BZP: 2025- Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń drukujących
08.07.2025
2025/BZP 00313554/01
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
2025- Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń drukujących
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003451973
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Górnych Wałów 9
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/32 335 96 00
1.5.8.) Numer faksu: 32 230 80 27
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@ops.gliwice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opsgliwice.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
2025- Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń drukujących
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9cbadbbe-0d11-407c-99d6-718459d5a705
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00313554
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037862/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń drukujących
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
CZĘŚĆ PIERWSZA POSTĘPOWANIA realizowana jest dla Projektu „Rodzinna przystań” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9cbadbbe-0d11-407c-99d6-718459d5a7053.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
komunikacja miedzy Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod
adresem https://ezamowienia.gov.pl
2) Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: ops@ops.gliwice.eu (nie dotyczy
składania ofert)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat
zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”,
2) przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania,
3) sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami
określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych,
4) dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie, wskazane w rozdziale "Dokumenty lub oświadczenia, składane w toku
postępowania o zamówienie publiczne" oraz "Opis sposobu przygotowania i składania oferty" niniejszej specyfikacji, sporządza się w
postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (KIR), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych
danych i przekazuje się jako załączniki. Ponadto, do kompresji (zmniejszenia objętości) dokumentów elektronicznych Zamawiający
dopuszcza również
możliwość przekazywania dokumentów w formacie ".rar", natomiast do danych zawierających informacje graficzną - format ".bmp".
Preferowane przez Zamawiającego formaty:
a) danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt, .ods, .xls, .xlsx, .jpg (.jpeg);
b) kompresji dokumentów elektronicznych: .zip, .7z.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania,
5) informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Radym Ministrów z dnia 30
grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie,
przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w pkt 4) i przekazuje się jako załącznik, lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, np. w treści
wiadomości e-mail (nie dotyczy składania ofert) lub w treści "Formularza do komunikacji",
6) jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r.
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w
poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz
z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnice przedsiębiorstwa” – dotyczy zarówno etapu
składania ofert oraz dokumentów/oświadczeń składanych w toku postępowania o zamówienie
publiczne.
Szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale 12. SWZ "Informacje o środkach komunikacji elektronicznej".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja w rozdziale 27. SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OPS-ZP.321.22.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa dla Projektu „Rodzinna przystań” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
1. Laptop 8 SZTUK o parametrach:
O przekątnej ekranu min 15,6", typ ekranu matowy (LED),- procesor, min. 13000 pkt (wynik zaproponowanego procesora musi znajdować się na stronie
http://www.cpubenchmark.net). Na dzień 05.06.2025- pamięć: min. RAM DDR4 16 GB, - dysk SSD M.2 min. 450 GB, - rozdzielczość ekranu 1920 x 1080, - wbudowane wejście LAN 10/100/1000 Mbps, - wbudowany moduł Wi-Fi 802.11 n/ac, moduł Bluetooth, - rodzaje wejść (wbudowane): min. USB 3.1 – 1 szt., USB 3.2 - 1 szt., HDMI - 1 szt., wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe, - bateria Li-Ion, min.3400 mAh- wielodotykowy touchpad,- zintegrowana kamera
- zasilacz, - klawiatura QWERTY PL- wydzielona klawiatura numeryczna- możliwość zabezpieczenia linką- gwarancja producenta min. 12 miesięcy- zainstalowany system operacyjny System operacyjny Microsoft Windows 11 Pro PL 64-bit
Język Polska wersja językowa (PL)
Architektura 64-bitowa
Typ licencji Licencja wieczysta, elektroniczna lub OEM/FPP
Możliwość aktywacji Online i telefonicznie
Obsługiwane procesory 64-bitowe procesory z min. 1 GHz, 2 rdzenie, zgodne z listą obsługiwanych CPU
Windows 11
Pamięć RAM Min. 4 GB
Karta graficzna Zgodna z DirectX 12 / WDDM 2.0
TPM Wersja 2.0
Interfejs użytkownika Graficzny, z obsługą dotyku, myszy i klawiatury
Tryby pracy Obsługa trybu pulpitu zdalnego, wirtualizacji, domeny AD, BitLocker, Hyper-V
Aktualizacje Automatyczne aktualizacje bezpieczeństwa i funkcji
Zgodność Pełna kompatybilność z urządzeniami i oprogramowaniem dla Windows 11 Pro
Wsparcie Aktualizacje i wsparcie techniczne producenta
Funkcje wymagane:
Obsługa szyfrowania BitLocker
Możliwość przyłączenia do domeny Active Directory i Azure AD
Obsługa Hyper-V (wirtualizacja)
Zdalny pulpit (Remote Desktop)
Windows Update for Business
Możliwość zarządzania przez Group Policy
Obsługa konta lokalnego i Microsoft Account
Wymagania dodatkowe:
Oprogramowanie musi pochodzić z legalnego źródła (dystrybutor autoryzowany przez Microsoft), licencja musi
umożliwiać legalne użytkowanie w administracji publicznej lub firmie, dostarczona licencja nie może pochodzić
z programów edukacyjnych, MSDN, triali ani innych wersji ograniczonych. Dopuszcza się system operacyjny równoważny, pod warunkiem zapewnienia identycznej lub wyższej funkcjonalności oraz pełnej kompatybilności
z oprogramowaniem działającym na Windows 11 Pro. W przypadku zaoferowania systemu równoważnego Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia jego dokumentacji technicznej potwierdzającej zgodność.
2. Torba na laptopa 8 SZTUK o parametrach:
Rozmiar: 15,6 cala; pasek na ramię; kieszeń na laptopa + dodatkowo 2 x kieszeń (dokumenty, akcesoria),
materiał: nylon lub poliester, kolor dominujący czarny)
3. Mysz bezprzewodowa (wireless) 8 SZTUK o parametrach:
Technologia połączenia 2.4 GHz (USB nano odbiornik)
Zasięg działania min. 10 metrów
Rodzaj sensora Optyczny
Rozdzielczość sensora min. 1000 DPI
Liczba przycisków Min. 3
Kółko przewijania z funkcją przycisku środkowego
Zasilanie 1x bateria AA lub AAA
Kompatybilność Windows 11, Linux, macOS
Ergonomia Obudowa profilowana do pracy prawą ręką lub uniwersalna
Wymiary Maks. 110 x 65 x 40 mm
Waga Maks. 90 g z baterią
Kolor Czarny, szary lub grafitowy (nie jaskrawy)
Funkcje dodatkowe:
• Funkcja oszczędzania energii (auto sleep mode)
• Plug & Play – brak konieczności instalacji sterowników
• Możliwość przechowywania odbiornika USB w obudowie myszy
Wymagania jakościowe i formalne:
• Produkt fabrycznie nowy
Gwarancja producenta min. 12 miesięcy
• Oznaczenie CE
• Instrukcja w języku polskim (papierowa lub elektroniczna)
• Zgodność z RoHS
4. Licencja na pakiet biurowy MS OFFICE 2024 PL BOX 8 SZTUK o parametrach:
brak ograniczeń czasowych okresu użytkowania (lub równoważny: zapewniający pełną możliwość odczytu
i edycji dokumentów utworzonych w aplikacjach wchodzących w skład pakietu MS Office 2003 bez utraty
jakichkolwiek parametrów tych dokumentów współpracujący z oprogramowaniem używanym przez
Zamawiającego m.in. szablonami opartymi na języku makropoleceń, systemem obiegu dokumentów).
Pakiet powinien zawierać co najmniej: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji,
program do obsługi poczty elektronicznej, charakteryzujący się następującymi cechami:
• pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika, dokumentacja oraz pomoc techniczna w języku
polskim,
• możliwość blokowania niebezpiecznej lub niechcianej poczty,
• prawidłowe odczytywanie i zapisywanie danych w dokumentach w formatach: DOC, .DOCX, XLS, .XLSX,
w tym obsługa formatowania, makr, formuł, formularzy w plikach wytworzonych w MS Office 2007, MS Office
2010
• zaproponowane oprogramowanie musi posiadać taki sposób licencjonowania, który zapewni jego instalację
na komputerze (komputerach) innych niż te, na których pierwotnie zainstalowano oprogramowanie,
pod warunkiem wcześniejszej deinstalacji z tego komputera (komputerów).
• możliwość instalacji na systemach operacyjnych Microsoft Windows: 10,11
zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel,
Word, Power Point w wersji 2003 oraz 2007 i 2010, z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich
funkcji specjalnych i makropoleceń.
• zamawiane oprogramowanie musi być wersją wydaną w 2024 roku, zapewniającą pełne wsparcie techniczne
na kolejne lata
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30237270-2 - Torby na komputery przenośne
30237410-6 - Myszka komputerowa
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryteriów oceny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Drukarka laserowa A4 2 SZTUKI o parametrach:
Typ druku Laserowy, monochromatyczny
Format papieru A4
Prędkość druku min. 20 str./min
Rozdzielczość druku min. 600 x 600 dpi
Podajnik papieru min. 150 arkuszy
Łączność USB 2.0, WiFi 802.11b/g/n
Obsługa urządzeń mobilnych AirPrint,
Pamięć min. 32 MB RAM
Obsługa systemów operacyjnych Windows 10/11, macOS, Linux
Zużycie energii Tryb gotowości: max. 2W, drukowanie: max. 300W
Wymiary max. 350 x 300 x 200 mm
Waga max. 4 kg
Głośność pracy max. 51 dB(A)
Gwarancja producenta min. 12 miesięcy
Dołączone akcesoria: kabel zasilający, kabel USB, toner startowy.
2. Laptop 2 SZTUKI o parametrach:
O przekątnej ekranu min 15,6", typ ekranu matowy (LED),- procesor, min. 13000 pkt (wynik zaproponowanego procesora musi znajdować się na stronie
http://www.cpubenchmark.net). Na dzień 05.06.2025- pamięć: min. RAM DDR4 16 GB, - dysk SSD M.2 min. 450 GB, - rozdzielczość ekranu 1920 x 1080, - wbudowane wejście LAN 10/100/1000 Mbps, - wbudowany moduł Wi-Fi 802.11 n/ac, moduł Bluetooth, - rodzaje wejść (wbudowane): min. USB 3.1 – 1 szt., USB 3.2 - 1 szt., HDMI - 1 szt., wyjście
słuchawkowe/wejście mikrofonowe, - bateria Li-Ion, min.3400 mAh- wielodotykowy touchpad,- zintegrowana kamera, - zasilacz, - klawiatura QWERTY PL- wydzielona klawiatura numeryczna- możliwość zabezpieczenia linką- gwarancja producenta min. 12 miesięcy- zainstalowany system operacyjny System operacyjny Microsoft Windows 11 Pro PL 64-bit
Język Polska wersja językowa (PL)
Architektura 64-bitowa
Typ licencji Licencja wieczysta, elektroniczna lub OEM/FPP
Możliwość aktywacji Online i telefonicznie
Obsługiwane procesory 64-bitowe procesory z min. 1 GHz, 2 rdzenie, zgodne z listą obsługiwanych CPU
Windows 11
Pamięć RAM Min. 4 GB
Karta graficzna Zgodna z DirectX 12 / WDDM 2.0
TPM Wersja 2.0
Interfejs użytkownika Graficzny, z obsługą dotyku, myszy i klawiatury
Tryby pracy Obsługa trybu pulpitu zdalnego, wirtualizacji, domeny AD, BitLocker, Hyper-V
Aktualizacje Automatyczne aktualizacje bezpieczeństwa i funkcji
Zgodność Pełna kompatybilność z urządzeniami i oprogramowaniem dla Windows 11 Pro
Wsparcie Aktualizacje i wsparcie techniczne producenta
Funkcje wymagane:
Obsługa szyfrowania BitLocker
Możliwość przyłączenia do domeny Active Directory i Azure AD
Obsługa Hyper-V (wirtualizacja)
Zdalny pulpit (Remote Desktop)
Windows Update for Business
Możliwość zarządzania przez Group Policy
Obsługa konta lokalnego i Microsoft Account
Wymagania dodatkowe:
Oprogramowanie musi pochodzić z legalnego źródła (dystrybutor autoryzowany przez Microsoft), licencja musi
umożliwiać legalne użytkowanie w administracji publicznej lub firmie, dostarczona licencja nie może pochodzić
z programów edukacyjnych, MSDN, triali ani innych wersji ograniczonych. Dopuszcza się system operacyjny
równoważny, pod warunkiem zapewnienia identycznej lub wyższej funkcjonalności oraz pełnej kompatybilności
z oprogramowaniem działającym na Windows 11 Pro. W przypadku zaoferowania systemu równoważnego
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia jego dokumentacji technicznej potwierdzającej zgodność.
