BZP: „Dostawa żywności do Internatu Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Staszowie”
15.07.2025
2025/BZP 00325970/01
ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. STANISŁAWA STASZICA W STASZOWIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa żywności do Internatu Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica
w Staszowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. STANISŁAWA STASZICA W STASZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292030693
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KOSZAROWA 7
1.5.2.) Miejscowość: Staszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 864 25 39
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsstaszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsstaszow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa żywności do Internatu Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica
w Staszowie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3dfae7cc-28db-45c7-ac5d-8b157ab3156b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00325970
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00265588/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa żywności do internatu Zespołu Szkół im. S. Staszica w Staszowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl
2. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
3. Oferta, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust.4 ustawy Pzp oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, pełnomocnictwo, dokumenty, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
4. W sytuacji awarii platformy zakupowej lub przerwy technicznej w jej działaniu Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej na adres: sekretariat@zsstaszow.pl z zastrzeżeniem, że komunikacja za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: sekretariat@zsstaszow.pl nie może dotyczyć składania ofert - pojemność jednej wiadomości na skrzynce do 30 MB.
5. Zamawiający będzie przekazywał informacje Wykonawcom przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej, przy przedmiotowym postępowaniu. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert zamawiający będzie zamieszczał na platformie zakupowej w sekcji “Komunikaty”.
6. Korespondencja której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca będzie przekazywana za pośrednictwem platformy zakupowej do tego konkretnego Wykonawcy.
7. Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości co najmniej 256 kbit/s,
b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje.
c) zainstalowana przeglądarka internetowa, EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji,
d) włączona obsługa JavaScript, akceptująca pliki typu „cookies”,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf.
f) platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF 8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
h) platforma jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
8. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący.
9. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Szczegółowe informacje określa SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej RODO, Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Staszowie (Koszarowa 7, 28-200 Staszów, telefon kontaktowy: 15 864 25 39);
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem ad-resu e-mail iod@zsstaszow.pl lub pisemnie na adres Administratora;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikają-cych z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), w celu związanym z postępowaniem o udzie-lenie zamówienia na: „Dostawa żywności do Internatu Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Staszowie” oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień spoczywający na Zamawiającym jako jednostce sektora finansów publicznych - ustawa z dnia 11 września 2019 roku - Prawo za-mówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 poz. 1320 ze zm.) - zwana dalej ustawa Pzp;
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz podmioty którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych tj. OpenNexus Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy; przekazane dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu, dla którego dane te zostały przekazane, a po tym czasie – w zakresie przewidzianym w przepisach powszechnie obowiązującego prawa;
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Cd w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZS.INT.TP.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotowe zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych do in-ternatu Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Staszowie w okresie od 01.09.2025r. do 31.08.2026r., zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, realizowaną w ramach siedmiu części.
Część I PRODUKTY MLECZARSKIE,
Zakres części I obejmuje między innymi:
1)zakup i dostawę: masła, mleka, serów, śmietany, jogurtów i margaryny,
2)dostarczenie produktów do Internatu Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Staszowie (w tym rozładunek i wniesienie),
3) dostawy odbywać się będą codziennie w godz. 6.30 – 7.30,
oraz inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat rodzajów i ilości, produktów, określa specyfikacja warunków zamówienia, a w szczególności formularz cenowy dla części nr I, stanowiący załącznik do formularza oferty.
Uwaga!
Jeżeli Wykonawca stwierdzi, iż użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów polskich lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze produktów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w opisie przedmiotu zamówienia i załącznikach do opisu.
Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Szczegółowe informacje określa SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria, jakimi będzie kierował się Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej, odrębnie dla każdej części, tj.:
A – cena – 60 %;
B – termin płatności – 40 %.
2. Sposób oceny ofert:
Wzory dla obliczenia punktacji w poszczególnych kryteriach:
A – cena
an / ab x 60 % = ilość punktów,
gdzie:
an – najniższa cena ofertowa, spośród ofert ważnych,
ab – cena oferty badanej.
B – termin płatności,
bb / bn x 40 = ilość punktów w kryterium termin płatności
gdzie:
bn – najdłuższy termin płatności z spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i złożonych przez wykonawców nie podlegających wykluczeniu na tym etapie badania i oceny ofert
bb – termin płatności w ofercie badanej.
Uwaga:
Maksymalny termin płatności wynosi 21 dni, minimalny 14 dni.
Jeżeli Wykonawca poda w ofercie termin płatności krótszy niż 14 dni jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
Jeżeli Wykonawca poda w ofercie termin płatności dłuższy niż 21 dni, ocenie będzie podlegał termin 21 dni i również taki termin płatności, zostanie przyjęty do realizacji zamówienia w przypadku wyboru tej oferty.
Jeżeli Wykonawca nie poda w ofercie terminu płatności, jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
Termin płatności należy podać w dniach kalendarzowych.
Łączna ilość punktów dla każdej oferty stanowić będzie sumę punktów uzyskanych w podanych wyżej kryteriach. X = A + B, gdzie: X – łączna liczba uzyskanych punktów.
Obliczenia dokonywane będą poprzez zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku.
Szczegółowe informacje określa SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: B – termin płatności,
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II MIĘSO, DRÓB, WĘDLINY,
Zakres części II obejmuje między innymi:
1) zakup i dostawę: mięsa wieprzowego, mięsa drobiowego, wędlin drobiowych, wędlin wieprzowych, podrobów drobiowych i wieprzowych,
2) dostarczenie produktów do Internatu Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Staszowie (w tym rozładunek i wniesienie),
3) dostawy odbywać się będą codziennie w godz. 6.30 – 7.30,
oraz inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat rodzajów i ilości, produktów, określa przedmiotowa specyfikacja warunków zamówienia, a w szczególności formularz cenowy dla części nr II, stanowiący załącznik do formularza oferty.
Uwaga!
Jeżeli Wykonawca stwierdzi, iż użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów polskich lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze produktów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w opisie przedmiotu zamówienia i załącznikach do opisu.
Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Szczegółowe informacje określa SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15113000-3 - Wieprzowina
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15112000-6 - Drób
15131500-0 - Produkty drobiowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria, jakimi będzie kierował się Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej, odrębnie dla każdej części, tj.:
A – cena – 60 %;
B – termin płatności – 40 %.
2. Sposób oceny ofert:
Wzory dla obliczenia punktacji w poszczególnych kryteriach:
A – cena
an / ab x 60 % = ilość punktów,
gdzie:
an – najniższa cena ofertowa, spośród ofert ważnych,
ab – cena oferty badanej.
B – termin płatności,
bb / bn x 40 = ilość punktów w kryterium termin płatności
gdzie:
bn – najdłuższy termin płatności z spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i złożonych przez wykonawców nie podlegających wykluczeniu na tym etapie badania i oceny ofert
bb – termin płatności w ofercie badanej.
Uwaga:
Maksymalny termin płatności wynosi 21 dni, minimalny 14 dni.
Jeżeli Wykonawca poda w ofercie termin płatności krótszy niż 14 dni jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
Jeżeli Wykonawca poda w ofercie termin płatności dłuższy niż 21 dni, ocenie będzie podlegał termin 21 dni i również taki termin płatności, zostanie przyjęty do realizacji zamówienia w przypadku wyboru tej oferty.
Jeżeli Wykonawca nie poda w ofercie terminu płatności, jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
Termin płatności należy podać w dniach kalendarzowych.
Łączna ilość punktów dla każdej oferty stanowić będzie sumę punktów uzyskanych w podanych wyżej kryteriach. X = A + B, gdzie: X – łączna liczba uzyskanych punktów.
Obliczenia dokonywane będą poprzez zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku.
Szczegółowe informacje określa SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: B – termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III MROŻONKI,
Zakres części III obejmuje między innymi:
1) zakup i dostawę mrożonych owoców i warzyw,
2) dostarczenie produktów do Internatu Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Staszowie (w tym rozładunek i wniesienie),
3) dostawy odbywać się będą 3 razy w tygodniu w godz. 7.00 – 9.00,
oraz inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat rodzajów i ilości, produktów, określa przedmiotowa specyfikacja warunków zamówienia, a w szczególności formularz cenowy dla części nr III, stanowiący załącznik do formularza oferty.
Uwaga!
Jeżeli Wykonawca stwierdzi, iż użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów polskich lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze produktów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w opisie przedmiotu zamówienia i załącznikach do opisu.
Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Szczegółowe informacje określa SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria, jakimi będzie kierował się Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej, odrębnie dla każdej części, tj.:
A – cena – 60 %;
B – termin płatności – 40 %.
2. Sposób oceny ofert:
Wzory dla obliczenia punktacji w poszczególnych kryteriach:
A – cena
an / ab x 60 % = ilość punktów,
gdzie:
an – najniższa cena ofertowa, spośród ofert ważnych,
ab – cena oferty badanej.
B – termin płatności,
bb / bn x 40 = ilość punktów w kryterium termin płatności
gdzie:
bn – najdłuższy termin płatności z spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i złożonych przez wykonawców nie podlegających wykluczeniu na tym etapie badania i oceny ofert
bb – termin płatności w ofercie badanej.
Uwaga:
Maksymalny termin płatności wynosi 21 dni, minimalny 14 dni.
Jeżeli Wykonawca poda w ofercie termin płatności krótszy niż 14 dni jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
Jeżeli Wykonawca poda w ofercie termin płatności dłuższy niż 21 dni, ocenie będzie podlegał termin 21 dni i również taki termin płatności, zostanie przyjęty do realizacji zamówienia w przypadku wyboru tej oferty.
Jeżeli Wykonawca nie poda w ofercie terminu płatności, jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
Termin płatności należy podać w dniach kalendarzowych.
Łączna ilość punktów dla każdej oferty stanowić będzie sumę punktów uzyskanych w podanych wyżej kryteriach. X = A + B, gdzie: X – łączna liczba uzyskanych punktów.
Obliczenia dokonywane będą poprzez zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku.
Szczegółowe informacje określa SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: B – termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotowe zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych do inter-natu Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Staszowie w okresie od 01.09.2025r. do 31.08.2026r., zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, realizowaną w ramach siedmiu części.
Część IV RYBY MROŻONE, ŚWIEŻE I WĘDZONE,
Zakres części IV obejmuje między innymi:
1) zakup i dostawę: ryb mrożonych, ryb świeżych, ryb wędzonych oraz konserw rybnych,
2) dostarczenie produktów do Internatu Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Staszowie (w tym rozładunek i wniesienie),
3) dostawy odbywać się będą 3 razy w tygodniu w godz. 7.00 – 10.00,
oraz inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat rodzajów i ilości, produktów, określa przedmiotowa specyfikacja warunków zamówienia, a w szczególności formularz cenowy dla części nr IV, stanowiący załącznik do formularza oferty.
Uwaga!
Jeżeli Wykonawca stwierdzi, iż użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów polskich lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze produktów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w opisie przedmiotu zamówienia i załącznikach do opisu.
Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Szczegółowe informacje określa SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03311000-2 - Ryby
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria, jakimi będzie kierował się Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej, odrębnie dla każdej części, tj.:
A – cena – 60 %;
B – termin płatności – 40 %.
2. Sposób oceny ofert:
Wzory dla obliczenia punktacji w poszczególnych kryteriach:
A – cena
an / ab x 60 % = ilość punktów,
gdzie:
an – najniższa cena ofertowa, spośród ofert ważnych,
ab – cena oferty badanej.
B – termin płatności,
bb / bn x 40 = ilość punktów w kryterium termin płatności
gdzie:
bn – najdłuższy termin płatności z spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i złożonych przez wykonawców nie podlegających wykluczeniu na tym etapie badania i oceny ofert
bb – termin płatności w ofercie badanej.
Uwaga:
Maksymalny termin płatności wynosi 21 dni, minimalny 14 dni.
Jeżeli Wykonawca poda w ofercie termin płatności krótszy niż 14 dni jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
Jeżeli Wykonawca poda w ofercie termin płatności dłuższy niż 21 dni, ocenie będzie podlegał termin 21 dni i również taki termin płatności, zostanie przyjęty do realizacji zamówienia w przypadku wyboru tej oferty.
Jeżeli Wykonawca nie poda w ofercie terminu płatności, jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
Termin płatności należy podać w dniach kalendarzowych.
Łączna ilość punktów dla każdej oferty stanowić będzie sumę punktów uzyskanych w podanych wyżej kryteriach. X = A + B, gdzie: X – łączna liczba uzyskanych punktów.
Obliczenia dokonywane będą poprzez zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku.
Szczegółowe informacje określa SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: B – termin płatności,
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotowe zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych do internatu Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Staszowie w okresie od 01.09.2025r. do 31.08.2026r., zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, realizowaną w ramach siedmiu części.
Część V OWOCE, WARZYWA I JAJA,
Zakres części V obejmuje między innymi:
1) zakup i dostawę: owoców, warzyw, ziół i jaj,
2) dostarczenie produktów do Internatu Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Staszowie (w tym rozładunek i wniesienie),
3) dostawy odbywać się będą codziennie w godz. 7.00 – 10.00,
4) przy dostawie jaj od Wykonawcy wymagany będzie: Handlowy Dokument Identyfikacji,
oraz inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat rodzajów i ilości, produktów, określa przedmiotowa specyfikacja warunków zamówienia, a w szczególności formularz cenowy dla części nr V, stanowiący załącznik do formularza oferty.
Uwaga!
Jeżeli Wykonawca stwierdzi, iż użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów polskich lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze produktów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w opisie przedmiotu zamówienia i załącznikach do opisu.
Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Szczegółowe informacje określa SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15310000-4 - Ziemniaki i produkty z ziemniaków
03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria, jakimi będzie kierował się Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej, odrębnie dla każdej części, tj.:
A – cena – 60 %;
B – termin płatności – 40 %.
2. Sposób oceny ofert:
Wzory dla obliczenia punktacji w poszczególnych kryteriach:
A – cena
an / ab x 60 % = ilość punktów,
gdzie:
an – najniższa cena ofertowa, spośród ofert ważnych,
ab – cena oferty badanej.
B – termin płatności,
bb / bn x 40 = ilość punktów w kryterium termin płatności
gdzie:
bn – najdłuższy termin płatności z spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i złożonych przez wykonawców nie podlegających wykluczeniu na tym etapie badania i oceny ofert
bb – termin płatności w ofercie badanej.
Uwaga:
Maksymalny termin płatności wynosi 21 dni, minimalny 14 dni.
Jeżeli Wykonawca poda w ofercie termin płatności krótszy niż 14 dni jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
Jeżeli Wykonawca poda w ofercie termin płatności dłuższy niż 21 dni, ocenie będzie podlegał termin 21 dni i również taki termin płatności, zostanie przyjęty do realizacji zamówienia w przypadku wyboru tej oferty.
Jeżeli Wykonawca nie poda w ofercie terminu płatności, jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
Termin płatności należy podać w dniach kalendarzowych.
Łączna ilość punktów dla każdej oferty stanowić będzie sumę punktów uzyskanych w podanych wyżej kryteriach. X = A + B, gdzie: X – łączna liczba uzyskanych punktów.
Obliczenia dokonywane będą poprzez zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku.
Szczegółowe informacje określa SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: B – termin płatności,
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotowe zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych do inter-natu Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Staszowie w okresie od 01.09.2025r. do 31.08.2026r., zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, realizowaną w ramach siedmiu części.
Część VI PIECZYWO, ŚWIEŻE WYROBY PIEKARSKIE I CIASTKARSKIE,
Zakres części VI obejmuje między innymi:
1) zakup i dostawę: chleba, bułek oraz wyrobów ciastkarskich,
2) dostarczenie produktów do Internatu Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Staszowie (w tym rozładunek i wniesienie),
3) dostawy odbywać się będą codziennie w godz. 6.00 – 6.20,
oraz inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. .
