BZP: Zakup pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 3 w Przemyślu
11.07.2025
2025/BZP 00321101/01
SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY NR 3 IM. KAZIMIERZA WIELKIEGO W PRZEMYŚLU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 3 w Przemyślu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY NR 3 IM. KAZIMIERZA WIELKIEGO W PRZEMYŚLU
1.3.) Oddział zamawiającego: SOSW NR.3
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650957714
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kapitulna 4
1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sosw3@um.przemysl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sosw3.edu.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 3 w Przemyślu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e447b9b-9922-451d-bcf3-2fab31266c91
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00321101
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e447b9b-9922-451d-bcf3-2fab31266c913.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne oraz warunki techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e – Zamówienia są następujące:
1) Komputer PC:
a) parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD,
b) zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych:
MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10,
Ubuntu 14.04,
c) zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek:
Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze, albo
2) Tablet/Telefon:
a) parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3,
b) przeglądarka Chrome 61 lub nowa;
3) Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies;
4) Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
a) specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy.
10. Wymagania techniczne oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa
Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia.
11. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e–Zamówienia użytkownicy zobowiązani są skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl zakładce „Zgłoś problem”.
12. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
13. Wykonawcy mogą zgłaszać reklamacje związane z nieprawidłowym działaniem Platformy e–Zamówienia za pośrednictwem Systemu Obsługi Zgłoszeń (SOZ). Wymaga to posiadania przez Wykonawcę konta na Platformie e–Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SOSW.BK.26.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 519000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusu fabrycznie nowego, rok produkcji 2025, 19+1 osobowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z dwoma miejscami do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim wraz z rampą do wprowadzenia wózka.