BZP: Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych - na potrzeby MGOPS w Margoninie współf przez PFRON w ram Programu wyrównywania różnic między regionami III w obszarze D-likwidacja barier transp
11.07.2025
2025/BZP 00320830/01
Gmina Margonin
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych - na potrzeby MGOPS w Margoninie współf przez PFRON w ram Programu wyrównywania różnic między regionami III w obszarze D-likwidacja barier transp
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Margonin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791030
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13
1.5.2.) Miejscowość: Margonin
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-830
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@margonin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.margonin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych - na potrzeby MGOPS w Margoninie współf przez PFRON w ram Programu wyrównywania różnic między regionami III w obszarze D-likwidacja barier transp
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b958caba-a794-4434-bfcb-b51411744873
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00320830
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021773/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_margonin3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_margonin
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prow jest w języku
polskim za pośr platformazakupowa.plpod adr https://samorzad.gov.pl/web/gmina-margonin/lW celu skrócenia czasu udzielenia
odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie (wskazane w rozdziale VIII)odbywa się za
pośr platformazakupowa.pli formularza„Wyślij wiadomość do zamawiającego”.Za datę przekazania (wpływu)oświadczeń,
wniosków,zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośr platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie
przycisku„Wyślij wiadomość do zamawiającego”po których pojawi się komunikat,że wiadomość została wysłana do
zamawiającego.Uwaga! Wykonawca niezalogowany korzystający z“Wyślij wiadomość zamawiającego”,po kliknięciu
przyciskuWyślij,otrzyma na adres mailowy,podany w poluTwój adres e-mail, wiadomość mailową zawierającą kod
uwierzytelniający.Kod należy wpisać w poluKod Uwierzytelniający, a następnie potwierdzić przyciskiemWyślij.Następnie Wykonawca
otrzyma potw wysłania wiadomości.Kod uwierzytelniający jest aktywny przez30 minut od wygenerowania lub do momentu
wygenerowania kolejnego kodu.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośr platformazakupowa.plInformacje
dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji,zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na
platformie w sekcji“Komunikaty”.Korespondencja,której zgodnie z obow przep adresatem jest konkretny wykonawca, będzie
przekazywana za pośr platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek
sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego,gdyż system
powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderuSPAM.Zamawiający, zgodnie z Roz Prez RM z
dnia30.12.2020r.w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postęp o udziel zam publ lub konkursie(Dz.Uz 2020rpoz.2452),określa
niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj:stały dostęp do sieci Internet o
gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż512 kb/s,komputer klasy PClubMAC o następującej konfiguracji:pamięć
min.2GBRam,procesor Intel IV 2GHZ lub jego nowsza wersja,jeden z systemów operacyjnych-MS Windows7,Mac Os x 10
4,Linux,lub ich nowsze wersje,zainstalowana dowolna,inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,włączona
obsługaJavaScript,zainstalowany program AdobeAcrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,Szyfrowanie na
platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS1.3Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową
stanowi datę oraz dokładny czas(hh:mm:ss)generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegaremGłównego
Urzędu Miar.Wykonawca,przystępując do niniejszego postęp o udziel zam publ:akceptuje warunki korzystania z
platformazakupowa.pl określone w Regul zamieszczonym na str int pod linkiem w zakładce„Regulamin" oraz uznaje go za
wiążący,zapoznał i stosuje się do Instr składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności
za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl,w szczególności za sytuację,gdy
zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert(np.złożenie oferty w zakładce„Wyślij wiadomość do
zamawiającego”).Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedm
postęp ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art.221UstPZP.Zamawiający informuje,że instr korzystania z
platformazakupowa.pldotyczące w szczególności logowania,składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ,składania ofert oraz
innych czynności podejmowanych w niniejszym postęp przy użyciuplatformazakupowa.plznajdują się w zakładce„Instrukcje dla
Wykonawców" na str int pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): rozdział XI pkt 20 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): rozdział XI pkt 20 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowego 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Margoninie współfinansowana przez PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze D – likwidacja barier transportowych o następujących parametrach:
1) samochód fabrycznie nowy, rok produkcji nie starszy niż 2025., nie rejestrowany nie używany, nie powystawowy, przystosowany do przewozu 9 osób (8+1), w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim (osoba pozostaje na wózku inwalidzkim w trakcie jazdy) ze stopniem wejściowym wysuwanym bocznym oraz najazdem do wózka inwalidzkiego
2) homologacja auta podstawowego i skompletowanego (jeżeli dotyczy) oraz dokumenty umożliwiające rejestrację jako samochód do przewozu osób niepełnosprawnych
3) dopuszczalna masa całkowita do 3,5 Mg
4) silnik o zapłonie samoczynnym o mocy nie mniejszej niż 180 KM z turbodoładowaniem,
5) pojemność silnika nie mniej niż 1900 cm3
6) rodzaj paliwa - ON,
7) skrzynia biegów – manualna minimum 5- cio stopniowa (dopuszczalna automatyczna)
8) norma emisji spalin – min. Euro VI
9) wspomaganie układu kierowniczego,
10) regulacja kolumny kierowniczej,
11) poduszka powietrzna przednia kierowcy i pasażera,
12) wszystkie siedzenia wyposażone w 3 punktowe pasy bezpieczeństwa,
13) lusterka boczne elektrycznie ustawiane i podgrzewane elektrycznie sterowane szyby – przód,szyba przednia podgrzewana,
14) elektryczne szyby przednie
15) podgrzewana tylna szyba z wycieraczką
16) lampy ksenonowe lub na diodach LED
17) Radio, Bluetooth, odtwarzacz MP3/CD, gniazdo USB,
18) obrotomierz,
19) oświetlenie w podsufitce,
20) oświetlenie przedziału pasażerskiego,
21) przednie światła p/mgielne,
22) centralny zamek sterowany pilotem, auto-alarm,
23) dodatkowe ogrzewanie tyłu pojazdu(dogrzewacz)
24) regulacja wysokości fotela kierowcy co najmniej w 3 płaszczyznach,
25) przesuwane prawe drzwi boczne, przeszklone,
26) boczny wysuwany lub na stałe, schodek antypoślizgowy przy drzwiach przesuwnych i uchwyt wewnętrzny ułatwiający wsiadanie (minimum 1000 mm)
27) drzwi tylne dwuskrzydłowe przeszklone
28) pełne przeszklenie samochodu.
29) klimatyzacja dwustrefowa (przód i tył pojazdu)
30) ogrzewanie przestrzeni kierowcy i pasażerskiej - niezależne Vebasto
31) czujniki parkowania fabryczne z tyłu i przodu
32) immobiliser
33) pełnowymiarowe koło zapasowe,
34) lakier zwykły – kolor do ustalenia z zamawiającym
35) hamulce tarczowe przód i tył,
36) felgi stalowe 16” z oponami zimowymi i letnimi wraz z kołpakami
37) chlapacze przód i tył
38) dywaniki gumowe przód,
39) dokumentacja umożliwiająca pierwszą rejestrację pojazdu oraz dopuszczenie do ruchu
40) stanowisko do mocowania wózka inwalidzkiego wraz z kompletem pasów do mocowania wózka inwalidzkiego oraz osoby podróżującej na wózku.
41) podsufitka tapicerowana;
42) tapicerka foteli w pojeździe materiałowa w ciemnym kolorze – kolor do uzgodnienia z zamawiającym
43) podłoga antypoślizgowa, łatwo zmywalna, na całej długości pojazdu,
44) oznakowanie pojazdu zgodne z przepisami dotyczącymi przewozu osób niepełnosprawnych.
45) system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS lub równoważny),
46) system zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania (ASR lub równoważny)
47) system stabilizacji tory jazdy (ESP lub równoważny,)
48) winda elektrycznie homologowana przez UDT przystosowana do przewozu osób niepełnosprawnych.
49) system podziału siły hamowania ( EBD lub równoważny)
50) system ułatwiający ruszanie pod górę (HSA lub równoważny)
51) trzy rzędy siedzeń ( w pierwszym rzędzie fotel kierowcy i fotel dwusoosobowy, drugi i trzeci rząd składane i wyjmowane) Fotele tapicerowane, z regulowanymi oparciami i trzypunkotowymi pasami bezpieczeństwa
52) wyposażenie dodatkowe: dedykowany podnośnik samochodowy, klucz do kół, gaśnica, trójką ostrzegawczy, apteczka pierwszej pomocy.
53) klimatyzacja automatyczna
54) uchylne szyby w drzwiach bocznych
Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
1) pełna gwarancja mechaniczna - minimum 24 miesiące,
2) gwarancja na perforację blach - minimum 10 lat,
3) gwarancja na powłokę lakierniczą - minimum 36 miesięcy,
4) assistance - minimum 12 miesięcy
Przedmiot zamówienia obejmuje również przeszkolenie przedstawicieli Zamawiającego z obsługi pojazdu i urządzeń.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do niniejszej Specyfikacji
Warunków Zamówienia, zwanej dalej SWZ.
Wypełniona tabela z Załącznika nr 4 do SWZ stanowi część oferty (należy złożyć wraz z
ofertą).
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący
załącznik nr 3 do niniejszej SWZ.
Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania:
a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w SWZ,
b) być fabrycznie nowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34114300-2 - Pojazdy opieki socjalnej