BZP: Serwis i wsparcie techniczne dla systemów informatycznych używanych w Szpitalu Specjalistycznym w Jaśle.
07.07.2025
2025/BZP 00312303/01
Szpital Specjalistyczny w Jaśle
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Serwis i wsparcie techniczne dla systemów informatycznych używanych w Szpitalu Specjalistycznym w Jaśle.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny w Jaśle
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370444486
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 22
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital.jaslo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Serwis i wsparcie techniczne dla systemów informatycznych używanych w Szpitalu Specjalistycznym w Jaśle.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbeeff73-edbc-4251-b488-ec9ff15b3af0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00312303
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00057823/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Serwis i wsparcie techniczne dla systemów informatycznych używanych w Szpitalu Specjalistycznym w Jaśle
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpitaljaslo.eb2b.com.pl/open-auctions.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitaljaslo.eb2b.com.pl/open-auctions.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://szpitaljaslo.eb2b.com.pl/open-auctions.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt 37 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z pkt 37 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/29/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1 - Usługa sprawowania nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem AMMS oraz InfoMedica firmy Asseco Poland S.A.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 - Serwis i wsparcie techniczne dla systemu radiologicznego Alteris wraz z usługą nadzoru autorskiego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3 - Serwis i wsparcie techniczne dla oprogramowania MAPI Jadłospis 2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4 - Serwis i wsparcie techniczne dla systemu SecureVisio produkcji firmy Esecure Sp. z o.o.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa świadczenia Serwisu Oprogramowania InfoMedica/AMMS posiadanego przez Szpital Specjalistyczny w Jaśle oraz
oraz tworzenie kopii baz danych Oracle dla oprogramowania InfoMedica/AMMS udostępnionej przez Wykonawcę Oracle
Cloud Infrastructure (OCI).
4.2.6.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Autoryzacja producenta serwisowanych modułów oprogramowania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SWZ mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego, dotyczące: – dotyczy Pakiet 5 - zdolności technicznej lub zawodowej:a) wykonanie w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie;
- Minimum 1 dowód potwierdzający wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, usługi obsługi serwisowej oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica i AMMS firmy Asseco Poland S.A oraz serwis integracji z platformą RCIM o wartości minimum 100 000,00 zł brutto rocznie wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana lub jest wykonywana oraz przedłożą dowód określający, że ta usługa została wykonana.
- Minimum 1 dowód potwierdzający wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, usługi odtworzenia kopii baz danych w Oracle Cloud Infrastructure wraz z podaniem, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana lub jest wykonywana oraz przedłożą dowód określający, że ta usługa została wykonana.
kwalifikacja nastąpi na podstawie załącznika nr 9 do SWZ,
b) iż dysponuje lub będzie dysponował odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
tj.:
- Minimum jedną osobą kadry technicznej, która będzie skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj. serwisanta ds. serwisu integracji z RCIM posiadający w okresie ostatnich 3 lat doświadczenie w prowadzeniu prac serwisowych w min. jednym projekcie, którego przedmiotem zamówienia był serwis oprogramowania Infomedica i AMMS firmy Asseco Poland S.A. obejmujący integrację z RCIM.
- Minimum jedną osobą kadry technicznej, która będzie skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj. serwisanta ds. odmiejscowionej infrastruktury backupowej dla baz danych Oracle posiadający w okresie ostatnich 3 lat doświadczenie w uruchomieniu odmiejscowionej infrastruktury backupowej dla baz danych Oracle, weryfikacją odtworzenia kopii baz danych Oracle systemów AMMS/Infomedica przez okres co najmniej 12 miesięcy.
Kwalifikacja nastąpi na podstawie załącznika nr 10 do SWZ.
Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych powyżej funkcji.
Powyższe wymagania muszą być spełnione łącznie tj. ppkt a) i ppkt b).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie Pakietu 5:
10.4.1.1 dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej - pkt 10.1.4 a) SWZ -Wykaz USŁUG, zgodny z zał. nr 9 do SWZ:
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
10.4.1.2 dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej - pkt 10.1.4 b) SWZ -Wykaz osób, zgodny z zał. nr 10 do SWZ:
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Dotyczy Pakietu 5 - Autoryzacja producenta serwisowanych modułów oprogramowania:1) AMMS Apteka i Apteczka Oddziałowa,
2) AMMS Ruch Chorych,
3) AMMS Blok Operacyjny,
4) AMMS Lecznictwo Otwarte,
5) AMMS Rozliczenia,
6) AMMS AMDX,
7) InfoMedica Laboratorium,
8) InfoMedica Kadry i Płace,
9) InfoMedica Finanse i Księgowość,
10) InfoMedica Środki Trwałe, Wyposażenie, Elektroniczna Inwentaryzacja,
11) InfoMedica Gospodarka Materiałowa.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
NA ZAWARTOŚĆ OFERTY SKŁADA SIĘ:1 Formularz oferty (wzór załącznik nr 1 do SWZ),
2 Formularz cenowy (wzór załącznika nr 2 do SWZ) dotyczy Pakietu 1,
3 Oświadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp (wzór załącznik nr 3 do SWZ),
4 Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 12.1 i pkt, 13.3 SWZ (jeśli dotyczy).
5 Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 10.2. SWZ (jeśli dotyczy).
6 Dotyczy Pakietu 5 - Autoryzacja producenta serwisowanych modułów oprogramowania :
1) AMMS Apteka i Apteczka Oddziałowa,
2) AMMS Ruch Chorych,
3) AMMS Blok Operacyjny,
4) AMMS Lecznictwo Otwarte,
5) AMMS Rozliczenia,
6) AMMS AMDX,
7) InfoMedica Laboratorium,
8) InfoMedica Kadry i Płace,
9) InfoMedica Finanse i Księgowość,
10) InfoMedica Środki Trwałe, Wyposażenie, Elektroniczna Inwentaryzacja,
11) InfoMedica Gospodarka Materiałowa.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z pkt 12 SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z załącznikami dla Pakietu 1 - nr 4 do SWZ (wzór umowy).dla Pakietu 2 - nr 5 do SWZ (wzór umowy).
dla Pakietu 3 - nr 6 do SWZ (wzór umowy).
dla Pakietu 4 - nr 7 do SWZ (wzór umowy).
dla Pakietu 5 – nr 8 do SWZ (wzór umowy).