BZP: Jednorazowa dostawa wyposażenia warsztatowego dla Sekcji Lotnictwa Policji Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
16.07.2025
2025/BZP 00329764/01
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Jednorazowa dostawa wyposażenia warsztatowego dla Sekcji Lotnictwa Policji Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810903040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Małopolska 47
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-515
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 477811475
1.5.8.) Numer faksu: 477811477
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@sc.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zachodniopomorska.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Jednorazowa dostawa wyposażenia warsztatowego dla Sekcji Lotnictwa Policji Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a770f34-9ef4-430e-a828-3ad22a5deec2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00329764
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095311/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Dostawa wyposażenia warsztatowego dla Sekcji Lotnictwa Policji KWP w Szczecinie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11355823.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1135582
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: jak w rozdz.III SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZZ-2380-49/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 312135,16 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 34893,10 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa wyposażenia wózka narzędziowego wraz z wyposażeniem warsztatowym dla Sekcji Lotnictwa Policji Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2.1 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i rozładunku przedmiotu zamówienia w miejsca wskazane przez Zamawiającego na własny koszt i ryzyko tj. do hangaru umiejscowionego na terenie lotniska Aeroklubu Szczecińskiego, 70-800 Szczecin-Dąbie. Asortyment musi spełniać wymagania opisane szczegółowo w załączniku nr 2.1 do SWZ. Zamawiający wymaga dostarczenia asortymentu fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad technicznych i prawnych.
4.2.5.) Wartość części: 28073,10 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa stołu warsztatowego dla Sekcji Lotnictwa Policji Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2.2 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i rozładunku przedmiotu zamówienia w miejsca wskazane przez Zamawiającego na własny koszt i ryzyko tj. do hangaru umiejscowionego na terenie lotniska Aeroklubu Szczecińskiego, 70-800 Szczecin-Dąbie. Asortyment musi spełniać wymagania opisane szczegółowo w załączniku nr 2.2 do SWZ. Zamawiający wymaga dostarczenia asortymentu fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad technicznych i prawnych.
4.2.5.) Wartość części: 5330 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa wagi elektronicznej i wanny wychwytowej dla Sekcji Lotnictwa Policji Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2.3 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i rozładunku przedmiotu zamówienia w miejsca wskazane przez Zamawiającego na własny koszt i ryzyko tj. do magazynu Wydziału Transportu KWP ul. Wernyhory 5, 71-240 Szczecin. Asortyment musi spełniać wymagania opisane szczegółowo w załączniku nr 2.3 do SWZ. Zamawiający wymaga dostarczenia asortymentu fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad technicznych i prawnych.
4.2.5.) Wartość części: 1490 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42923110-6 - Wagi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj, zakres jak i warunki przewidujące zmiany postanowień umowy zawarte zostały w § 9 projektowanych postanowień umowy - załączniki nr 6.1 - 6.3 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-24 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1135582
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-24 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-22
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Do sekcji IV- przedmiot zamówienia, okres realizacji zamówienia wskazany w pkt 4.2.10 dla części I, II , III liczony jest od przesłania drogą elektroniczną zamówienia. Termin przesłania zamówienia wynosi 14 dni kalendarzowych.Do sekcji V - kwalifikacja wykonawców, w pkt 5.2 dodaje się: art.7 ust 1 ustawy o przeciwdziałaniu wspierania agresji.