BZP: Realizacja strategii informacyjno-komunikacyjnej na potrzeby Centrum Projektów Polska Cyfrowa
07.07.2025
2025/BZP 00312479/01
CENTRUM PROJEKTÓW POLSKA CYFROWA
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Realizacja strategii informacyjno-komunikacyjnej na potrzeby Centrum Projektów Polska Cyfrowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM PROJEKTÓW POLSKA CYFROWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015627782
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Spokojna 13A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-044
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cppc.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cppc.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Obsługa środków z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja strategii informacyjno-komunikacyjnej na potrzeby Centrum Projektów Polska Cyfrowa
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4519f2e3-d8d5-47f2-b94f-9894a6899467
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00312479
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00105488/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Usługa realizacji strategii komunikacji w ramach projektu pn. "Kluby Rozwoju Cyfrowego – projekt wspierający (KRC Wsparcie)"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 oraz budżetu państwa.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11224963.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za
pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1122496. Szczegółowa instrukcja
użytkownika znajduje się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
2. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki
dowodowe, pełnomocnictwa, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy Pzp, sporządza się w postaci elektronicznej, w
formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 57).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Szczegółowe wymagania techniczne
dla dokumentów elektronicznych oraz wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków
komunikacji elektronicznej służących do odbioru dokumentów elektronicznych zostały określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. 2020 r., poz. 2452).
2. Zamawiający informuje, że odbiorcą danych osobowych wskazanych w dokumentacji postępowania będą upoważnieni pracownicy
Centrum Projektów Polska Cyfrowa oraz właściciel platformy zakupowej firma Open Nexus Sp. z.o.o. Szczegółowe zapisy dot.
ochrony danych osobowych zawarte są w załączniku nr 5 do SWZ.
3. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania
sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Centrum Projektów Polska Cyfrowa z siedzibą w Warszawie przy ul. Spokojnej 13A, 01-
044 Warszawa (dalej: „CPPC”) przetwarza dane zawarte w ofertach albo wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, w celu prowadzenia postępowań w sprawie zamówienia publicznego. Wśród tych informacji
mogą pojawić się dane, które na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „ogólne rozporządzenie” lub „RODO”), mają charakter danych
osobowych. Klauzula informacyjna stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/8/2025/JK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na realizacji strategii informacyjno-komunikacyjnej, w zakresie opracowania merytorycznego przez Wykonawcę publikacji i komunikatów prasowych,
a także opracowanie kanałów dystrybucji i dystrybucję w mediach (m.in. prasa, radio, telewizja, Internet), zgodnie z merytorycznymi założeniami projektu Kluby Rozwoju Cyfrowego – projekt wspierający (KRC Wsparcie).
4.2.6.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79416000-3 - Usługi public relations
79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 41 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie poniższych kryteriów:
Cena (C) - 60%
Doświadczenie kierownika projektu (DKP) - 20%
Doświadczenie grafika/specjalisty ds. multimediów (DG) - 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika projektu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie grafika/specjalisty ds. multimediów
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawców spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczących:1) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) – wykonał a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje, co najmniej
3 (trzy) usługi polegające na realizacji kampanii społecznej lub informacyjnej lub reklamowej o zasięgu ogólnopolskim, obejmujące co najmniej tworzenie i publikację artykułów w prasie, przygotowanie i emisję spotów radiowych lub telewizyjnych, tworzenie i wysyłkę komunikatów prasowych.
Zamawiający informuje, że za jedną usługę w rozumieniu ww. warunku uzna jedną umowę, realizowaną w sposób ciągły na rzecz jednego podmiotu lub kilka umów, o ile będą one realizowane dla jednego podmiotu w sposób ciągły (bez przerw).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie ww. warunku Wykonawcy wykazują łącznie.
b) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
i. Kierownik projektu – 1 (jedna) osoba;
- posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie koordynacji kampanii społecznych lub informacyjnych lub reklamowych (np. na stanowisku kierownika projektu lub account managera lub równoważnym lub wyższym),
- która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert była odpowiedzialna za koordynowanie działań w co najmniej 3 (trzech) kampaniach społecznych lub informacyjnych lub reklamowych o zasięgu ogólnopolskim obejmujących co najmniej tworzenie i publikację artykułów w prasie, przygotowanie i emisję spotów radiowych lub telewizyjnych, tworzenie i wysyłkę komunikatów prasowych.
ii. Grafik / specjalista ds. multimediów - 1 (jedna) osoba;
- posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie w przygotowywaniu kreacji graficznych dla kampanii społecznych lub informacyjnych lub reklamowych,
- która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert była odpowiedzialna za zaprojektowanie kreacji graficznych w tym materiałów do emisji w mediach dla co najmniej 3 (trzech) kampanii społecznych lub informacyjnych lub reklamowych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych – wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dat wykonania i podmiotów, na których rzecz usługi zostały wykonane lub są wykonywane, zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ.
Do wykazu, o którym mowa powyżej, należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa w zdaniu poprzednim, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na którego rzecz usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, dowodem, o którym mowa powyżej, może być oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert;
b) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/ konsorcja)1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ, wraz z ofertą składa każdy z Wykonawców.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, o ile Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
5. W przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie z treścią Załącznika nr 7 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-15 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy przesłać za pośrednictwem Platformy elektronicznej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1122496
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-15 11:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-13
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający wymaga, na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:1) zarządzania, planowania i tworzenia publikacji,
2) zarządzania przygotowaniem materiałów przeznaczonych do emisji,
3) nadzoru nad realizacją umów z Podwykonawcami – jeśli dotyczy,
4) podpisywaniu protokołów odbioru.
2. Zamówienie będzie realizowane od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą przez okres 41 miesięcy, jednak nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2028 r.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2025 r., poz. 514).