BZP: Dostawy granulatów i karmy dla zwierząt do Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
11.07.2025
2025/BZP 00322594/01
OGRÓD ZOOLOGICZNY
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy granulatów i karmy dla zwierząt do Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: OGRÓD ZOOLOGICZNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632100057
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kaprala Wojtka 3
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-063
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zoo.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zoo.poznan.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
opieka nad zwierzętami
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Miasto Poznań Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 20900014440
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: al. Niepodległości 27
1.11.4.) Miejscowość: Poznań
1.11.5.) Kod pocztowy: 61-714
1.11.6.) Województwo: wielkopolskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.11.9.) Numer telefonu: +48 61 10 21 700
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: cuw@m.poznan.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://www.poznan.pl/cuw/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy granulatów i karmy dla zwierząt do Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27783208-7501-48de-bfa3-c20408ce94f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00322594
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00055500/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa granulatów i karmy dla zwierząt
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11397393.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1139739
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja, wysyłanie i odbierania korespondencji elektronicznej w zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia PRM 30.12. 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
2.Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem platformazakupowa.pl, dalej: „platforma” pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1139739
4.Funkcjonalność platformy gwarantuje złożenie przez Wykonawcę w postępowaniu zaszyfrowanej oferty wraz z załącznikami, w
sposób uniemożliwiający Zamawiającemu zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert.
5.W toku prowadzonego postępowania komunikacja pomiędzy Zamawiającym oraz Wykonawcą, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pomocą udostępnionego na platformie, w linku postępowania formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
6. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w postaci elektronicznej za pośrednictwem
platformy do konkretnego Wykonawcy.
7.Zamawiający, zgodnie z wskazanym Rozporządzeniem PRM z dnia 30.12. 2020r. , określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o
gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2
GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
4)włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6)Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7)Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
8. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej platformazakupowa.pl oraz uznaje go za wiążący oraz zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert dostępnej pod linkiem.
9.Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert, oświadczeń oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
10.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją.
11.Wykonawca może również komunikować się z Zamawiającym za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: cuw@m.poznan.pl (za wyjątkiem przekazania
oferty z załącznikami.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): szczegóły w pkt XXIII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): szczegóły w pkt XXIII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CUW-SAZ.4440.35.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 11
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I- Ekstrudaty dla ptaków
Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia dla wszystkich części zawarto załączniku nr 1 do wzoru umowy.
Miejsce realizacji zamówienia- magazyn Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu mieszczący się w siedzibie Nowego ZOO przy ul. Kaprala Wojtka 3 w Poznaniu
4.2.6.) Główny kod CPV: 15710000-8 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach wymaganych w SWZ szczegółowo opisanych w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany produktu wadliwego
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: normy emisji zanieczyszczeń powietrza (spalin) pojazdów wykorzystywanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II- Granulaty krajowe
Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia dla wszystkich części zawarto załączniku nr 1 do wzoru umowy.
Miejsce realizacji zamówienia- magazyn Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu mieszczący się w siedzibie Nowego ZOO przy ul. Kaprala Wojtka 3 w Poznaniu
4.2.6.) Główny kod CPV: 15710000-8 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach wymaganych w SWZ szczegółowo opisanych w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany produktu wadliwego
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: normy emisji zanieczyszczeń powietrza (spalin) pojazdów wykorzystywanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III- Mieszanki dla ptaków i gryzoni
Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia dla wszystkich części zawarto załączniku nr 1 do wzoru umowy.
Miejsce realizacji zamówienia- magazyn Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu mieszczący się w siedzibie Nowego ZOO przy ul. Kaprala Wojtka 3 w Poznaniu
4.2.6.) Główny kod CPV: 15710000-8 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach wymaganych w SWZ szczegółowo opisanych w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany produktu wadliwego
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: normy emisji zanieczyszczeń powietrza (spalin) pojazdów wykorzystywanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV- Pokarmy specjalistyczne
Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia dla wszystkich części zawarto załączniku nr 1 do wzoru umowy.
Miejsce realizacji zamówienia- magazyn Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu mieszczący się w siedzibie Nowego ZOO przy ul. Kaprala Wojtka 3 w Poznaniu
4.2.6.) Główny kod CPV: 15710000-8 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach wymaganych w SWZ szczegółowo opisanych w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany produktu wadliwego
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: normy emisji zanieczyszczeń powietrza (spalin) pojazdów wykorzystywanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V- Karmy dla małp
Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia dla wszystkich części zawarto załączniku nr 1 do wzoru umowy.
Miejsce realizacji zamówienia- magazyn Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu mieszczący się w siedzibie Nowego ZOO przy ul. Kaprala Wojtka 3 w Poznaniu
4.2.6.) Główny kod CPV: 15710000-8 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach wymaganych w SWZ szczegółowo opisanych w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany produktu wadliwego
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: normy emisji zanieczyszczeń powietrza (spalin) pojazdów wykorzystywanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI- Granulaty z Afryki Południowej
Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia dla wszystkich części zawarto załączniku nr 1 do wzoru umowy.
Miejsce realizacji zamówienia- magazyn Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu mieszczący się w siedzibie Nowego ZOO przy ul. Kaprala Wojtka 3 w Poznaniu
4.2.6.) Główny kod CPV: 15710000-8 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach wymaganych w SWZ szczegółowo opisanych w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany produktu wadliwego
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: normy emisji zanieczyszczeń powietrza (spalin) pojazdów wykorzystywanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII- Posypka do mięsa dla ssaków mięsożernych
Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia dla wszystkich części zawarto załączniku nr 1 do wzoru umowy.
Miejsce realizacji zamówienia- magazyn Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu mieszczący się w siedzibie Nowego ZOO przy ul. Kaprala Wojtka 3 w Poznaniu
4.2.6.) Główny kod CPV: 15710000-8 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach wymaganych w SWZ szczegółowo opisanych w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany produktu wadliwego
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: normy emisji zanieczyszczeń powietrza (spalin) pojazdów wykorzystywanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIII- Karob
Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia dla wszystkich części zawarto załączniku nr 1 do wzoru umowy.
Miejsce realizacji zamówienia- magazyn Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu mieszczący się w siedzibie Nowego ZOO przy ul. Kaprala Wojtka 3 w Poznaniu
4.2.6.) Główny kod CPV: 15710000-8 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach wymaganych w SWZ szczegółowo opisanych w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany produktu wadliwego
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: normy emisji zanieczyszczeń powietrza (spalin) pojazdów wykorzystywanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IX- Wysłodki buraczane niemelasowane
Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia dla wszystkich części zawarto załączniku nr 1 do wzoru umowy.
Miejsce realizacji zamówienia- magazyn Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu mieszczący się w siedzibie Nowego ZOO przy ul. Kaprala Wojtka 3 w Poznaniu
4.2.6.) Główny kod CPV: 15710000-8 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach wymaganych w SWZ szczegółowo opisanych w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany produktu wadliwego
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: normy emisji zanieczyszczeń powietrza (spalin) pojazdów wykorzystywanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część X- Sieczki
Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia dla wszystkich części zawarto załączniku nr 1 do wzoru umowy.
Miejsce realizacji zamówienia- magazyn Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu mieszczący się w siedzibie Nowego ZOO przy ul. Kaprala Wojtka 3 w Poznaniu
4.2.6.) Główny kod CPV: 15710000-8 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach wymaganych w SWZ szczegółowo opisanych w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany produktu wadliwego
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: normy emisji zanieczyszczeń powietrza (spalin) pojazdów wykorzystywanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część XI- Sianokiszonki
Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia dla wszystkich części zawarto załączniku nr 1 do wzoru umowy.
Miejsce realizacji zamówienia- magazyn Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu mieszczący się w siedzibie Nowego ZOO przy ul. Kaprala Wojtka 3 w Poznaniu
4.2.6.) Główny kod CPV: 15710000-8 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach wymaganych w SWZ szczegółowo opisanych w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany produktu wadliwego
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: normy emisji zanieczyszczeń powietrza (spalin) pojazdów wykorzystywanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:a) dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
dla części I, III, IV, V, VII, VIII, IX
Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż równowartość 10 000 zł.