3. Mysz bezprzewodowa (wireless) 2 SZTUKI o parametrach:
Technologia połączenia 2.4 GHz (USB nano odbiornik)
Zasięg działania min. 10 metrów
Rodzaj sensora Optyczny
Rozdzielczość sensora min. 1000 DPI
Liczba przycisków Min. 3
Kółko przewijania z funkcją przycisku środkowego
Zasilanie 1x bateria AA lub AAA
Kompatybilność Windows 11, Linux, macOS
Ergonomia Obudowa profilowana do pracy prawą ręką lub uniwersalna
Wymiary Maks. 110 x 65 x 40 mm
Waga Maks. 90 g z baterią
Kolor Czarny, szary lub grafitowy (nie jaskrawy)
Funkcje dodatkowe:
• Funkcja oszczędzania energii (auto sleep mode)
• Plug & Play – brak konieczności instalacji sterowników
• Możliwość przechowywania odbiornika USB w obudowie myszy
Wymagania jakościowe i formalne:
• Produkt fabrycznie nowy
• Gwarancja producenta min. 12 miesięcy
• Oznaczenie CE
• Instrukcja w języku polskim (papierowa lub elektroniczna)
• Zgodność z RoHS
4. Licencja na pakiet biurowy MS OFFICE 2024 PL BOX 2 SZTUKI o parametrach
brak ograniczeń czasowych okresu użytkowania (lub równoważny: zapewniający pełną możliwość odczytu
i edycji dokumentów utworzonych w aplikacjach wchodzących w skład pakietu MS Office 2003 bez utraty
jakichkolwiek parametrów tych dokumentów współpracujący z oprogramowaniem używanym przez
Zamawiającego m.in. szablonami opartymi na języku makropoleceń, systemem obiegu dokumentów).
Pakiet powinien zawierać co najmniej: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji,
program do obsługi poczty elektronicznej, charakteryzujący się następującymi cechami:
• pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika, dokumentacja oraz pomoc techniczna w języku
polskim,
• możliwość blokowania niebezpiecznej lub niechcianej poczty,
• prawidłowe odczytywanie i zapisywanie danych w dokumentach w formatach: DOC, .DOCX, XLS, .XLSX,
w tym obsługa formatowania, makr, formuł, formularzy w plikach wytworzonych w MS Office 2007, MS Office
2010
• zaproponowane oprogramowanie musi posiadać taki sposób licencjonowania, który zapewni jego instalację
na komputerze (komputerach) innych niż te, na których pierwotnie zainstalowano oprogramowanie,
pod warunkiem wcześniejszej deinstalacji z tego komputera (komputerów).
• możliwość instalacji na systemach operacyjnych Microsoft Windows: 10,11
zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel,
Word, Power Point w wersji 2003 oraz 2007 i 2010, z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich
funkcji specjalnych i makropoleceń.
• zamawiane oprogramowanie musi być wersją wydaną w 2024 roku, zapewniającą pełne wsparcie techniczne
na kolejne lata
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30232110-8 - Drukarki laserowe
30237410-6 - Myszka komputerowa
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryteriów oceny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Komputer stacjonarny 60 SZTUK o parametrach:- procesor, min. 19000 pkt (wynik zaproponowanego procesora musi znajdować się na stronie
http://www.cpubenchmark.net). Na dzień 05.06.2025- pamięć: min. RAM DDR4 16 GB, - dysk SSD min. 450 GB, - Karta graficzna: Zintegrowana- wbudowane wejście LAN 10/100/1000 Mbps, - wbudowany moduł Wi-Fi 802.11 n/ac, moduł Bluetooth, - wyjścia wideo: Min. 1x HDMI, 1x DisplayPort- wbudowany moduł TPM 2.0 (Trusted Platform Module)- porty USB (przód): Min. 1x USB 3.2 Gen 1, 1x USB 2.0- porty USB (tył): Min. 2x USB 3.2 Gen 1, 2x USB 2.0- zasilacz: Min. 260 W lub wyższy, z certyfikatem 80 PLUS- wymiary maksymalne wys. 350 mm, szer. 200 mm, głęb. 350mm- klawiatura i mysz w zestawie- zainstalowany system operacyjny System operacyjny Microsoft Windows 11 Pro PL 64-bit
Język Polska wersja językowa (PL)
Architektura 64-bitowa
Typ licencji Licencja wieczysta, elektroniczna lub OEM/FPP
Możliwość aktywacji Online i telefonicznie
Obsługiwane procesory 64-bitowe procesory z min. 1 GHz, 2 rdzenie, zgodne z listą obsługiwanych CPU
Windows 11
Pamięć RAM Min. 4 GB
Karta graficzna Zgodna z DirectX 12 / WDDM 2.0
TPM Wersja 2.0
Interfejs użytkownika Graficzny, z obsługą dotyku, myszy i klawiatury
Tryby pracy Obsługa trybu pulpitu zdalnego, wirtualizacji, domeny AD, BitLocker, Hyper-V
Aktualizacje Automatyczne aktualizacje bezpieczeństwa i funkcji
Zgodność Pełna kompatybilność z urządzeniami i oprogramowaniem dla Windows 11 Pro
Wsparcie Aktualizacje i wsparcie techniczne producenta
Funkcje wymagane:
Obsługa szyfrowania BitLoď¿½ system operacyjny równoważny, pod warunkiem zapewnienia identycznej lub
wyższej funkcjonalności oraz pełnej kompatybilności z oprogramowaniem działającym na Windows 11 Pro.
W przypadku zaoferowania systemu równoważnego Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia jego
dokumentacji technicznej potwierdzającej zgodność.- Gwarancja: Minimum 3 lata
Wymagania dodatkowe:
• Komputer musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą
dostawy.
• Musi posiadać certyfikat kompatybilności z Windows 11 Professional.
• Powinien być dostarczony z kompletem sterowników oraz dokumentacją użytkownika.
Minimalne wymagania techniczne dotyczące monitora:
Przekątna ekranu: min. 23,8 cala (60,5 cm)
Typ matrycy: IPS (In-Plane Switching)
Rozdzielczość: Full HD 1920 x 1080 pikseli
Częstotliwość odświeżania: min. 100 Hz
Czas reakcji: 1 ms (MPRT)
Format obrazu: 16:9
Jasność: min. 250 cd/m²
Kontrast statyczny: min. 1000:1
Kąty widzenia: 178° (pion) / 178° (poziom)
Złącza wideo: min. 1x HDMI, 1x VGA (D-Sub)
Wbudowane głośniki
Zasilacz oraz przewód HDMI w zestawie
Funkcje dodatkowe:
• redukcja emisji niebieskiego światła
• technologia eliminująca migotanie obrazu
• Możliwość montażu na uchwycie
Monitor musi być objęty gwarancją producenta minimum 24 miesiące
3. Licencja na pakiet biurowy MS OFFICE 2024 PL BOX lub ESD 69 SZTUK o parametrach:
brak ograniczeń czasowych okresu użytkowania (lub równoważny: zapewniający pełną możliwość odczytu
i edycji dokumentów utworzonych w aplikacjach wchodzących w skład pakietu MS Office 2003 bez utraty
jakichkolwiek parametrów tych dokumentów współpracujący z oprogramowaniem używanym przez
Zamawiającego m.in. szablonami opartymi na języku makropoleceń, systemem obiegu dokumentów).
Pakiet powinien zawierać co najmniej: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji,
program do obsługi poczty elektronicznej, charakteryzujący się następującymi cechami:
• pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika, dokumentacja oraz pomoc techniczna w języku
polskim,
• możliwość blokowania niebezpiecznej lub niechcianej poczty,
• prawidłowe odczytywanie i zapisywanie danych w dokumentach w formatach: DOC, .DOCX, XLS, .XLSX,
w tym obsługa formatowania, makr, formuł, formularzy w plikach wytworzonych w MS Office 2007, MS Office
2010
• zaproponowane oprogramowanie musi posiadać taki sposób licencjonowania, który zapewni jego instalację
na komputerze (komputerach) innych niż te, na których pierwotnie zainstalowano oprogramowanie,
pod warunkiem wcześniejszej deinstalacji z tego komputera (komputerów).
• możliwość instalacji na systemach operacyjnych Microsoft Windows: 10,11
zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel,
Word, Power Point w wersji 2003 oraz 2007 i 2010, z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich
funkcji specjalnych i makropoleceń.
• zamawiane oprogramowanie musi być wersją wydaną w 2024 roku, zapewniającą pełne wsparcie techniczne
na kolejne lata.
4. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe A4 1 SZTUKA o parametrach:
Typ druku Laserowy, kolorowy
Format papieru A4
Prędkość druku min. 33 str./min w kolorze i czerni
Rozdzielczość druku min. 1200 x 1200 dpi
Automatyczny dupleks Tak (druk dwustronny)
Automatyczne podajnik dokumentów (ADF) zapewniający jednoprzebiegowe kolorowe skanowanie
Pojemność podajników papieru min. 600 arkuszy (z możliwością rozbudowy do 1600)
Pojemność tacy odbiorczej min. 250 arkuszy
Obsługa gramatury papieru 60–210 g/m²
Interfejsy USB 2.0, Ethernet 10/100/1000 Base-T, możliwość drukowania mobilnego (AirPrint, Mopria, itp.)
Pamięć RAM min. 4 GB
Dysk twardy min. 16 GB SSD
Ekran dotykowy Kolorowy, min. 7 cali
Funkcje bezpieczeństwa Szyfrowanie danych, uwierzytelnianie użytkowników, bezpieczne drukowanie
Systemy operacyjne Kompatybilność z Windows 10/11, macOS, Linux
Wymiary max. 420 x 528 x 572 mm
Waga max. 38,4 kg
Certyfikaty CE, Energy Star lub równoważne
Wymagania dodatkowe:
• Sterowniki dostępne do pobrania ze strony producenta
• Urządzenie fabrycznie nowe
• Gwarancja min. 24 miesiące
• Możliwość serwisowania na terenie Polski
5. Zestaw tonerów do urządzania z poz. 4- JEDEN KOMPLET
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30232150-0 - Drukarki atramentowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryteriów oceny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymOkreślenie warunku:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów
Określenie warunku:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
3. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunku:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli
na prawidłowe wykonanie zadania.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunku:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe
wykonanie zadania.
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie
zadania
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku dotyczącego osób zdolnych do wykonania zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dokumenty składane wraz z ofertą:
• oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do
SWZ,
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z
oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw
wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w
jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału
w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje
spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.
• zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, ze wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części,
polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających
zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego
zasoby, potwierdza, ze stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych
zasobów. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi ZAŁĄCZNIK NR 9 do SWZ.
NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO:
• odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sadowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, ze nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego
aktywami nie zarządza likwidator lub sad, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani
nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej
procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem,
• oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o
treści ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SWZ w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym
wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściowa lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej
•oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp o treści
ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane wraz z ofertą:
• oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do
SWZ,
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z
oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw
wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w
jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału
w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje
spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.
• zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, ze wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części,
polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających
zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego
zasoby, potwierdza, ze stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych
zasobów. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi ZAŁĄCZNIK NR 9 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty
budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.