BZP: Dostawa sprzętu komputerowego i IT na potrzeby wyposażenia pracowni kształcenia zawodowego – realizacja projektu pn. „Więcej umiejętności – więcej możliwości”
10.07.2025
2025/BZP 00320304/01
Zespół Szkół-Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im.Mikołaja Kopernika w Rawie Mazowieckiej
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i IT na potrzeby wyposażenia pracowni kształcenia zawodowego – realizacja projektu pn. „Więcej umiejętności – więcej możliwości”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół-Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im.Mikołaja Kopernika w Rawie Mazowieckiej
1.3.) Oddział zamawiającego: Zamawiający publiczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000188096
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwolińskiego 46
1.5.2.) Miejscowość: Rawa Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rawa-kopernik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gorka.rawa-kopernik.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego i IT na potrzeby wyposażenia pracowni kształcenia zawodowego – realizacja projektu pn. „Więcej umiejętności – więcej możliwości”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14e40dec-9220-4954-a0db-fd93b7ddedb3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00320304
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00097690/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa i montaż nowego specjalistycznego wyposażenia IT i komputerów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Więcej umiejętności – więcej możliwości
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-14e40dec-9220-4954-a0db-fd93b7ddedb33.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zgodnie z art. 61 ust. 1 oraz art. 63 ust. 2 Upzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna
pod adresem https://ezamowienia.gov.pl (jedyny dopuszczalny sposób złożenia oferty), ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal (z wyłączeniem składania oferty) oraz poczty elektronicznej (z wyłączeniem składania oferty): zamowienia@rawa-kopernik.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy22 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zespołu Szkół – Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im. Mikołaja Kopernika w Rawie Mazowieckiej; w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres ul. Zwolińskiego 46 , 96-200 Rawa Mazowiecka, pocztą elektroniczną na adres e-mail: zsceziu@hoga.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Świadczenie usług związanych z obsługą projektu: „Więcej umiejętności – więcej możliwości” nr FELD.08.08-IZ.00-0049/24 realizowanego przez Zespół Szkół – Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im. Mikołaja Kopernika w Rawie Mazowieckiej,
współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027;
2. oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy Pzp;
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z przepisami ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. Posiada Pan/Pani:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
(...)
w Sekcji "Informacje dodatkowe'
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZS-CEZiU-WU-2/9/5224/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie dostaw sprzętu dydaktycznego - sprzętu komputerowego i innego rodzaju sprzętu IT służącego na potrzeby wyposażenia pracowni kształcenia zawodowego w ramach Projektu „Więcej umiejętności – więcej możliwości” (dalej Projektu) współfinansowanego ze środków pochodzących z Unii Europejskiej.
2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dostaw sprzętu komputerowego według poniższego wyszczególnienia:
2.1. Zadanie 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych - komputer stacjonarny (18 szt.) w tym: jednostka centralna, monitor, klawiatura, mysz.
– 18 sztuk stanowisk komputerowych z systemem operacyjnym (stanowiska dla uczniów)
2.1. Zadanie 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych - komputer stacjonarny (18 szt.) w tym: jednostka centralna, monitor, klawiatura, mysz.
– 18 sztuk stanowisk komputerowych z systemem operacyjnym (stanowiska dla uczniów)
2.2. Zadanie 2) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego - monitor komputerowy (16 szt.):
2.3. Zadanie 3) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego – drukarka kolorowa Typ I (1 szt.)
2.4. Zadanie 4) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego – komputer przenośny typ laptop/notebook TYP I (13 szt.)
2.5. Zadanie 5) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego – komputer przenośny typ laptop/notebook TYP II (5 szt.)
2.6. Zadanie 6) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego – urządzenia wielofunkcjonalnego TYP II (1 szt.)
2.7. Zadanie 7) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego – Projektor multimedialny (7 szt.)
2.8. Zadanie 8) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego – Nagrywarka DVD (10 szt.)
2.9. Zadanie 9) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego – serwer NAS (4 szt.)
2.10. Zadanie 10) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego – dysk do serwera NAS (4 szt.)
2.11. Zadanie 11) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego – mysz przewodowa (16 szt.)
2.12. Zadanie 12) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego – kamera internetowa (1 szt.)
2.13. Zadanie 13) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego – urządzenie wielofunkcyjne TYP III (1 szt.)
2.14. Zadanie 14) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego – urządzenie wielofunkcyjne TYP IV (1 szt.)
2.15. Zadanie 15) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego – komputer przenośny typu laptop/notebook TYP III (10 szt.)
2.16. Zadanie 16) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego – Ekran projekcyjny – 1 szt.
2.17. Zadanie 17) Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych - komputer stacjonarny typu all-in-one (16 szt.) w tym: jednostka centralna, monitor, klawiatura, mysz.
2.18. Zadanie 18) Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych - Telewizor (1 szt.).
2.19. Zadanie 19) Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych - Drukarka (1 szt.).
2.20. Zadanie 20) Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych - Pendrive USB (10 szt.)
2.21. Zadanie 21) Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych - Dysk SSD (10 szt.)
2.22. Zadanie 22) Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych - Tester kabli sieciowych RJ45 (2 szt.)
2.23. Zadanie 23) Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych - Szafa/stojak RACK (1 szt.)
2.24. Zadanie 24) Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych - Półka 19" do szafy RACK (3 szt.)
2.25. Zadanie 25) Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych - Switch (2 szt.)
2.26. Zadanie 26) Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych - Okablowanie krosujące RJ45
2.27. Zadanie 27) Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych - Switch zarządzalny z wejściami SFP (2 szt.)
2.28. Zadanie 28) Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych - Organizer na kable do szafy Rack (3 szt.)
2.29. Zadanie 29) Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych - Patch panel Czarny (2 szt.)
2.30. Zadanie 30) Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych - Przedłużacz/Listwa zasilająca do szafy RACK (2 szt.)
2.31. Zadanie 31) Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych - Router 5G (1 szt.)
2.32. Zadanie 32) Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych - Zestaw śrub do szafy RACK (2 zestawy)
2.33. Zadanie 33) Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych - PowerCube przedłużacz (20 szt.)
2.34. Zadanie 34) Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych - Przedłużacz z bezpiecznikiem (6 szt.)
3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zamówienia na swój koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego. Dostawa obejmuje rozładunek i przemieszczenie towaru do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w umówionym terminie oraz montaż i pierwsze uruchomienie sprzętu oraz innych przedmiotów dostawy w pracowniach Zamawiającego.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
30213300-8 - Komputer biurkowy
30213100-6 - Komputery przenośne
30231300-0 - Monitory ekranowe
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30232130-4 - Kolorowe drukarki atramentowe
30232110-8 - Drukarki laserowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
30121000-3 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
38652100-1 - Projektory
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
48820000-2 - Serwery
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która spełnia postawione
warunki, nie została odrzucona, nie została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu oraz która uzyska największą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria oceny ofert. Zamawiający wyznaczył kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednie wagi punktowe i przyjął, że w zakresie każdego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej 1% wagi kryterium = 1 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: „Termin realizacji” (T)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej oraz sytuacji ekonomicznej.1.1 Zamawiający nie opisuje szczegółowo warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu oceny spełniania warunków dotyczących:
a) posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
b) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
c) sytuacji finansowej,
d) zdolności technicznej.
1.2 Na potrzeby udziału w przedmiotowym postępowaniu, za wystarczające w odniesieniu do warunków o których mowa powyżej w lit. a)-b), zdolności finansowej o której mowa w lit. c) oraz zdolności technicznej o której mowa w lit. d), Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę własnego oświadczenia o treści potwierdzającej, iż posiada potencjał techniczny oraz że znajduje się w sytuacji finansowej w stopniu niezbędnym do prawidłowego wykonywania i ukończenia realizacji usługi zgodnie z wymogami Zamawiającego i niniejszej SWZ. Formularz wzoru oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
2. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia zawodowego zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w realizacji dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia tj. że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto.
3. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności ekonomicznej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej tożsamej z przedmiotem zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: A. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Upzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt. 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
B. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT:
1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 108 Upzp tj.:
a) art. 108 ust. 1 pkt. 5 Upzp - oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2024.1616 t.j.) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
Wzór oświadczenia zostanie udostępniony przez Zamawiającego wraz
z wezwaniem Wykonawcy do złożenia oświadczeń i dokumentów.
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty, o których mowa w powyższym punkcie składa każdy z nich.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ:
1. W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Upzp dotyczące spełniania warunku udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt. 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
B. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT:
1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej (o którym mowa w Dziale X pkt. 2):
a) wykaz doświadczenia zawodowego - wykonania, co najmniej jednej dostawy sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto
Zamawiający dokona weryfikacji spełniania ww. warunku w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę wykaz doświadczenia lub inny dokument wraz z dowodami potwierdzającymi, że dostawy na wykonanie których powołuje się Wykonawca zostały prawidłowo wykonane (np. tzw. Referencje lub Poświadczenie).
Wzór oświadczenia (Wykaz doświadczenia) stanowi załącznik nr 6 do SWZ,
3) spełnianie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej (o którym mowa w Dziale X pkt. 3):
a) dowód ubezpieczenia (np. ważna i opłacona polisa OC) Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.
Zamawiający dokona weryfikacji spełniania ww. warunku w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę dokument potwierdzający spełnianie przez Wykonawcę ww. warunku udziału w postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający nie wymaga przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykonawca dołącza do oferty pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawca samodzielnie składający ofertę jest reprezentowany przez pełnomocnika.a) gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
b) w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.
c) pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać
w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
d) jeżeli pełnomocnictwo zostało wystawione jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument. W przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował jedynie pełnomocnictwem w formie papierowej, przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
e) wyżej wymienionego poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania
z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w lit. d), w przypadku dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, w zakresie, który każdego z nich dotyczy.
f) poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, może dokonać również notariusz.
2. Do przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest do skorzystania
z Formularza oferty, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.
2.1. UWAGA! Integralną część oferty stanowi formularz cenowy (jako Załącznika A do załącznika nr 1 do SWZ). Niedołączenie go do oferty, lub nie wypełnienie w całości lub w części (pominięcie którejkolwiek z wymaganych informacji dla wskazanych tam pozycji odnoszących się do poszczególnych oferowanych urządzeń) skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia (art. 226 ust. 1 pkt. 5 uPzp).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum firm, spółkę cywilną), pod warunkiem, że taka oferta będzie spełniać następujące wymagania:1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie przedłożą wraz z ofertą stosowny dokument (pełnomocnictwo) potwierdzający umocowanie pełnomocnika, o którym mowa w pkt. 1;
3) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika);
4) korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z Wykonawcą występującym jako Pełnomocnik pozostałych.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców lub korzystania z potencjału podmiotów udostępniających swoje zasoby, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Upzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, składa odpowiednio każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiot udostępniający zasoby,
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie na podstawie art. 117 ust.
4 Upzp, z którego wynika które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy m.in. gdy:a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty,
b) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego, z wyjątkiem sytuacji, gdy zmiana ta ingeruje w treść oferty lub jest istotna, lub o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy,
c) zmiany miejsc dostaw, wykonywania świadczeń gwarancyjnych, świadczenia usług towarzyszących wykonaniu przedmiotu umowy, oraz zmian adresów tych miejsc w wyniku zmian organizacyjnych i/lub zmian adresów Zamawiającego, jednostek nadzorowanych przez Zamawiającego, innych jednostek, na rzecz których, w imieniu których i/lub wspólnie z którymi Zamawiający udzielił zamówienia.
2. Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia do Umowy zmian w przypadku zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych i tym podobnych), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy (z zastrzeżeniem, że zmiany te nie mogą powodować wysokości wynagrodzenia, ani obniżenia parametrów technicznych i jakościowych zaoferowanego przedmiotu zamówienia) - na przykład:
1) konieczność dostarczenia innego, niż określonego w Umowie urządzenia lub oprogramowania, niepowodująca zwiększenia ceny, spowodowana zakończeniem produkcji określonego w Umowie urządzenia/oprogramowania lub wycofania go z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, posiadającego parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie;
2) pojawienie się na rynku urządzenia producenta sprzętu nowszej generacji lub nowej wersji oprogramowania, o lepszych parametrach i/lub pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji;
3) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego urządzenia Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu Umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SWZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w
związku z ujawnieniem wad;
3. Zamawiający dopuszcza zmianę Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w Ustawie z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw, Art. 15 r, ust. 1 związanych ze stanem zagrożenia epidemicznego lub epidemii COVID-19, które nie były znane i możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy. Jeśli w trakcie realizacji Umowy wystąpią nowe okoliczności związane z COVID-19 wpływające na należyte jej wykonanie, strony są zobowiązane do niezwłocznego poinformowania się wzajemnie o wpływie tych okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte jej wykonanie.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-18 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę w formie elektronicznej (opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym należy złożyć w terminie składania ofert za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-18 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-16
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Kontynuacja postanowień dotyczących "RODO (obowiązek informacyjny)"(...)
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym
postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.