-W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na dwie bądź więcej części z katalogu z warunkiem sumy gwarancyjnej ubezpieczenia oc nie mniejszej niż równowartość 10 000 zł, musi wykazać się w ramach tego warunku sumą ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na poziomie nie mniejszym niż równowartość równania ( ilość części z danego katalogu, na które złożono ofertę x 10 000 zł), dla przykładu: jeżeli Wykonawca złożył ofertę na część I, V, VII i IX musi wykazać się w ramach tego warunku sumą ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na poziomie nie mniejszym równowartość 40 000 zł.
dla części II
Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż równowartość 100 000 zł.
dla części VI i X
Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż równowartość 150 000 zł.
dla części XI
Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż równowartość 50 000 zł.
b) dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
dla części I, III, IV, V, VII, VIII, IX
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie min. 3 dostawy zgodne z przedmiotem zamówienia tj. dostawy granulatów i karmy dla zwierząt, w których skład wchodził przynajmniej jeden rodzaj granulatów i karmy dla zwierząt z danej części, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż równowartość 10 000 zł (każda z wykazanych dostaw nie może być jednak mniejsza niż 1 000 zł).
dla części II, VI, X
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie min. 3 dostawy zgodne z przedmiotem zamówienia tj. dostawy granulatów i karmy dla zwierząt, w których skład wchodził przynajmniej jeden rodzaj granulatów i karmy dla zwierząt z danej części, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż równowartość 80 000 zł (każda z wykazanych dostaw nie może być jednak mniejsza niż 20 000 zł).
dla części XI
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie min. 3 dostawy zgodne z przedmiotem zamówienia tj. dostawy granulatów i karmy dla zwierząt, w których skład wchodził przynajmniej jeden rodzaj granulatów i karmy dla zwierząt z danej części, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż równowartość 30 000 zł (każda z wykazanych dostaw nie może być jednak mniejsza niż 5 000 zł).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, składa na wezwanie w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualne na dzień złożenia, następujące podmiotowe środki dowodowe:
1) odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie określonym w art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności przedmiotowego dokumentu w formie elektronicznej pod wskazanym w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. XI.A.1 SWZ adresem lub w formularzu ofertowym, Zamawiający samodzielnie pobierze go z bazy danych)
2) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ);
3) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. IX.A.1 SWZ (wzór stanowi załącznik nr 8 do SWZ);
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. IX.B. 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji , nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed jego złożeniem).
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem, o którym mowa w § 4 ust. 3 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy ze zmianami.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, składa na wezwanie w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualne na dzień złożenia, następujące podmiotowe środki dowodowe:
1) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia w zakresie określonym w pkt VII.1.2) ppkt a) dla odpowiedniej części (zgodnie z zastrzeżeniem zapisanym w pkt VII.1.2) ppkt a)
2) wykaz dostaw wykonanych w zakresie określonym w pkt. VIII.1.2.ppkt b) odpowiednio dla danej części, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ);
Uwaga! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, ww. wykaz musi dotyczyć dostaw, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
dokumenty podpisane zgodnie z pkt XIV SWZ:1) formularz ofertowy– wypełniony w całości załącznik nr 2 do SWZ,
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełniony załącznik nr 3 do SWZ,
3) zał. nr 1 do wzoru umowy- Opis przedmiotu zamówienia- wypełniony w całości formularz cenowy- tabela odpowiednia dla części, na którą Wykonawca złożył ofertę,
4) dokument potwierdzający spełnianie kryterium oceny ofert dot. norm emisji zanieczyszczeń powietrza przez pojazdy wykorzystywane do realizacji zamówienia, np. wyciąg ze świadectwa homologacji typu pojazdu albo świadectwo (jeżeli dotyczy),
5) zobowiązanie do udostępniania zasobów - wypełniony załącznik nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy),
6) wypełnione oświadczenie dot. podziału prac realizowanych przez podmioty występujące wspólnie - wypełniony załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy)
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego (do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwa). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie
przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt. VIII SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu w
zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy występujący
wspólnie zobowiązani są do dołączenia do oferty wypełnionego załącznika nr 5 stanowiącego oświadczenie, z którego
będzie jednoznacznie wynikać które usługi wykonają poszczególni wykonawcy