BZP: Świadczenie usług indywidualnej oraz grupowej nauki pływania na Pływalni Miejskiej WODNIK 2000 oraz obsługi ratowniczej na obiektach należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Grodzisk Mazowiecki
04.07.2025
2025/BZP 00310023/01
OŚRODEK SPORTU I REKREACJI GMINY GRODZISK MAZOWIECKI
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług indywidualnej oraz grupowej nauki pływania na Pływalni Miejskiej WODNIK 2000 oraz obsługi ratowniczej na obiektach należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Grodzisk Mazowiecki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI GMINY GRODZISK MAZOWIECKI
1.3.) Oddział zamawiającego: OSiR Grodzisk Mazowiecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012862413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sportowa 29
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@grodzisksport.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: grodzisksport.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sport, rekreacja, edukacja, kultura
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług indywidualnej oraz grupowej nauki pływania na Pływalni Miejskiej WODNIK 2000 oraz obsługi ratowniczej na obiektach należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Grodzisk Mazowiecki
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf1b70e7-3052-424e-a17c-f1bd8b066583
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00310023
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037927/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usługi prowadzenia zajęć nauki pływania oraz zabezpieczenia ratowniczego dla Ośrodka Sportu i rekreacji Gminy Grodzisk Mazowiecki
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf1b70e7-3052-424e-a17c-f1bd8b0665833.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy (dalej jako „Platforma”) pod adresem: :
https://ezamowienia.gov.pl/pl/
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami,
w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem
https://ezamowienia.gov.pl/pl/. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się
datę ich przesłania za pośrednictwem https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem
https://ezamowienia.gov.pl/pl/. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i
otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z
obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem
: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ do konkretnego Wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
https://ezamowienia.gov.pl/pl/ przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie
może trafić do folderu SPAM.
9. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.
10. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami - w zakresie zagadnień proceduralnych związanych z
postepowaniem jest Magdalena Jarzyna, tel. https://ezamowienia.gov.pl/pl/ .
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, iż dane osobowe Wykonawcy rozumie jako dane osobowe
osób fizycznych, od których dane te bezpośrednio pozyskał, w szczególności:
1) Wykonawcy będącego osobą fizyczną;
2) Wykonawcy będącego osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą;
3) pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną;
4) członka/członków organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osobą fizyczną;
5) osoby/osób skierowanych do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielnie zamówienia publicznego.
2. Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.
1), dalej „RODO”, informuje że:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy będzie Ośrodek Sportu i Rekreacji Gminy Grodzisk Mazowiecki, ul. Sportowa 29,
05-825 Grodzisk Mazowiecki;
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Ośrodeku Sportu i Rekreacji Gminy Grodzisk Mazowiecki, jest pod adresem
email: iod@grodzisksport.pl;
3) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 71 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00295310/01 z dnia 2025-06-26
2025-06-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania danych osobowych, bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 3. Wykonawca na podstawie art. 15 RODO posiada prawo dostępu do danych
osobowych jego dotyczących.
4. Wykonawca na podstawie art. 16 RODO posiada prawo do sprostowania danych osobowych jego dotyczących. Zamawiający
informuje jednocześnie, iż skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielnie
zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu i jego załączników.
5. Wykonawca na podstawie art. 18 RODO posiada prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych jego dotyczących, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust 2 RODO tj. prawo do ograniczenia
przetwarzania danych osobowych nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze
środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
6. Wykonawca posiada prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie
danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO.
7. Wykonawcy w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO nie przysługuje prawo do usunięcia danych osobowych.
8. Wykonawcy nie przysługuje prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
9. Wykonawcy na podstawie art. 21 RODO nie przysługuje nam prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych,
od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w
niniejszym postępowaniu. Obowiązek ten dotyczy w szczególności:
1) osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia;
2) podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną;
3) podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą;
4) pełnomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną;
5) członka/członków organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DF.251.11.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 948650 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 18
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 3
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1) CZĘŚĆ NR 1 - PROWADZENIE ZAJĘĆ GRUPOWEJ NAUKI PŁYWANIA w wymiarze jednostkowym 60 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, od poniedziałku do piątku w godzinach od 16:00 do 21:00, w weekendy w godzinach 8:00-14:00 Przewidywany szacunkowy wymiar 60 minutowych jednostek zajęć ok 210 jednostek lekcyjnych w okresie realizacji umowy, prowadzenie zajęć indywidualnej nauki pływania (lekcje Standard - instruktor + jeden uczestnik lekcji, instruktor + dwóch uczestników lekcji, instruktor + trzech uczestników lekcji; lekcje Premium – instruktor +wyłącznie jeden uczestnik kursu) w wymiarze jednostkowym 45 minut, rozliczeniowym
1 miesiąc, siedem dni w tygodniu - od poniedziałku do piątku w godzinach od 16:00 do 21:45, w weekendy od 7:00 do godziny 21:45, przy czym świadczenie usługi prowadzenia lekcji indywidualnej nauki pływania odbywać się może 4 dni w każdym tygodniu trwania umowy. Przewidywany szacunkowy wymiar 45 minutowych jednostek zajęć ok 450 jednostek osobogodziny (1+1 – 50 jo, 1+1/1+2/1+3 – 400 jo) w okresie realizacji umowy oraz zabezpieczenie dyżurów ratownictwa wodnego w wymiarze rozliczeniowym 1 miesiąc, siedem dni w tygodniu w godzinach pracy OSiR Gminy Grodzisk Mazowiecki. Przewidywany szacunkowy wymiar roboczo godzin to ok 400 jednostek w okresie realizacji umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80410000-1 - Różne usługi szkolne
75252000-7 - Służby ratownicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.2) CZĘŚĆ NR 2 – PROWADZENIE ZAJĘĆ INDYWIDUALNEJ NAUKI PŁYWANIA (LEKCJE STANDARD - INSTRUKTOR + JEDEN UCZESTNIK LEKCJI, INSTRUKTOR + DWÓCH UCZESTNIKÓW LEKCJI, INSTRUKTOR + TRZECH UCZESTNIKÓW LEKCJI; LEKCJE PREMIUM – INSTRUKTOR + WYŁĄCZNIE JEDEN UCZESTNIK LEKCJI) w wymiarze jednostkowym 45 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, siedem dni w tygodniu - od poniedziałku do piątku w godzinach od 16:00 do 21:45, w weekendy od 7:00 do godziny 21:45, przy czym świadczenie usługi prowadzenia lekcji indywidualnej nauki pływania odbywać się może 4 dni w każdym tygodniu trwania umowy. Przewidywany szacunkowy wymiar 45 minutowych jednostek zajęć ok 450 jednostek osobogodziny (1+1 – 50 jo, 1+1/1+2/1+3 – 400 jo) w okresie realizacji umowy oraz zabezpieczenie dyżurów ratownictwa wodnego w wymiarze rozliczeniowym 1 miesiąc, siedem dni w tygodniu w godzinach pracy OSiR Gminy Grodzisk Mazowiecki. Przewidywany szacunkowy wymiar roboczo godzin to ok 400 jednostek w okresie realizacji umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80410000-1 - Różne usługi szkolne
75252000-7 - Służby ratownicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.3) CZĘŚĆ NR 3 – PROWADZENIE ZAJĘĆ INDYWIDUALNEJ NAUKI PŁYWANIA (LEKCJE STANDARD - INSTRUKTOR + JEDEN UCZESTNIK LEKCJI, INSTRUKTOR + DWÓCH UCZESTNIKÓW LEKCJI, INSTRUKTOR + TRZECH UCZESTNIKÓW LEKCJI; LEKCJE PREMIUM – INSTRUKTOR + WYŁĄCZNIE JEDEN UCZESTNIK LEKCJI) w wymiarze jednostkowym 45 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, siedem dni w tygodniu - od poniedziałku do piątku w godzinach od 16:00 do 21:45, w weekendy od 7:00 do godziny 21:45, przy czym świadczenie usługi prowadzenia lekcji indywidualnej nauki pływania odbywać się może 4 dni w każdym tygodniu trwania umowy. Przewidywany szacunkowy wymiar 45 minutowych jednostek zajęć ok 1100 jednostek osobogodziny (1+1 – 100 jo, 1+1/1+2/1+3 – 1000 jo) w okresie realizacji umowy oraz zabezpieczenie dyżurów ratownictwa wodnego w wymiarze rozliczeniowym 1 miesiąc, siedem dni w tygodniu w godzinach pracy OSiR Gminy Grodzisk Mazowiecki. Przewidywany szacunkowy wymiar roboczo godzin to ok 400 jednostek w okresie realizacji umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80410000-1 - Różne usługi szkolne
75252000-7 - Służby ratownicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.4) CZĘŚĆ NR 4 – PROWADZENIE ZAJĘĆ GRUPOWEJ NAUKI PŁYWANIA w wymiarze jednostkowym 60 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, od poniedziałku do piątku w godzinach od 16:00 do 21:00, w weekendy w godzinach 8:00-14:00 Przewidywany szacunkowy wymiar 60 minutowych jednostek zajęć ok 210 jednostek lekcyjnych w okresie realizacji umowy, prowadzenie zajęć indywidualnej nauki pływania (lekcje Standard - instruktor + jeden uczestnik lekcji, instruktor + dwóch uczestników lekcji, instruktor + trzech uczestników lekcji; lekcje Premium – instruktor + wyłącznie jeden uczestnik lekcji) w wymiarze jednostkowym 45 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, siedem dni w tygodniu - od poniedziałku do piątku w godzinach od 16:00 do 21:45, w weekendy od 7:00 do godziny 21:45, przy czym świadczenie usługi prowadzenia lekcji indywidualnej nauki pływania odbywać się może 4 dni w każdym tygodniu trwania umowy. Przewidywany szacunkowy wymiar 45 minutowych jednostek zajęć ok 450 jednostek osobogodziny (1+1 – 50 jo, 1+1/1+2/1+3 – 400 jo) w okresie realizacji umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80410000-1 - Różne usługi szkolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.5) CZĘŚĆ NR 5 – PROWADZENIE ZAJĘĆ GRUPOWEJ NAUKI PŁYWANIA w wymiarze jednostkowym 60 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, od poniedziałku do piątku w godzinach od 16:00 do 21:00, w weekendy w godzinach 8:00-14:00 Przewidywany szacunkowy wymiar 60 minutowych jednostek zajęć ok 210 jednostek lekcyjnych w okresie realizacji umowy, prowadzenie zajęć indywidualnej nauki pływania (lekcje Standard - instruktor + jeden uczestnik lekcji, instruktor + dwóch uczestników lekcji, instruktor + trzech uczestników lekcji; lekcje Premium – instruktor + wyłącznie jeden uczestnik lekcji) w wymiarze jednostkowym 45 minut, rozliczeniowym
