BZP: Dostawa sprzętu elektronicznego do SP nr 3 im. St. Staszica, ul. J. Kacperskiej 6b w Żyrardowie, w ramach zadania pn. Poprawa infrastruktury edukacyjnej – Szkoła Podstawowa nr 3 w Żyrardowie.
16.07.2025
2025/BZP 00329950/01
Miasto Żyrardów
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu elektronicznego do SP nr 3 im. St. Staszica, ul. J. Kacperskiej 6b w Żyrardowie, w ramach zadania pn. Poprawa infrastruktury edukacyjnej – Szkoła Podstawowa nr 3 w Żyrardowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Żyrardów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Limanowskiego 44
1.5.2.) Miejscowość: Żyrardów
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 46 880 05 50, 46 880 05 55
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zyrardow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu elektronicznego do SP nr 3 im. St. Staszica, ul. J. Kacperskiej 6b w Żyrardowie, w ramach zadania pn. Poprawa infrastruktury edukacyjnej – Szkoła Podstawowa nr 3 w Żyrardowie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bf45da1-f5ee-436c-91db-03788ed3cf62
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00329950
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023954/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 „Dostawa sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej nr 3 im. St. Staszica, ul. J. Kacperskiej 6b w Żyrardowie, w ramach zadania pn. Poprawa infrastruktury edukacyjnej – SP nr 3 w Żyrardowie.”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11401643.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej Urzędu Miasta Żyrardowa (https://platformazakupowa.pl/pn/zyrardow - dalej jako platformazakupowa.pl ) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1140164
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, były przekazywane w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: “Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący;
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Prezydent Miasta Żyrardowa,
2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres: email: iod@zyrardow.pl,
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4) oznaczenie sprawy: ZP.271.2.26.2025.AR,
5) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;
6) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;
7) osobie fizycznej nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.
2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym również obowiązków wynikających z rozporządzenia 2016/679, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 rozporządzenia 2016/679 nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporządzenia 2016/679).
3. Wykonawca jest obowiązany wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 rozporządzenia 2016/679.
4. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne wynikające z rozporządzenia 2016/679 oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z ubieganiem się wykonawcy o udzielenie zamówienia w postępowaniu, wykonawca składa w postępowaniu oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia 2016/679. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca składa w ofercie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.26.2025.AR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. Stanisława Staszica, ul. J. Kacperskiej 6b w Żyrardowie, w ramach zadania pn. „Poprawa infrastruktury edukacyjnej – Szkoła Podstawowa nr 3 w Żyrardowie”.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w pomieszczeniach Szkoły Podstawowej nr 3 im. Stanisława Staszica, ul. J. Kacperskiej 6b w Żyrardowie, zarówno w głównym budynku szkoły, jak i nowo wybudowanym.
Szczegółowy zakres zamówienia określa Projekt Umowy – załącznik nr 4 do SWZ oraz Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30231320-6 - Monitory dotykowe
30213100-6 - Komputery przenośne
30121100-4 - Fotokopiarki
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
32333200-8 - Kamery wideo
30213200-7 - Komputer tablet
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
32351300-1 - Akcesoria do urządzeń audio
31224810-3 - Przedłużacze
30191400-8 - Niszczarki
30232140-7 - Plotery
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
1) Cena – 60 %
2) Wydłużenie gwarancji – 40 %
Wynikiem dla każdej z ofert będzie suma punktów uzyskanych w podanych wyżej kryteriach, 1% odpowiada 1 punktowi. Liczba punktów za kryterium cena zostanie obliczona wg następujących zasad:
1) Kryterium „Cena” w zł - C – 60 %
liczona według wzoru: C=(Cn/Cb) x 60 %
gdzie:
C – liczba punktów za cenę brutto (max 60 pkt)
Cn – cena brutto najniższa wśród ofert
Cb – cena brutto badanej oferty
2) Kryterium „Wydłużenie gwarancji”- WG - 40 % (max 40 pkt)
W ramach kryterium „Wydłużenie gwarancji ” dla laptopów dla nauczycieli
oraz monitorów interaktywnych, Zamawiający przyzna punkty zgodnie
z poniższą tabelą w zależności od zaoferowanego okresu gwarancji:
Oferowany okres gwarancji – 60 miesięcy 40 pkt
Oferowany okres gwarancji – 48 miesięcy 20 pkt
Oferowany okres gwarancji – 36 miesięcy 0 pkt
Zamawiający nie dopuszcza skracania w ofercie minimalnego okresu udzielonej gwarancji poniżej 36 miesięcy. Tego rodzaju działanie wykonawcy skutkować będzie odrzuceniem jego oferty przez zamawiającego na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5) ustawy Pzp.
Wydłużenie przez wykonawcę w ofercie maksymalnego okresu udzielonej gwarancji ponad 60 miesięcy skutkować będzie tym, iż do oceny w zakresie tego kryterium zamawiający weźmie pod uwagę wyłącznie okres 60 miesięcy. Natomiast do umowy wpisany zostanie okres gwarancji zaoferowany w ofercie.
Zamawiający przyzna punkty na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
Łączna suma uzyskanych punktów z wszystkich kryteriów stanowić będzie
końcową ocenę oferty, obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg wzoru:
P = C+WG
gdzie:
P - całkowita liczba punktów uzyskana przez ofertę;
C - całkowita liczba punktów oferty w kryterium „cena”;
WG - całkowita liczba punktów oferty w kryterium „wydłużenie gwarancji”.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów ze wszystkich kryteriów, maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Poz. 2 Laptop dla nauczyciela:1) Procesor musi osiągać w teście PassMark Performance Test, co najmniej 17 000 punktów w kategorii Average CPU Mark. Wynik dostępny na stronie: https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. Załączyć wydruk zawartości ekranu (Print Screen ekranu), potwierdzający wymagany wynik z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;
2) Oświadczenie producenta lub dokument potwierdzający spełnienie przez komputer normy MIL-STD-810H lub równoważnej;
3) Deklaracja zgodności CE;
4) Raport z przeprowadzonych testów lub oświadczenie producenta komputera potwierdzającej głośność jednostki centralnej mierzonej zgodnie z normą ISO 7779 lub równoważną oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 lub równoważną w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (IDLE) wynosząca maksymalnie 25dB;
5) Oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu, iż w przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego;
6) Dokumenty potwierdzające, iż firma serwisująca posiada ISO 9001 lub równoważny na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta komputera;
7) Oświadczenie producenta sprzętu (lub jego przedstawiciela w Polsce) potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta.
Poz. 3 Laptop dla ucznia:
1) Procesor musi osiągać w testach SYSMark 30 General Productivity minimum 1300 punktów. Załączyć wynik testu, zgodnie z wymogami w OPZ, przeprowadzonego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
2) Karta graficzna zintegrowana w procesorze komputera.
Karta musi osiągać w teście SYSMark 30 Adv. Content Creation min. 1300 pkt.
Załączyć wynik testu, zgodnie z wymogami w OPZ, przeprowadzonego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
3) Oświadczenie producenta lub dokument potwierdzający spełnienie przez komputer normy MIL-STD 810H lub równoważnej;
4) Dokument potwierdzający czas pracy na baterii min. 7h potwierdzony testem MobileMark 30. Załączyć wynik testu przeprowadzonego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;
5) Deklaracja CE dla urządzenia;
6) Oświadczenie producenta sprzętu (lub jego przedstawiciela w Polsce) potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta;
7) Oświadczenie producenta sprzętu, że w przypadku braku realizacji serwisu przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego producenta, przejmie na siebie obowiązek serwisowy;
8) Dokument potwierdzający, że serwis urządzeń będzie realizowany zgodnie z wymogami normy ISO9001 lub równoważnej;
Poz. 15 Urządzenie OPS:
1) Procesor powinien osiągać w teście PassMark Performance Test, co najmniej 17 000 punktów w kategorii Average CPU Mark. Wynik dostępny na stronie: https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php . Załączyć wydruk zawartości ekranu (Print Screen ekranu), potwierdzający wymagany wynik z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Poz. 2 Laptop dla nauczyciela:1) Procesor musi osiągać w teście PassMark Performance Test, co najmniej 17 000 punktów w kategorii Average CPU Mark. Wynik dostępny na stronie: https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. Załączyć wydruk zawartości ekranu (Print Screen ekranu), potwierdzający wymagany wynik z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;
2) Oświadczenie producenta lub dokument potwierdzający spełnienie przez komputer normy MIL-STD-810H lub równoważnej;
3) Deklaracja zgodności CE;
4) Raport z przeprowadzonych testów lub oświadczenie producenta komputera potwierdzającej głośność jednostki centralnej mierzonej zgodnie z normą ISO 7779 lub równoważną oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 lub równoważną w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (IDLE) wynosząca maksymalnie 25dB;
5) Oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu, iż w przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego;
6) Dokumenty potwierdzające, iż firma serwisująca posiada ISO 9001 lub równoważny na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta komputera;
7) Oświadczenie producenta sprzętu (lub jego przedstawiciela w Polsce) potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta.
Poz. 3 Laptop dla ucznia:
1) Procesor musi osiągać w testach SYSMark 30 General Productivity minimum 1300 punktów. Załączyć wynik testu, zgodnie z wymogami w OPZ, przeprowadzonego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
2) Karta graficzna zintegrowana w procesorze komputera.
Karta musi osiągać w teście SYSMark 30 Adv. Content Creation min. 1300 pkt.
Załączyć wynik testu, zgodnie z wymogami w OPZ, przeprowadzonego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
3) Oświadczenie producenta lub dokument potwierdzający spełnienie przez komputer normy MIL-STD 810H lub równoważnej;
4) Dokument potwierdzający czas pracy na baterii min. 7h potwierdzony testem MobileMark 30. Załączyć wynik testu przeprowadzonego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;
5) Deklaracja CE dla urządzenia;
6) Oświadczenie producenta sprzętu (lub jego przedstawiciela w Polsce) potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta;
7) Oświadczenie producenta sprzętu, że w przypadku braku realizacji serwisu przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego producenta, przejmie na siebie obowiązek serwisowy;
8) Dokument potwierdzający, że serwis urządzeń będzie realizowany zgodnie z wymogami normy ISO9001 lub równoważnej;
Poz. 15 Urządzenie OPS:
1) Procesor powinien osiągać w teście PassMark Performance Test, co najmniej 17 000 punktów w kategorii Average CPU Mark. Wynik dostępny na stronie: https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php . Załączyć wydruk zawartości ekranu (Print Screen ekranu), potwierdzający wymagany wynik z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Wypełniony Formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ;2) Formularz opisu przedmiotu oferty, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ. Formularz ten stanowi integralną część oferty.
3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie
z Załącznikiem nr 2 do SWZ;
4) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,
oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składa każdy
z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia;
5) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
6) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
7) Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia;Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo;
Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.;
Oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-25 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1140164
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-25 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-23
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Pełna nazwa postępowania: „Dostawa sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej nr 3 im. Stanisława Staszica, ul. J. Kacperskiej 6b w Żyrardowie, w ramach zadania pn. Poprawa infrastruktury edukacyjnej – Szkoła Podstawowa nr 3 w Żyrardowie”.W zakresie przedmiotowych środków dowodowych:
Dokumenty i oświadczenia składane przez Wykonawcę powinny być w języku polskim. W przypadku składania dokumentów i oświadczeń sporządzonych w innym języku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumenty i oświadczenia wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zamawiający dopuszcza złożenie bez tłumaczenia na język polski poniższych przedmiotowych środków dowodowych:
Poz. 2 Laptop dla nauczyciela:
1) procesor musi osiągać w teście PassMark Performance Test, co najmniej 17 000 punktów w kategorii Average CPU Mark. Wynik dostępny na stronie: https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. Załączyć wydruk zawartości ekranu (Print Screen ekranu), potwierdzający wymagany wynik z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;
Poz.3 Laptop dla ucznia:
1) Procesor musi osiągać w testach SYSMark 30 General Productivity minimum 1300 punktów. Załączyć wynik testu, zgodnie z wymogami OPZ przeprowadzonego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
2) Karta graficzna zintegrowana w procesorze komputera.
Karta musi osiągać w teście SYSMark 30 Adv. Content Creation min. 1300 pkt.
Załączyć wynik testu, zgodnie z wymogami OPZ, przeprowadzonego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
Poz. 15 Urządzenie OPS:
1) Procesor powinien osiągać w teście PassMark Performance Test, co najmniej 17 000 punktów w kategorii Average CPU Mark. Wynik dostępny na stronie: https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php . Załączyć wydruk zawartości ekranu (Print Screen ekranu), potwierdzający wymagany wynik z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.