Szczegółowe informacje na temat rodzajów i ilości, produktów, określa przedmiotowa specyfikacja warunków zamówienia, a w szczególności formularz cenowy dla części nr VI, stanowiący załącznik do formularza oferty.
Uwaga!
Jeżeli Wykonawca stwierdzi, iż użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów polskich lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze produktów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w opisie przedmiotu zamówienia i załącznikach do opisu.
Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Szczegółowe informacje określa SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria, jakimi będzie kierował się Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej, odrębnie dla każdej części, tj.:
A – cena – 60 %;
B – termin płatności – 40 %.
2. Sposób oceny ofert:
Wzory dla obliczenia punktacji w poszczególnych kryteriach:
A – cena
an / ab x 60 % = ilość punktów,
gdzie:
an – najniższa cena ofertowa, spośród ofert ważnych,
ab – cena oferty badanej.
B – termin płatności,
bb / bn x 40 = ilość punktów w kryterium termin płatności
gdzie:
bn – najdłuższy termin płatności z spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i złożonych przez wykonawców nie podlegających wykluczeniu na tym etapie badania i oceny ofert
bb – termin płatności w ofercie badanej.
Uwaga:
Maksymalny termin płatności wynosi 21 dni, minimalny 14 dni.
Jeżeli Wykonawca poda w ofercie termin płatności krótszy niż 14 dni jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
Jeżeli Wykonawca poda w ofercie termin płatności dłuższy niż 21 dni, ocenie będzie podlegał termin 21 dni i również taki termin płatności, zostanie przyjęty do realizacji zamówienia w przypadku wyboru tej oferty.
Jeżeli Wykonawca nie poda w ofercie terminu płatności, jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
Termin płatności należy podać w dniach kalendarzowych.
Łączna ilość punktów dla każdej oferty stanowić będzie sumę punktów uzyskanych w podanych wyżej kryteriach. X = A + B, gdzie: X – łączna liczba uzyskanych punktów.
Obliczenia dokonywane będą poprzez zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku.
Szczegółowe informacje określa SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: B – termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotowe zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych do internatu Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Staszowie w okresie od 01.09.2025r. do 31.08.2026r., zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, realizowaną w ramach siedmiu części.
Część VII RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE.
Zakres części VII obejmuje między innymi:
1) zakup i dostawę: przypraw, dżemów, powideł, marmolady, miodu, mąki, makaronów, ryżu, kaszy, oleju, warzyw w puszcze i przetworów warzywnych, soli, cukru, herbaty, kawy, pieczywa tostowego, grzanek, groszku ptysiowego, płatków, suszonych owoców, soków, wody, majonezu, musztardy, octu oraz sosów,
2) dostarczenie produktów do Internatu Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Staszowie (w tym rozładunek i wniesienie),
3) dostawy odbywać się będą codziennie w godz. 7.00 – 10.00,
oraz inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat rodzajów i ilości, produktów, określa przedmiotowa specyfikacja warunków zamówienia, a w szczególności formularz cenowy dla części nr VII, stanowiący załącznik do formularza oferty.
Uwaga!
Jeżeli Wykonawca stwierdzi, iż użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów polskich lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze produktów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w opisie przedmiotu zamówienia i załącznikach do opisu.
Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Szczegółowe informacje określa SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15410000-5 - Surowe oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria, jakimi będzie kierował się Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej, odrębnie dla każdej części, tj.:
A – cena – 60 %;
B – termin płatności – 40 %.
2. Sposób oceny ofert:
Wzory dla obliczenia punktacji w poszczególnych kryteriach:
A – cena
an / ab x 60 % = ilość punktów,
gdzie:
an – najniższa cena ofertowa, spośród ofert ważnych,
ab – cena oferty badanej.
B – termin płatności,
bb / bn x 40 = ilość punktów w kryterium termin płatności
gdzie:
bn – najdłuższy termin płatności z spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i złożonych przez wykonawców nie podlegających wykluczeniu na tym etapie badania i oceny ofert
bb – termin płatności w ofercie badanej.
Uwaga:
Maksymalny termin płatności wynosi 21 dni, minimalny 14 dni.
Jeżeli Wykonawca poda w ofercie termin płatności krótszy niż 14 dni jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
Jeżeli Wykonawca poda w ofercie termin płatności dłuższy niż 21 dni, ocenie będzie podlegał termin 21 dni i również taki termin płatności, zostanie przyjęty do realizacji zamówienia w przypadku wyboru tej oferty.
Jeżeli Wykonawca nie poda w ofercie terminu płatności, jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
Termin płatności należy podać w dniach kalendarzowych.
Łączna ilość punktów dla każdej oferty stanowić będzie sumę punktów uzyskanych w podanych wyżej kryteriach. X = A + B, gdzie: X – łączna liczba uzyskanych punktów.
Obliczenia dokonywane będą poprzez zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku.
Szczegółowe informacje określa SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: B – termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał odpowiednią wiedzę i doświadczenie polegające na wykonaniu w sposób należyty w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
• dla części I – minimum 1 dostawy, m.in. produktów mleczarskich,
• dla części II – minimum 1 dostawy, m.in. mięsa i wędlin,
• dla części III – minimum 1 dostawy m.in. mrożonek,
• dla części IV – minimum 1 dostawy m.in. ryb,
• dla części V – minimum 1 dostawy m.in. owoców, warzyw i jaj,
• dla części VI – minimum 1 dostawy m.in. pieczywa,
• dla części VII – minimum 1 dostawy m.in. produktów spożywczych.
Szczegółowe informacje określa SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda:
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 SWZ,
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o którym mowa w pkt. b) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on winnej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt b), lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust.1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Zapis pkt 3 stosuje się.
Szczegółowe informacje określa SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda:
a) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 SWZ,
Uwaga
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz:
1) o którym mowa w pkt. 1 a), dotyczy dostaw, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
Uwaga:
W celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji w postępowaniu zamawiający może dopuścić, aby wykaz:
1) którym mowa w pkt 1 a), dotyczy dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych – również wykonywanych, w okresie dłuższym niż ostatnie 3 lata.
Szczegółowe informacje określa SWZ.
5.8.)
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wypełniony formularz oferty według załącznika nr 1 SWZ wraz z formularzem cenowym właściwym dla danej części, stanowiącym załącznik do formularza oferty.2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp w zakresie wskazanym przez zamawiającego we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 SWZ (w zakresie niepodlegania wykluczeniu).
3. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp w zakresie wskazanym przez zamawiającego we wzorze stanowiącym załącznik nr 3 SWZ (w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu).
4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 SWZ (jeżeli dotyczy).
5. Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, (dotyczy podmiotów udostępniających zasoby), zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 SWZ (jeżeli dotyczy).
6. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego/podmiotu udostępniającego zasoby - pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo(a) - umocowanie do reprezentacji wykonawcy w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru, albo z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej (przykładowo: KRS, CEIDG) ogólnie dostępnego na stronach internetowych ogólnodostępnych baz danych. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
Szczegółowe informacje określa SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Zamawiający nie wymaga szczególnych, sposobów spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu.
5. W odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych wykonawców.
6. Zgodnie z art. 125 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 i 3 SWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
7. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli zabezpieczenie było wymagane, zgodnie z art. 445 ust.1ustawy Pzp.
9. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących:
1) zamówień na roboty budowlane lub usługi;
2) prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy,
zgodnie z art. 60 ustawy Pzp.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dla części I-VII:1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany niniejszej umowy o zamówienie bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku:
a) zmiany ceny jednostkowej za produkt, a tym samym zmiany kwoty łącznego wynagrodzenia określo-nego w § 1 ust. 26 niniejszej umowy, w przypadku waloryzacji dokonanej na podstawie postanowień § 1 ust. 21-25 niniejszej umowy.
b) zmian wskazanych przez ustawodawcę w art. 455 ust. 1 pkt 2 lit. b) i c), w art. 455 ust. 1 pkt 3 i pkt 4 oraz w art. 455 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Szczegółowe informacje określa SWZ, w tym projekt umowy, stanowiący załącznik nr 8 SWZ.