BZP: Sukcesywna dostawa paliwa ciekłego ON na potrzeby Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w Łęczycach- tankowanie do zbiorników
09.07.2025
2025/BZP 00316869/01
Gminny Zakład Usług Komunalnych w Łęczycach
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa paliwa ciekłego ON na potrzeby Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w Łęczycach- tankowanie do zbiorników
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zakład Usług Komunalnych w Łęczycach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191216708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościelna 17A
1.5.2.) Miejscowość: Łęczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-218
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gzukleczyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzukleczyce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Gmina Łęczyce
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882087766
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Długa 53
1.11.4.) Miejscowość: Łęczyce
1.11.5.) Kod pocztowy: 84-218
1.11.6.) Województwo: pomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@leczyce.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-leczyce
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa paliwa ciekłego ON na potrzeby Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w Łęczycach- tankowanie do zbiorników
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3526182-e7fb-4108-a3c9-1650fac66d1e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00316869
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029999/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywna dostawa paliwa ciekłego ON na potrzeby Gminnego Zakałdu Usług Komuanlnych w Łęczycach- tankowanie do zbiornika Oczyszczalnia Łęczyce
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gmina-leczyce.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gmina-leczyce.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej https://gmina-leczyce.ezamawiajacy.pl/
2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:
3.1. Elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://gmina-leczyce.ezamawiajacy.pl/ w zakładce „Korespondencja”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.9.2025.PG
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa paliwa ciekłego ON na potrzeby Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w Łęczycach – tankowanie do zbiornika" w zakresie dostawy oleju napędowego do zbiorników zlokalizowanych na terenie GZUK Łęczyce, ul. Kościelna 17a, 84-218 Łęczyce.
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw ciekłych tj. oleju napędowego, zwane dalej paliwami do zbiornika na paliwo będącego własnością Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w Łęczycach w okresie od dnia 01 stycznia 2026r.
do dnia 31 grudnia 2026r., w ilościach niżej podanych:
1) Olej napędowy w ilości 55 913 litrów,
Wymienione w ust. 1 paliwa powinny spełniać wymagania Polskiej Normy oraz minimalne wymogi jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1018).
Sprzedaż paliwa dokonywana będzie według cennika z każdorazowym uwzględnieniem przyznanego Zamawiającemu upustu, jeśli taki został wskazany w formularzu oferty.
Określone w ust. 1 ilości paliw są wielkościami, jakie zamierza kupić Zamawiający w okresie obowiązywania umowy. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości kupowanych produktów, będących przedmiotem zamówienia w zależności od potrzeb Zamawiającego.
W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Wysokość kwotowa upustu będzie stałym składnikiem ceny za 1 litr paliwa w czasie całego okresu trwania umowy.