym sylabusem egzaminu, którego równoważność jest wskazana przez Wykonawcę. Wykonawca, który powołuje się na certyfikaty równoważne jest zobowiązany wykazać, że wskazane certyfikaty potwierdzają zakres wiedzy i doświadczenia tożsame z oficjalnym sylabusem egzaminu, którego równoważność jest wykazana,
• jedną osobą, która będzie pełnić funkcję trenera/szkoleniowca i której doświadczenie będzie podlegać ocenie w ramach kryterium oceny ofert. Wykonawca musi wykazać, że osoba ta w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminy składania ofert, przeprowadziła należycie co najmniej 10 dni szkoleniowych z zakresu cyberbezpieczeństwa. Przez jeden dzień szkoleniowy rozumie się minimum 5 godzin dydaktycznych szkolenia w ciągu jednego dnia. Niespełnienie tego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji, o ile osoba/osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadać będą wyżej wymienione certyfikaty i wymagane doświadczenie.
3) Zadanie nr 3 Wykonawca powinien wykazać należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej:
• czterech usług polegających na realizacji szkoleń z zakresu systemu Windows Serwer i jego bezpieczeństwa oraz szkolenia te realizowane były na przełomie dwóch lat kalendarzowych oraz
• czterech usług polegających na realizacji szkoleń z zakresu administrowania systemu Windows Server oraz szkolenia te realizowane były na przełomie dwóch lat kalendarzowych oraz
• czterech usług polegających na realizacji szkoleń z zakresu Wirtualizacji Hyper-V, magazynowanie i przetwarzanie danych w środowisku Microsoft Windows Serwer 2022 oraz szkolenia te były realizowane na przełomie dwóch lat kalendarzowych,
- dysponowaniem co najmniej:
• jedną osobą z minimum 2-letnim doświadczeniem z zakresu realizacji szkoleń dotyczących rozwiązań z zakresu systemu Windows Serwer i jego bezpieczeństwa oraz posiada certyfikat potwierdzający wiedzy z zakresu szkolenia wydany przez producenta sprzętu lub niezależną instytucję certyfikującą,
• jedną osobą z minimum 2-letnim doświadczeniem z zakresu realizacji szkoleń administrowania systemu Windows Server oraz posiada certyfikat potwierdzający wiedzy z zakresu szkolenia wydany przez producenta sprzętu lub niezależną instytucję certyfikującą,
• jedną osobą z minimum 2-letnim doświadczeniem z zakresu realizacji szkoleń dotyczących rozwiązań z zakresu wirtualizacji Hyper-V oraz posiada certyfikat potwierdzający wiedzy z zakresu szkolenia wydany przez producenta sprzętu lub niezależną instytucję certyfikującą,
• jedną osobą, która będzie pełnić funkcję trenera/szkoleniowca i której doświadczenie będzie podlegać ocenie w ramach kryterium oceny ofert. Wykonawca musi wykazać, że osoba ta w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminy składania ofert, przeprowadziła należycie co najmniej 10 dni szkoleniowych z zakresu tematyki objętej przedmiotem zamówienia za zadanie nr 3. Przez jeden dzień szkoleniowy rozumie się minimum 5 godzin dydaktycznych szkolenia w ciągu jednego dnia. Niespełnienie tego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji, o ile osoba/osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadać będą wyżej wymienione certyfikaty i wymagane doświadczenie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia - oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125
ust.1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona na poszczególne zadanie, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
2. Na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe:
1) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) Zadanie nr 1 wykazu dostaw (zgodnie z załącznikiem nr 12 do SWZ), wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz podmiotu, na rzecz którego dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, z którego wynikać będzie wykonanie co najmniej dwóch zamówień obejmujących dostawę:
• przełączników, macierzy dyskowej i urządzeń firewall oraz ich instalację i konfigurację o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy) lub
• macierzy dyskowej i urządzeń firewall oraz ich instalację i konfigurację o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy) lub
• przełączników i urządzeń firewall oraz ich instalację i konfigurację o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy) lub
• przełączników, macierzy dyskowej oraz ich instalację i konfigurację o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy) lub
• przełączników oraz ich instalację i konfigurację o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy) lub
• macierzy dyskowych oraz ich instalację i konfigurację o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy) lub
• urządzeń firewall oraz ich instalację i konfigurację o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy),
każde.
b) Zadanie nr 2:
wykazu usług (zgodnie z załącznikiem nr 13 do SWZ), wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz podmiotu, na rzecz którego usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi te zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, z którego wynikać będzie wykonanie co najmniej:
• czterech usług polegających na wdrożeniu SZBI u podmiotów sektora publicznego o wartości wykonania szkoleń co najmniej 30 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy) każda, oraz
• czterech usług polegających na przeprowadzeniu szkoleń budujących i wzmacniających świadomość cyberzagrożeń w zakresie cyberbezpieczeństwa, a szkolenia te były realizowane na przełomie dwóch lat kalendarzowych oraz
• czterech usług w zakresie przeprowadzenia testów socjotechnicznych oraz penetracyjnych, a szkolenia te były realizowane na przełomie dwóch lat kalendarzowych,
-wykazu osób (zgodnie z załącznikiem nr 14 do SWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za przeprowadzenie szkoleń, wraz z informacjami na temat ich posiadanych certyfikatów niezbędnych do wykonania zamówienia
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków pozostałe zapisy zawarte są w cz. XXII SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą na zadanie nr 1 następujących przedmiotowych środków dowodowych: Specyfikacje techniczne/Karty katalogowe lub dokumenty równoważne urządzeń wskazanych w Tabeli nr 1 w cz. V ust. 6 SWZ podpisane przez Producenta lub Wykonawcę zawierające wskazane w kolumnie 3 Tabeli nr 1 w cz. V ust. 3 SWZ. Przez dokumenty równoważne Zamawiający rozumie dokumenty zawierające wymagany Tabeli Nr 1 w cz. V ust. 3 SWZ zestaw danych podpisane przez Producenta lub Wykonawcę.Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania lub cechy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.W przypadku gdy oferta będzie podlegała odrzuceniu albo będą zachodziły przesłanki unieważnienia postępowania, Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych. Zamawiający
może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa wart. 125 ust. 1 ustawy, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z
którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podmiotowy środek dowodowy, wymieniony w cz. XXII ust. 2 pkt 2 SWZ (tj. na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia), składa każdy z Wykonawców
występujących wspólnie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy na poszczególne zadanie oraz warunki ich wprowadzenia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy na poszczególne zadania, stanowiące załączniki nr 15, 16 i 17 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-15 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia na stronie https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-15 10:20
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-13
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający informuje, że Wykonawca może przesyłać ustrukturyzowane faktury elektronicznie, o których mowa w art. 2 pkt 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 1666 z późn. zm.), tj. faktury spełniającewymagania umożliwiające przesyłanie za pośrednictwem systemu teleinformatycznego, zwanego dalej „platformą”, o których mowa w art. 2 pkt 32 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. Zamawiający informuje, iż posiada konto na platformie, umożliwiające odbiór i przesyłanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych oraz innych
ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych za swoim pośrednictwem, a także przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego obsługiwanego przez OpenPEPPOL, której funkcjonowanie zapewnia Minister Rozwoju i Technologii z siedzibą przy Placu Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa.
Platforma dostępna jest pod adresem: https://efaktura.gov.pl/uslugi-pef/.
Globalny Numer Lokalizacyjny, który oznacza Zamawiającego w sensie formalno-prawnym - 5907699060009.
2. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o
udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również:
1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego ;
2) Wykonawcę którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2025 r. poz. 644) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) Wykonawcę którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
3. Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy ustala się tylko na zadanie nr 1. Na zadanie nr 2 i 3 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.