BZP: "Elektromonter (elektryk) zakładowy - Kurs przygotowujący do egzaminu na uprawnienie elektroenergetyczne gr. G1 do 1kv (eksploatacja)" wraz z egzaminem
23.07.2025
2025/BZP 00340621/01
GRODZKI URZĄD PRACY W KRAKOWIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
"Elektromonter (elektryk) zakładowy - Kurs przygotowujący do egzaminu na uprawnienie elektroenergetyczne gr. G1 do 1kv (eksploatacja)" wraz z egzaminem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GRODZKI URZĄD PRACY W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357124926
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wąwozowa 34
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-752
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne1@gupkrakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gupkrakow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Elektromonter (elektryk) zakładowy - Kurs przygotowujący do egzaminu na uprawnienie elektroenergetyczne gr. G1 do 1kv (eksploatacja)" wraz z egzaminem
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-212950df-9240-48d1-8a10-bd3e44e714b6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00340621
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00092218/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Szkolenie: przygotowujące do egzaminu na uprawnienia elektroenergetyczne gr.G1 do 1kV (eksploatacja) wraz z egzaminem - 8 h
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus pn.: „Kalejdoskop możliwości III”. Projekt nr FEMP.06.01-IP.02-0006/25
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-212950df-9240-48d1-8a10-bd3e44e714b63.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-212950df-9240-48d1-8a10-bd3e44e714b6
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się droga elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej na adres email: zamowienia-publiczne1@gupkrakow.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl. oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy".
4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, jest możliwa drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
9. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy
e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod nr. tel. 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „ Zgłoś problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OP.2710.3.2025.BL.
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie usługi szkoleniowej pn. „Elektromonter (elektryk) zakładowy- Kurs przygotowujący do egzaminu na uprawnienia elektroenergetyczne gr. G1 do 1kV (eksploatacja)” wraz z egzaminem.
Przedmiot zamówienia jest usługa szkolenia grupowego dla 14 osób w dwóch grupach szkoleniowych.
Grupa I – 7 osób (III kwartał 2025 r.)
Grupa II – 7 osób (III lub IV kwartał 2025 r.- najpóźniej do 20.10.2025 r.)
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ/Załącznik nr 11 do Umowy. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami wzoru umowy, stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
80500000-9 – usługi szkoleniowe
Zamówienie finansowe z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus pn. "Kalejdoskop możliwości III".
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiedza i doświadczenie osób zdolnych do wykonania zamówienia ( instruktor)
4.3.6.) Waga: 12
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiedza i doświadczenie osób zdolnych do wykonania zamówienia (wykładowca)
4.3.6.) Waga: 12
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie certyfikatu jakości usług w zakresie szkoleń związanych z tematyką szkolenia
4.3.6.) Waga: 12
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analizy skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 4
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy – zgodnie z art. 57 pkt 2 ustawy – spełniają warunki udziału w postępowaniu:1) W zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, zgodnie z art. 426 ust. 1 ustawy z dnia 20 marca 2025 o rynku
pracy i służbach zatrudnienia (Dz. U. z 2025 r. poz. 620)
2) w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:
a) posiadają doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie należycie wykonali, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonują należycie co najmniej jedną usługę szkolenia dla co najmniej 5 osób zgodnie z przedmiotem zamówienia.
Przez jedną usługę szkolenia rozumie się jedno szkolenie grupowe, zgodne z przedmiotem zamówienia, dla co najmniej 5 osób szkolących się w tym samym miejscu, czasie i uczestniczących w tych samych zajęciach.
b) dysponują:
miejscem, w którym odbywać się będzie szkolenie: Kraków - spełniać musi wymogi BHP i zalecenia Sanepidu oraz posiadać dostęp do pomieszczeń socjalnych i sanitarnych. Musi zapewniać warunki organizacyjne i techniczne umożliwiające udział w kształceniu osób niepełnosprawnych, w tym ruchowo, w rozumieniu obowiązujących przepisów ustawy Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jednolity: Dz.U. z 2022 r. poz. 1225 ze zm.) dotyczących obiektów służących rehabilitacji w związku z potrzebami osób niepełnosprawnych
• wejście do budynku jest na poziomie podłogi, a jeśli zastosowano schody to jest winda, podjazd lub platforma przyschodowa
• na kondygnacjach dostępnych dla osób z niepełnosprawnością są przystosowane toalety (patrz – standard architektoniczny)
• na korytarzach nie ma wystających gablot, reklam, elementów dekoracji, które mogłyby być przeszkodą dla osób niewidomych/ niedowidzących
• osoby z niepełnosprawnościami i/lub osoby towarzyszące otrzymają informacje na temat potencjalnych sytuacji awaryjnych, na przykład poprzez wskazanie wyjścia ewakuacyjnego, najbliższych schodów.
W przypadku osób z trudnościami poznawczymi, komunikacyjnymi należy zadbać o dostępność przekazu;
Do miejsca szkolenia powinien istnieć dogodny dojazd zarówno środkiem komunikacji publicznej jak i prywatnym środkiem transportu.
b1) salą do części teoretycznej jak i praktycznej (minimum jedna) wyposażona w pełne oprzyrządowanie klasy niezbędnej do prawidłowej realizacji praktycznej części zamówienia- sala przygotowana do przeprowadzenia zajęć teoretycznych
b2) wyposażenie sali: projektor multimedialny, ekran, laptop, telewizor, tablicę wiszącą i stojącą typu flipchart, stoliki, krzesła, jak i w formie pracy ćwiczeniowej- posiadająca do dyspozycji między innymi niezbędne napięcia oraz zestawy mierników analogowych i cyfrowych, liczników energii analogowych i cyfrowych, zestawy generatorów sygnałowych i logicznych, zestawy oscyloskopów analogowych i cyfrowych, zestawy do prezentacji działania obwodów elektrycznych i elektronicznych, modele do prezentacji działania i obsługi aparatów elektrycznych, zestawy maszyn elektrycznych
b3) zaplecze socjalne i sanitarne;
UWAGA: należy umieścić w widoczny sposób w siedzibie lub miejscu prowadzenia działalności, znaku Funduszy Europejskich, znaku barw Rzeczypospolitej Polskiej (jeśli dotyczy; w wersji pełnokolorowej) oraz loga Województwa Małopolskiego i znaku Unii Europejskiej (trwały plakat o minimalnym formacie A3 podkreślający fakt otrzymania dofinansowania z UE). Plakat informacyjny zostanie udostępniony przez Urząd w dniu zawarcia niniejszej umowy lub w dniu rozpoczęcia szkolenia.
c) Dysponują specjalistami prowadzącymi zajęcia – co najmniej 2 osobami (1 wykładowcą oraz 1 instruktorem), którzy posiadają przygotowanie merytoryczne i praktyczne do prowadzenia zajęć powierzonych im przez Wykonawcę oraz posiadają niezbędne uprawnienia pedagogiczne i co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; (każdy), Instruktor musi posiadać uprawnienia elektroenergetyczne.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy par. 6 wzoru umowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-04 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-04 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy, a także na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2025 r. poz. 514), zwanej dalej ustawą sankcyjną.
Uwaga!
Zamawiający zastrzega możliwość dokonania weryfikacji podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie ustawy sankcyjnej na podstawie informacji zawartych w bezpłatnych i ogólnodostępnych bazach danych, tj. odpowiednio w informacji z Krajowego Rejestru Sądowego i/lub Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej, informacji z Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych, informacji z wykazów określonych
w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014, a także informacji z listy rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust.1 pkt 1,2 i 5, jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił łącznie przesłanki zawarte w art. 110 ust. 2 ustawy. Zamawiający ocenia, czy podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w art. 110 ust. 2 ustawy są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy. Jeżeli podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w art. 110 ust. 2 ustawy nie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, Zamawiający wyklucza wykonawcę.