BZP: Postępowanie pn. „Modernizacja budynku przy ul. Granicznej 63 Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. zo.o.”
22.07.2025
2025/BZP 00339610/01
TOMASZOWSKIE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Postępowanie pn. „Modernizacja budynku przy ul. Granicznej 63 Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. zo.o.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: TOMASZOWSKIE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100558733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 35
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rpisarska@tcz.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwtomaszowie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sp.zo.o.
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Postępowanie pn. „Modernizacja budynku przy ul. Granicznej 63 Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. zo.o.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d01ef3d-909a-4f97-bc10-1837984ba114
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00339610
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1d01ef3d-909a-4f97-bc10-1837984ba1143.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane na stronie internetowej: Platforma e-Zamówienia
LINK DO PLATFORMY - https://ezamowienia.gov.pl
Strona prowadzonego postępowania - adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-1d01ef3d-909a-4f97-bc10-1837984ba114
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu: 1.1. Platformy e- Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, 1.2. poczty elektronicznej rpisarska@tcz.com.pl (w
wyjątkowych sytuacjach braku możliwości komunikacji przez Platformy e-
Zamówienia), z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia. 1.3. poczty
elektronicznej podanej przez Wykonawcę (w wyjątkowych sytuacjach braku możliwości komunikacji przez Platformy e-
Zamówienia),w szczególności w celu zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej. 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia
jest bezpłatne.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto
podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. 4. Interaktywne instrukcje do wszystkich
funkcjonalności Platformy e-Zamówienia znajdują się pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania. 6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną
treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu
Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku
załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów
elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być
opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,
wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). 8. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do
komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na
Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do
komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 9. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości
widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. 10. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych
za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych, jako załączniki do jednego
formularza). 11. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-
Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 12. W przypadku
problemów technicznych i awarii związanych z
funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego .
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Wykonawca oświadcza, że poinformował osoby, których dane podał w złożonej ofercie
o przekazaniu ich danych do Zamawiającego oraz przekazał im informacje, o których mowa poniżej:
1.1. Klauzula informacyjna dla osób, który dane podane są w ofercie. Zgodnie z art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
zwanego dalej RODO, informujemy, iż:
1.1.1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Tomaszowskie Centrum Zdrowia Sp.zo.o. ul. Jana Pawła II 35 97 – 200
Tomaszów Mazowiecki, tel. 44 725 71 134 e-mail: sekretariat@tcz.com.pl1.1.2. Wszelkie informacje i wątpliwości dotyczące
przetwarzania Państwa danych przez Administratora można kierować do Inspektora Ochrony Danych pisemnie na adres
administratora lub mailowo na adres iod@tcz.com.pl
1.1.3. Państwa dane osobowe przetwarzane są przetwarzane w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego i złożoną przez Wykonawcę ofertą. Przetwarzanie tych danych jest obowiązkiem prawnym Administratora i jest
podmiotowych środków dowodowych związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia. W razie niepodania
żądanego zakresu danych osobowych możliwe jest odrzucenie złożonej oferty. /Podstawę prawną stanowią przepisy art. 6 ust.1 lit. c), lit. f) oraz art. 10 RODO w związku przepisami określonymi w art. 124 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień
publicznych publicznego/. 1.1.4. Państwa dane osobowe mogą być udostępnione: innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa,
podmiotom, z którymi Administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz Administratora (np. kancelarią prawną,
dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem)
uprawnionym podmiotom biorącym udział w postępowaniu na podstawie złożonego wniosku o udostepnienie oferty na podstawie
art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. prawo zamówień publicznych.
1.1.5. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji umowy oraz przez okres przechowywania
dokumentacji wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa zgodnie z:
art. 78 ustawy z 11 września 2019r. prawo zamówień publicznych,
art. 5 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
art. 71 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 1303/2013 w odniesieniu do umów realizowanych w ramach
projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej,
przy czym zastosowanie ma przepis, który wskazuje na dłuższy okres przechowania dokumentacji.
1.1.6. Możecie Państwo skorzystać z przysługujących następujących praw:
żądania dostępu do treści swoich danych,
żądania sprostowania i uzupełnienia danych z zastrzeżeniem, że żądanie to nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy,
żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych, z zastrzeżeniem, że prawa te są ograniczone w czasie prowadzonego
postępowania.
1.1.7. Jeśli uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Państwu prawo wniesienia
skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
1.1.8. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
1.1.9. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
1.1.10. Państwa dane zostały podane przez podmiot będący oferentem.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/27/Sp./2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja budynku przy ul. Granicznej 63 Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. zo.o obejmuje:
1) wykonanie instalacji elektrycznych dla części budynku poradni i administracji:
WLZ z wyniesieniem układu pomiarowego na zewnątrz budynku,
instalacji wewnętrznych oświetlenia i gniazd wtyczkowych,
instalacji okablowania strukturalnego,
instalacji sygnalizacji pożaru oraz ochrony od porażeń,
wykonanie bruzdowania pionowego wraz z zaprawkami po bruzdowaniu,
prace demontażowe (stare gniazda, rozdzielnie, osprzęt elektryczny itp.),
dokonanie zgłoszenia do sprawdzenia technicznego przez PGE Dystrybucja S.A.
2) wykonanie robót budowlanych dla części budynku poradni i administracji w zakresie:
rozbiórka starych parkietów, wykonanie wylewek cementowych i wylewek samopoziomujących pod posadzki z wykładziny zgrzewalnej,
wykonanie okładzin podłogowych oraz na schodach i spocznikach z wykładzin zgrzewalnych,
wykonanie sufitów podwieszanych- systemowych
wykonanie gładzi gipsowych wraz malowaniem ścian,
uzupełnienie istniejących ubytków w ścianach.
wymiana stolarki drzwiowej wraz z montażem regulowanych ościeżnic,
montaż paneli ochronnych wykonanych z żywicy winylowej z domieszką akrylu,
wykonanie na balkonach okładzin z płytek gresowych,
wymiana balustrad i poręczy schodowych
Szczegółowy zakres robót określają dokumenty składające się na załączniki do SWZ .
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty budowlane z zamontowanymi urządzeniami
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa:Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał należycie:
co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu instalacji wewnętrznych elektrycznych w budynku użyteczności publicznej na kwotę min. 80 tys. zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych)
co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu posadzek z wykładziny zgrzewalnej na kwotę min. 100 tys. zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych). Na potwierdzenie spełniania warunku , o którym mowa wyżej Wykonawca złoży wykaz wg wzoru dokumentu stanowiącego załącznik nr 7 SWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, czy te robot budowlane/prace zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa wyżej, są referencje, protokoły odbioru, bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
W zakresie dysponowania osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia Zamawiający wymaga dysponowania osobami posiadającymi stosowne kwalifikacje.
- Kierownik robót elektrycznych
- Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadające im równoważne
uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów)
- Przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
- Prace budowlano-montażowe musi wykonać osoba z odpowiednimi uprawnieniami do wykonywania prac na urządzeniach elektroenergetycznych z upoważnieniem z PGE Dystrybucja S.A.
Na potwierdzenie spełniania warunku , o którym mowa wyżej Wykonawca złoży wykaz osób wg wzoru dokumentu stanowiącego załącznik nr 8 SWZ wraz z kserokopią dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale XIII SWZ, oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale XII SWZ Wykonawca będzie obowiązany przedstawić Zamawiającemu następujące oświadczenia i dokumenty (w terminach wskazanych w SWZ):
1.1. Wykonawca składa wraz z ofertą Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszej SWZ i braku podstaw do wykluczenia, złożone na druku Załącznik Nr 10 SWZ.
1.2. Oświadczenia wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 10A oraz 10B, /jeśli dotyczy/.
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp o przynależności lub braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi (załącznik nr 11 do SWZ)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wg wzoru dokumentu stanowiącego załącznik nr 7 SWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, czy te robot budowlane/prace zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa wyżej, są referencje, protokoły odbioru, bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
2. Wykaz osób wg wzoru dokumentu stanowiącego załącznik nr 8 SWZ wraz z kserokopią dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W terminie składania ofert określonym w SWZ wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu Ofertę zawierającą:a. „Formularz ofertowy” – załącznik nr 1 do SWZ sporządzony pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej.
b. Oświadczenie złożone na załączniku nr 10 SWZ - jako własne oświadczenie Wykonawcy pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej oraz stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 10A SWZ.
c. Oświadczenie złożone na załączniku nr 10 SWZ dla każdego z podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej, o ile wykonawca polega na zasobach innych podmiotów oraz stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 10B – jeżeli dotyczy
d. Oświadczenie złożone na załączniku nr 10 SWZ dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w formie elektronicznej o ile ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oraz stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 10A – jeżeli dotyczy
e. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – jeżeli dotyczy – na druku wg wzoru załącznika nr 9 SWZ.
f. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z właściwego rejestru, sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej,
g. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej,
h. Dokumenty, o których mowa wyżej w pkt g) SWZ dla osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców.Spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie weryfikowane przez Zamawiającego zgodnie z art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp.
Wykonawcy wspólnie składający ofertę, wraz z ofertą składają oświadczenie, z którego wynika, który zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy. Przedmiotowe oświadczenie zawiera Załącznik nr 1 do SWZ. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego, jako pełnomocnik, są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale XIII SWZ oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale XII SWZ Wykonawcy składają oświadczania i dokumenty określone w Rozdziale XIV SWZ w sposób i w trybie tam określonym. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają, każdy z osobna, dokumenty wymienione w Rozdziale XIV. Dokumenty te powinny potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: żaden z tych Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa Rozdziale XIII SWZ.