BZP: Dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego do Starostwa Powiatowego w Kłodzku.
09.07.2025
2025/BZP 00317025/01
Powiat Kłodzki
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego do Starostwa Powiatowego w Kłodzku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kłodzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890721233
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okrzei 1
1.5.2.) Miejscowość: Kłodzko
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 865 75 81
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.zilbert@powiat.klodzko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_klodzko
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego do Starostwa Powiatowego w Kłodzku.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e14364ad-5897-4318-b40f-f8303097b3f8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00317025
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00008690/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego do Starostwa Powiatowego w Kłodzku.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane w ramach projektu „Cyberbezpieczny Powiat Kłodzki“ w ramach projektu „Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC)“ ze środków Europejskego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_klodzko3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_klodzko
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:
- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
- przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;
- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
- przesyłania odwołania/inne
odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Kłodzku (Starosta Kłodzki) ul. Okrzei 1, 57-300 Kłodzko tel. 74 865 75 23
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, jest nim Pani Joanna Szkutnik, z którą można się kontaktować pod adresem e-mail: j.szkutnik@powiat.klodzko.pl
tel 74 865 75 15
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ORG.272.15.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca dostarczy do Starostwa Powiatowego w Kłodzku i wdroży następujące urządzenia i systemy:
Część 1 – Serwery i zasilacze,
1) System klasy NASC – 1 szt.
2) Serwer wirtualizacyjny – 2 szt.
3) Przełącznik FC – 2 szt.
4) Serwerowy system operacyjny – 2 szt.
5) Przełącznik sieciowy – 2 szt.
6) Zasilacz UPS dla serwerów – 1 szt.
7) Zasilacz UPS dla urządzeń sieciowych – 1 szt.
8) Rozbudowa serwerów – 3 szt.
9) Wsparcie posiadanego systemu backup – 1 szt
10) Wdrożenie urządzeń i systemów
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
32427000-2 - System sieciowy
48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci
48620000-0 - Systemy operacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca dostarczy do Starostwa Powiatowego w Kłodzku i wdroży następujące urządzenia i systemy - zapora sieciowa UTM – 1 kpl.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Część 1 – Serwery i zasilacze:Ze względu na zaawansowane wdrożenie dotyczące krytycznych aplikacji Zamawiającego, wymaga się aby Wykonawca dysponował odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. do wykazania, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej:
1) 2 osobami posiadającymi wiedzę i doświadczenie w zakresie: implementacji środowisk sieciowych i systemowych opartych na platformach Microsoft Server, obejmujące instalowanie i konfigurowanie elementów systemów oraz posiadającymi wiedzę i doświadczenie w zakresie zarządzania tymi środowiskami i rozwiązywania dotyczących ich problemów, obejmujące administrowanie systemami i obsługę ich użytkowników przy spełnieniu wymagań dla Microsoft Certified Solutions Associate (MCSA) lub wymagań równoważnych, tj., określonych na nie niższym poziomie jakości, potwierdzone certyfikatem Microsoft Certified Solutions Associate (MCSA) lub innym równoważnym dokumentem (zaświadczeniem);
2) 1 osobą posiadająca wiedzę i doświadczenie w zakresie definiowania i charakteryzowania najważniejszych technik ataków stosowanych przez hakerów oraz identyfikowania i analizowania podatności na ataki hakerów w organizacji a także w tworzeniu polityki na urządzeniach IDS/IPS dotyczącej wykrywania włamań, spełniającej wymagania dla Certified Ethical Hacker (CEH) lub inne równoważne, tj. określone na nie niższym poziomie jakości niż CEH, potwierdzone certyfikatem Certified Ethical Hacker (CEH) lub innym tożsamym dokumentem (zaświadczeniem);
3) 2 osobami posiadającymi wiedzę i doświadczenie z zakresu konfiguracji i rozwiązywania problemów na oferowanym przez Wykonawcę systemie kontroli dostępu do sieci klasy NAC przy użyciu praktyk spełniających wymagania określone dla certyfikatu technicznego producenta oferowanego rozwiązania lub inny równoważny dokument (zaświadczenie);
