BZP: Aktywne place zabaw 2025 - Aktywny Plac Zabaw znajdujący się przy Klubie Dziecięcym „Miś Uszatek” w Czerniejewie - Aktywny Plac Zabaw znajdujący się przy Klubie Dziecięcym „Kolorowy Domek” w Żydowie
26.07.2025
2025/BZP 00347192/01
GMINA CZERNIEJEWO
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Aktywne place zabaw 2025
- Aktywny Plac Zabaw znajdujący się przy Klubie Dziecięcym „Miś Uszatek” w Czerniejewie
- Aktywny Plac Zabaw znajdujący się przy Klubie Dziecięcym „Kolorowy Domek” w Żydowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERNIEJEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259525
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 8
1.5.2.) Miejscowość: Czerniejewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-250
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 429 13 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@czerniejewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerniejewo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Aktywne place zabaw 2025
- Aktywny Plac Zabaw znajdujący się przy Klubie Dziecięcym „Miś Uszatek” w Czerniejewie
- Aktywny Plac Zabaw znajdujący się przy Klubie Dziecięcym „Kolorowy Domek” w Żydowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3002253f-8af4-4313-b724-f0d9929b9c13
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00347192
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00061430/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Aktywne place zabaw 2025 - Aktywny Plac Zabaw znajdujący się przy Klubie Dziecięcym „Miś Uszatek” w Czerniejewie - Aktywny Plac Zabaw znajdujący się przy Klubie Dziecięcym „Kolorowy Domek” w Żydowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3002253f-8af4-4313-b724-f0d9929b9c133.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu odbywa się przy użyciu:
1) platformy e-Zamowienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl,
2) poczty elektronicznej – zp@czerniejewo.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia,która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie.
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert (sposób składania ofert opisano w Rozdziale XI SWZ) odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”(„Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
7. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
8. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
10. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:zamowieniapubliczne@ogrodzieniec.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).
11. Przy porozumiewaniu się w ramach niniejszego postępowania Wykonawcy powinni posługiwać się znakiem postępowania:
ZP.271.2.11.2025.SP
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia - Rozdział XXIII
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.11.2025.SP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Aktywny Plac Zabaw znajdujący się przy Klubie Dziecięcym „Miś Uszatek” w Czerniejewie
Przedmiotem zamówienia jest: w zakresie robót przygotowawczych:
-oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót,
- oczyszczenie terenu,
- zabezpieczenie drzew i krzewów w pobliżu inwestycji,
- demontaż, remont i zabezpieczenie urządzeń przeznaczonych do ponownego montażu,
zabezpieczenie i przechowanie na czas wykonywania nawierzchni placu zabaw oraz
odnowienie powłok – oczyszczanie i malowanie z impregnacją,
- zdjęcie górnej warstwy gleby z terenu przeznaczonego do utwardzeń i budowy
nawierzchni bezpiecznych,
- likwidacja istniejących schodów zewnętrznych z kostki brukowej,
w zakresie robót zasadniczych :
- stworzenie nowych nawierzchni zgodnie z załącznikami graficznymi – wytyczenie
ścieżek, stref zabawy i wykonanie ich nawierzchni wraz z delikatnym podniesieniem i
wyrównaniem terenu w obszarze istniejącej altany w celu zapewnienia bezpiecznego i
swobodnego korzystania przez dzieci;
- korytowanie w wyznaczonej strefie placu zabaw,
- montaż obrzeży betonowych, elastycznych - gumowych i plastikowych,
- wykonanie podbudowy pod nawierzchnie z zagęszczeniem mechanicznym do Is=0,97
- wykonanie nawierzchni z poliuretanu,
- wykonanie nawierzchni z materiału bezpiecznego,
- wykonanie nawierzchni ze żwiru,
- osadzenie prefabrykowanych fundamentów pod urządzenia i elementy wyposażenia,
- malowanie i renowacja kolorowych powłok betonowego płotu w północnej części,
- renowacja altanki rekreacyjnej – malowanie i impregnacja elementów drewnianych,
podwyższenie terenu w przestrzeni altany w celu dostosowania go do wysokości dzieci
użytkujących altanę, obecnie dzieci nie mogły korzystać bezpiecznie z altany przez
znaczne zaniżenie powierzchni;
- dostarczenie i montaż elementów zabawowych zgodnie z rysunkami,
- dostarczenie i montaż 2 skrzyni na warzywa, domku narzędziowego i skrzyni ogrodowej
oraz innych elementów zgodnie z rysunkami,
- wykonanie wraz z mocowaniem do gruntu ogrodzenia przy ścieżce sensorycznej o wys.
około 1,0 m, malowanie i impregnacja,
- wykonanie ścieżki sensorycznej, osadzenie krawężników bezpiecznych, wykonanie
podbudów pod nawierzchnie na ścieżce i ułożenie projektowanych nawierzchni,
- przygotowanie stref rabat, kultywacja, nawożenie, uzupełnienie gleby oraz wyłożenie
agrowłókniną z mocowaniem kołkami do gruntu i osadzenie obrzeży, wykonanie
nasadzeń i obsypanie korą drzewną,
- wyłożenie siatki przeciw gryzoniom pod powierzchniami trawiastymi wskazanymi na
rysunku,
- wykonanie nawadniania terenu w strefach trawiastych i rabat kwiatowych,
- dosianie trawy na terenie inwestycji – trawa gazonowa (alternatywnie trawa z rolki),
- uprzątnięcie placu budowy.
Aktywny Plac Zabaw znajdujący się przy Klubie Dziecięcym „Kolorowy Domek” w Żydowie
Przedmiotem zamówienia jest w zakresie robót przygotowawczych :
- oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót,
- oczyszczenie terenu,
- zabezpieczenie drzew i krzewów w pobliżu inwestycji,
- demontaż, remont i zabezpieczenie urządzeń przeznaczonych do ponownego montażu,
zabezpieczenie i przechowanie na czas wykonywania nawierzchni placu zabaw oraz
odnowienie powłok – oczyszczanie i malowanie z impregnacją,
- zdjęcie górnej warstwy gleby z terenu przeznaczonego do utwardzeń i budowy
nawierzchni bezpiecznych,
w zakresie robót zasadniczych :
- stworzenie nowych nawierzchni zgodnie z załącznikami graficznymi – wytyczenie
ścieżek, stref zabawy i wykonanie ich nawierzchni;
- korytowanie w wyznaczonej strefie placu zabaw,
- montaż obrzeży betonowych, elastycznych - gumowych i plastikowych,
- wykonanie podbudowy pod nawierzchnie z zagęszczeniem mechanicznym do Is=0,97
- wykonanie nawierzchni z poliuretanu,
- wykonanie nawierzchni z piasku,
- wykonanie nawierzchni ze żwiru,
- osadzenie prefabrykowanych fundamentów pod urządzenia i ławki,
- przeniesienie i zakotwienie w fundamencie betonowym istniejącego kosza na śmieci,
- renowacja altanki rekreacyjnej – wykonanie pokrycia dachu gontem bitumicznym wraz z
papą podkładową, malowanie i impregnacja elementów drewnianych, obniżenie
zamontowanego w centralnej części stołu w celu dostosowania go do wysokości dzieci
użytkujących altanę;
- dostarczenie i montaż elementów zabawowych zgodnie z rysunkami,
- dostarczenie i montaż 2 ławek z oparciem i skrzyni ogrodowej,
- wykonanie wraz z mocowaniem do gruntu ogrodzenia wokół huśtawki wahadłowej o
wys. około 1,0 m, malowanie i impregnacja,
- wykonanie ścieżki sensorycznej, osadzenie krawężników bezpiecznych, wykonanie
podbudów pod nawierzchnie na ścieżce i ułożenie projektowanych nawierzchni,
- przygotowanie stref rabat, kultywacja, nawożenie, uzupełnienie gleby oraz wyłożenie
agrowłókniną z mocowaniem kołkami do gruntu i osadzenie obrzeży, wykonanie
nasadzeń i obsypanie korą drzewną,
- dosianie trawy na terenie inwestycji – trawa gazonowa (alternatywnie trawa z rolki),
- uprzątnięcie placu budowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert
określonych w SWZ.
2. Ocenie punktowej zostaną poddane oferty wykonawców, których oferty nie zostały odrzucone.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na przebudowie lub budowie placu zabaw, o wartości dla każdego placu zabaw co najmniej 100 000,00 zł brutto.Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji:
min. jedną osobą (pełniącą funkcję kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, których zakres uprawnia ją do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie (ze szczególnym uwzględnieniem wymogu Zamawiającego określonego w Rozdziale XIV
ust. 1 pkt 4 SWZ), przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty oraz wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
kierowanie robotami budowlanymi, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, o których mowa w pkt. XIV ust. 1 pkt. 5 SWZ (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie określa w postępowaniu żadnych przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać:1) Formularz Ofertowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
2) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty - jeżeli dotyczy
3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, o ile dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust. 14 pkt 3 i 4 SWZ, składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie postanowienia zawiera Projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ Umowa zostanie zawarta napodstawie złożonej oferty Wykonawcy.
2. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
Wykonawcy poza przypadkami określonymi w Projekcie umowy oraz poza dopuszczalnymi zmianami wynikającymi z
przepisów ustawy PZP.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-13 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę na Platformie e-Zamówienia, przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego”, zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”, za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-13 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-09-11
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1ustawy PZP oraz art. 109 ust. 1 pkt 5, art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP oraz którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7
ust. 1 pkt 1 – 3 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.