BZP: Dostawa paliwa do ZSCKR w Studzieńcu
11.07.2025
2025/BZP 00322301/01
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliwa do ZSCKR w Studzieńcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000097844
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Studzieniec 30
1.5.2.) Miejscowość: Sierpc
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@estudzieniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zszstudzieniec.bip.org.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliwa do ZSCKR w Studzieńcu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7f99d2a-b5d3-48e5-9dde-7008ec6be393
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00322301
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00062375/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawa paliwa do ZSCKR w Studzieńcu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zsckrstudzieniec.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zsckrstudzieniec.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://zsckrstudzieniec.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu.
[Szczegółowa klauzula informacyjna RODO została określona w Rozdziale XXIII SWZ- ze względu na ograniczoną ilość wprowadzenia znaków w ogłoszeniu o zamówieniu}
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSCKR.071/4/17/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: „Dostawa paliwa do ZSCKR w Studzieńcu”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
1) Zadanie 1 - dostawa oleju napędowego (ON) w ilości maksymalnie 8 500 litrów,
a) paliwa będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 czerwca 2023 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2024r. poz.1018 j.t. z późn. zm.) i wymogi określone w normie PN-EN 228:2013-04,
b) dostawy będą realizowane na pisemne/elektroniczne lub telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w dni robocze (od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu w terminie nie dłuższym niż do 72 godziny (zgodnie z deklaracją złożoną w ofercie) od chwili zgłoszenia, zamówienie potwierdzone zostanie drogą elektroniczną z określeniem ilości i terminu dostawy.
c) dostarczanie paliwa odbywać się będzie za pomocą środka transportu posiadającego świadectwo dopuszczenia pojazdów do przewozu towarów niebezpiecznych wydane na podstawie przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 15 lutego 2012r. w sprawie świadectwa dopuszczenia pojazdu ADR (Dz. U. z 2021r, poz.2083.j.t. z póź. zmian.)
d) ustala się termin dostaw w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz.8.00-15.00 w terminie od 24 do 72 godzin od przyjęcia zamówienia, (zgodnie ze złożoną ofertą przez Wykonawcę)
e) Wykonawca dostarczy zamawiany olej napędowy własnym transportem na swój koszt i ryzyko.
f) Cysterna powinna być wyposażona w układ dystrybucyjny z pompą załadowczą oraz legalizowanym przepływomierzem (na żądanie Zamawiającego dokumenty legalizacyjne do wglądu).
g) Ponadto zarówno pojazd jak i kierowca zobowiązani są posiadać wszelkie wymagane prawem zezwolenia i świadectwa.
h) Cysterny muszą być odpowiednio oznakowane i dopuszczone do eksploatacji oraz muszą posiadać ważne badania techniczne.
i) Na każdym etapie realizacji umowy Zamawiający będzie mógł żądać przedstawienia dokumentów potwierdzających uprawnienia kierowcy oraz dokumenty, odnośnie stanu technicznego pojazdu.
j) Przy każdej dostawie oleju napędowego do zbiornika Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu świadectwo jakości paliwa, kserokopię dokumentu potwierdzający odbiór danej partii paliwa od jego producenta oraz kserokopię wydruku ceny hurtowej oleju napędowego wg. informacji PKN ORLEN S.A. na dzień dostawy.
k) Wykonawca gwarantuje jakość sprzedawanego oleju napędowego, zgodnie z obowiązującymi normami i wymaganiami wymienionymi w SIWZ.
l) W przypadku powstania uzasadnionych wątpliwości dotyczących jakości paliwa - zostanie pobrana próbka przy udziale Wykonawcy i przebadana w specjalistycznym laboratorium.
m) W przypadku negatywnych wyników badań Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za wadliwą partię materiałów i pokryje koszty zleconych badań. Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany do odebrania na własny koszt wadliwej partii oleju napędowego.
n) Rozliczenie ilości dostarczonego paliwa powinno się odbyć na podstawie zainstalowanego na cysternie Wykonawcy licznika, który określi rzeczywistą ilość dostarczonego paliwa.
o) Wykonawca dostarczy przy każdej dostawie dowód Wz, który Zamawiający potwierdzi.
p) Rozliczenie będzie następowało maksymalnie raz w miesiącu, po dostawie zamówionej partii na podstawie faktury VAT w oparciu o ceny hurtowe paliw w PKN ORLEN S.A. na dzień dostawy oraz przy zastosowaniu ustalonej stałej kwotowej marży lub wielkość upustu, określonej przez Wykonawcę w ofercie.
UWAGA! Możliwa jest również dostawa oleju napędowego (ON) na stacji paliw Wykonawcy, zlokalizowanej nie dalej niż 5km od siedziby Zamawiającego, do pojazdów należących do Zamawiającego lub pojemników dostarczanych przez Zamawiającego, w przypadku uszkodzenia zbiornika nadziemnego Zamawiającego lub gdy przemawia za tym interes Zamawiającego.
2) Zadanie 2 – dostawa na stacji paliw Wykonawcy ze względu na konieczność nieponoszenia dodatkowych kosztów zlokalizowanej nie dalej niż 5km od siedziby Zamawiającego benzyny bezołowiowej (Pb95) w ilości maksymalnie do 5 500 litrów
a) do pojazdów należących do Zamawiającego lub pojemników dostarczanych przez Zamawiającego,
b) ustala się możliwość tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu,
c) ustala się bezgotówkowe z miesięcznym okresem rozliczeniowym
d) paliwa będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2024r. poz.1018 j.t. z późn. zm.) i wymogi określone w normie PN-EN 590:2013-12,
e) na każde żądanie Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć/okazać Zamawiającemu świadectwo jakości paliwa, kserokopię dokumentu potwierdzający odbiór danej partii paliwa od jego producenta oraz kserokopię wydruku ceny hurtowej benzyny bezołowiowej wg. informacji PKN ORLEN S.A. na dzień tankowania.
f) Wykonawca gwarantuje jakość sprzedawanej benzyny bezołowiowej, zgodnie z obowiązującymi normami i wymaganiami wymienionymi w SIWZ.
g) W przypadku powstania uzasadnionych wątpliwości dotyczących jakości paliwa - zostanie pobrana próbka przy udziale Wykonawcy i przebadana w specjalistycznym laboratorium.
h) W przypadku negatywnych wyników badań Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za wadliwą partię materiałów i pokryje koszty zleconych badań.
i) Rozliczenie ilości zatankowanego paliwa powinno się odbyć na podstawie wskazania dystrybutora, który określi rzeczywistą ilość dostarczonego paliwa i dokumentu WZ.
j) Rozliczenie będzie następowało maksymalnie raz w miesiącu, na podstawie faktury VAT w oparciu o ceny hurtowe paliw w PKN ORLEN S.A. na dzień tankowania oraz przy zastosowaniu ustalonej stałej kwotowej marży lub wielkość upustu, określonej przez Wykonawcę w ofercie.
3. Podstawą do przekazania należności będzie faktura VAT wystawiona przez Wykonawcę.
4. Faktury płatne będą poleceniem przelewu na konto Wykonawcy w ciągu 30 dni od dnia dostarczenia faktury.
5. Zmiana ilości dostarczonych paliw nie będzie podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy.
6. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp Opis przedmiotu zamówienia jest sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132000-3 - Benzyna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie kryteriami:
1) Cena (z VAT): 60%,
2) Samodzielność wykonania: 20%,
3) Czas dostawy 20%
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć
oferta wynosi 100. Punkty będą przyznawane według następujących zasad:
1) Kryterium nr 1: Cena z VAT(60%) „C”, cena obliczona zostanie na postawie następującego wzoru:
Zadanie nr 1.Cena = cena brutto 1 litra paliwa ON x 8 500 litrów, gdzie:
Cena brutto 1 litra paliwa = cena hurtowa netto 1 litra paliwa opublikowana na stronie producenta w dniu składania ofert (18 lipca 2025 r – cena litra paliwa z dnia służy tylko i wyłącznie porównaniu ofert). + stała marża lub - upust w wysokości + lub -……zł + podatek VAT
Zadanie nr 2.Cena = cena brutto 1 litra paliwa PB95 x 5 500 litrów, gdzie:
Cena brutto 1 litra paliwa = cena hurtowa netto 1 litra paliwa opublikowana na stronie producenta w dniu składania ofert (18 lipca 2025 r. cena litra paliwa z dnia służy tylko i wyłącznie porównaniu ofert). + stała marża lub - upust w wysokości + lub -……zł + podatek VAT
C=Cmin .Co×100 pkt=... pkt , gdzie :
Cmin. – cena oferty najtańszej (brutto)
Co – cena oferty ocenianej (brutto)
(maksymalnie 100 pkt do zdobycia)
2) Kryterium nr 2: Samodzielność wykonania (20%) „SW”.
Kryterium „Samodzielność wykonania” – SW będzie rozpatrywane na podstawie zaproponowanego w formularzu Oferty procentowego powierzenia podwykonawcom wykonania zamówienia.
tj. z maksymalnym ograniczeniem udziału podwykonawców:
a) udział podwykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia powyżej 20% - 0 pkt;
b) udział podwykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia 10- 20% - 20 pkt;
c) udział podwykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia poniżej 10% - 50 pkt;
d) samodzielne wykonanie przedmiotu zamówienia – 100 pkt.
(maksymalnie 100 pkt do zdobycia)
UWAGA:
W przypadku nieokreślenia w formularzu ofertowym Kryterium nr 2, tj. „Samodzielność wykonania”, Zamawiający przyjmie udział podwykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia powyżej 20% i przyzna 0 pkt. w przedmiotowym kryterium.
3). Kryterium nr 3: Czas dostawy (20%) „CD”.
Ilość punktów w kryterium „czas dostawy” dla Zadania nr 1 będzie określona w następujący sposób:
1. Do 24 godzin 100pkt
2. Do 48 godzin 50 pkt
3. Do 72 godzin 0 pkt
Kryterium „Czas dostawy” będzie rozpatrywane na podstawie wskazanego terminu wykonania zleconego zakresu przedmiotu zamówienia od momentu zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego, podanego przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
(maksymalnie 100 pkt do zdobycia)
UWAGA:
W przypadku nie określenia Kryterium „czas dostawy”, Zamawiający uzna, że Wykonawca będzie dostarczał paliwo do 72 godzin od momentu zgłoszenia i przyznane zostanie mu 0 pkt.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:
P=C ×60%+SW ×20% +CD×20% =... pkt , gdzie :
P – łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej,
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”,
SW – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Samodzielność wykonania”,
CD - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Czas dostawy”
4. Łączna suma punktów przyznanych będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością pozwalającą na wybór oferty o największej liczbie punków, jeżeli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów wynikająca z małej różnicy zaoferowanych cen.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Samodzielność wykonania:
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp tj.:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań;
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wymaga:
a) oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 ustawy PZP dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu;
b) aby Wykonawcy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną dostawę o podobnym zakresie, polegającą na dostawie paliw o wartości jednej dostawy nie niższej niż 50 000,00 zł brutto.
2. Jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to warunek określony w ust. 1 pkt 1), 2), 3), 4) lit. a) musi spełniać każdy z Wykonawców, natomiast warunek określony w ust. 1 pkt 4 lit. b) musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
. Do oferty (tj. Formularza oferty) Wykonawca dołącza:1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 1.
2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 2.
Oświadczenia składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Inne dokumenty dołączane do Formularza oferty:
1) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów.
2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oferta wspólna:1) W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oferta wspólna musi spełniać wymagania:
a) oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 składa:
- każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu) lub
- pełnomocnik (umocowany do składania oświadczeń) w imieniu każdego z Wykonawców osobno.
b) oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 składa:
- każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu)
lub
- pełnomocnik (umocowany do składania oświadczeń) w imieniu każdego z Wykonawców osobno.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaje i zakresy zmian zostały określone w Projekcie umowy stanowiącyzałącznik nr 4 do SWZ - ze względu na ograniczoną ilość wprowadzenia znaków w ogłoszeniu o zamówieniu
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-21 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zsckrstudzieniec.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-21 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-20
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835 z późn. zm.):1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i
rozporządzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej "rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1.
3. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia