BZP: Zakup licencji Microsoft 365 i CodeTwo lub licencji równoważnych wraz ze wsparciem
11.07.2025
2025/BZP 00321913/01
Instytut Książki
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup licencji Microsoft 365 i CodeTwo lub licencji równoważnych wraz ze wsparciem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Książki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 528799030
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wróblewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-148
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@instytutksiazki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.instytutksiazki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup licencji Microsoft 365 i CodeTwo lub licencji równoważnych wraz ze wsparciem
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8eb3cbb8-26e6-4c5c-8a9f-75d3ae7f27b2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00321913
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00127596/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup licencji Microsoft 365 i CodeTwo lub licencji równoważnych wraz ze wsparciem
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/instytutksiazki3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/instytutksiazki
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.1 W postępowaniu Zamawiający wymaga przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/instytutksiazki
w zakładce „Korespondencja”. Szczegółowa Instrukcja korzystania z Platformy, w tym wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy jej użyciu dostępna jest w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/instytutksiazki
1.2. Oferty i oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów przekazywanych w postępowaniu uważa się datę ich złożenia/wysłania na Platformie,
2.Ogólne zasady korzystania z Platformy:
2.1.zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Instytutu Książki; pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/instytutksiazki ;
2.2.Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://platformazakupowa.pl/pn/instytutksiazki gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”;
3.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
16
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania: OZP.261.14.2025/PZP;
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „RODO”) w zw. z art. 19 ust. 1 ustawy Pzp, informuje, że:
a. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Książki z siedzibą przy ulicy Wróblewskiego 6 w Krakowie, dalej także IK, reprezentowany przez Dyrektora
b. IK wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Kontakt z Inspektorem możliwy jest przez e-mail: iod@instytutksiazki.pl
c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 us t. 1 lit. c) RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiocie zamówienia niniejszego postępowania i w związku z niezbędnością wypełnienia obowiązku prawnego na podstawie przepisów prawa (Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości.) oraz w celu ustalania, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami związanymi z zawartą umową, wypełnienia obowiązków związanych z archiwizowaniem dokumentów,
d. art. 6 ust. 1 lit. b RODO: przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy - wyłącznie w zakresie danych podmiotu, z którym ma zostać zawarta umowa
e. podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
f. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają z ustawy PZP.
g. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 oraz 4 ustawy Pzp, przy czym udostepnieniu nie podlegają dane osobowe, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebrane w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
- osoby lub podmioty, którym Administrator udzieli informacji publicznej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej oraz ustawy z dnia 11 sierpnia 2021 o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego
- organy nadzoru, kontroli, inne organy administracji publicznej upoważnione na mocy przepisu prawa, oraz inne podmioty w zakresie niezbędnym do realizacji ustawowych i umownych obowiązków administratora
h. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres co najmniej 4 lat liczonych od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo do upływu terminu możliwości kontroli projektu współfinansowanego lub finansowanego ze środków Unii Europejskiej albo jego trwałości takie projektu bądź innych umów czy zobowiązań wynikających z realizowanych projektów.
i. Posiada Pani/Pan prawo do:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
j. Nie przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) prawo do usunięcia danych osobowych w zw. z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO,
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
b) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) w zw. z art. 21 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OZP.261.14.2025/PZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa licencji Microsoft 365 i CodeTwo lub licencji równoważnych wraz ze wsparciem.
- subskrypcje w formie dostawy licencji rocznych Microsoft 365 (lub rozwiązania równoważnego) uruchamiane od momentu wygaśnięcia licencji obecnych
a) Microsoft 365 A1 (Education Faculty Pricing): 160szt.
b) Microsoft 365 A3 (Education Faculty Pricing): 165 szt.
c) Microsoft 365 A5 (Education Faculty Pricing): 1szt.
d) Microsoft Entra ID P2 for faculty (Education Faculty Pricing): 1szt.
- subskrypcje w formie licencji rocznych CodeTwo (lub rozwiązania równoważnego) uruchamiane od momentu wygaśnięcia licencji: 200 szt.
- zakup wsparcia w zakresie usług wymienionych powyżej do wykorzystania w czasie trwania umowy (max 80 godzin wsparcia).
4.2.6.) Główny kod CPV: 48220000-6 - Pakiety oprogramowania dla internetu i intranetu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamówienie przewiduje skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji. Opcja dotyczy dostawy licencji tożsamych do zamówienia podstawowego zgodnie z poniższym wykazem:Microsoft 365 A1 (Education Faculty Pricing) lub rozwiązania równoważnego: 40szt.
Microsoft 365 A3 (Education Faculty Pricing) lub rozwiązania równoważnego: 30 szt.
Code Two (Email Signatures 365 subscription) lub rozwiązania równoważnego: 50 szt.
Zamówienie objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim wezwaniu przez Zamawiającego, w terminie realizacji zamówienia podstawowego, Zamawiający może składać zamówienia w ramach prawa opcji od dnia zawarcia Umowy do jej zakończenia, przy czym okres trwania licencji zakupionej w ramach prawa opcji będzie tak określony, aby termin zakończenia subskrypcji upływał najpóźniej w dniu zakończenia umowy.
Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego, w tym ceny jednostkowe wskazane w formularzu wyliczenia ceny oferty nie ulegną zmianie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki:- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał co najmniej dwie (2) umów obejmujące dostawę licencji zapewniającej dostęp do wersji internetowych i mobilnych aplikacji pakietu biurowego w którego skład wchodzą co najmniej:
−Edytor tekstów;
−Arkusz kalkulacyjny;
−Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji;
−Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami).
o wartości dostawy co najmniej 40 000,00 zł netto
Za jedną umowę będzie uważana także umowa ramowa lub wiele zleceń realizowanych na rzecz jednego podmiotu, pod warunkiem zgodności z treścią warunku co do ich przedmiotu, okresu realizacji, przy czym wszystkie zlecenia muszą być zrealizowane w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy.
2.skierują do realizacji zamówienia osobę (1) dedykowaną do obsługi Zamawiającego, realizującą usługi wsparcia, posiadającą doświadczenie w zakresie realizacji wsparcia technicznego obsługi oprogramowania chmurowego, w wymiarze minimum 80h.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
2. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, o którym mowa w pkt. 1 powyżej zobowiązany jest do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
2.1. Wykonawca, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia składa:
2.1.1. oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach dotyczących spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz dotyczących podstaw wykluczenia;
2.1.2. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2.1.3. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Wymagania w przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zawarte są w SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
2. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, o którym mowa w pkt. 1 powyżej zobowiązany jest do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
2.1. Wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane – na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w pkt VII.2.4.1 SWZ. Wraz z wykazem usług Wykonawca złoży dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie,
2.2. dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy,
2.3. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami potwierdzającymi spełniania warunku, o którym mowa w pkt VII.2.4.2 SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
W przypadku zaoferowania produktów równoważnych w stosunku do licencji wskazanych w rozdziale III ust.1 , Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych:opisów technicznych sporządzonych przez producenta i/lub wydruków ze stron internetowych producenta/ów, bądź katalogów producenta/ów, pozwalających na ocenę zgodności oferowanych produktów z wymaganiami SWZ. W przypadku gdy karta katalogowa lub inny dokument nie pochodzący od producenta, nie zawiera wymaganych informacji na potwierdzenie spełnienia cech i parametrów produktów wyszczególnionych przez Zamawiającego, Zamawiający w tym zakresie dopuszcza złożenie opisu technicznego sporządzonego przez Wykonawcę lub Dystrybutora.
Przedmiotowe środki dowodowe winny być dostarczone dla wszystkich licencji wyspecyfikowanych w zakresie nazwy w treści formularza ofertowego.
W przypadku, gdy zaproponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca musi udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że oferowane produkty spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przesłanek opisanych w Rozdziale VI SWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z Rozdziałem VII SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy są zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale VIII SWZ przy czym:
3.1. podmiotowe środki dowodowe, dotyczące braku podstaw wykluczenia składa każdy z nich;
3.2. podmiotowe środki dowodowe, dotyczące warunków udziału w postępowaniu składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w Rozdziale VIII pkt. 2 SWZ.
4. Wspólnicy spółek osobowych (np. spółki cywilnej) są traktowani jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.
5. Zamawiający nie określił odmiennych wymagań związanych z realizacją zamówienia w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
rodzaj i zakres zmian umowy zawarty jest we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-21 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-19
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego2;TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Wykonawca dostarczy zamówione licencje maksymalnie do 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy lub co najmniej na 3 dni robocze przed zakończeniem obecnie obowiązujących licencji,
Daty obowiązywania aktualnie posiadanych przez Zamawiającego licencji:
NAZWA LICENCJI W RAMACH SUBSKRYPCJI
DATA WYGAŚNIĘCIA PAKIETU LICENCJI
Microsoft 365 A1 (Education Faculty Pricing)- 220 szt.31.07.2025
SKU CFQ7TTC0LHPK:000W
Microsoft 365 A1 (Education Faculty Pricing)- 100 szt.
SKU CFQ7TTC0LHPK:000W
11.08.2025
Microsoft 365 A3 (Education Faculty Pricing)- 162 szt
SKU CFQ7TTC0LHPL:000W
11.08.2025
Microsoft 365 A5 (Education Faculty Pricing)-1szt
SKU CFQ7TTC0LHPJ:0015
11.08.2025
Microsoft Entra ID P2 for faculty (Education Faculty Pricing)
SKU CFQ7TTC0LFK5:001J
11.08.2025
CodeTwo podpisy e-mail (Email Signatures 365 subscription)
06.11.2025
Zamawiający może składać zamówienia w ramach prawa opcji od dnia zawarcia Umowy do jej zakończenia, przy czym okres trwania licencji zakupionej w ramach prawa opcji będzie tak określony, aby termin zakończenia subskrypcji upływał najpóźniej w dniu zakończenia umowy.