BZP: Usługa przeprowadzenia m.in.: wykładów eksperckich, stworzenie artykułów do e-poradnika, warsztatów prowadzonych metodą Design Thinking, wykładów eksperckich i moderatorów warsztatów typu Hackaton
05.07.2025
2025/BZP 00310601/01
Regionalny Ośrodek Metodyczno-Edukacyjny „Metis” w Katowicach
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przeprowadzenia m.in.: wykładów eksperckich, stworzenie artykułów do e-poradnika, warsztatów prowadzonych metodą Design Thinking, wykładów eksperckich i moderatorów warsztatów typu Hackaton
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Metodyczno-Edukacyjny „Metis” w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Metis
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272881923
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Drozdów 17 lokal I 21
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-530
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.projekty@metis.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.metis.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeprowadzenia m.in.: wykładów eksperckich, stworzenie artykułów do e-poradnika, warsztatów prowadzonych metodą Design Thinking, wykładów eksperckich i moderatorów warsztatów typu Hackaton
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a14ee9d-71da-495f-8306-e459d26f3bbf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00310601
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00277989/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa zapewnienia kadry do przeprowadzenia wydarzeń m.in: wykłady, warsztaty, panele dyskusyjne, moderowanie warsztatów, w ramach inwestycji A3.1.1 KPO w ramach realizacji zadań 2.1.16 i 2.1.5 KPO
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
A3.1.1 Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO), proj. „Zbudowanie systemu koordynacji i monit. regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie, w tym uczenia się dorosłych”, 2.1.16 Podj. dział. w zakr. rozwij. umiejętności społ./miękkich w proce. ucze. się przez całe życie i 2.1.5 „Realizacja inicjatyw na rzecz edukacji”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a14ee9d-71da-495f-8306-e459d26f3bbf3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a14ee9d-71da-495f-8306-e459d26f3bbf
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektron. oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452), sporządza się w postaci elektron., w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia RM z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy PZP, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie KRI (i przekazuje się jako załącznik), lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”). Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) oraz za pomocą adresu e-mail Zamawiającego: zamowienia.projekty@metis.pl.Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” oraz adresu e-mail Zamawiającego zamowienia.projekty@metis.pl odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. „Formularze do komunikacji” umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą PZP lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielk. ta dot. plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minim. Wym. techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związ. z przetwarz. danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Regionalny Ośrodek Metodyczno-Edukacyjny Metis w Katowicach, ul. Drozdów 21, 40-530 Katowice; adres e-mail: zamowienia.projekty@metis.pl. W spr. związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontakt się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iod@metis.pl.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:ustawa z 11.9.2019 r. – Pzp; ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych;ustawa z 14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;art. 6 pkt.1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74–76 ustawy Pzp. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez cały okres obowiązywania umowy.Posiada Pani/Pan prawo:
żądania dostępu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może, zgodnie z art. 75 ustawy Pzp, żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 ustawy Pzp wykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
usunięcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane, lub w inny sposób przetwarzane;
żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia.
Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.
Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
Podanie danych osobo. jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.
Jednocześnie Zamaw. przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamaw. w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamaw, pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ROME.AD.KPO-2721-2/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – przygotowanie oraz przeprowadzenie wykładów eksperckich w formie stacjonarnej wraz z stworzeniem artykułu do e-poradnika dla nauczycieli oraz kadry zarządzającej szkół ponadpodstawowych z terenu województwa śląskiego w zakresie wskazanych tematów w trakcie trzech dwudniowych Spotkań z ekspertami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-10-08 do 2026-04-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe i kwalifikacje osób wyznaczonych do realizacji zamówiennia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - zapewnienie kadry do przygotowania oraz przeprowadzenia warsztatów stacjonarnych z wykorzystaniem metody Design Thinking w trakcie trzech dwudniowych Spotkań z ekspertami dla nauczycieli oraz kadry zarządzającej szkół ponadpodstawowych z terenu województwa śląskiego. Warsztaty mają na celu zaprojektowanie rozwiązań, które będą służyły rozwijaniu kompetencji miękkich uczniów szkół ponadpodstawowych. Przygotowanie relacji z przeprowadzonych warsztatów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-10-08 do 2026-04-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe i kwalifikacje osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - zapewnienie ekspertów do stacjonarnego udziału w 3 panelach dyskusyjnych oraz do przeprowadzenia, po zakończonych panelach dyskusyjnych, 3 interaktywnych warsztatów, a tak, że zapewnienie jednego moderatora paneli dyskusyjnych w trakcie Konferencji otwierającej pn. „Dziedzictwo, tradycja i nowoczesność w edukacji” organizowanej w ramach Inicjatywy I „Edukacja regionalna jako podstawa budowania tożsamości” zadanie 2.1.5 „Realizacja inicjatyw na rzecz edukacji”
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-16 do 2025-09-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe i kwalifikacje osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - zapewnienie kadry do przygotowania oraz wygłoszenia stacjonarnych wykładów eksperckich w trakcie trwania Konferencji podsumowującej pn. „Od idei do zmiany. Prototypujemy dla Śląska” w ramach Inicjatywy III „Regionalne rozwiązania służące uczeniu się przez całe życie”
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-04-22 do 2026-04-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe i kwalifikacje osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 -zapewnienie kadry do moderowania trzech dwudniowych warsztatów o charakterze Hackathon w ramach zadania 2.1.5 Realizacja inicjatyw na rzecz edukacji Projektu „Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie, w tym uczenia się dorosłych”
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-24 do 2026-04-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe i kwalifikacje osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający określa warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- nie podlegają wykluczeniu oraz
- spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
d) zdolności technicznej lub zawodowej.
3. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – NIE DOTYCZY;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów – NIE DOTYCZY;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – NIE DOTYCZY;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia publicznego osobę/osoby w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, posiadające doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego
- Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia osobę/osoby posiadające następujące kwalifikacje zawodowe:
w przypadku Części 1
1. Minimum 3 osoby, które wykażą się doświadczeniem w obszarze szkoleń nt. kompetencji miękkich, krytycznego myślenia, inspirowania i wspierania młodych liderów.
2. Wskazane powyżej osoby muszą posiadać co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie z kierunków psychologicznych lub pedagogicznych.
3. Wszystkie osoby skierowane do realizacji zamówienia powinny posiadać doświadczenie w pracy szkole i/lub placówce edukacyjnej/oświatowej i/lub innym podmiocie wspierającym instytucje systemu oświaty w zakresie nauczania i/lub wsparcia edukacyjnego i/lub metodycznego w danym module i/lub obszarze tematycznym (min. 3 lata).
4. Wszystkie osoby skierowane do realizacji zamówienia powinny posiadać udokumentowane doświadczenie w roli eksperta/tki w danym obszarze tematycznym.
5. Wszystkie osoby skierowane do realizacji zamówienia opublikowały minimum 1 publikację w wydawnictwie zwartym i/lub 3 artykuły eksperckie nt.: rozwijania kompetencji miękkich, krytycznego myślenia, inspirowania i wspierania młodych liderów i/lub świadczyły usługę doradczą/rozwojową w zakresie minimum 50 godzin dla jednego podmiotu w ww. zakresie i/lub minimum 3 razy wygłosiły wykład i/lub uczestniczyły w panelu eksperckim w ww. zakresie.
w przypadku Części nr 2:
1. Minimum 4 osoby, które wykażą się doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów metodą Design Thinking.
2. Wskazane powyżej osoby muszą posiadać wykształcenie wyższe magisterskie.
3. Wszystkie osoby skierowane do realizacji zamówienia powinny posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych.
4. Wszystkie osoby skierowane do realizacji zamówienia powinny posiadać udokumentowane doświadczenie w zakresie prowadzenia działań ukierunkowanych na projektowanie rozwiązań skoncentrowanych na użytkownikach.
5. Wszystkie osoby skierowane do realizacji zamówienia powinny posiadać udokumentowane doświadczenie w projektowaniu rozwiązań służących poprawie efektywności działań edukacyjnych w duchu human-centered design.
6. Wszystkie osoby skierowane do realizacji zamówienia zrealizowały minimum 10 szkoleń w formule warsztatowej, w tym minimum 5 stacjonarnie z wykorzystaniem metody Design Thinking dla osób dorosłych w ciągu ostatnich 3 lat.
w przypadku Części 3
1. Minimum 13 osób z których każda posiada doświadczenie w co najmniej dwóch wskazanych zakresach: tradycji, dziedzictwo, tożsamość, jednostka w małej ojczyźnie, od kolonii robotniczych do kopalni wiedzy (przemiany przestrzeni poprzemysłowych- rewitalizacja i kultura, tworzenie lokalnych inicjatyw w przestrzeniach postindustrialnych, dziedzictwo miejsca jako inspiracja do działań twórczych).
2. Wskazane powyżej osoby muszą posiadać co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie z kierunków: historycznych i/lub ekonomicznych i/lub socjologicznych i/lub politologicznych i/lub pedagogicznych.
3. Wszystkie osoby skierowane do realizacji zamówienia powinny posiadać doświadczenie w pracy w placówce edukacyjnej i/lub oświatowej i/lub innym podmiocie wspierającym instytucje systemu oświaty i/lub uczelni wyższej i/lub instytucji rynku pracy w danym obszarze tematycznym (min. 5 lata).
4. Wszystkie osoby skierowane do realizacji zamówienia świadczyły usługę edukacyjną i/lub szkoleniową w zakresie minimum 25 godzin dla jednego podmiotu z każdego zakresu, w którym wykazuje doświadczenie w pkt. 1 i/lub min. 3 razy wygłosiły wykład i/lub uczestniczyły w panelu eksperckim w ww. zakresie tematycznym.
w przypadku Części 4
1. Minimum 2 osoby, które wykażą się doświadczeniem w obszarze szkoleń nt. zmian rynku pracy na Śląsku oraz znaczenia trendów rynkowych w planowaniu kariery.
2. Wskazane powyżej osoby muszą posiadać co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie z kierunków: historycznych i/lub ekonomicznych i/lub socjologicznych i/lub politologicznych i/lub pedagogicznych.
3. Wszystkie osoby skierowane do realizacji zamówienia powinny posiadać doświadczenie w pracy w placówce edukacyjnej i/lub oświatowej i/lub innym podmiocie wspierającym instytucje systemu oświaty i/lub uczelni wyższej i/lub instytucji rynku pracy w danym obszarze tematycznym (min. 5 lata).
4. Wszystkie osoby skierowane do realizacji zamówienia świadczyły usługę doradczą i/lub edukacyjną i/lub szkoleniową i/lub badawczą w zakresie minimum 50 godzin dla jednego podmiotu w danym obszarze tematycznym i/lub min. 3 razy wygłosiły wykład i/lub uczestniczyły w panelu eksperckim w ww. zakresie tematycznym.
W przypadku Części 5
Minimum 3 osoby, z których każda skierowana do realizacji zamówienia zrealizowała minimum 5 szkoleń w formule warsztatowej dla osób dorosłych, w tym co najmniej dwa hackathony i/lub ideatony i/lub maratony projektowania, w którym wzięło udział co najmniej 50 uczestników w ciągu ostatnich 3 lat.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: OŚWIADCZENIE Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art.125 ust.1 PZP. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w punkcie 3 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.6. WEZWANIE WYKONAWCY (art. 274 ust. 1 PZP) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia: NIE DOTYCZY (Zamawiający nie żąda składania podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia)
2) podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadania zdolności technicznej i zawodowej, o których mowa w pkt VIII ust. 4 SWZ tj. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIE Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art.125 ust.1 PZP. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w punkcie 3 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
b) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści umowy w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności gdy:a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia,
b) wystąpiła konieczność zmiany osoby lub osób wskazanych w Ofercie Wykonawcy do realizacji umowy, pod warunkiem, że nowo wskazana osoba lub osoby spełniać będą wymagania Zamawiającego dotyczące tych osób, określone w Ogłoszeniu o zamówieniu i posiadają doświadczenie na poziomie nie niższym niż wskazane w Ofercie Wykonawcy.
c) zaistnieją zdarzenia niezależne od Stron umowy (np. brak zgłoszeń na szkolenie, bądź ilość zgłoszeń na poziomie 50% przewidywanej ilości uczestników szkolenia), które uniemożliwiłyby wykonanie przedmiotu w przewidywanym terminie. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy lub rezygnują z realizacji przedmiotu umowy,
d) nastąpi zmiana terminu lub miejsca organizacji Spotkań.