BZP: Doposażenie placów zabaw na terenie Gminy Inowrocław
07.07.2025
2025/BZP 00312053/01
GMINA INOWROCŁAW
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Doposażenie placów zabaw na terenie Gminy Inowrocław
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA INOWROCŁAW
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350754
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Królowej Jadwigi 43
1.4.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.4.7.) Numer telefonu: 523555810
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminainowroclaw.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminainowroclaw.eu/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00312053
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-07-07
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00300230
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych oraz rekreacyjnych w celu doposażenia placów zabaw na terenie Gminy Inowrocław.
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę i montaż urządzeń zabawowych,
2) dostawę i montaż elementów małej architektury,
3) dostawę i montaż nawierzchni amortyzującej,
4) prace przygotowawcze i wykończeniowe.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) dostawę fabrycznie nowych urządzeń zabawowych oraz rekreacyjnych,
2) wykonanie niezbędnych prac przygotowawczych,
3) montaż urządzeń zgodnie z zaleceniami producenta oraz zasadami wynikającymi z przepisów BHP
i norm bezpieczeństwa, w przypadku konieczności wykonania fundamentów pod urządzenia, wykonawca zapewnia ich wykonanie we własnym zakresie,
4) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, ewentualne powstałe odpady (np. piasek) zutylizować na własny koszt,
5) udzielenie gwarancji na dostarczone i zamontowane elementy,
6) wykonanie strefy bezpiecznej dla montowanych urządzeń zgodnie z normą PN-EN 1177.
Wszystkie elementy muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz posiadać certyfikat zgodności z normą PN-EN 1176 lub równoważną. Urządzenia muszą być wykonane z materiałów odpornych na warunki atmosferyczne.
Elementy konstrukcyjne urządzeń muszą być wykonane ze stali ocynkowanej, zabezpieczonej antykorozyjnie oraz malowanej proszkowo, w kolorach odpornych na działanie promieni UV i warunki atmosferyczne. Wymóg ten ma na celu zapewnienie trwałości, odporności na korozję i długotrwałego bezpieczeństwa użytkowania w przestrzeni publicznej.
Wszystkie urządzenia muszą być przeznaczone do użytku publicznego, posiadać stosowne certyfikaty i być zgodne z polskimi normami oraz warunkami bezpieczeństwa określonymi w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów.
Wykonawca powinien przekazać w szczególności:
• informację identyfikującą producenta (lub importera);
• dokumentację techniczną (informacja o konstrukcji urządzenia, jego wymiarach, użytych materiałach, farbach i lakierach, zalecanych częściach zamiennych, sposobie montażu);
• instrukcję obsługi (zawierającą między innymi dane na temat bezpiecznych odległości po- między urządzeniami, zasadach kontroli i konserwacji)
• dokumenty potwierdzające zgodność sprzętu z normami PN-EN 1176, PN-EN 1177 lub równoważne.
• zgodnie z normą PN-EN 1176-7 lub równoważne zalecane jest wykonanie tzw. kontroli pomontażowej placu zabaw (po ukończeniu budowy nowego placu zabaw lub po dokonaniu istotnych modyfikacji w wyposażeniu lub nawierzchni).
Wykonawca przed dokonaniem odbioru urządzeń powinien przekazać Zamawiającemu:
• instrukcję obsługi i konserwacji wybudowanych urządzeń;
• instrukcję użytkowania wszystkich wybudowanych urządzeń;
• certyfikat użytkowania ww. placu zabaw.
Ze względu na różne lokalizacje urządzeń harmonogram dostaw i montażu urządzeń zostanie ustalony
z wybranym wykonawcą po podpisaniu umowy.
Jeżeli w SWZ oraz jakiejkolwiek innej dokumentacji przetargowej, Zamawiający wskazał parametry, znaki towarowe, źródło, pochodzenie wskazujące na określonego producenta, wskazania takie stanowią jedynie wzorzec techniczny i jakościowy lub funkcjonalny i nie oznacza to, że opisane urządzenia są jedynymi możliwymi do zaoferowania zamawiającemu. Wykonawca może zaoferować produkty równoważne. Produkt równoważny to taki, który będzie posiadał przynajmniej dla typowych, podstawowych i charakteryzujących dany produkt parametrów, cechy funkcjonalne i jakościowe nie gorsze od wskazanego wzorcowego produktu.
Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa w rozumieniu przepisów ustawy Pzp.
Szczegółową specyfikację techniczną zawarto w załączniku nr 5 do SWZ.
Zestawienie ilościowe urządzeń oraz planowaną lokalizację zawarto w załączniku nr 6 do SWZ.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych oraz rekreacyjnych w celu doposażenia placów zabaw na terenie Gminy Inowrocław.
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę i montaż urządzeń zabawowych,
2) dostawę i montaż elementów małej architektury,
3) dostawę i montaż nawierzchni amortyzującej,
4) prace przygotowawcze i wykończeniowe.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) dostawę fabrycznie nowych urządzeń zabawowych oraz rekreacyjnych,
2) wykonanie niezbędnych prac przygotowawczych,
3) montaż urządzeń zgodnie z zaleceniami producenta oraz zasadami wynikającymi z przepisów BHP
i norm bezpieczeństwa, w przypadku konieczności wykonania fundamentów pod urządzenia, wykonawca zapewnia ich wykonanie we własnym zakresie,
4) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, ewentualne powstałe odpady (np. piasek) zutylizować na własny koszt,
5) udzielenie gwarancji na dostarczone i zamontowane elementy,
6) wykonanie strefy bezpiecznej dla montowanych urządzeń zgodnie z normą PN-EN 1177.
Wszystkie elementy muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz posiadać certyfikat zgodności z normą PN-EN 1176 lub równoważną. Urządzenia muszą być wykonane z materiałów odpornych na warunki atmosferyczne.
Elementy konstrukcyjne urządzeń muszą być wykonane ze stali ocynkowanej, zabezpieczonej antykorozyjnie oraz malowanej proszkowo, w kolorach odpornych na działanie promieni UV i warunki atmosferyczne. Wymóg ten ma na celu zapewnienie trwałości, odporności na korozję i długotrwałego bezpieczeństwa użytkowania w przestrzeni publicznej.
Wszystkie urządzenia muszą być przeznaczone do użytku publicznego, posiadać stosowne certyfikaty i być zgodne z polskimi normami oraz warunkami bezpieczeństwa określonymi w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów.
Jako przedmiotowy środek dowodowy Wykonawca powinien przekazać w szczególności (dołączyć do oferty):
• informację identyfikującą producenta (lub importera);
• dokumentację techniczną (informacja o konstrukcji urządzenia, jego wymiarach, użytych materiałach, farbach i lakierach, zalecanych częściach zamiennych, sposobie montażu);
• instrukcję obsługi (zawierającą między innymi dane na temat bezpiecznych odległości po- między urządzeniami, zasadach kontroli i konserwacji)
• dokumenty potwierdzające zgodność sprzętu z normami PN-EN 1176, PN-EN 1177 lub równoważne.
Przedmiotowe środki dowodowe wymagane na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami Zamawiającego należy złożyć wraz z ofertą.
Zgodnie z art. 107 ust. 2 Pzp, jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że:
• oferta wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na złożenie tych środków lub
• zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
Zamawiający dopuszcza jednokrotne uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych.
Wykonawca przed dokonaniem odbioru urządzeń powinien przekazać Zamawiającemu:
• instrukcję obsługi i konserwacji wybudowanych urządzeń;
• instrukcję użytkowania wszystkich wybudowanych urządzeń;
• certyfikat użytkowania ww. placu zabaw.
Ze względu na różne lokalizacje urządzeń harmonogram dostaw i montażu urządzeń zostanie ustalony
z wybranym wykonawcą po podpisaniu umowy.
Jeżeli w SWZ oraz jakiejkolwiek innej dokumentacji przetargowej, Zamawiający wskazał parametry, znaki towarowe, źródło, pochodzenie wskazujące na określonego producenta, wskazania takie stanowią jedynie wzorzec techniczny i jakościowy lub funkcjonalny i nie oznacza to, że opisane urządzenia są jedynymi możliwymi do zaoferowania zamawiającemu. Wykonawca może zaoferować produkty równoważne. Produkt równoważny to taki, który będzie posiadał przynajmniej dla typowych, podstawowych i charakteryzujących dany produkt parametrów, cechy funkcjonalne i jakościowe nie gorsze od wskazanego wzorcowego produktu.
Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa w rozumieniu przepisów ustawy Pzp.
Szczegółową specyfikację techniczną zawarto w załączniku nr 5 do SWZ.
Zestawienie ilościowe urządzeń oraz planowaną lokalizację zawarto w załączniku nr 6 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Po zmianie:
Jako przedmiotowy środek dowodowy Wykonawca powinien przekazać w szczególności (dołączyć do oferty):
• informację identyfikującą producenta (lub importera);
• dokumentację techniczną (informacja o konstrukcji urządzenia, jego wymiarach, użytych materiałach, farbach i lakierach, zalecanych częściach zamiennych, sposobie montażu);
• instrukcję obsługi (zawierającą między innymi dane na temat bezpiecznych odległości pomiędzy urządzeniami, zasadach kontroli i konserwacji)
• dokumenty potwierdzające zgodność sprzętu z normami PN-EN 1176, PN-EN 1177 lub równoważne.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
Po zmianie:
• informacja identyfikująca producenta (lub importera);
• dokumentacja techniczna (informacja o konstrukcji urządzenia, jego wymiarach, użytych materiałach, farbach i lakierach, zalecanych częściach zamiennych, sposobie montażu);
• instrukcja obsługi (zawierającą między innymi dane na temat bezpiecznych odległości pomiędzy urządzeniami, zasadach kontroli i konserwacji)
• dokumenty potwierdzające zgodność sprzętu z normami PN-EN 1176, PN-EN 1177 lub równoważne.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-07-08 10:00
Po zmianie:
2025-07-11 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-07-08 11:00
Po zmianie:
2025-07-11 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-08-06
Po zmianie:
2025-08-09