BZP: Dostawa przyborów i środków do utrzymania higieny osobistej oraz konserwacji obuwia (zamówienie z podziałem na 3 części)
10.07.2025
2025/BZP 00319070/01
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa przyborów i środków do utrzymania higieny osobistej oraz konserwacji obuwia (zamówienie z podziałem na 3 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 261 15 56 59
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa przyborów i środków do utrzymania higieny osobistej oraz konserwacji obuwia (zamówienie z podziałem na 3 części)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-486aff8d-3e20-47a6-9264-6469a106d145
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00319070
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11402683.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1140268
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej Wykonawca winien posługiwać się nazwą i numerem postępowania.
3. Ofertę wraz z załącznikami wymaganymi do oferty należy złożyć w oryginale w formie elektronicznej opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym – za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1140268.
4. Składanie przez Wykonawców:
a) wniosków o wyjaśnienie treści SWZ;
b) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
c) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
d) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
e) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
f) przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;
g) przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
h) przesyłania odwołania/inne;
– odbywa się za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
5.Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
6.Uwaga! Wykonawca niezalogowany korzystający z “Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po kliknięciu przycisku Wyślij, otrzyma na adres mailowy, podany w polu Twój adres e-mail, wiadomość mailową zawierającą kod uwierzytelniający. Kod należy wpisać w polu Kod Uwierzytelniający, a następnie potwierdzić przyciskiem Wyślij.
7. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
8. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r.w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer;
d) włączona obsługa JavaScript;
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3;
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
15. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: musi zapoznać się z instrukcją dostępną na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. W związku z wprowadzeniem do krajowego porządku prawnego postanowień Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, a także ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych informuje się, iż na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: https://34wog.wp.mil.pl/pozostae-2017-01-16-v/ochrona-danych-osobowych-2018-10-01-f/klauzule-informacyjne-2019-07-31-q/ zawarto stosowną klauzulę informacyjną dla osób fizycznych przystępujących i biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni zapoznać się treścią przedmiotowej klauzuli jak również respektować zawarte w niej postanowienia i zasady.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/64/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa saszetek, igielników i przyborów do konserwacji obuwia dla DZSW. Szczegółową specyfikację ilościową oraz jakościową, w tym charakterystykę przedmiotu zamówienia, szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej: „OPZ”) określa załącznik nr 2 oraz załącznik nr 1A do SWZ.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar po cenach jednostkowych podanych w formularzach kalkulacji ceny ofertowej.
Przedmiot zamówienia w zakresie każdej części winien być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych.
Do czasu odbioru towaru przez Zamawiającego ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub jego utratą ponosi Wykonawca.
Dostarczony towar musi posiadać okres minimalnej trwałości wynoszący co najmniej 18 miesięcy liczony od daty odbioru towaru przez Zamawiającego.
Dostarczony towar będzie umieszczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi lub jakościowymi.
Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
39812200-9 - Pasty do butów
39227110-3 - Igły krawieckie
33914000-0 - Nici, igły i zaciski do autopsji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zgodnie z art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji udzielane na zasadach, o których mowa w umowie.Prawem opcji objęta jest dostawa towaru w zakresie maksymalnym, określonym w Załączniku nr 1A do SWZ.
Dostawy objęte prawem opcji muszą być realizowane na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego z zastrzeżeniem, że termin dostawy wynosi 14 dni od otrzymania oświadczenia przez Wykonawcę.
Zamawiający jest uprawniony według własnego wyboru do składania oświadczenia w przedmiocie zamówienia udzielanego w ramach prawa opcji kilkakrotnie albo jednokrotnie.
W ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega sobie możliwość pełnego albo wyłącznie częściowego wykorzystania zamówień objętych prawem opcji, co każdorazowo zostanie sprecyzowane w oświadczeniu o udzieleniu zamówienia składanym w ramach prawa opcji. Złożenie oświadczenia o udzieleniu zamówienia w ramach prawa opcji zostanie poprzedzone konsultacją Zamawiającego z Wykonawcą dotyczącą rodzaju oraz ilości zamawianego towaru.
