BZP: Dostawa i montaż urządzeń i oprogramowania w ramach projektu „Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Lubartów”
04.07.2025
2025/BZP 00310187/01
Gmina Lubartów
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa i montaż urządzeń i oprogramowania w ramach projektu „Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Lubartów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubartów
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019951
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: LUBELSKA 18 A
1.4.2.) Miejscowość: Lubartów
1.4.3.) Kod pocztowy: 21-100
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.4.7.) Numer telefonu: (0 81) 855 35 86
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gmina-lubartow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gmina-lubartow.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00310187
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-07-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00288988
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia zgodności oferowanych urządzeń z wymaganiami Zamawiającego dla:
Serwery:
- wydruk ze strony internetowej www.epeat.net potwierdzający spełnienie normy co najmniej Epeat Silver według normy wprowadzonej w 2019 roku;
- oświadczenie od podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego;
- oświadczenie Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;
- oświadczenie potwierdzające, że Firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych (lub równoważną, poświadczający, że podmiot serwisujący opracował, wdrożył i certyfikował system zarządzania jakością) oraz posiada autoryzacje producenta urządzeń.
Macierz:
- oświadczenie, że Firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych (lub równoważną, poświadczający, że podmiot serwisujący opracowała, wdrożyła i certyfikowała system zarządzania jakością) oraz posiada autoryzację producenta;
- oświadczenia Producenta potwierdzające, że w przypadku awarii dyski zostają u zamawiającego przez okres trwania gwarancji.
UTM:
- oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej);
- certyfikat ISO 9001 podmiotu serwisującego (lub równoważną, poświadczający, że podmiot serwisujący opracował, wdrożył i certyfikował system zarządzania jakością);
- oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż produkt pochodzi z autoryzowanego kanału sprzedaży, np. poprzez oświadczenie o posiadanym statusie autoryzacyjnym;
- oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, potwierdzające, że posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie, potwierdzone co najmniej 7 aktywnymi specjalizacjami, a także posiada autoryzację producenta do sprzedaży oferowanych rozwiązań.
UPS:
- certyfikat ISO 9001:2015 dla producenta sprzętu obejmujący proces projektowania, produkcji i serwisu (lub równoważną, poświadczający, że producent sprzętu opracował, wdrożył i certyfikował system zarządzania jakością);
- autoryzacja serwisowa lub oświadczenie producenta, że Serwis producenta, zlokalizowany jest na terenie Polski;
- oświadczenie producenta, że w przypadku niemożności naprawy urządzenia w trakcie trwania gwarancji na miejscu u klienta podstawiony zostanie bezpłatnie UPS o minimum tych samych, a na pewno nie gorszych parametrach na czas naprawy (podmiana i dostawa na koszt dostawcy lub autoryzowanego serwisu producenta UPS);
- oświadczenie producenta, że sprzęt będzie pochodził z oficjalnego kanału sprzedaży, będzie fabrycznie nowy, wyprodukowany nie później niż na 3 miesiące przed datą dostawy.
System do badania podatności:
- oświadczenie producenta potwierdzające, że wykonawca posiada odpowiednie zasoby do świadczenia usług wsparcia technicznego, a także posiada status partnerski co najmniej Silver na terenie Polski.
Oprogramowanie do zarządzania infrastrukturą IT:
- certyfikat potwierdzający, że wdrożenie zostanie prowadzone przez certyfikowanego inżyniera oferowanego rozwiązania.
Przedmiotowe środki dowodowe muszą być podpisane przez producenta lub podmiot uprawniony do reprezentowania producenta lub dystrybutora urządzeń na rynku polskim lub Wykonawcę dopuszcza się wydruki ze strony internetowej www.epeat.net w języku angielskim, pozostałe przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski;
Po zmianie:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia zgodności oferowanych urządzeń z wymaganiami Zamawiającego dla:
Serwery:
- wydruk ze strony internetowej www.epeat.net potwierdzający spełnienie normy co najmniej Epeat Silver według normy wprowadzonej w 2019 roku;
- oświadczenie od podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego;
- oświadczenie Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;
- oświadczenie potwierdzające, że Firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych (lub równoważną, poświadczający, że podmiot serwisujący opracował, wdrożył i certyfikował system zarządzania jakością) oraz posiada autoryzacje producenta urządzeń.
Macierz:
- oświadczenie, że Firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych (lub równoważną, poświadczający, że podmiot serwisujący opracowała, wdrożyła i certyfikowała system zarządzania jakością) oraz posiada autoryzację producenta;
- oświadczenia Producenta potwierdzające, że w przypadku awarii dyski zostają u zamawiającego przez okres trwania gwarancji.
UTM:
- oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej);
- certyfikat ISO 9001 podmiotu serwisującego (lub równoważną, poświadczający, że podmiot serwisujący opracował, wdrożył i certyfikował system zarządzania jakością);
- oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż produkt pochodzi z autoryzowanego kanału sprzedaży, np. poprzez oświadczenie o posiadanym statusie autoryzacyjnym;
- oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, potwierdzające, że Wykonawca posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie, potwierdzone co najmniej 7 aktywnymi specjalizacjami, a także posiada autoryzację producenta do sprzedaży oferowanych rozwiązań.
UPS:
- certyfikat ISO 9001:2015 dla producenta sprzętu obejmujący proces projektowania, produkcji i serwisu (lub równoważną, poświadczający, że producent sprzętu opracował, wdrożył i certyfikował system zarządzania jakością);
- autoryzacja serwisowa lub oświadczenie producenta, że Serwis producenta, zlokalizowany jest na terenie Polski;
- oświadczenie producenta, że w przypadku niemożności naprawy urządzenia w trakcie trwania gwarancji na miejscu u klienta podstawiony zostanie bezpłatnie UPS o minimum tych samych, a na pewno nie gorszych parametrach na czas naprawy (podmiana i dostawa na koszt dostawcy lub autoryzowanego serwisu producenta UPS);
- oświadczenie producenta, że sprzęt będzie pochodził z oficjalnego kanału sprzedaży, będzie fabrycznie nowy, wyprodukowany nie później niż na 3 miesiące przed datą dostawy.
System do badania podatności:
- oświadczenie producenta potwierdzające, że wykonawca posiada odpowiednie zasoby do świadczenia usług wsparcia technicznego, a także posiada status partnerski co najmniej Silver na terenie Polski.
Oprogramowanie do zarządzania infrastrukturą IT:
- certyfikat potwierdzający, że wdrożenie zostanie prowadzone przez certyfikowanego inżyniera oferowanego rozwiązania.
Przedmiotowe środki dowodowe muszą być podpisane przez producenta lub podmiot uprawniony do reprezentowania producenta lub dystrybutora urządzeń na rynku polskim lub Wykonawcę dopuszcza się wydruki ze strony internetowej www.epeat.net w języku angielskim, pozostałe przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski;
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-07-08 10:00
Po zmianie:
2025-07-11 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-07-08 10:30
Po zmianie:
2025-07-11 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-08-06
Po zmianie:
2025-08-09