4) 1 osobą posiadająca wiedzę i doświadczenie z zakresu konfiguracji i rozwiązywania problemów na posiadanych przez Zamawiającego systemie sieci bezprzewodowej Extreme Networks przy użyciu praktyk spełniających wymagania określone dla Extreme Certified Professional in ExtremeWireless Cloud lub inne równoważne, tj. określone na nie niższym poziomie jakości niż Extreme Certified Professional in ExtremeWireless Cloud, potwierdzone Extreme Certified Professional in ExtremeWireless Cloud lub innym równoważnym dokumentem (zaświadczeniem);
5) 2 osobami posiadającymi wiedzę i doświadczenie z zakresu konfiguracji i rozwiązywania problemów na posiadanych przez Zamawiającego przełącznikach sieciowych Extreme Networks przy użyciu praktyk spełniających wymagania określone dla Extreme Certified Professional in Extreme Switching lub inne równoważne, tj. określone na nie niższym poziomie jakości niż Extreme Certified Professional in Extreme Switching, potwierdzone certyfikatem Extreme Certified Professional in Extreme Switching lub innym równoważnym dokumentem (zaświadczeniem);
6) 1 osoba posiadająca wiedzę i doświadczenie z zakresu konfiguracji i rozwiązywania problemów na posiadanych przez Zamawiającego systemu kopii zapasowej i replikacji Veeam przy użyciu praktyk spełniających wymagania określone dla Veeam Certified Engineer lub inne równoważne, tj. określone na nie niższym poziomie jakości niż Veeam Certified Engineer, potwierdzone certyfikatem Veeam Certified Engineer lub innym równoważnym dokumentem (zaświadczeniem);
7) 1 osoba posiadająca wiedzę i doświadczenie z zakresu tworzenia skryptów i programów w języku Python na posiadanym przez zamawiającego oprogramowaniu lub systemach operacyjnych. Przy użyciu praktyk spełniających wymagania dla PCAP - Certified Associate in Python Programming lub inne równoważne, tj. określone na nie niższym poziomie jakości niż PCAP - Certified Associate in Python Programming, potwierdzone certyfikatem PCAP - Certified Associate in Python Programming lub innym równoważnym dokumentem (zaświadczeniem)
8) 1 osoba posiadająca wiedzę i doświadczenie z zakresu konfiguracji i rozwiązywania problemów na posiadanej przez Zamawiającego macierzy dyskowej NetApp, przy użyciu praktyk spełniających wymagania dla NetApp Certified Data Administrator lub inne równoważne, tj. określone na nie niższym poziomie jakości niż NetApp Certified Data Administrator , potwierdzone certyfikatem NetApp Certified Data Administrator, lub innym równoważnym dokumentem (zaświadczeniem).
Dla spełnienia powyższego warunku jedna osoba nie musi posiadać certyfikatów w zakresie wszystkich powyższych obszarów, jedna osoba nie musi spełniać wszystkich powyższych punktów, jedna osoba może posiadać certyfikaty w zakresie więcej niż jednego obszaru. Powyższy warunek może być spełniony zarówno przez dwie osoby, jak i przez kilka łącznie.
Część 2 – Zapora sieciowa
Ze względu na zaawansowane wdrożenie dotyczące krytycznego systemu bezpieczeństwa Zamawiającego, wymaga się aby Wykonawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. do wykazania, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej:
1) 1 osoba posiadająca wiedzę i doświadczenie w zakresie definiowania i charakteryzowania najważniejszych technik ataków stosowanych przez hakerów oraz identyfikowania i analizowania podatności na ataki hakerów w organizacji a także w tworzeniu polityki na urządzeniach IDS/IPS dotyczącej wykrywania włamań, spełniającej wymagania dla Certified Ethical Hacker (CEH) lub inne równoważne, tj. określone na nie niższym poziomie jakości niż CEH, potwierdzone certyfikatem Certified Ethical Hacker (CEH) lub innym tożsamym dokumentem (zaświadczeniem);
2) 2 osobami posiadającymi wiedzę i doświadczenie z zakresu konfiguracji i rozwiązywania problemów na posiadanych przez Zamawiającego przełącznikach sieciowych Extreme Networks przy użyciu praktyk spełniających wymagania określone dla Extreme Certified Professional in Extreme Switching lub inne równoważne, tj. określone na nie niższym poziomie jakości niż Extreme Certified Professional in Extreme Switching, potwierdzone certyfikatem Extreme Certified Professional in Extreme Switching lub innym równoważnym dokumentem (zaświadczeniem);
3) 2 osobami posiadającymi wiedzę i doświadczenie z zakresu konfiguracji i rozwiązywania problemów na posiadanym przez Zamawiającego firewallu Sonicwall NSA3600 przy użyciu praktyk spełniających wymagania określone dla Certified SonicWall Security Professional lub inne równoważne, tj. określone na nie niższym poziomie jakości niż Certified SonicWall Security Professional, potwierdzone certyfikatem Certified SonicWall Security Professional lub innym równoważnym dokumentem (zaświadczeniem);
Dla spełnienia powyższego warunku jedna osoba nie musi posiadać certyfikatów w zakresie wszystkich powyższych obszarów, jedna osoba nie musi spełniać wszystkich powyższych punktów, jedna osoba może posiadać certyfikaty w zakresie więcej niż jednego obszaru. Powyższy warunek może być spełniony zarówno przez dwie osoby, jak i przez kilka łącznie.
Część 2 – Zapora sieciowa
Ze względu na zaawansowane wdrożenie dotyczące krytycznego systemu bezpieczeństwa Zamawiającego, wymaga się aby Wykonawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. do wykazania, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej:
1) 1 osoba posiadająca wiedzę i doświadczenie w zakresie definiowania i charakteryzowania najważniejszych technik ataków stosowanych przez hakerów oraz identyfikowania i analizowania podatności na ataki hakerów w organizacji a także w tworzeniu polityki na urządzeniach IDS/IPS dotyczącej wykrywania włamań, spełniającej wymagania dla Certified Ethical Hacker (CEH) lub inne równoważne, tj. określone na nie niższym poziomie jakości niż CEH, potwierdzone certyfikatem Certified Ethical Hacker (CEH) lub innym tożsamym dokumentem (zaświadczeniem);
2) 2 osobami posiadającymi wiedzę i doświadczenie z zakresu konfiguracji i rozwiązywania problemów na posiadanych przez Zamawiającego przełącznikach sieciowych Extreme Networks przy użyciu praktyk spełniających wymagania określone dla Extreme Certified Professional in Extreme Switching lub inne równoważne, tj. określone na nie niższym poziomie jakości niż Extreme Certified Professional in Extreme Switching, potwierdzone certyfikatem Extreme Certified Professional in Extreme Switching lub innym równoważnym dokumentem (zaświadczeniem);
3) 2 osobami posiadającymi wiedzę i doświadczenie z zakresu konfiguracji i rozwiązywania problemów na posiadanym przez Zamawiającego firewallu Sonicwall NSA3600 przy użyciu praktyk spełniających wymagania określone dla Certified SonicWall Security Professional lub inne równoważne, tj. określone na nie niższym poziomie jakości niż Certified SonicWall Security Professional, potwierdzone certyfikatem Certified SonicWall Security Professional lub innym równoważnym dokumentem (zaświadczeniem);
Dla spełnienia powyższego warunku jedna osoba nie musi posiadać certyfikatów w zakresie wszystkich powyższych obszarów, jedna osoba nie musi spełniać wszystkich powyższych punktów, jedna osoba może posiadać certyfikaty w zakresie więcej niż jednego obszaru. Powyższy warunek może być spełniony zarówno przez dwie osoby, jak i przez kilka łącznie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu opisanych w dziale V ust 2 pkt 4 SWZ, dotyczących zdolności technicznych – kwalifikacji zawodowych, Zamawiający wezwie Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnego na dzień składania wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, określonych w dziale V ust 2 pkt 4 SWZ, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający ustanawia wadium dla Części 1 - Serwery i zasilacze, w wysokości 10.000,00 zł. Wadium wniesione w pieniądzach Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek Zamawiającego VeloBank S.A. w Warszawie – 50 1560 0013 2005 4225 7000 0005 - z adnotacją „Dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego do Starostwa Powiatowego w Kłodzku”Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 97 ust 7 ustawy PZP.
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp , składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w jakim każdy z Wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
W przypadku oferty wspólnej:
1) Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) ofertę składa (oraz podpisuje) pełnomocnik (np. Lider Konsorcjum) w imieniu wszystkich Wykonawców,
3) stosowne pełnomocnictwo w oryginale w formie elektronicznej przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym; lub kopii poświadczonej notarialnie opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. uprawniające do wykonania określonych czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tj. Wykonawców określonych w art. 58 ust. 1 uPzp), zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.