1 miesiąc, siedem dni w tygodniu - od poniedziałku do piątku w godzinach od 16:00 do 21:45, w weekendy od 7:00 do godziny 21:45, przy czym świadczenie usługi prowadzenia lekcji indywidualnej nauki pływania odbywać się może 4 dni w każdym tygodniu trwania umowy. Przewidywany szacunkowy wymiar 45 minutowych jednostek zajęć ok 450 jednostek osobogodziny (1+1 – 50 jo, 1+1/1+2/1+3 – 400 jo) w okresie realizacji umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80410000-1 - Różne usługi szkolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.6) CZĘŚĆ NR 6 - PROWADZENIE ZAJĘĆ GRUPOWEJ NAUKI PŁYWANIA w wymiarze jednostkowym 60 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, od poniedziałku do piątku w godzinach od 16:00 do 21:00, w weekendy w godzinach 8:00-14:00 Przewidywany szacunkowy wymiar 60 minutowych jednostek zajęć ok 210 jednostek lekcyjnych w okresie realizacji umowy, prowadzenie zajęć indywidualnej nauki pływania (lekcje Standard - instruktor + jeden uczestnik lekcji, instruktor + dwóch uczestników lekcji, instruktor + trzech uczestników lekcji; lekcje Premium – instruktor + wyłącznie jeden uczestnik lekcji) w wymiarze jednostkowym 45 minut, rozliczeniowym
1 miesiąc, siedem dni w tygodniu - od poniedziałku do piątku w godzinach od 16:00 do 21:45, w weekendy od 7:00 do godziny 21:45, przy czym świadczenie usługi prowadzenia lekcji indywidualnej nauki pływania odbywać się może 4 dni w każdym tygodniu trwania umowy. Przewidywany szacunkowy wymiar 45 minutowych jednostek zajęć ok 450 jednostek osobogodziny (1+1 – 50 jo, 1+1/1+2/1+3 – 400 jo) w okresie realizacji umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80410000-1 - Różne usługi szkolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.7) CZĘŚĆ NR 7 – PROWADZENIE ZAJĘĆ GRUPOWEJ NAUKI PŁYWANIA w wymiarze jednostkowym 60 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, od poniedziałku do piątku w godzinach od 16:00 do 21:00, w weekendy w godzinach 8:00-14:00 Przewidywany szacunkowy wymiar 60 minutowych jednostek zajęć ok 210 jednostek lekcyjnych w okresie realizacji umowy, prowadzenie zajęć indywidualnej nauki pływania (lekcje Standard - instruktor + jeden uczestnik lekcji, instruktor + dwóch uczestników lekcji, instruktor + trzech uczestników lekcji; lekcje Premium – instruktor + wyłącznie jeden uczestnik lekcji) w wymiarze jednostkowym 45 minut, rozliczeniowym
1 miesiąc, siedem dni w tygodniu - od poniedziałku do piątku w godzinach od 16:00 do 21:45, w weekendy od 7:00 do godziny 21:45, przy czym świadczenie usługi prowadzenia lekcji indywidualnej nauki pływania odbywać się może 4 dni w każdym tygodniu trwania umowy. Przewidywany szacunkowy wymiar 45 minutowych jednostek zajęć ok 450 jednostek osobogodziny (1+1 – 50 jo, 1+1/1+2/1+3 – 400 jo)w okresie realizacji umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80410000-1 - Różne usługi szkolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.8) CZĘŚĆ NR 8 – PROWADZENIE ZAJĘĆ GRUPOWEJ NAUKI PŁYWANIA w wymiarze jednostkowym 60 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, od poniedziałku do piątku w godzinach od 16:00 do 21:00, w weekendy w godzinach 8:00-14:00 Przewidywany szacunkowy wymiar 60 minutowych jednostek zajęć ok 210 jednostek lekcyjnych w okresie realizacji umowy, prowadzenie zajęć indywidualnej nauki pływania (lekcje Standard - instruktor + jeden uczestnik lekcji, instruktor + dwóch uczestników lekcji, instruktor + trzech uczestników lekcji; lekcje Premium – instruktor + wyłącznie jeden uczestnik lekcji) w wymiarze jednostkowym 45 minut, rozliczeniowym
1 miesiąc, siedem dni w tygodniu - od poniedziałku do piątku w godzinach od 16:00 do 21:45, w weekendy od 7:00 do godziny 21:45, przy czym świadczenie usługi prowadzenia lekcji indywidualnej nauki pływania odbywać się może 4 dni w każdym tygodniu trwania umowy. Przewidywany szacunkowy wymiar 45 minutowych jednostek zajęć ok 450 jednostek osobogodziny (1+1 – 50 jo, 1+1/1+2/1+3 – 400 jo) w okresie realizacji umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80410000-1 - Różne usługi szkolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.9) CZĘŚĆ NR 9 – PROWADZENIE ZAJĘĆ GRUPOWEJ NAUKI PŁYWANIA w wymiarze jednostkowym 60 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, od poniedziałku do piątku w godzinach od 16:00 do 21:00, w weekendy w godzinach 8:00-14:00 Przewidywany szacunkowy wymiar 60 minutowych jednostek zajęć ok 210 jednostek lekcyjnych w okresie realizacji umowy, prowadzenie zajęć indywidualnej nauki pływania (lekcje Standard - instruktor + jeden uczestnik lekcji, instruktor + dwóch uczestników lekcji, instruktor + trzech uczestników lekcji; lekcje Premium – instruktor + wyłącznie jeden uczestnik lekcji) w wymiarze jednostkowym 45 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, siedem dni w tygodniu - od poniedziałku do piątku w godzinach od 16:00 do 21:45, w weekendy od 7:00 do godziny 21:45, przy czym świadczenie usługi prowadzenia lekcji indywidualnej nauki pływania odbywać się może 4 dni w każdym tygodniu trwania umowy. Przewidywany szacunkowy wymiar 45 minutowych jednostek zajęć ok 600 jednostek osobogodziny (1+1 – 100 jo, 1+1/1+2/1+3 – 500 jo) w okresie realizacji umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80410000-1 - Różne usługi szkolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.10) CZĘŚĆ NR 10 – PROWADZENIE ZAJĘĆ GRUPOWEJ NAUKI PŁYWANIA w wymiarze jednostkowym 60 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, od poniedziałku do piątku w godzinach od 16:00 do 21:00, w weekendy w godzinach 8:00-14:00 Przewidywany szacunkowy wymiar 60 minutowych jednostek zajęć ok 210 jednostek lekcyjnych w okresie realizacji umowy, prowadzenie zajęć indywidualnej nauki pływania (lekcje Standard - instruktor + jeden uczestnik lekcji, instruktor + dwóch uczestników lekcji, instruktor + trzech uczestników lekcji; lekcje Premium – instruktor + wyłącznie jeden uczestnik lekcji) w wymiarze jednostkowym 45 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, siedem dni w tygodniu - od poniedziałku do piątku w godzinach od 16:00 do 21:45, w weekendy od 7:00 do godziny 21:45, przy czym świadczenie usługi prowadzenia lekcji indywidualnej nauki pływania odbywać się może 4 dni w każdym tygodniu trwania umowy. Przewidywany szacunkowy wymiar 45 minutowych jednostek zajęć ok 850 jednostek osobogodziny (1+1 – 100 jo, 1+1/1+2/1+3 – 750 jo) w okresie realizacji umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80410000-1 - Różne usługi szkolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.11) CZĘŚĆ NR 11 – PROWADZENIE ZAJĘĆ GRUPOWEJ NAUKI PŁYWANIA w wymiarze jednostkowym 60 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, od poniedziałku do piątku w godzinach od 16:00 do 21:00, w weekendy w godzinach 8:00-14:00 Przewidywany szacunkowy wymiar 60 minutowych jednostek zajęć ok 210 jednostek lekcyjnych w okresie realizacji umowy, prowadzenie zajęć indywidualnej nauki pływania (lekcje Standard - instruktor + jeden uczestnik lekcji, instruktor + dwóch uczestników lekcji, instruktor + trzech uczestników lekcji; lekcje Premium – instruktor + wyłącznie jeden uczestnik lekcji) w wymiarze jednostkowym 45 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, siedem dni w tygodniu - od poniedziałku do piątku w godzinach od 16:00 do 21:45, w weekendy od 7:00 do godziny 21:45, przy czym świadczenie usługi prowadzenia lekcji indywidualnej nauki pływania odbywać się może 4 dni w każdym tygodniu trwania umowy. Przewidywany szacunkowy wymiar 45 minutowych jednostek zajęć ok 1100 jednostek osobogodziny (1+1 – 100 jo, 1+1/1+2/1+3 – 1000 jo) w okresie realizacji umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80410000-1 - Różne usługi szkolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.12) CZĘŚĆ NR 12 – PROWADZENIE ZAJĘĆ INDYWIDUALNEJ NAUKI PŁYWANIA (LEKCJE STANDARD - INSTRUKTOR + JEDEN UCZESTNIK LEKCJI, INSTRUKTOR + DWÓCH UCZESTNIKÓW LEKCJI, INSTRUKTOR + TRZECH UCZESTNIKÓW LEKCJI; LEKCJE PREMIUM – INSTRUKTOR + WYŁĄCZNIE JEDEN UCZESTNIK LEKCJI) w wymiarze jednostkowym 45 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, siedem dni w tygodniu - od poniedziałku do piątku w godzinach od 16:00 do 21:45, w weekendy od 7:00 do godziny 21:45, przy czym świadczenie usługi prowadzenia lekcji indywidualnej nauki pływania odbywać się może 4 dni w każdym tygodniu trwania umowy. Przewidywany szacunkowy wymiar 45 minutowych jednostek zajęć ok 450 jednostek osobogodziny (1+1 – 50 jo, 1+1/1+2/1+3 – 400 jo) w okresie realizacji umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80410000-1 - Różne usługi szkolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.13) CZĘŚĆ NR 13 – PROWADZENIE ZAJĘĆ INDYWIDUALNEJ NAUKI PŁYWANIA (LEKCJE STANDARD - INSTRUKTOR + JEDEN UCZESTNIK LEKCJI, INSTRUKTOR + DWÓCH UCZESTNIKÓW LEKCJI, INSTRUKTOR + TRZECH UCZESTNIKÓW LEKCJI; LEKCJE PREMIUM – INSTRUKTOR + WYŁĄCZNIE JEDEN UCZESTNIK LEKCJI) w wymiarze jednostkowym 45 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, siedem dni w tygodniu - od poniedziałku do piątku w godzinach od 16:00 do 21:45, w weekendy od 7:00 do godziny 21:45, przy czym świadczenie usługi prowadzenia lekcji indywidualnej nauki pływania odbywać się może 4 dni w każdym tygodniu trwania umowy. Przewidywany szacunkowy wymiar 45 minutowych jednostek zajęć ok 450 jednostek osobogodziny (1+1 – 50 jo, 1+1/1+2/1+3 – 400 jo) w okresie realizacji umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80410000-1 - Różne usługi szkolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.14) CZĘŚĆ NR 14 – PROWADZENIE ZAJĘĆ INDYWIDUALNEJ NAUKI PŁYWANIA (LEKCJE STANDARD - INSTRUKTOR + JEDEN UCZESTNIK LEKCJI, INSTRUKTOR + DWÓCH UCZESTNIKÓW LEKCJI, INSTRUKTOR + TRZECH UCZESTNIKÓW LEKCJI; LEKCJE PREMIUM – INSTRUKTOR + WYŁĄCZNIE JEDEN UCZESTNIK LEKCJI) w wymiarze jednostkowym 45 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, siedem dni w tygodniu - od poniedziałku do piątku w godzinach od 16:00 do 21:45, w weekendy od 7:00 do godziny 21:45, przy czym świadczenie usługi prowadzenia lekcji indywidualnej nauki pływania odbywać się może 4 dni w każdym tygodniu trwania umowy. Przewidywany szacunkowy wymiar 45 minutowych jednostek zajęć ok 450 jednostek osobogodziny (1+1 – 50 jo, 1+1/1+2/1+3 – 400 jo) w okresie realizacji umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80410000-1 - Różne usługi szkolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.15) CZĘŚĆ NR 15 – PROWADZENIE ZAJĘĆ INDYWIDUALNEJ NAUKI PŁYWANIA (LEKCJE STANDARD - INSTRUKTOR + JEDEN UCZESTNIK LEKCJI, INSTRUKTOR + DWÓCH UCZESTNIKÓW LEKCJI, INSTRUKTOR + TRZECH UCZESTNIKÓW LEKCJI; LEKCJE PREMIUM – INSTRUKTOR + WYŁĄCZNIE JEDEN UCZESTNIK LEKCJI) w wymiarze jednostkowym 45 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, siedem dni w tygodniu - od poniedziałku do piątku w godzinach od 16:00 do 21:45, w weekendy od 7:00 do godziny 21:45, przy czym świadczenie usługi prowadzenia lekcji indywidualnej nauki pływania odbywać się może 4 dni w każdym tygodniu trwania umowy. Przewidywany szacunkowy wymiar 45 minutowych jednostek zajęć ok 450 jednostek osobogodziny (1+1 – 50 jo, 1+1/1+2/1+3 – 400 jo) w okresie realizacji umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80410000-1 - Różne usługi szkolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 16
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.16) CZĘŚĆ NR 16 – PROWADZENIE ZAJĘĆ INDYWIDUALNEJ NAUKI PŁYWANIA (LEKCJE STANDARD - INSTRUKTOR + JEDEN UCZESTNIK LEKCJI, INSTRUKTOR + DWÓCH UCZESTNIKÓW LEKCJI, INSTRUKTOR + TRZECH UCZESTNIKÓW LEKCJI; LEKCJE PREMIUM – INSTRUKTOR + WYŁĄCZNIE JEDEN UCZESTNIK LEKCJI) w wymiarze jednostkowym 45 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, siedem dni w tygodniu - od poniedziałku do piątku w godzinach od 16:00 do 21:45, w weekendy od 7:00 do godziny 21:45, przy czym świadczenie usługi prowadzenia lekcji indywidualnej nauki pływania odbywać się może 4 dni w każdym tygodniu trwania umowy. Przewidywany szacunkowy wymiar 45 minutowych jednostek zajęć ok 850 jednostek osobogodziny (1+1 – 100 jo, 1+1/1+2/1+3 – 750 jo) w okresie realizacji umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80410000-1 - Różne usługi szkolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 17
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.17) CZĘŚĆ NR 17 – PROWADZENIE ZAJĘĆ INDYWIDUALNEJ NAUKI PŁYWANIA (LEKCJE STANDARD - INSTRUKTOR + JEDEN UCZESTNIK LEKCJI, INSTRUKTOR + DWÓCH UCZESTNIKÓW LEKCJI, INSTRUKTOR + TRZECH UCZESTNIKÓW LEKCJI; LEKCJE PREMIUM – INSTRUKTOR + WYŁĄCZNIE JEDEN UCZESTNIK LEKCJI) w wymiarze jednostkowym 45 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, siedem dni w tygodniu - od poniedziałku do piątku w godzinach od 16:00 do 21:45, w weekendy od 7:00 do godziny 21:45, przy czym świadczenie usługi prowadzenia lekcji indywidualnej nauki pływania odbywać się może 4 dni w każdym tygodniu trwania umowy. Przewidywany szacunkowy wymiar 45 minutowych jednostek zajęć ok 1600 jednostek osobogodziny (1+1 – 100 jo, 1+1/1+2/1+3 – 1500 jo) w okresie realizacji umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 18
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.18) CZĘŚĆ NR 18 – PROWADZENIE ZAJĘĆ INDYWIDUALNEJ NAUKI PŁYWANIA (LEKCJE STANDARD - INSTRUKTOR + JEDEN UCZESTNIK LEKCJI, INSTRUKTOR + DWÓCH UCZESTNIKÓW LEKCJI, INSTRUKTOR + TRZECH UCZESTNIKÓW LEKCJI; LEKCJE PREMIUM – INSTRUKTOR + WYŁĄCZNIE JEDEN UCZESTNIK LEKCJI) w wymiarze jednostkowym 45 minut, rozliczeniowym 1 miesiąc, siedem dni w tygodniu - od poniedziałku do piątku w godzinach od 16:00 do 21:45, w weekendy od 7:00 do godziny 21:45, przy czym świadczenie usługi prowadzenia lekcji indywidualnej nauki pływania odbywać się może 4 dni w każdym tygodniu trwania umowy. Przewidywany szacunkowy wymiar 45 minutowych jednostek zajęć ok 1600 jednostek osobogodziny (1+1 – 100 jo, 1+1/1+2/1+3 – 1500 jo) w okresie realizacji umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80410000-1 - Różne usługi szkolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów
Zamawiający wymaga, aby umowa była wykonywana przez osoby mające tytuł instruktora nauki pływania lub równoważny tytuł, o jakim mowa w art. 41 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie
(Dz. U. z 2023 r., poz. 2048 z późn. zm.).
Odnośnie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
W przypadku, o którym mowa w poprzednim zdaniu, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączenia do oferty oświadczenia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (Załącznik nr 9 do SWZ).
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej
w przypadku składania ofert na Część nr 1:
- wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną usługę w zakresie indywidualnej lub grupowej nauki pływania przez okres minimum 10 miesięcy,
- skieruje do realizacji zamówienia publicznego co najmniej jedną osobę pełniącą funkcję instruktora nauki pływania, posiadającą ukończony kurs na instruktora sportu Pływanie oraz minimum 10-miesięczne doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia zajęć nauki pływania, bądź sam/sama pełni funkcję instruktora nauki pływania, posiadając ukończony kurs na instruktora sportu Pływanie oraz minimum 10-miesięczne doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia zajęć nauki pływania
- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł
- realizacja przedmiotu zamówienia dot. Ratownictwa może być powierzona jedynie ratownikom posiadającym:
wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia ratownika wodnego nadane przez uprawniony podmiot zgodnie z ustawą i posiadającym uprawnienia do samodzielnej pracy na stanowisku ratownika oraz inne kwalifikacje przydatne w ratownictwie wodnym (np. patenty),
aktualną przynależność do podmiotów uprawnionych do wykonywania ratownictwa wodnego,
ukończony kurs w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy
w przypadku składania oferty na Część nr 2, Część nr 3:
- wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną usługę w zakresie indywidualnej lub grupowej nauki pływania przez okres minimum 10 miesięcy,
− skieruje do realizacji zamówienia publicznego co najmniej jedną osobę pełniącą funkcję instruktora nauki pływania, posiadającą ukończony kurs na instruktora sportu Pływanie oraz minimum 10-miesięczne doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia zajęć nauki pływania, bądź sam/sama pełni funkcję instruktora nauki pływania, posiadając ukończony kurs na instruktora sportu Pływanie oraz minimum 10-miesięczne doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia zajęć nauki pływania
− jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł
- realizacja przedmiotu zamówienia dot. Ratownictwa może być powierzona jedynie ratownikom posiadającym:
wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia ratownika wodnego nadane przez uprawniony podmiot zgodnie z ustawą i posiadającym uprawnienia do samodzielnej pracy na stanowisku ratownika oraz inne kwalifikacje przydatne w ratownictwie wodnym (np. patenty),
aktualną przynależność do podmiotów uprawnionych do wykonywania ratownictwa wodnego,
ukończony kurs w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy.
w przypadku składania oferty na części: od Część nr 4 do Część nr 11:
- wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną usługę w zakresie indywidualnej lub grupowej nauki pływania przez okres minimum 10 miesięcy,
- skieruje do realizacji zamówienia publicznego co najmniej jedną osobę pełniącą funkcję instruktora nauki pływania, posiadającą ukończony kurs na instruktora sportu Pływanie oraz minimum 10-miesięczne doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia zajęć nauki pływania, bądź sam/sama pełni funkcję instruktora nauki pływania, posiadając ukończony kurs na instruktora sportu Pływanie oraz minimum 10-miesięczne doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia zajęć nauki pływania
- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł.
w przypadku składania oferty na części: od Część nr 12 do Część nr 18
- wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną usługę w zakresie indywidualnej lub grupowej nauki pływania przez okres minimum 10 miesięcy bądź sam/sama pełni funkcję instruktora nauki pływania, posiadając ukończony kurs na instruktora sportu Pływanie oraz minimum 10-miesięczne doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia zajęć nauki pływania,
- skieruje do realizacji zamówienia publicznego co najmniej jedną osobę pełniącą funkcję instruktora nauki pływania, posiadającą ukończony kurs na instruktora sportu Pływanie oraz minimum 10-miesięczne doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia zajęć nauki pływania
- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł.