BZP: Organizacja i obsługa podróży uczestników w związku z seminarium organizowanego w siedzibie NOMUS – oddziale Muzeum Narodowego w Gdańsku w ramach inicjatywy CONSERVING CANVAS .
22.07.2025
2025/BZP 00339908/01
MUZEUM NARODOWE W GDAŃSKU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja i obsługa podróży uczestników w związku z seminarium organizowanego w siedzibie NOMUS – oddziale Muzeum Narodowego w Gdańsku w ramach inicjatywy CONSERVING CANVAS .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM NARODOWE W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524049578
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Toruńska 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-822
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.8.) Numer faksu: info@mng.gda.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@mng.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mng.gda.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i obsługa podróży uczestników w związku z seminarium organizowanego w siedzibie NOMUS – oddziale Muzeum Narodowego w Gdańsku w ramach inicjatywy CONSERVING CANVAS .
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-128616d6-f7c5-45f2-a65c-7a55aea2b728
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00339908
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00680275/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Organizacja i obsługa podróży uczestników w związku z wydarzeniami organizowanymi przez MNG
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://muzeumnarodowe-gdansk.ezamawiajacy.pl/pn/muzeumnarodowe-gdansk/demand/223329/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://muzeumnarodowe-gdansk.ezamawiajacy.pl/pn/muzeumnarodowe-gdansk/demand/223329/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu
komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego przez link:
https://muzeumnarodowegdansk.
ezamawiajacy.pl/pn/muzeumnarodowe-gdansk/demand/198615/notice/public/details w sekcji „Korespondencja”. Instrukcja
korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.
Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem
https://muzeumnarodowe-gdansk.ezamawiajacy.pl/pn/muzeumnarodowe-gdansk/demand/223329/notice/public/details
Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową zamawiającego,
opisane zostały w Instrukcji dla wykonawców która jest udostępniana na platformie zakupowej zamawiającego.
Wymagania dotyczące zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy
wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami
Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej. Złożenie oferty wymaga do Wykonawcy zarejestrowania
się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://muzeumnarodowe-gdansk.ezamawiajacy.pl, zgodnie
z poniższą kolejnością. Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez: podpisanie się pod wnioskiem podpisem
elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub
jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu
maksymalnie 6 godzin roboczych. Mając to na uwadze, zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na
rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie
przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia
bezpłatnego konta. Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie zakłada konto,
wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka,
akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.
Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów
elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://muzeumnarodowe-gdansk.ezamawiajacy.pl:
• Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
• Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej
przeglądarki internetowej;
• Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
• Włączona obsługa JavaScript;
• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Na podstawie art. 19 ust. 1 PZP w związku z art. art.
13 ust. 1-3 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1.1. administratorem Państwa danych osobowych jest Muzeum Narodowe w Gdańsku
1.2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, adres e-mail: iod@mng.gda.pl
1.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, które jest prowadzone w trybie podstawowym;
1.4. odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 74 PZP;
1.5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (art. 78 ust. 4 PZP);
1.6. obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio dotyczących Państwa jest wymogiem określonym w
przepisach PZP, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu;
1.7. w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do
postanowień art. 22 RODO;
1.8. posiadają Państwo:
1.8.1. zgodnie z art. 15 RODO – prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących (z zastrzeżeniem, że w sytuacji, gdy
skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku, mogą Państwo zostać
zobowiązani do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub
daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowania nazwy lub daty zakończonego postępowania o
udzielenie zamówienia);
1.8.2. zgodnie z art. 16 RODO – prawo do sprostowania Państwa danych osobowych (z tym, że skorzystanie z prawa do
sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz załączników do niego);
1.8.3. zgodnie z art. 18 RODO – prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa
danych osobowych narusza przepisy RODO;
1.9 nie przysługuje Państwu:
1.9.1. zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO – prawo do usunięcia danych osobowych;
1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
1.9.3. zgodnie z art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych
osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/DIM/U/6/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i obsługa podróży uczestników seminarium organizowanego przez Zamawiającego w siedzibie NOMUS – oddziale Muzeum Narodowego w Gdańsku w ramach inicjatywy CONSERVING CANVAS w terminie 20-21.10.2025.
1. Seminarium będzie się odbywać w terminie 20 październik 2025 r. od godz.12.00 do 21 października 2025 r. do godz.15.00.
2. Zamówienie dotyczy organizacji i obsługi podróży do Gdańska i z Gdańska dla 35 Uczestników seminarium, przy czym dopuszczalna jest zmiana dnia przyjazdu (przylotu) oraz wyjazdu (wylotu) w stosunku do przewidzianego terminu seminarium w przypadku braku połączeń komunikacyjnych w dniach jego trwania.
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić:
2.1. Transport uczestników seminarium na wskazanych trasach:
2.1.1. Kowno (Litwa) - Gdańsk i Gdańsk - Kowno - 1 osoba (dzień przyjazdu 20 października 2025 r., wyjazdu 21 października 2025 r.); środek komunikacji do wyboru przez wykonawcę;
2.1.2. Kijów* - Gdańsk i Gdańsk - Kijów - 5 osób w tym:
- 2 osoby (dzień przyjazdu 6 października 2025 r., wyjazdu 24 października 2025 r.);
- 1 osoba (dzień przyjazdu 13 października 2025 r., wyjazdu 24 października 2025 r.);
- 2 osoby (dzień przyjazdu 20 października 2025 r., wyjazdu 21 października 2025 r.);
2.1.3. Londyn - Gdańsk i Gdańsk - Londyn- 1 osoba (dzień przylotu 20 października 2025 r., wylotu 21 października 2025 r. do godz. 20.00 w zależności od dostępności połączenia lotniczego),
2.1.4. Wilno - Gdańsk i Gdańsk - Wilno 1 osoba (dzień przyjazdu 20 października 2025 r., wyjazdu 21 października 2025 r.), środek komunikacji do wyboru przez wykonawcę;
2.1.5. Tartu (Estonia) - Gdańsk i Gdańsk - Tartu - 1 osoba (dzień przyjazdu 20 października 2025 r., wyjazdu 21 października 2025 r.); środek komunikacji do wyboru przez wykonawcę;
2.1.6. Tallin (Estonia) - Gdańsk i Gdańsk - Tallin - 1 osoba (dzień przyjazdu 20 października 2025 r., wyjazdu 21 października 2025 r.); środek komunikacji do wyboru przez wykonawcę;
2.1.7. Wiedeń – Gdańsk i Gdańsk – Wiedeń - 1 osoba (dzień przyjazdu koleją 18 października 2025 r., wyjazdu koleją 26 października 2025 r. nocleg wyłącznie z dnia 20/21października 2025r. ); ****
2.1.8. Hulsberg (Holandia) – Gdańsk i Gdańsk – Hulsberg - 1 osoba (dzień przylotu 20 października 2025 r., wylotu 21 października 2025 r. w zależności od dostępności połączenia lotniczego - organizacja podróży na całej trasie łącznie z przejazdami na trasie Hulsberg- lotnisko np. Eindhoven/ Charleroi i lotnisko w Gdańsku- hotel (łącznie z trasą powrotną do Hulsberg);
2.1.9. Maastricht (Holandia) – Gdańsk i Gdańsk – Maastricht - 1 osoba (dzień przylotu 20 października 2025 r., wylotu 23 października 2025 r. w zależności od dostępności połączenia lotniczego),
2.1.10. Berno (Szwajcaria) – Gdańsk i Gdańsk – Berno - 1 osoba (dzień przylotu 20 października 2025 r., wylotu 21 października 2025 r. w zależności od dostępności połączenia lotniczego);
2.1.11. Łańcut-Gdańsk i Gdańsk Łańcut - 1 osoba (dzień przyjazdu koleją 20 października 2025 r., wyjazdu koleją 21 października 2025 r. w zależności od dostępności połączenia kolejowego);****
2.1.12. Oświęcim-Gdańsk i Gdańsk-Oświęcim - 1 osoba (dzień przyjazdu koleją 20 października 2025 r., wyjazdu koleją 21 października 2025 r. w zależności od dostępności połączenia kolejowego); **
2.1.13. Wrocław - Gdańsk i Gdańsk - Wrocław - 2 osoby (dzień przyjazdu koleją 20 października 2025 r., wyjazdu koleją 21 października 2025 r.);**
2.1.14. Kraków - Gdańsk i Gdańsk - Kraków 6 osób (dzień przyjazdu koleją 20 października 2025 r., wyjazdu koleją 21 października 2025 r.), **
2.1.15. Warszawa - Gdańsk i Gdańsk - Warszawa 8 osób (dzień przyjazdu koleją 20 października 2025 r., wyjazdu koleją 21 października 2025 r.); ***
2.1.16. Poznań - Gdańsk i Gdańsk - Poznań 1 osoba (dzień przyjazdu koleją 20 października 2025 r., wyjazdu koleją 21 października 2025 r.); ***
2.1.17. Toruń- Gdańsk i Gdańsk-Toruń - 1 osoba (dzień przyjazdu koleją 20 października 2025 r., wyjazdu koleją 21 października 2025 r.); ***
2.1.18. Gliwice- Gdańsk i Gdańsk-Gliwice - 1 osoba (dzień przyjazdu koleją 20 października 2025 r., wyjazdu koleją 21 października 2025 r.); **
3. Transport indywidualny na trasie lotnisko Gdańsk - hotel z transportem powrotnym dla uczestników seminarium korzystającym z podróży lotniczej
4. Zakwaterowanie w pokojach 1-osobowych z łazienkami wraz ze śniadaniem (hotel co najmniej 2-gwiazdkowy w centrum Gdańska) dla:
- 30 osób na 1 noc z 20/21 października 2025 r.,
- 1 osoba na 3 noce 20-23 października 2025 r.
Nocleg dla 3 osób z Kijowa w terminie o którym mowa w p. 2.1.2. i jednej osoby z Berna w terminie o którym mowa w p. 2.1.10 nie jest przedmiotem tego zamówienia.
Dodatkowy nocleg z 19/20 października dla uczestników, których podróży nie uda się zorganizować w dniu rozpoczęcia konferencji.
Dodatkowy nocleg z 21/22 października dla uczestników podróżujących z zagranicy jeśli wylot z Gdańska przewidziany jest w późnych godzinach wieczornych/nocnych
Bilet na podróż ma obejmować: 1 szt. bagażu podręcznego i 1 szt. bagażu rejestrowanego dla każdego uczestnika wyjazdu.
* Z uwagi na wojnę na terenie Ukrainy może zajść konieczność zmiany trasy lub środka transportu tym samym zmiany wynagrodzenia w tej części.
** Czas dojazdu powinien być nie większy niż 7 godzin.
*** Czas dojazdu powinien być nie większy niż 4 godzin.
**** Jeśli podróż odbywa się w godzinach nocnych (22.00-6.00) obowiązkowy zakup miejsca do leżenia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych
79997000-9 - Usługi organizowania podróży służbowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin przekazania listy uczestników (danych osobowych)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniająwarunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego.
2. Zamawiający wymaga spełnienia warunku udziału w postępowaniu, w zakresie zdolności
technicznej lub zawodowej, tj. wykonanie co najmniej 5 (pięciu) usług polegających na kompleksowej obsłudze studyjnych
wyjazdów, przy czym każda z usług musiała być świadczona dla grupy nie mniejszej niż trzyosobowa, przy czym każda ze
studyjnych wizyt obejmowała noclegi i transport na miejscu pobytu - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie;
3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że
wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w
szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze
wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. Odnośnie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z
wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem (podmiot trzeci), wykonawcy mogą polegać na
zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są
wymagane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1
ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,
do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących
podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą,
który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty
częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej – załącznik nr 2a do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie
z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta
została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień
złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert w niniejszym
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane- załącznik nr 3 do SWZ oraz załączenie dowodów określających
czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są:
- referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane,
- oświadczenie Wykonawcy, jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego, nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Załączenie do oferty w systemie następujących oświadczeń i dokumentów w formie plików:a) W przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy,
dokumentu (np. pełnomocnictwa) potwierdzającego, że oferta została złożona przez osobę upoważnioną do
reprezentowania Wykonawcy.
Dokument pełnomocnictwa może zostać załączony do oferty w:
– oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub popisem zaufanym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z
formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej, lub
– cyfrowego odwzorowania dokumentu w postaci papierowej poświadczonego za zgodność z oryginałem przez notariusza,
tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub popisem zaufanym osoby posiadającej
uprawnienia notariusza.
b) w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dowody, o których mowa w SWZ.
Powyższy dokument może zostać załączony do oferty w:
– oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
osobistym lub popisem zaufanym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z
formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie, lub
– cyfrowego odwzorowania dokumentu w postaci papierowej poświadczonej za zgodność z oryginałem, tj. podpisanej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub popisem zaufanym osoby/osób
upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie
rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
c) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – dokument potwierdzający, że
realizując zamówienie, Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Powyższy dokument powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności:
• zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
• sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia,
• zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
• czy podmiot, na którego zdolnościach Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu
dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których
wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia).
Powyższy dokument może zostać załączony do oferty w:
– oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
osobistym lub popisem zaufanym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania zgodnie z formą
reprezentacji podmiotu na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, określoną w dokumencie rejestrowym
właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie, lub – cyfrowego odwzorowania dokumentu w postaci
papierowej poświadczonej za zgodność z oryginałem, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
osobistym lub popisem zaufanym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania zgodnie z formą
reprezentacji podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, określoną w dokumencie rejestrowym
właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzieżądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców,
w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów
związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy (na jego pisemny wniosek) zaliczki na poczet realizacjiprzedmiotowej umowy, w wysokości nie mniejszej niż 5%, przy czym łączna wysokość zaliczek udzielonych Wykonawcy
podczas realizacji przedmiotowej umowy nie będzie większa niż 20% wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający może
udzielić kolejnej zaliczki, pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że wykonał zamówienie w zakresie wartości poprzednio udzielonych zaliczek.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w 1) zmiany terminu realizacji Zadania (seminarium) w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;2) zmiany terminu realizacji Zadania (seminarium) w przypadku wystąpienia okoliczności spowodowanych względami organizacyjnymi, stojącymi po stronie Zamawiającego;
2. O zmianach umowy wskazanych w ust. 1 pkt 1 i 2, Wykonawca zostanie poinformowany najpóźniej w terminie 14 dni przed planowaną datą wyjazdu.
3. Zmiana terminu seminarium (realizacji Zadania) nie ma wpływu na cenę organizacji wyjazdu wskazaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
4. Wykonawca wnioskujący o zmianę Umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy.