BZP: Rozbudowa placu zabaw przy Klubie Dziecięcym w Gwiazdowie
09.07.2025
2025/BZP 00317214/01
Gmina Sławno
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Rozbudowa placu zabaw przy Klubie Dziecięcym w Gwiazdowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sławno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979909
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: I Pułku Ułanów 11
1.5.2.) Miejscowość: Sławno
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 810 75 26
1.5.8.) Numer faksu: +48 59 810 75 26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaslawno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.slawno.ibip.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa placu zabaw przy Klubie Dziecięcym w Gwiazdowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-475c3686-5c5b-465f-a104-aedb400366c1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00317214
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027293/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Rozbudowa placu zabaw przy Klubie Dziecięcym w Gwiazdowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak
2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:
art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-475c3686-5c5b-465f-a104-aedb400366c13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-475c3686-5c5b-465f-a104-aedb400366c1.
4. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
5. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-475c3686-5c5b-465f-a104-aedb400366c1.
6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
7. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
9. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
10. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
11. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
c. d. w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L z 2016 r. Nr 119 poz. 1 i z 2018 r. Nr 127 poz. 2), zwanym dalej „RODO” informujemy, że:
1. administratorem danych osobowych jest Gmina Sławno – Urząd Gminy Sławno, 76-100 Sławno, ul. I Pułku Ułanów 11, tel. +48 59 810 75 26,
e-mail: sekretariat@gminaslawno.pl;
2. we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z inspektorem danych osobowych, e-mail: odo@gminaslawno.pl, tel. 59 810 75 26 lub na adres wskazany powyżej;
3. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Rozbudowa placu zabaw przy Klubie Dziecięcym w Gwiazdowie” ZPOP.271.25.2025, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego oraz jego realizacji;
4. dane osobowe mogą zostać przekazane / powierzone osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania przetargowego w oparciu o art. 18, 19, 74, 75 i 76 ustawy Pzp oraz podmiotom, które na mocy obowiązujących przepisów prawa mogą dokonywać oceny, weryfikacji i kontroli prowadzonego postępowania i realizacji zadania, w tym w szczególności dokumentacji związanej z pozyskiwaniem środków finansowych pochodzących z budżetu państwa i Unii Europejskiej;
5. dane osobowe nie będą przekazywane poza teren Polski / UE / Europejskiego Obszaru Gospodarczego;
6. dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z obowiązujących terminów archiwizacji, w tym w szczególności w oparciu o zapisy ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 2320 z późn. zm.), ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z późn. zm.) oraz ustawy Pzp;
7. obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a konsekwencje ich niepodania wynikają z ustawy Pzp;
8. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, o którym mowa w art. 22 RODO;
9. osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
1) dostępu do danych na podstawie art. 15 RODO;
2) sprostowania danych zgodnie z zapisami art. 16 RODO;
3) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO z wyjątkiem przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10. osoba, której dane dotyczą nie ma prawa do:
1) usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d i e RODO;
2) przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c i e RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPOP.271.25.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa placu zabaw przy Klubie Dziecięcym w Gwiazdowie.
2. Lokalizacja – dz. nr 210/2 obręb ewidencyjny Gwiazdowo, Gmina Sławno.
3. Przedmiar stanowiący załącznik nr 6 do SWZ jest elementem pomocniczym i nie jest podstawą do wyceny.
4. Rozbudowa placu zabaw przy Klubie Dziecięcym w Gwiazdowie:
1) Budowa nawierzchni bezpiecznej – nawierzchnia z piasku płukanego zgodnego z wymogami normy PN-EN 1177, o wielkości ziarna 0-2 mm, grubość warstwy 30 cm, pod piaskiem na całej powierzchni należy umieścić geowłókninę gramatury min. 90 gram;
2) Dostawa i montaż 3 ławek parkowych – stelaż stalowy wykonany z rur średnicy 60 mm, ocynkowanych, malowanych proszkowo w kolorze czarnym, deski z drewna sezonowanego, impregnowanego ciśnieniowo, kolor do ustalenia na etapie wykonawstwa;
3) Wykonanie nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej – wykonanie nawierzchni betonowej pod altaną z kostki betonowej gr. 6 cm w kolorze szarym lub grafitowym, przekrój warstw:
a) obrzeża betonowe 8x30 cm;
b) kostka betonowa 6 cm;
c) podsypka cementowo – piaskowa – 5 cm;
d) piasek – 20 cm;
e) grunt rodzimy.
4) Wykonanie trawnika – wykonanie prac glebogryzarką na istniejącym trawniku, wyrównanie podłoża, dowóz humusu, ułożenie siatki na krety, wałowanie podłoża, siew trawy, wałowanie podłoża;
5) Dostawa i montaż altany rekreacyjnej – altana 4x6m, drewniana, drewno impregnowane ciśnieniowo lub zanurzeniowo, wyposażona w trzy ławo stoły o długości min. 200 cm każdy, pokrycie dachowe z blacho dachówki powlekanej. Kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie wykonawstwa. Projekt techniczny altany po stronie Wykonawcy;
6) Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz tablicy informacyjnej (podane wymiary z tolerancją +/- 5 %):
a) Tablica do rysowania – urządzenie zabawowe składająca się z tablic/y w kolorze czarnym do rysowania kredą, ścieralnych, na stelażu drewnianym z elementami stalowymi o wymiarach: ok. długość 1,31m, szerokość 1,31m i wysokości 1,4 m. Grupa wiekowa: 2+. Elementy składowe: 3 słupki drewniane, 2 dwustronne tablice do malowania kredą, elementy do montażu w gruncie. Stosowane materiały:
stelaż drewniany z elementami stalowymi,
elementy metalowe ocynkowane i malowane proszkowo farbami odpornymi na promienie UV,
elementy wystające (śruby, łączenia i nakrętki) zabezpieczone wandaloodpornymi zaślepkami z poliamidu,
elementy do zabetonowania w gruncie.
b) Telefon akustyczny w formie kwiatów – urządzenie zabawowe w formie rury głosowej składającej się z dwóch kwiatów do porozumiewania się na odległość do 20m, o wymiarach ok.: długość 0,51, szerokość 0,38m i wysokości 1,31 m. Grupa wiekowa: 2-12 lat. Elementy składowe – 2 kwiatki stalowe z płatkami elementami ozdobnymi z płyty HDPE/HPL. Stosowane materiały:
elementy stalowe ze stali konstrukcyjne, węglowej, ocynkowanej i malowanej proszkowo farbami odpornymi na promienie UV;
elementy wystające (śruby, łączenia i nakrętki) zabezpieczone wandaloodpornymi zaślepkami z poliamidu
płatki wykonane z kolorowych płyt polietylenowych HDPE/HPL całkowicie odpornych na działanie warunków atmosferycznych.
c) Ksylofon „Cymbałki” – urządzenia zabawowe w formie wielokolorowych cymbałek wyposażonych w różne rodzaje sztabek akustycznych. Sztabki zamontowane są na rezonatorach, pozwalających na maksymalną wibrację. Zamontowane na słupku do zabetonowania w ziemi. Grupa wiekowa: 2-14 lat. Elementy składowe: sztabki akustyczne, pałeczki/ka do gry, słup stalowy z rezonatorami. Stosowane materiały:
konstrukcja stalowa, nierdzewna malowany farbami odpornymi na promienie UV;
elementy z aluminium lub plastiku wzmocnionego włóknem szklanym.
d) Warzywnik Modułowy – zestaw skrzyni modułowych do wysiewu warzyw składający się z skrzyni bazowej i dostawki/ek. Grupa wiekowa: 3+. Elementy składowe: skrzynia bazowa o wysokości 47 cm i szerokości obu boków 224 cm, skrzynie dostawki średnie o wysokości 32 cm i szerokości 224 cm boki lub/i niższe o wysokości 17 cm. Stosowane materiały:
elementy drewniany z kantówki;
wyściółka boczna zapobiegająca nasiąkanie desek wodą.
e) Bujak podwójny sprężynowy – Krówka – dwuosobowy bujak wagowy na sprężynie z wizerunkiem uśmiechniętej krówki, wyposażony w rączki do trzymania rąk i nóg. Grupa wiekowa: 2-8 lat. Elementy składowe: sprężyna, 2 zestawy uchwytów na ręce i nogi, elementy ozdobne z płyty HDPE, 2 siedziska z płyty HDPE, elementy konstrukcyjne do zakotwienia w gruncie. Stosowane materiały:
elementy stalowe ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo farbami odpornymi na promienie UV;
uchwyty z poliamidu wtryskowego;
elementy kolorowe z płyty HDPE;
stal sprężynowa;
elementy wystające (śruby, łączenia i nakrętki) zabezpieczone wandaloodpornymi zaślepkami z poliamidu.
f) Kuchnia błotna – urządzenie zabawowe składające się dwóch słupków drewnianych połączonych kontuarem umieszczonym na wysokości 0,5 m i szerokości 0,35 m, oraz nadstawki nad kontuarem o wysokości 1,31 m (w najwyższym punkcie). Całkowita długość urządzenia zabawowego 2,46 m. Grupa wiekowa: 2-14 lat. Elementy składowe: elementy ozdobne z płyty HDPE zdobionym grawerem garnków kuchennych, zlewów i palników; 2 słupki drewniane; elementy konstrukcyjne do zakotwienia w gruncie. Stosowane materiały:
elementy stalowe ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo farbami odpornymi na promienie UV;
elementy kolorowe z płyty HDPE;
drewno impregnowane;
elementy wystające (śruby, łączenia i nakrętki) zabezpieczone wandaloodpornymi zaślepkami z poliamidu;
cztery kotwy do zabetonowania konstrukcji w gruncie.
g) Karuzela tarczowa z siedziskami – karuzela do wirowania na siedząco ze stolikiem do obracania konstrukcji o średnicy 1,50 m i wysokości 0,85 m. Grupa wiekowa: 2-12 lat. Elementy składowe: 2 siedziska z płyty HDPE zamontowanych na słupkach-barierkach stalowych, podest antypoślizgowy okrągły, kierownica z płyty HDPE na słupie stalowym, łożysko obrotowe. Stosowane materiały:
konstrukcje stalowe ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo farbami odpornymi na promienie UV;
elementy kolorowe z płyty HDPE, HPL;
łożyskowane;
antypoślizgowa blacha ryflowana na podeście;
elementy wystające (śruby, łączenia i nakrętki) zabezpieczone wandaloodpornymi zaślepkami z poliamidu;
elementy do zamontowania konstrukcji w gruncie.
h) Huśtawka metalowa wahadłowa potrójna – urządzenie zabawowe do huśtania się z siedziskiem typu Bocianie i dwoma siedziskami płaskimi, o proponowanych wymiarach: 2,04 m x 5,80 m i wysokości 2,39 m. Grupa wiekowa: 3 -14 lat. Elementy składowe: konstrukcja nośna ze stali w tym 6 stalowych słupów osadzonych trwale w gruncie, połączone poprzeczną belką nośną z zawiesiami, 2 siedziska płaskie otwarte, siedzisko typu bocian, łańcuchy do zawieszenia na zawiesiach, konstrukcja zawieszenia łańcuchów uniemożliwia „skręcanie się” łańcuchów, elementy konstrukcyjne do zakotwienia w gruncie. Stosowane materiały: elementy metalowe ze stali nierdzewnej ocynkowanej, malowanej proszkowo, farbami odpornymi na promienie UV; elementy wystające (śruby, łączenia i nakrętki) zabezpieczone wandaloodpornymi zaślepkami z poliamidu; lina z rdzeniem stalowym w oplocie z polipropylenu; łańcuchy ze stali nierdzewnej; siedzisko płaskie o konstrukcji aluminiowej pokryte gumą; linowe bocianie gniazdo z rdzeniem metalowym, łączniki lin aluminiowe i poliamidowe,
i) Kopalnia piasku – urządzenie zabawowe składająca się z wciągarki do piasku z wiaderkiem na maszcie, rynną przesypowej, stolika przesypowego z sitkiem oraz ścianki funkcyjnej o wymiarach: 2,97 m długości i szerokości 1,09 m urządzenia. Grupa wiekowa: 1-8 lat. Elementy składowe: maszt z liną o wysokości 2,14 m, wiaderko gumowe, 1 rynna przesypowa o długości do 1,5m, 1 stolik przesypowy o wysokości 0,53 m, lina z kołowrotkiem, elementy konstrukcyjne do zakotwiczenia w gruncie. Stosowane materiały:
elementy stalowe ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo farbami odpornymi na promienie UV;
elementy kolorowe z płyty HDPE;
lina z rdzeniem stalowym w oplocie z polipropylenu;
elementy wystające (śruby, łączenia i nakrętki) zabezpieczone wandaloodpornymi zaślepkami z poliamidu.
j) Wciągarka do piasku – składająca się z masztu do wciągania pisku, lejka do przesiewania piasku, wiaderka, oraz podestów przesypowych. Urządzenie zabawowe o wymiarach: szerokość 0,96 m, długość 1,6 m. Grupa wiekowa: 1-8 lat. Elementy składowe: maszt z o wysokości 1,98 m wiaderkiem, 1 lejka do przesiewania piasku, 1 gumowe wiaderko, 4 stoliki przesypowe o wymiarach do wysokości do 0,53 m, lina z kołowrotkiem, elementy konstrukcyjne do zakotwiczenia w gruncie. Stosowane materiały:
konstrukcja ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo farbami odpornymi na promienie UV;
elementy kolorowe z płyty HDPE;
elementy wystające (śruby, łączenia i nakrętki) zabezpieczone wandaloodpornymi zaślepkami z poliamidu.
k) Urządzenie wspinaczkowe – Ośmiornica – figura do wspinaczki z gumowych szerokich słupków różnej wielkości ułożonych narastająco o proponowanej wysokości maksymalnej elementów 0,85 m oraz rozpiętości ramion wspinaczkowych szerokości 4,75 m na 4,79 m. Grupa wiekowa: 2-10 lat. Elementy składowe: figura ośmiornicy, słupki do stawania. Stosowane materiały – konstrukcja z laminatu i granulatu gumowego SBR, pokryta kolorową warstwą z gumy EPDM.
c. d. w SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Maksymalna liczba punktów w danym kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %.
2. Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.
3. Przyznawanie liczby punków poszczególnym ofertom będzie się odbywać według następujących zasad:
a) Cena oferty.
Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa – podana w Formularzu oferty (stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ). Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona według wzoru:
najniższa cena brutto spośród złożonych ofert
liczba punktów = -------------------------------------- x 60 pkt.
cena brutto oferty ocenianej
b) Okres obowiązywania gwarancji.
Okres obowiązywania gwarancji na zrealizowane dostawy nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu umowy i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zamawiający dokona stosownego obliczenia na podstawie wypełnionego Formularza oferty (stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ) i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy o długości okresu obowiązywania gwarancji. Liczba punktów, jaką można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
Go - Gmin
G = ----------------------- x 40 pkt.
Gm - Gmin
gdzie:
G - wartość punktowa, jaką uzyskała oferta w kryterium okres obowiązywania gwarancji;
- minimalny okres obowiązywania gwarancji (36 miesięcy);
- okres obowiązywania gwarancji w ofercie badanej;
- najdłuższy okres obowiązywania gwarancji spośród złożonych ofert.
4. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny oferty.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
7. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
8. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
9. Komisja Przetargowa sprawdzi czy oferta spełnia warunki i wymogi ustawy Pzp i SWZ.
10. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
11. Na podstawie kryteriów oceny ofert Zamawiający będzie oceniał każdą spośród ofert nie podlegających odrzuceniu i wybierze ofertę najkorzystniejszą.
12. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zajdzie co najmniej jedna z przesłanek wymienionych w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.
13. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający informuje równocześnie Wykonawców, którzy złożyli oferty, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, o:
1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, jeżeli są miejscami wykonywania działalności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację;
2) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone.
c. d. w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres obowiązywania gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ i w art. 112 ustawy Pzp:1) posiadający zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, tj.:
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, w których co najmniej 30% pracowników stanowią osoby bezrobotne w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1409, z późn. zm.) lub właściwych przepisach państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a zatrudnienie tych osób w podmiocie nastąpiło nie wcześniej niż 24 miesiące od dnia wskazanego jako dzień składania ofert w niniejszym postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia załączonego do oferty na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ. Warunek musi być spełniony również w całym okresie realizacji zamówienia.
2) posiadający uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj.:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia – nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu;
3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia, tj.:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia – nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu;
4) posiadający zdolności techniczne lub zawodowe zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia, tj.:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia – nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu określonych przez Zamawiającego warunków wynikających z art. 94 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;
muszą ustanowić Pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów;
pełnomocnictwo musi jednocześnie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem;
przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
2. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców powinna spełniać następujące wymagania:
1) musi być zgodna z postanowieniami SWZ;
2) sposób składania dokumentów w przypadku składania oferty wspólnej:
a) dokumenty wspólne, takie jak:
oferta (Załącznik nr 1 do SWZ);
oświadczenie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 4 do SWZ);
oświadczenie o spełnianiu określonych przez Zamawiającego warunków wynikających z art. 94 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 5 do SWZ);
podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik (Lider) w imieniu całego konsorcjum.
b) dokumenty, takie jak:
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia (Załącznik nr 3 do SWZ);
składa każdy z partnerów konsorcjum w imieniu swojej firmy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp, które zostaną wyrażone w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą nastąpić wyłącznie w następujących sytuacjach:1) wprowadzanie istotnych zmian do przedmiotu zamówienia spowodowanych uwarunkowaniami formalno – prawnymi lub technicznymi, bez konieczności zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy;
2) zmiany kwoty i terminu wykonania umowy, w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
b) wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany, na podstawie której Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, przez co niemożliwe jest dotrzymanie terminu o którym mowa w umowie,
c) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego nie wynikające z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
d) wyrażenia zgody przez Zamawiającego na skrócenia terminu realizacji,
e) wystąpienia opóźnienia w uzyskiwaniu decyzji i uzgodnień wydawanych przez inne organy w stosunku do terminów przewidzianych ustawowo lub w stosunku do innych przepisów z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,
f) w sytuacji opóźnienia przez Zamawiającego przekazania danych na podstawie, których Wykonawca realizuje umowę.
3) w zakresie zmiany wynagrodzenia w związku ze zmianą stawki obowiązującego podatku od towarów i usług (VAT).
2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego:
1) opis propozycji zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy,
4) opis wpływu zmiany na harmonogram realizacji i fakturowania oraz termin wykonania umowy.
3. Wykonawca nie będzie uprawniony do żądania przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę – w takim przypadku koszty dodatkowe związane takimi zmianami ponosi Wykonawca.
4. Powyższe zmiany nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
5. Poza przypadkami opisanymi w niniejszym paragrafie, zmiana umowy może nastąpić w przypadkach przewidzianych w art. 455 ust. 1 pkt. 2 – 4 i ust. 2 ustawy Pzp.