BZP: Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu
14.07.2025
2025/BZP 00324235/01
Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020610504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8982123598
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Namysłowska
1.11.4.) Miejscowość: Wrocław
1.11.5.) Kod pocztowy: 50-304
1.11.6.) Województwo: dolnośląskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://www.wm.wroc.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87ae1ec6-46f8-4c6b-acad-b8190363cd06
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00324235
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00122238/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.41 130_Remont pustostanów Lokale z listy BGK (50 lokali)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wroclawskiemieszkania.ezamawiajacy.pl/pn/WROCMIE/demand/221290/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wroclawskiemieszkania.ezamawiajacy.pl/pn/WROCMIE/demand/221290/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: : 1. Korzystanie z Platformy:
1) Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu (Platformy), na subdomenie Zamawiającego,
dostępnej na stronie: https://wroclawskiemieszkania.ezamawiajacy.pl lub za pośrednictwem strony: https://oneplace.marketplanet.pl
2) Wykonawca po wybraniu opcji: „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania (jeżeli posiada już konto) albo założenia bezpłatnego konta (rejestracji),
poprzez wykonanie kroków procesów rejestracyjnego, wymagającego kolejno:
a) podania adresu e-mail,
b) ustanawiania hasła (z wymogiem jego powtórzeniem),
c) wpisania kodu z obrazka,
d) potwierdzenia zapoznania się i akceptacji Regulaminu korzystania z Marketplanet OnePlace (treść regulaminu, dostępna jest po
kliknięciu w link znajdujący się przy tym potwierdzeniu), e) zaznaczenia co najmniej wymaganych zgód, f) kliknięcia polecenia
„Zarejestruj się”.
3) Rejestracja konta następuje poprzez kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu. Jeżeli użytkownik (Wykonawca), nie
skontaktuje się telefonicznie z numerem podanym w potwierdzeniu, konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin
roboczych.
4) Kafelek: „Formularz oferty” / sekcja „Przygotowanie oferty” służy Wykonawcy do złożenia oferty oraz oświadczeń i / lub
dokumentów składanych wraz z nią.
a) Wykonawca w celu zaszyfrowania oferty oraz dokumentów i / lub oświadczeń składanych wraz z nią, zobowiązany będzie do
nadania dowolnego, własnego hasła (zgodnie z informacjami wyświetlonymi w okienku: „Szyfrowanie ofert wraz ze wszystkimi
załączonymi dokumentami”, widocznym po kliknięciu kafelka: „Formularz oferty”) i zatwierdzenia tego hasła.
b) Wczytanie plików następuje poprzez polecenie: "Przeciągnij tutaj lub Wybierz plik z dysku", w sekcji: "Przygotowanie oferty",
podsekcja: "Dokumenty do oferty".
c) Wykonawca winien opisać załączniki nazwą umożliwiającą ich identyfikację.
d) Wykonawca załączając dokument określa jego typ poprzez wybór z rozwijanej listy odpowiedniego opisu:
-„Dokument jawny”,
albo
-„Dokument zawiera tajemnicę przedsiębiorstwa,
odpowiednio dla dokumentu niezawierającego bądź zawierającego informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
e) Złożenie oferty wraz z oświadczeniami i / lub dokumentami składanymi wraz z nią, następuje poprzez polecenie „Złóż ofertę".
f) Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.
g) Potwierdzeniem prawidłowo złożonej oferty jest komunikat systemowy „Oferta została złożona” oraz wygenerowany raport
złożonej oferty. Wykonawca generuje raport z akcji „Historia zmian”, pobierając odpowiedni plik.
h) O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.
5) Kafelek: „Wiadomości” (dostępny po przystąpieniu do postępowania) służy Wykonawcy do przekazania wniosków o wyjaśnienie
treści SWZ przed upływem terminu składania ofert oraz oświadczeń i dokumentów składanych po upływie tego terminu (np. na
wezwanie Zamawiającego). Wnioski o wyjaśnienie mogą być również składane przy użyciu akcji: „Zadaj pytanie” – dostępnej przed
przystąpieniem do postępowania.
6) Za datę wpływu dokumentów i / lub informacji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń
składanych razem z ofertą, uważa się datę ich wpływu na Platformę.
7) Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca
winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego, za pośrednictwem infolinii, dostępnej w dni robocze w
godzinach: 09:00-17:00 (nr tel.: +48 22 257 22 23) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres e-mail:
oneplace@marketplanet.pl)
Ciąg dalszy w sekcji IX - Pozostałe informacje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): wskazany w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): wskazany w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WM/SZP/TP/84/2025/G
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu
Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
Opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno–Użytkowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
Lokal będący własnością Gminy Wrocław, znajduje się w budynku wspólnotowym zarządzanym przez zarządcę Arkadia, Licencjonowany Zarządca Nieruchomości.
Minimalny wymagany okres gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia następnego po zakończeniu odbioru końcowego robót, przy czym „Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane” stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. W odniesieniu do dokumentacji projektowej wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45442100-8 - Roboty malarskie
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
45232460-4 - Roboty sanitarne
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45431200-9 - Kładzenie glazury
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45432110-8 - Kładzenie podłóg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane powyżej ustalonego minimum 36 miesięcy (G)
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne – zatrudnienie osób bezrobotnych (S)
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lubzawodowej:
a) w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony,
jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:
- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi o
specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w wymiarze
minimum 2 lat; osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika budowy;
- co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane bez
ograniczeń do kierowania robotami o specjalności instalacyjnej w zakresie specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz doświadczenie zawodowe
w kierowaniu robotami budowlanymi w wymiarze minimum 2 lat; osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika robót;
- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz doświadczenie zawodowe w kierowaniu
robotami budowlanymi w wymiarze minimum 2 lat, osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika robót.
Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa
w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do
wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących
przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie
z ustawą z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich
Unii Europejskiej do pełnienia samodzielnej funkcji
w budownictwie.
b) w zakresie doświadczenia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty,
zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył minimum jedną robotę budowlaną polegającą na
wykonaniu robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych w branży elektrycznej i sanitarnej w budynku mieszkalnym o wartości
nie mniejszej niż 50 000 zł* brutto.
* Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według
średniego kursu NBP z dnia wysłania ogłoszenia do niniejszego postępowania (tj. z dnia wysłania ogłoszenia o zamówieniu
do BZP).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, wskazanych w Rozdziale VIII ust. 1 zamiast
podmiotowych środków dowodowych, będzie żądał oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o
którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie tych podstaw wykluczenia z postępowania (wzór zał. nr 9 do SWZ).
Zamawiający nie żąda od wykonawcy informacji, dotyczących podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby
na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podwykonawców podstawy
wykluczenia z postępowania
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane (wzór zał. nr 4 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów - inne odpowiednie dokumenty
Uwaga: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi
wykonawcami w/w wykaz dotyczy robót budowlanych,
w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług lub
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór zał. nr 5 do SWZ);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (m.in. konsorcjum, spółka cywilna): Podmiotowe
środki dowodowe i oświadczenia składane w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa i podpisuje każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie lub wyznaczony Pełnomocnik. Wykonawcy występujący wspólnie składają Oświadczenie wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodne z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy). Każdy Wykonawca
oraz Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) mogą złożyć tylko
jedną ofertę, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ. Złożenie przez jednego Wykonawcę oraz Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne
spowoduje ich odrzucenie. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej
współpracę tych wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiającym
oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może
być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
Pozostałe wymagania określono w zapisach SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy (zał. nr 8 do SWZ)7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy