BZP: DOSTAWA - SPECJALISTYCZNE OPONY, DĘTKI, OCHRANIACZE I WYROBY GUMOWE DO SPRZĘTU PRZEŁADUNKOWEGO NR SPRAWY: HNS/186/MD/2025
09.07.2025
2025/BZP 00316446/01
4 Regionalna Baza Logistyczna
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA - SPECJALISTYCZNE OPONY, DĘTKI, OCHRANIACZE I WYROBY GUMOWE DO SPRZĘTU PRZEŁADUNKOWEGO
NR SPRAWY: HNS/186/MD/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 Regionalna Baza Logistyczna
1.3.) Oddział zamawiającego: 29_Obrona narodowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930077876
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pretficza 24-28
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-984
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 261651080
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4rblog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 4rblog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA - SPECJALISTYCZNE OPONY, DĘTKI, OCHRANIACZE I WYROBY GUMOWE DO SPRZĘTU PRZEŁADUNKOWEGO
NR SPRAWY: HNS/186/MD/2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d9a47d5-1ca6-4d16-b568-491510f2a31f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00316446
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00078352/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Zakup- specjalistyczne opony, dętki, ochraniacze i wyroby gumowe do sprzętu przeładunkowego
1.2.15 Zakup opon
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11409593.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Wszelka korespondencja związana z niniejszym postępowaniem winna zawierać w temacie numer sprawy – HNS/186/MD/2025.
Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
pan Sławomir NEUMANN, tel. 261 651 080, e-mail: 4rblog.przetargi@ron.mil.pl.
Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne,
w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub SWZ, a także ofert.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez System.
System jest dostępny pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/4rblog .
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania podstawowe stawiane dokumentowi – oferta:
a) powinna być sporządzona na podstawie warunków i wymagań określonych w SWZ;
b) oferta i wszelkie dokumenty lub oświadczenia składane w postępowaniu muszą być sporządzone w języku polskim;
c) oferta, wszelkie dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym są powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski – chyba, że zamawiający dopuści
w SWZ wyjątkowe odstępstwa od tej zasady;
d) powinna być sporządzona i przekazana w formie elektronicznej w formacie: doc, .docx, .pdf, xls, xlsx, jpg, jpgeg,, txt, zip., 7z, odt, ods, XAdES, PAdES (pliki wykonane
w pakiecie typu „open office”) – pod rygorem nieważności oferty;
e) nie może być sporządzona w formie pliku .xml uniemożliwiającym otwarcie
jej na komputerze Zamawiającego;
f) powinna być złożona pod rygorem nieważności:
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym osoby/osób umocowanych do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
lub
w formie elektronicznej (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób umocowanych do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/4rblog
na zasadach określonych w SWZ;
g) podpisana właściwym podpisem elektronicznym
Oferta, która zostanie złożona bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi
na niezgodność z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
h) podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania wykonawcy/wykonawców. Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu (-ów) określającego (-ych) status prawny Wykonawcy (-ów) lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy (-ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.
12.3. Zgodnie z art. 64 ustawy Pzp System jest kompatybilny ze wszystkimi podpisami elektronicznymi. Do przesłania dokumentów niezbędne jest posiadanie właściwego podpisu elektronicznego w celu potwierdzenia czynności złożenia oferty.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: http://www.nccert.pl/kontakt.htm.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administrator:
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest 4 Regionalna Baza Logistyczna (dalej: 4 RBLog), ul. Bernarda Pretficza 28, 50-984 Wrocław, reprezentowana przez Komendanta 4 RBLog, tel.: 261 650 451, e-mail: 4rblog@ron.mil.pl.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NR SPRAWY: HNS/186/MD/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA - SPECJALISTYCZNE OPONY, DĘTKI, OCHRANIACZE I WYROBY GUMOWE DO SPRZĘTU PRZEŁADUNKOWEGO wg zestawienia asortymentowo-ilościowego zawartego w formularzu ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania techniczne mu stawiane wynikają z formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ, oraz z projektowanych postanowień umowy (wraz z załącznikami) stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
Miejsce wykonania dostawy: zgodnie z § 4 Projektowanych postanowień umowy - do 4. Regionalnej Bazy Logistycznej – Skład Nowogród Bobrzański (66-010).
Warunki płatności: szczegółowe warunki i sposób płatności zostały określone
w Załączniku nr 2 do SWZ - § 7 Projektowanych postanowień umowy
Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich (PLN).
Warunki gwarancji: Szczegółowe warunki gwarancji zostały określone w § 6 stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ - Projektowanych postanowień umowy.
Podział zamówienia na części.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie 2 części.
Oferta z złożona do każdej z części zamówienia zostanie uznana za pełną jeżeli zawierać
będzie wycenione wszystkie pozycje (w zakresie danej części) wymienione w Załączniku
nr 1 do SWZ.
Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części postępowania:
Część 1 – Specjalistyczne opony w pełnym ukompletowaniu do sprzętu przeładunkowego
Część 2 – Specjalistyczne dętki do sprzętu przeładunkowego
4.2.6.) Główny kod CPV: 34350000-5 - Opony do pracy w lekkich i ciężkich warunkach
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium ceny jako jedynym kryterium oceny ofert.
Zamawiający zgodnie z art. 246 ust. 2 ustawy Pzp stosuje kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert albowiem określił w opisie przedmiotu zamówienia, wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
Jako najkorzystniejszą ofertę (spośród ofert niepodlegających odrzuceniu), Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną (obejmującą cenę zamówienia gwarantowanego oraz cenę opcji).
Ranking Wykonawców (na etapie wyboru oferty najkorzystniejszej) ułożony zostanie według cen ofert (w sposób rosnący) – od oferty z najniższą ceną do oferty z ceną najwyższą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA - SPECJALISTYCZNE OPONY, DĘTKI, OCHRANIACZE I WYROBY GUMOWE DO SPRZĘTU PRZEŁADUNKOWEGO wg zestawienia asortymentowo-ilościowego zawartego w formularzu ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania techniczne mu stawiane wynikają z formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ, oraz z projektowanych postanowień umowy (wraz z załącznikami) stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
Miejsce wykonania dostawy: zgodnie z § 4 Projektowanych postanowień umowy - do 4. Regionalnej Bazy Logistycznej – Skład Nowogród Bobrzański (66-010).
Warunki płatności: szczegółowe warunki i sposób płatności zostały określone
w Załączniku nr 2 do SWZ - § 7 Projektowanych postanowień umowy
Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich (PLN).
Warunki gwarancji: Szczegółowe warunki gwarancji zostały określone w § 6 stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ - Projektowanych postanowień umowy.
Podział zamówienia na części.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie 2 części.
Oferta z złożona do każdej z części zamówienia zostanie uznana za pełną jeżeli zawierać
będzie wycenione wszystkie pozycje (w zakresie danej części) wymienione w Załączniku
nr 1 do SWZ.
Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części postępowania:
Część 1 – Specjalistyczne opony w pełnym ukompletowaniu do sprzętu przeładunkowego
Część 2 – Specjalistyczne dętki do sprzętu przeładunkowego