Zamawiający wymaga, aby wartości cen jednostkowych zaoferowane przez Wykonawcę były jednakowe w odniesieniu do zamówienia podstawowego oraz zamówień udzielanych w ramach prawa opcji.
Prawo opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy.
W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu prawa opcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić w przypadku przydzielenia środków finansowych na realizacje zadań stanowiących przedmiot umowy i w konsekwencji pokrycia w planie finansowym Zamawiającego w określonym opcją zakresie. Każdorazowo warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji z określeniem zakresu realizacji udzielanego zamówienia.
Oświadczenia w przedmiocie udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji zostaną złożone najpóźniej do dnia 14 listopada 2025 r.
Niezłożenie przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystania z prawa opcji albo złożenie zamówienia w ramach prawa opcji, w zakresie mniejszym niż maksymalny poziom prawa opcji, oznacza rezygnację Zamawiającego z pozostałej części przedmiotu umowy.
Bez względu na to, na jakim poziomie zostaną Wykonawcy udzielone zamówienia w ramach prawa opcji, Wykonawcy zawsze przysługiwało będzie wyłącznie wynagrodzenie z tytułu wykonanych dostaw.
Wykonawca oświadcza, że zgadza się na przewidziane umową prawo opcji i nie przysługuje mu żadne roszczenie z tytułu niezłożenia przez Zamawiającego zamówień objętych prawem opcji lub złożenie zamówień w ramach prawa opcji w zakresie mniejszym, niż ilości maksymalne.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej stosując następujące kryteria oceny ofert, tj.:
Cena - 100,00 pkt
2. Kryterium „Cena”
W powyższym kryterium Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 100 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SWZ. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem: C0=CMIN/CBx100 pkt
gdzie:
C0 – liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 100 pkt
CMIN – najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu;
CB – zaproponowana cena oferty badanej.
3. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia oddzielnie. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
4. Zamówienie udzielone zostanie temu Wykonawcy, który:
1) spełni wymagania określone w niniejszej SWZ oraz ustawie Pzp;
2) przedłoży ofertę, która uzyska największą liczbę punktów wyliczonych zgodnie z algorytmem wskazanym przez Zamawiającego.
5. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena lub koszt, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
6. Kryterium oceny ofert odnosi się zarówno do zamówienia podstawowego, w zakresie wszystkich części niniejszego postępowania, jak również do zamówienia w zakresie prawa opcji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa przedmiotów do higieny - szczegółową specyfikację ilościową oraz jakościową, w tym charakterystykę przedmiotu zamówienia, szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej: „OPZ”) określa załącznik nr 2 oraz załącznik nr 1B do SWZ.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar po cenach jednostkowych podanych w formularzach kalkulacji ceny ofertowej.
Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych.
Do czasu odbioru towaru przez Zamawiającego ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub jego utratą ponosi Wykonawca.
Dostarczony towar musi posiadać okres minimalnej trwałości wynoszący co najmniej 18 miesięcy liczony od daty odbioru towaru przez Zamawiającego.
Dostarczony towar będzie umieszczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi lub jakościowymi.
Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33711700-4 - Artykuły i preparaty do higieny jamy ustnej lub zębów
33721200-2 - Maszynki do golenia
33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zgodnie z art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji udzielane na zasadach, o których mowa w umowie.Prawem opcji objęta jest dostawa towaru w zakresie maksymalnym, określonym w Załączniku nr 1B do SWZ.
Dostawy objęte prawem opcji muszą być realizowane na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego z zastrzeżeniem, że termin dostawy wynosi 14 dni od otrzymania oświadczenia przez Wykonawcę.
Zamawiający jest uprawniony według własnego wyboru do składania oświadczenia w przedmiocie zamówienia udzielanego w ramach prawa opcji kilkakrotnie albo jednokrotnie.
W ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega sobie możliwość pełnego albo wyłącznie częściowego wykorzystania zamówień objętych prawem opcji, co każdorazowo zostanie sprecyzowane w oświadczeniu o udzieleniu zamówienia składanym w ramach prawa opcji. Złożenie oświadczenia o udzieleniu zamówienia w ramach prawa opcji zostanie poprzedzone konsultacją Zamawiającego z Wykonawcą dotyczącą rodzaju oraz ilości zamawianego towaru.
Zamawiający wymaga, aby wartości cen jednostkowych zaoferowane przez Wykonawcę były jednakowe w odniesieniu do zamówienia podstawowego oraz zamówień udzielanych w ramach prawa opcji.
Prawo opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy.
W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu prawa opcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić w przypadku przydzielenia środków finansowych na realizacje zadań stanowiących przedmiot umowy i w konsekwencji pokrycia w planie finansowym Zamawiającego w określonym opcją zakresie. Każdorazowo warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji z określeniem zakresu realizacji udzielanego zamówienia.
Oświadczenia w przedmiocie udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji zostaną złożone najpóźniej do dnia 14 listopada 2025 r.
Niezłożenie przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystania z prawa opcji albo złożenie zamówienia w ramach prawa opcji, w zakresie mniejszym niż maksymalny poziom prawa opcji, oznacza rezygnację Zamawiającego z pozostałej części przedmiotu umowy.
Bez względu na to, na jakim poziomie zostaną Wykonawcy udzielone zamówienia w ramach prawa opcji, Wykonawcy zawsze przysługiwało będzie wyłącznie wynagrodzenie z tytułu wykonanych dostaw.
Wykonawca oświadcza, że zgadza się na przewidziane umową prawo opcji i nie przysługuje mu żadne roszczenie z tytułu niezłożenia przez Zamawiającego zamówień objętych prawem opcji lub złożenie zamówień w ramach prawa opcji w zakresie mniejszym, niż ilości maksymalne.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej stosując następujące kryteria oceny ofert, tj.:
Cena - 100,00 pkt
2. Kryterium „Cena”
W powyższym kryterium Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 100 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SWZ. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem: C0=CMIN/CBx100 pkt
gdzie:
C0 – liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 100 pkt
CMIN – najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu;
CB – zaproponowana cena oferty badanej.
3. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia oddzielnie. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
4. Zamówienie udzielone zostanie temu Wykonawcy, który:
1) spełni wymagania określone w niniejszej SWZ oraz ustawie Pzp;
2) przedłoży ofertę, która uzyska największą liczbę punktów wyliczonych zgodnie z algorytmem wskazanym przez Zamawiającego.
5. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena lub koszt, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
6. Kryterium oceny ofert odnosi się zarówno do zamówienia podstawowego, w zakresie wszystkich części niniejszego postępowania, jak również do zamówienia w zakresie prawa opcji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa środków do higieny - szczegółową specyfikację ilościową oraz jakościową, w tym charakterystykę przedmiotu zamówienia, szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej: „OPZ”) określa załącznik nr 2 oraz załącznik nr 1C do SWZ.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar po cenach jednostkowych podanych w formularzach kalkulacji ceny ofertowej.
Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych.
Do czasu odbioru towaru przez Zamawiającego ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub jego utratą ponosi Wykonawca.
Dostarczony towar musi posiadać okres minimalnej trwałości wynoszący co najmniej 18 miesięcy liczony od daty odbioru towaru przez Zamawiającego.
Dostarczony towar będzie umieszczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi lub jakościowymi.
Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33711800-5 - Preparaty do golenia
33711700-4 - Artykuły i preparaty do higieny jamy ustnej lub zębów
39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące
33711540-4 - Kremy lub płyny parafarmaceutyczne
33711900-6 - Mydło
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zgodnie z art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji udzielane na zasadach, o których mowa w umowie.Prawem opcji objęta jest dostawa towaru w zakresie maksymalnym, określonym w Załączniku nr 1B do SWZ.
Dostawy objęte prawem opcji muszą być realizowane na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego z zastrzeżeniem, że termin dostawy wynosi 14 dni od otrzymania oświadczenia przez Wykonawcę.
Zamawiający jest uprawniony według własnego wyboru do składania oświadczenia w przedmiocie zamówienia udzielanego w ramach prawa opcji kilkakrotnie albo jednokrotnie.
W ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega sobie możliwość pełnego albo wyłącznie częściowego wykorzystania zamówień objętych prawem opcji, co każdorazowo zostanie sprecyzowane w oświadczeniu o udzieleniu zamówienia składanym w ramach prawa opcji. Złożenie oświadczenia o udzieleniu zamówienia w ramach prawa opcji zostanie poprzedzone konsultacją Zamawiającego z Wykonawcą dotyczącą rodzaju oraz ilości zamawianego towaru.
Zamawiający wymaga, aby wartości cen jednostkowych zaoferowane przez Wykonawcę były jednakowe w odniesieniu do zamówienia podstawowego oraz zamówień udzielanych w ramach prawa opcji.
Prawo opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy.
W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu prawa opcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić w przypadku przydzielenia środków finansowych na realizacje zadań stanowiących przedmiot umowy i w konsekwencji pokrycia w planie finansowym Zamawiającego w określonym opcją zakresie. Każdorazowo warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji z określeniem zakresu realizacji udzielanego zamówienia.
Oświadczenia w przedmiocie udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji zostaną złożone najpóźniej do dnia 14 listopada 2025 r.
Niezłożenie przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystania z prawa opcji albo złożenie zamówienia w ramach prawa opcji, w zakresie mniejszym niż maksymalny poziom prawa opcji, oznacza rezygnację Zamawiającego z pozostałej części przedmiotu umowy.
Bez względu na to, na jakim poziomie zostaną Wykonawcy udzielone zamówienia w ramach prawa opcji, Wykonawcy zawsze przysługiwało będzie wyłącznie wynagrodzenie z tytułu wykonanych dostaw.
Wykonawca oświadcza, że zgadza się na przewidziane umową prawo opcji i nie przysługuje mu żadne roszczenie z tytułu niezłożenia przez Zamawiającego zamówień objętych prawem opcji lub złożenie zamówień w ramach prawa opcji w zakresie mniejszym, niż ilości maksymalne.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej stosując następujące kryteria oceny ofert, tj.:
Cena - 100,00 pkt
2. Kryterium „Cena”
W powyższym kryterium Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 100 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SWZ. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem: C0=CMIN/CBx100 pkt
gdzie:
C0 – liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 100 pkt
CMIN – najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu;
CB – zaproponowana cena oferty badanej.
3. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia oddzielnie. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
4. Zamówienie udzielone zostanie temu Wykonawcy, który:
1) spełni wymagania określone w niniejszej SWZ oraz ustawie Pzp;
2) przedłoży ofertę, która uzyska największą liczbę punktów wyliczonych zgodnie z algorytmem wskazanym przez Zamawiającego.
5. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena lub koszt, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
6. Kryterium oceny ofert odnosi się zarówno do zamówienia podstawowego, w zakresie wszystkich części niniejszego postępowania, jak również do zamówienia w zakresie prawa opcji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, terminie nie krótszym niż 5 dni, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
1) odpisu lub informacji z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy;
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego;
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji;
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy;
e) art. 109 ust. 1 pkt 5, 7 i 8 ustawy;
f) art. 7 ust 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ;
UWAGA:
W przypadku Oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wymóg złożenia wszystkich dokumentów, o których mowa w ust. 2 dotyczy każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie stawia w przedmiotowym postępowaniu warunków udziału.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający działając na podstawie art. 106 ustawy Pzp, żąda, złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez niego wymagania, cechy lub kryteria.Wymaganymi przedmiotowymi środkami dowodowymi są:
- czytelne zdjęcia, karty charakterystyki, karty produktu, karty techniczne produktu, lub równoważne proponowanych produktów wraz z nazwą handlową oraz informacjami o producencie (w przypadku chemii gospodarczej i kosmetyków), potwierdzające parametry, właściwości, przeznaczenie zaoferowanego asortymentu zgodnie z żądaniami Zamawiającego (o których mowa poniżej). Złożone przedmiotowe środki dowodowe powinny zawierać niezbędne informacje gdyż będą stanowić podstawę do określenia zgodności oferowanego towaru z opisem przedmiotu zamówienia.
Oznaczenia, informacje na zdjęciach powinny być czytelne.
W zakresie części 1 Zamawiający wymaga aby przedmiotowe środki dowodowe potwierdzały następujące parametry, właściwości, przeznaczenie zaoferowanego asortymentu:
Zestaw przyborów do konserwacji obuwia - skład zestawu przyborów do konserwacji obuwia, rodzaj i wymiary szczotek, rodzaj i długość włosia, wymiary i kolor woreczka oraz cechy materiału z którego jest wykonany, kolor sznurka;
Pasta do obuwia specjalnego – umieszczenie na pojedynczym opakowaniu sposobu użycia w języku polskim, daty ważności i kodu EAN oraz koloru, rodzaju opakowania, sposobu aplikacji, gramaturę i przeznaczenie do obuwia specjalnego;
Igielnik – sposób zapakowania i skład zestawu;
Saszetka na środki czystości – kolor, wymiary i materiał.
W zakresie części 2 Zamawiający wymaga aby przedmiotowe środki dowodowe potwierdzały następujące parametry, właściwości, przeznaczenie zaoferowanego asortymentu:
Szczoteczka do zębów – twardość włosia sposób pakowania, umieszczenie na pojedynczym opakowaniu informacji w języku polskim i kodu EAN;
Maszynka jednorazowa do golenia – sposób pakowania, ilość ostrzy, obecność paska nawilżającego i antypoślizgowej raczki;
Pudełko na mydło – wymiary asortymentu;
Kubek do mycia zębów – wymiary asortymentu.
W zakresie części 3 Zamawiający wymaga aby przedmiotowe środki dowodowe potwierdzały następujące parametry, właściwości, przeznaczenie zaoferowanego asortymentu:
Pianka do golenia – umieszczenie na pojedynczym opakowaniu sposobu użycia w języku polskim, daty ważności i kodu EAN, gramaturę i skład;
Pasta do zębów - umieszczenie na pojedynczym opakowaniu sposobu użycia w języku polskim, daty ważności i kodu EAN, gramaturę i skład;
Proszek do prania - umieszczenie na pojedynczym opakowaniu sposobu użycia w języku polskim, daty ważności i kodu EAN, gramaturę;
Krem do rąk - umieszczenie na pojedynczym opakowaniu sposobu użycia w języku polskim, daty ważności i kodu EAN, gramaturę i skład;
Mydło - umieszczenie na pojedynczym opakowaniu sposobu użycia w języku polskim, daty ważności i kodu EAN i skład.
UWAGA:
W przypadku Wykonawcy produktów kosmetycznych własnej produkcji wymagane jest zaświadczenie o wpisie do wykazu zakładów wytwarzających produkty kosmetyczne wydane przez Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny właściwy ze względu na siedzibę zakładu oraz potwierdzenie wpisu do bazy CPNP dla wytwarzanego produktu, które należy dołączyć do oferty.
2. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia na przedmiotowych środkach dowodowych adnotacji określającej nr zadania i pozycji, której dotyczy przedstawiony dokument.
3. Wymienione przedmiotowe środki dowodowe nie mogą stanowić skopiowanego opisu przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego.
4. Wymaga się, aby przedmiotowe środki dowodowe złożone w języku obcym przedłożono wraz z ich tłumaczeniem na język polski.
5. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa powyżej lub jeżeli są one niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, o czym stanowi art. 107 ust. 2 ustawy Pzp.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Uzupełnieniu podlegać będą wszystkie wymagane przedmiotowe środki dowodowe wskazane w SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu. Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty, w formie bądź postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym przez osoby umocowane/upoważnione:1) formularz ofertowy, zawierający wszystkie informacje zawarte we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;
2) formularz kalkulacji ceny ofertowej – załącznik nr 1A do SWZ i/lub załącznik nr 1B do SWZ i/lub załącznik nr 1C do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest skalkulować cenę oferty wypełniając każdą pozycję formularza (obowiązek wycenienia każdej pozycji).
2. Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć:
1) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę lub inne dokumenty składane z ofertą, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych lub bezpłatnych
i ogólnodostępnych baz danych (jeżeli dotyczy);
2) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy);
3) oświadczenia wymagane do przedstawienia na etapie składania ofert, o których mowa w Rozdz. XI SWZ, tj. oświadczenie, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;
4) uzasadnienie zastrzeżenia informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy);
5) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdz. XII niniejszej SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań przedmiotu zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (Konsorcjum / wspólnicy spółki cywilnej) w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp:
1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
2) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp – fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów – wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem;
3) pełnomocnictwo powinno jednoznacznie wskazywać dane pełnomocnika
i czynności jakie w postępowaniu ma prawo wykonywać pełnomocnik;
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców, należy złożyć oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. XI ust. 1 przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Przed zawarciem umowy, jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
5. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z par. 13 wzoru umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, tj.:1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących sytuacjach:
1) zaistnienia w trakcie realizacji Umowy okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie złożenia oferty i były one niezależne od niego (np. zaprzestanie produkcji danego asortymentu Towaru, modyfikacja/zmiana parametrów Towaru itp.), co skutkowałoby brakiem możliwości dalszej realizacji Umowy na dotychczasowych warunkach; W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany do zaproponowania Zamawiającemu Towaru równoważnego, tj. Towaru o co najmniej takich samych cechach, co dany Towar określony w załączniku - Nr 1 Umowy. Wykonawca rozpocznie dostawy nowego Towaru pod warunkiem zmiany Umowy, na niezmienionych zasadach oraz bez podwyższenia cen jednostkowych netto,
2) zmniejszenia zakresu realizacji Umowy, jeżeli realizacja Umowy stanie się niemożliwa ze względu na wycofanie ze sprzedaży przez producenta Produktu określonego w Formularzu kalkulacji ceny ofertowej załącznik nr 1 Umowy i braku możliwości zastąpienia przez Wykonawcę wycofanego Towaru towarem równoważnym; W takim przypadku Zamawiający ma również prawo zmniejszyć proporcjonalnie kwotę przeznaczoną na realizację Umowy;
3) zmiany i/lub ustalenia nowych miejsc dostaw Towarów ze względu na zmiany organizacyjne u Zamawiającego; Skorzystanie przez Zamawiającego z powyższego uprawnienia nie będzie prowadziło do zmiany cen jednostkowych określonych w Umowie. Zmiana ta będzie dokonana w formie jednostronnego, pisemnego lub elektronicznego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego;
4) zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie dotyczącym wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, gdzie wartość wynagrodzenia netto Wykonawcy nie zmieni się, a określone w wyniku tej zmiany ceny jednostkowe brutto i wartość brutto wynagrodzenia zostaną wyliczone w oparciu o wysokość stawki VAT obowiązującej po zmianie przepisów.
2. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 1 wymaga aneksu
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty składane są w formie, bądź postaci elektronicznej poprzez platformę zakupową Zamawiającego, tj. https://platformazakupowa.pl/transakcja/1140268.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-21 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-19
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Umowa będzie realizowana na podstawie zamówień Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towaru w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia. Termin dostawy towaru w ramach prawa opcji w zakresie wszystkich części niniejszego postępowania wynosi 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia w przedmiocie udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji.2. Ostatnie oświadczenie w przedmiocie udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji Zamawiający złoży w terminie do 14 listopada 2025 roku.
3. W przypadku gdy opóźnienie w realizacji umowy obejmie swym zakresem datę 10 grudnia 2025 r. umowa z tym dniem ulega rozwiązaniu bez konieczności składania w tej sprawie oświadczeń przez którąkolwiek ze Stron.
4. Wykonawca jest zobligowany dostarczyć przedmiot zamówienia w zakresie wszystkich części niniejszego postępowania, w miejsca każdorazowo wskazane przez Zamawiającego tj.:
1. magazyn w Rzeszowie, ul. Lwowska 5,
2. magazyn w Jarosławiu, ul. 3-go Maja 80,
3. magazyn w Nisku, ul. Sandomierska 20,
4. magazyn w Przemyślu, ul. Okrzei 3.
5. Wykonawca jest zobligowany dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt.