BZP: „Usługi geodezyjno – kartograficzne na nieruchomościach będących w Zasobie KOWR OT w Pruszczu Gdańskim położonych na terenie województwa pomorskiego w II półroczu 2025r”
21.07.2025
2025/BZP 00335626/01
KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługi geodezyjno – kartograficzne na nieruchomościach
będących w Zasobie KOWR OT w Pruszczu Gdańskim położonych na terenie województwa pomorskiego w II półroczu 2025r”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Pruszczu Gdańskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Warszawy 28
1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.pruszcz@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/kowr
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa osoba prawna - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
realizacja zadań w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi geodezyjno – kartograficzne na nieruchomościach
będących w Zasobie KOWR OT w Pruszczu Gdańskim położonych na terenie województwa pomorskiego w II półroczu 2025r”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d07e1aba-4117-4c4b-a7f7-1f7a066bda86
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00335626
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00087589/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi geodezyjne na nieruchomościach ZWRSP
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kowr.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kowr.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę sporządza się w języku polskim. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarcza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym art. 78 § 1 ustawy Kodeks cywilny) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym [o którym mowa
w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1577)], lub podpisem osobistym [w rozumieniu ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r o dowodach osobistych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 671 ze zm.)].
2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia miedzy zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pomocą Platformy Zakupowej - pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl i pod nr postępowania PRU.WO.260.16.2025.
3. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej, wymaga zarejestrowania konta na Platformie. Wykonawca w celu rejestracji przechodzi do Formularza rejestracyjnego poprzez zakładkę „LOGOWANIE" oraz opcję „ZAREJESTRUJ SIĘ". Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu po zalogowaniu się na Platformie musi uruchomić polecenie „Zgłoś się do udziału w postępowaniu". Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu.
5. W zakładce „Załączniki" przedmiotowego postępowania zamawiający zamieszcza dokumentację postępowania. Pobranie dokumentu następuje po kliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia „Pobierz". W celu pobrania wszystkich załączników jednocześnie należy wybrać polecenie „Pobierz paczkę", a następnie „Pobierz wszystkie załączniki organizatora.”
6. Zakładka „Załączniki" służy również wykonawcom do złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą.
7. Szczegółowe informacje dostępne są w Rozdziale XII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem XXII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PRU.WO.260.16.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 2
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie następujących usług geodezyjno – kartograficznych położonych na terenie powiatu słupskiego:
1) podział na 2 działki, działki nr 224/2 o pow. 28,3544 ha, obręb Ciemino, gm. Główczyce;
2) podział na 3 działki, działki nr 224/3 o pow. 35,5329 ha, obręb Ciemino, gm. Główczyce;
3) podział na 2 działki, działki nr 18/5 o pow. 33,0000 ha, obręb Bukówka, gm. Redzikowo;
4) podział na 2 działki, działki nr 3/25 o pow. 130,9600 ha, obręb Biesowice, gm. Kępice.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie następujących usług geodezyjno – kartograficznych położonych na terenie powiatów gdańskiego, starogardzkiego:
1) podział na 2 działki, działki nr 402/12 o pow. 32,8640 ha, obręb Wiślinka, gm. Pruszcz Gdański,
pow. gdański;
2) podział na 2 działki, działki nr 417/62 o pow. 36,4691 ha, obręb Wiślinka, gm. Pruszcz Gdański,
pow. gdański;
3) wznowienie znaków granicznych/rozgraniczenie, działka nr 30 o pow. 4,8400 ha, obręb Skowarcz,
gm. Pszczółki, pow. gdański;
4) wznowienie znaków granicznych/rozgraniczenie, działka nr 367/4 o pow. 6,9817 ha, obręb Skowarcz, gm. Pszczółki, pow. gdański;
5) wznowienie znaków granicznych/rozgraniczenie, działka nr 37/1 o pow. 4,5500 ha, obręb Skowarcz, gm. Pszczółki, pow. gdański;
6) wznowienie znaków granicznych/rozgraniczenie, działka nr 37/5 o pow. 0,7800 ha, obręb Skowarcz, gm. Pszczółki, pow. gdański;
7) wznowienie znaków granicznych/rozgraniczenie, działka nr 37/19 o pow. 1,7700 ha, obręb Skowarcz, gm. Pszczółki, pow. gdański;
8) podział na 2 działki, działki nr 162/2 o pow. 40,7600 ha, obręb Wielbrandowo, gm. Skórcz, pow. starogardzki;
9) podział na 2 działki, działki nr 45 o pow. 7,4000 ha, obręb Wielbrandowo, gm. Skórcz, pow. starogardzki;
10) podział na 2 działki, działki nr 15/12 o pow. 0,2300 ha, obręb Przejazdowo, gm. Pruszcz Gdański, pow. gdański;
11) podział na 2 działki, działki nr 73/7 o pow. 1,2600 ha, obręb Przejazdowo, gm. Pruszcz Gdański, pow. gdański.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonaniu następujących usług geodezyjno – kartograficznych położonych na terenie powiatu sztumskiego, kwidzyńskiego:
1) wznowienie znaków granicznych/rozgraniczenie, działka nr 2 o pow. 1,0493 ha, obręb Królikowo, gm. Stary Dzierzgoń, pow. sztumski;
2) wznowienie znaków granicznych/rozgraniczenie, działka nr 10 o pow. 1,5372 ha, obręb Królikowo, gm. Stary Dzierzgoń, pow. sztumski;
3) wznowienie znaków granicznych/rozgraniczenie, działka nr 22 o pow. 1,3508 ha, obręb Królikowo, gm. Stary Dzierzgoń, pow. sztumski;
4) podział na 3 działki, działki nr 38/12 o pow. 0,4615 ha, obręb Szropy, gm. Stary Targ, pow. sztumski;
5) ustalenie linii brzegowej zgodnie z art. 220 ustawy Prawo wodne wraz z wydzieleniem śródlądowych wód płynących oraz wydzielenie terenu pod poszerzenie drogi gminnej, działka nr 86/3 o pow. 0,8352 ha, obręb Baldram, gm. Kwidzyn, pow. kwidzyński;
6) ustalenie linii brzegowej zgodnie z art.220 ustawy Prawo wodne wraz z wydzieleniem śródlądowych wód płynących, działka nr 45/18 o pow. 0,1537 ha, obręb nr 7 Kwidzyn, gm. Kwidzyn, pow. kwidzyński;
7) podział polegający na wydzieleniu koryta i zbiornika, stanowiących śródlądowe wody płynące o których mowa w art. 22 pkt. 1 i 3 ustawy Prawo wodne, działka nr 45/16 o pow. 0,5567 ha, obręb nr 7 Kwidzyn, gm. Kwidzyn, pow. kwidzyński.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie następujących usług geodezyjno - kartograficznych położonych na terenie powiatu człuchowskiego i bytowskiego:
1) podział na 4 działki, działki nr 203/2 o pow. 108,0000 ha, obręb Pawłówko, gm. Przechlewo, pow. człuchowski;
2) podział na 2 działki, działki nr 212 o pow. 45,4400 ha, obręb Pawłówko, gm. Przechlewo, pow. człuchowski;
3) podział na 2 działki, działki nr 588/11 o pow. 96,2322 ha, obręb Koczała, gm. Koczała, pow. człuchowski;
4) podział na 3 działki, działki nr 33/1 o pow. 82,9200 ha, obręb Krępsk, gm. Człuchów, pow. człuchowski;
5) podział na 2 działki, działki nr 15 o pow. 51,9858 ha, obręb Przeradź, gm. Miastko, pow. bytowski;
6) podział na 3 działki, działki nr 5/5 o pow. 69,8863 ha, obręb Przeradź, gm. Miastko, pow. bytowski;
7) podział na 2 działki, działki nr 8/5 o pow. 53,3376 ha, obręb Przeradź, gm. Miastko, pow. bytowski;
8) podział na 3 działki, działki nr 13/2 o pow. 39,6522 ha, obręb Przeradź, gm. Miastko, pow. bytowski;
9) podział na 2 działki, działki nr 14/1 o pow. 57,3213 ha, obręb Przeradź, gm. Miastko, pow. bytowski;
10) wznowienie znaków granicznych z aktualizacją powierzchni i użytków działek 14/4 i 14/17, o łącznej pow. 17,5218 ha, obręb Dretyń, gm. Miastko, pow. bytowski.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:1) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował:
składając ofertę na zadanie 1, zadanie 2, zadanie 3 i zadanie 4:
co najmniej dwiema osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe do samodzielnego wykonywania prac geodezyjno - kartograficznych tj. geodety uprawnionego posiadającego uprawnienia zawodowe
z zakresu 1, 2 do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. 2024 poz. 1151, 1824).
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w Rozdziale IX.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: składając ofertę na zadanie 1, zadanie 2, zadanie 3, zadanie 4:
wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego,
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. co najmniej dwóch osób posiadających kwalifikacje zawodowe do samodzielnego wykonywania prac geodezyjno - kartograficznych tj. geodety uprawnionego posiadającego uprawnienia zawodowe z zakresu 1, 2 do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. 2024 poz. 1151, 1824).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) formularz ofertowy, sporządzony na wzorze zgodnym w treści z załącznikiem nr 1 do SWZ,2) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – załącznik nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy),
3) pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych – wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wypisu z KRS),
4) pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia),
5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostepniających zasoby – załącznik 5 do SWZ (jeżeli dotyczy).