BZP: Sukcesywne dostawy worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
09.07.2025
2025/BZP 00316555/01
Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250423184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Polna 71
1.5.2.) Miejscowość: Pleszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pk.pleszew@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkpleszew.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88cf69ae-d4df-41b0-9434-a1aa4e53e38f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00316555
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-88cf69ae-d4df-41b0-9434-a1aa4e53e38f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https:ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie eZamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania konta, zasady i warunki korzystania z Platformy eZamówienia określa regulamin dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu, oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy” – zawierające interaktywne instrukcje.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowo opisano w załączniku nr 6 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 9/ZP/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy foliowych worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. Charakterystyka:
1) Worki HDPE, LDP w kolorze niebieskim – ok. 700mm * 1000 mm (120l) - grubość min. 40 mikronów, półprzeźroczyste umożliwiające szybką ocenę zawartości, worki z taśmą ściągającą umieszczoną w tunelu górnej części worka, bez zgrzewu w dolnej części worka, worki konfekcjonowane w rolkach po min. 10 szt. max. 20 szt., separowane (każdy worek nawinięty na rolkę osobno), worki nie mogą posiadać perforacji służącej do odrywania, nadruk: czarny, wymiar: ok. 24*30 cm (logo firmy, adres, telefon i informacja o sposobie korzystania). Szacowana ilość: ok. 3.000 rolek po 10 szt.
2) Worki HDPE, LDP w kolorze żółtym – ok. 700mm * 1000 mm (120l) - grubość min. 40 mikronów, półprzeźroczyste umożliwiające szybką ocenę zawartości, worki z taśmą ściągającą umieszczoną w tunelu górnej części worka, bez zgrzewu w dolnej części worka, worki konfekcjonowane w rolkach po min. 10 szt. max. 20 szt., separowane (każdy worek nawinięty na rolkę osobno) (każdy worek nawinięty na rolkę osobno), worki nie mogą posiadać perforacji służącej do odrywania, nadruk: czarny, wymiar: ok. 24*30 cm (logo firmy, adres, telefon i informacja o sposobie korzystania). Szacowana ilość: ok. 11.000 rolek po 10 szt.
3) Worki HDPE, LDP w kolorze brązowe – ok. 700mm * 1000 mm (120l) - grubość min. 40 mikronów, półprzeźroczyste umożliwiające szybką ocenę zawartości, worki z taśmą ściągającą umieszczoną w tunelu górnej części worka, bez zgrzewu w dolnej części worka, worki konfekcjonowane w rolkach po min. 10 szt. max. 20 szt., separowane (każdy worek nawinięty na rolkę osobno), separowane (każdy worek nawinięty na rolkę osobno), worki nie mogą posiadać perforacji służącej do odrywania, nadruk: czarny, wymiar: ok. 24*30 cm, (logo firmy, adres, telefon i informacja o sposobie korzystania). Szacowana ilość: ok. 1.000,00 rolek po 10 szt.
4) Worki HDPE, LDP w kolorze białym – ok. 500mm * 1000 mm (80l) - grubość min. 60 mikronów, półprzeźroczyste umożliwiające szybką ocenę zawartości, worki z taśmą ściągającą umieszczoną w tunelu górnej części worka, bez zgrzewu w dolnej części worka, worki konfekcjonowane w rolkach po min. 10 szt. max. 20 szt., separowane (każdy worek nawinięty na rolkę osobno), separowane (każdy worek nawinięty na rolkę osobno), worki nie mogą posiadać perforacji służącej do odrywania, nadruk: czarny, wymiar: ok. 24*30 cm, (logo firmy, adres, telefon i informacja o sposobie korzystania). Szacowana ilość: ok. 2.000 rolek po 10 szt.
5) Worki HDPE, LDP w kolorze zielone – ok. 500mm * 1000 mm (80l) - grubość min. 60 mikronów, półprzeźroczyste umożliwiające szybką ocenę zawartości, worki z taśmą ściągającą umieszczoną w tunelu górnej części worka, bez zgrzewu w dolnej części worka, worki konfekcjonowane w rolkach po min. 10 szt. max. 20 szt., separowane (każdy worek nawinięty na rolkę osobno), separowane (każdy worek nawinięty na rolkę osobno), worki nie mogą posiadać perforacji służącej do odrywania, nadruk: czarny, wymiar: ok. 24*30 cm, (logo firmy, adres, telefon i informacja o sposobie korzystania). Szacowana ilość: ok. 3.000 rolek po 10 szt.
Ponadto:
1) Parametry worków powinny spełniać wymagania określone w normach dotyczących worków używanych do selektywnej zbiórki odpadów w gospodarstwach domowych.
2) Minimalna ilość pojedynczego zamówienia to 10.000 szt. worków danego koloru tj. 1.000 rolek.
3) W cenę należy wkalkulować wykonanie 4 matryc do nadruku dla miejscowości Pleszew – wzory w .cdr przekaże Zamawiający.
4) Miejsce dostawy magazyny: ul. Polna 71 w Pleszewie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
19640000-4 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu
18930000-7 - Worki i torby
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-01-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowo opisano w pkt. 24 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji pojedynczej dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10