BZP: „Rozbudowa budynku gospodarczego o pomieszczenie gospodarcze i wiatę oraz zmianę konstrukcji dachu i pokrycia ścian istniejącego budynku gospodarczego”- III postępowanie
17.07.2025
2025/BZP 00331043/01
Zarząd Dróg Powiatowych w Aleksandrowie Kujawskim
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Rozbudowa budynku gospodarczego o pomieszczenie gospodarcze i wiatę oraz zmianę konstrukcji dachu i pokrycia ścian istniejącego budynku gospodarczego”- III postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Aleksandrowie Kujawskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910870248
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szosa Ciechocińska 22, Odolion
1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-700
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.aleksandrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpodolion.rbip.mojregion.info
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Utrzymanie dróg i mostów
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa budynku gospodarczego o pomieszczenie gospodarcze i wiatę oraz zmianę konstrukcji dachu i pokrycia ścian istniejącego budynku gospodarczego”- III postępowanie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2ecef10-e91e-4069-8606-254f9f10402b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00331043
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045232/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa budynku gospodarczego o pomieszczenie gospodarcze i wiatę oraz zmianę konstrukcji dachu i pokrycia ścian istniejącego budynku gospodarczego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c2ecef10-e91e-4069-8606-254f9f10402b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz z zapisami SWZ.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocy poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@zdp.aleksandrow.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Aleksandrowie Kujawskim, ul. Szosa Ciechocińska 22, Odolion, 87-700 Aleksandrów Kujawski.
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Aleksandrowie Kujawskim jest Pan Tomasz Suliński, e-mail: iodzdp@zdp.aleksandrow.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenia zamówienia;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:
e) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
f) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
g) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostały Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DUDiM.261.5.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa budynku gospodarczego o nr ewid. 19 o pomieszczenie gospodarcze i wiatę oraz zmianę konstrukcji dachu i pokrycia ścian istniejącego budynku gospodarczego o nr ewid. 19 z niezbędna infrastrukturą techniczną w miejscowości Odolion, przy ul. Szosa Ciechocińska, gmina Aleksandrów Kujawski, działka nr 109/1, obręb Odolion.
Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności:
• zmianę konstrukcji dachu budynku gospodarczego,
• wykonanie nowego pokrycia ścian budynku,
• realizację niezbędnej infrastruktury towarzyszącej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w:
• dokumentacji projektowej,
• specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
• przedmiarze robót (pomocniczym).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót – Załącznik nr 8 do SWZ. Przedmiary robót ma charakter pomocniczy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45213200-5 - Roboty budowlane w zakresie magazynów i przemysłowych obiektów budowlanych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty