BZP: Świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań ze środowiskiem biznesowym organizowanych przez Miasto Gorzów
24.07.2025
2025/BZP 00343841/01
Miasto Gorzów Wlkp.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań ze środowiskiem biznesowym organizowanych przez Miasto Gorzów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@um.gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań ze środowiskiem biznesowym organizowanych przez Miasto Gorzów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c39316d-1b6d-434e-87da-54de78a12020
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00343841
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044085/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Usługi cateringowe, w tym podczas spotkań z przedsiębiorcami, Forum Gospodarczego i Święta Przedsiębiorczości
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Niniejsze zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pn. „Centrum Wsparcia Biznesu Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Gorzowa Wielkopolskiego” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027, Priorytet FELB.01 Fundusze Europejskie dla lubuskiej gospodarki, Działanie FELB.01.07 Rozwój przedsiębiorczości – ZIT.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: 1. Ofertę, oświadczenia oraz inne dokumenty należy złożyć przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. poprzez Platformę
2. Zestawy próbne jedzenia (próbki) należy dostarczyć i złożyć do siedziby Zamawiającego w terminie 19.08.2025 r. do godziny 11.00.
Miejsce złożenia próbek:
Kancelaria ogólna Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp.
ul. Sikorskiego 4,
66-400 Gorzów Wielkopolski
Próbki należy dostarczyć w opakowaniach zbiorczych, zabezpieczonych przed przypadkowym otwarciem.
Zbiorcze opakowanie z próbkami należy oznaczyć następująco:
„Próbki w postępowaniu o numerze BZP.271.44.2025”
Nie otwierać przed dniem 19.08.2025 r. do godz. 11:15”
W zbiorczym opakowaniu próbek należy umieścić zamkniętą, nieprzezroczystą kopertę, zawierającą pełne dane wykonawcy : nazwa i adres siedziby.
Koperta ta zostanie otwarta dopiero po zakończeniu oceny próbek, wyłącznie w celu przypisania ocen do konkretnych wykonawców.
Pojemniki z potrawami znajdujące się w opakowaniu zbiorczym powinny być oznaczone literą wg. wyszczególnionych poniżej kategorii.
A Danie ciepłe (obiadowe) - filet z sandacza w sosie
B Tartinka - mini kanapeczka z pastą warzywną
C Ciasto/deser - deser sernikowy z musem owocowym
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawarto w Rozdziale XXVI SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO zawarto w Rozdziale XXVI SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.44.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań ze środowiskiem biznesowym organizowanych przez Miasto Gorzów w ramach projektu pn.
„Centrum Wsparcia Biznesu Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Gorzowa Wielkopolskiego” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027, Priorytet FELB.01 Fundusze Europejskie dla lubuskiej gospodarki, Działanie FELB.01.07 Rozwój przedsiębiorczości – ZIT.
Przez usługę cateringową Zamawiający rozumie przygotowanie, dostarczanie i podawanie posiłków z wykorzystaniem przez Wykonawcę własnego personelu oraz własnych urządzeń, sprzętu, naczyń, produktów. Wykonawca zobowiązany jest również do usuwaniu naczyń oraz odpadów pokonsumpcyjnych w trakcie jak i po zakończeniu zadania.
Catering składał się będzie zawsze z posiłków serwowanych w formie bufetu szwedzkiego.
Na przedmiot zamówienia składają się następujące zadania:
Zadanie 1
- 3 spotkania z przedsiębiorcami do 60 osób każde.
Zadanie nr 1 realizowane będzie sukcesywnie, w terminach ustalonych przez Zamawiającego. O każdym terminie spotkania Wykonawca zostanie powiadomiony za pośrednictwem poczty email najpóźniej na 5 dni przed terminem spotkania. Powiadomienie określi liczbę uczestników, termin (data, godzina rozpoczęcia spotkania) oraz miejsce spotkania. Spotkania będą odbywać się zwykle w dni robocze w godzinach wieczornych od ok. 18:00.
Zadanie 2
– Forum gospodarcze do 500 osób.
Zadanie nr 2 realizowane będzie w dniu 21 listopada 2025r. w Filharmonii Gorzowskiej. Zamawiający poinformuje o liczbie uczestników, miejscu spotkania za pośrednictwem poczty email najpóźniej na 5 dni przed terminem spotkania. Zadanie nr 2 będzie się odbywało w godzinach 9:00-14:30.
Zadanie 3
– Uroczyste wręczenie nagród „Nawigator Biznesu” do 500 osób.
Zadanie nr 3 realizowane będzie w dniu 21 listopada 2025r. w Filharmonii Gorzowskiej. Zamawiający poinformuje o liczbie uczestników, miejscu spotkania za pośrednictwem poczty email najpóźniej na 5 dni przed terminem spotkania. Zadanie nr 3 będzie się odbywało w godzinach 21:00-00:00.
Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zmówienia oraz warunków jego realizacji zawarte są w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia w oraz w Projekcie (Wzorze) Umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość jedzenia
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
A. W zakresie doświadczenia zawodowego:
wykonał w sposób należyty w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych należycie wykonuje co najmniej:
dwie usługi polegające na świadczeniu usług cateringowych dla min. 300 osób o
wartości minimum 80 000,00 zł brutto każda.
Uwagi:
1. Zamawiający uzna warunek za spełniony również w przypadku, gdy Wykonawca zrealizował co najmniej dwie usługi o wskazanych wyżej parametrach w ramach jednej umowy.
2.W odniesieniu do w/w doświadczenia Zamawiający wymaga, aby w przypadku konsorcjum lub podmiotów udostepniających zasoby jeden z podmiotów spełniał ten warunek samodzielnie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zestawy próbne jedzenia (próbki)5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w § 7 Projektu Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy